Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pre mňa osobne ide o hru, ktorú ako jedinú ľutujem, že som si ju kúpil.. prvé dva diely BioShocku sú jedni z mojich najobľúbenejších hier ale Infinite ma skutočne sklamal aj, keď som na to musel prísť až po nejakej dobe po prejdení celej hry..
    Prvá asi hodina hry je výborná, ale hneď ako sa začne strieľať, ide to s hrou dole vodou.. level design je vcelku dosť tragický v porovnaní s predchádzajúcimi dielmi, samá aréna po aréne a nikdy v celom priebehu hry som nemal dojem, že skutočne Columbia bola v minulosti skutočne fungujúcim mestom.. Rapture bola oveľa lepšie a uveriteľnejšie navrhnuté - Columbia vôbec nebudila dojem fungujúceho mesta ako Rapture.. strašne lineárna hra, nie veľmi zaujímavý nepriatelia, umelá AI slabá, neskutočne množstvo streliva človek musel minúť aj na obyčajných nepriateľov, úloha Emily v porovnaní s tým čo tvrdili pred vydaním, minimálna.. Príbeh, ktorý sa robil inteligentnejším ako v skutočnosti bol, veľa logických kiksov, atď.. jedine čo stálo zato, bola grafika alebo skôr umelecký smer hry, pár pekných momentov s Emily, soundtrack, pár svetlých chvíľ, keď strieľanie fungovalo, pár príbehových sekvencií (napr. múzeum), jeden a jediný "jumpscare" v celej hre, ktorý zafungoval perfektne..

    Inak skoro nič.. pre mňa ide o čisto priemernú hru (5/10) a fakt ide asi pre mňa osobne o najväčšie sklamanie čo sa týka herného biznisu.. v roku 2013 podľa mňa vyšli niektoré oveľa lepšie FPS hry ako BI - Shadow Warrior, Call of Juarez Gunslinger a Metro Last Light.. všetko oveľa lepšie hry podľa môjho názoru.. keby sme dostali hru, akú nám predstavili prvé gameplay videá z E3, tak by som pravdepodobne úplne opačne v tento moment písal o hre, ale bohužiaľ, žijeme v dimenzii, kde hra nedopadla veľmi dobre..
  • Zase tak špatný BioShock Infinite nebyl. Děj je poutavý, tajemný, město v mracích nádherné a i když by slušelo ubrat na střílečce a přidat např. RPG prvky a možnost rozhodování, i tak jsem se bavil. Navíc je teď v prodeji za pár korun (doslova).
  • Mne se Infinite libil, byla to extremne ambiciózní hra a z vetsi casti sve ambice naplnila. Pribeh je velmi zamotany, mozna az moc, ale zaroven poutavy a nutí cloveka zahadu Columbie rozkryt a premyslive jedince rozjimat ve smyslu "co by, kdyby". Akcni složka muze nekomu vadit, ale ja jsem ji prijal s nadsenim. Neni to deus ex, ale prosta strilecka, nicméně i tak velmi zabavna a svizna. Ja si zkrátka užil vsechny aspekty hry a i kdyz se nejedna o herni revoluci, z meho hlediska jde o jednu z nejlepších a nejzábavnějších stříleček vsech dob. Technicky ci spise umelecky je hra tez nadherna a to i dnes.
  • Jezismarja ta secesni temna Columbie je neco prekrasneho!!! Sice to vypada trochu jako Dishonored a opravdu hodne jako Rapture, ale to bych chtel aspon jako mod.

    A ze konflikt Vox a Founds. mel byt blize rasove a tridni revoluci? Vzdyt uz tak je!

    Bude i clanek o Burialech? On Levine nerozpustil irrational prece hned, ale az po nich.
  • Mně sere Monolith! Kterej má práva na Blooda jedničku, Starej Shadow Warrior mně nebavil, nudil mně svejma přehnanejma žertíkama, a stupidním designem úrovní, frustrace naprostá! Blood, byl pro mně nejlepší fps za dob Build Engineu tečka! Duke Nukem byl supr, ale taky sem ho nedohrál jako Blooda, asi tak stokrát a i dnes starýho Blooda pařím. Moc bych si přál plnohodnotnej Remake Blooda, ale myslím, že to nikdy nepřijde! Kvůli skurvenýmu Monolithu! *16* *16* *16* *16*
    • Značka Blood patří Warner Bros. Entertainment, Monolith o ní nemůže nezávisle rozhodovat.
    • A za to muze Levine?
  • díky za článek (články), fakt dobrej .. ;)
  • mravec
  • Hnisavec
    keby si daktorí dali dole ružové okuliare a zahrali si dnes System Shock 2 tak by prišli na to že tá hra je dnes totálne zastaralá a nehratelná. Ovela viac ako Bioshock alebo dokonca prvý System Shock. Ja osobne som nikdy nepochopil tú glorifikáciu SS2 ani vo svojej dobe. Prekombinované a nudné s debilnou AI a ani ako horor to absolútne nefunguvalo.
    • Trolluješ i na slovenských webech nebo jen na českých?
    • Vzácně s tebou musím souhlasit. SS2 je příšerně neohrabaná hra a s každým rokem jsou její chyby čím dál znatelnější. Ani v době vydání to nebyla žádná sláva, stačí ho srovnat se soudobými majstrštyky level designu a herních možností Thief a Deus Ex nebo atmosférickými hororovými peckami ze stejného roku AvP a Silent Hill. SS2 proti nim působí jako retardovaný bratránek, takže zcela chápu jeho nízké prodeje. Jsem rád za jeho vliv na novější hry, ale sám o sobě mě zklamal na plné čáře a po bezmála 8 hodinách frustrace a marné snahy bavit se u něj aspoň 20 minut v kuse se k němu asi nikdy nevrátím.
      • AvP je dobrej (první), ale atmosférou na SS2 nemá ani omylem...
    • Díky za tip, ale nedávno sem ho hrál a bavil se královsky... *5*
    • Ďalší, ktorý zacal hrať hry len nedávno. Vieš čo , chod si znova zahrať SS2 na ps4 ... Ou to vlastne nemôžes.
    • MickeyMutant
      Proto to taky Sony nikdy nepustilo na Playstation.
  • Loukotove clanky jsou super, skoda jen ze mrha talent na hry jako Bioshock...
    • MickeyMutant
      Bobove prispevky jsou super, skoda jen ze mrha talent na strankach jako Games...
      • PreidaQ
        Games jsou ideální detenční zařízení pro opravdu roztodivně různorodé povahy - máme tu sofistikované trolly (Bob), zatvrzelé mainstreamové hráče (GGG), PC master race hráče (LV), militantní konzolové hráče (Hnisavec), Japanofily (Vogon), analfabety (Jack) a dokonce i nedoceněné literární umělce (MickeyMutant).
        • Ještě jste zapomněl zapřísáhlého trollhuntera a šíleného vyznavače simulátorů.
  • Jednotka aspoň očarila prostredím, ktoré jednoduchostou a ladením do tmavých farieb zakryla viacero nedostatkov, ktoré sa v infinite odhalili naplno. Bohuzial príbeh opäť vykradacka, ale už dosť nekvalitna.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit