Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mě přijde, že Todd Howard prakticky zkopíroval Fallout 3 do nového enginu a přidal crafting (vždyť se ani neobtěžovali dodat novou hudbu). Jako by byli naštvaný na Obsidian, že si dovolili příběhově navázat na Fallout 1 a 2. Kdyby se od nich inspirovali alespoň systémem frakcí, rozhodně by hra nabrala úplně jiný směr. A z vystřižených částí by podle mě za zachování stály akorát zápasy v Combat Zone. Ostatní je jen nastavovaná kaše. Ale hlavní příbehová linka mě neskutečně zklamala. Prakticky je prohozená role otce a syna, enklávu nahradil institut, megaton nahradilo diamond city, pes je stále stejný, společníci jako supermutant, Mr. Handy a "drsnej ghoul" jsou taky stejní, railroad byl myslim v menší formě i v F3, prostě prakticky žádná snaha přinést něco neokoukaného, co nebylo v minulých dílech. Snad akorát Nick Valentine je zajímavý nový sidekick
  • Tj ... vzhledem k tomu ze Fallou 3+ neni a nikdy nebylo RPG, tak to urcite mohlo bejt otevrenejsi rpg....

    RPG se totizto vyzacujou predevsim tim, ze hrac hraje nejakou roli a jeho skutky ovlivnujou reakce okoli a jeho moznosti. To platilo bezezbytku pro F1/2.
    • JamesFaith
      Nemáš úplně pravdu.

      RPG je o hraní postavy, ale ovlivňování okolí se k jejich definici připláclo až v posledních letech. Do té doby šlo běžně o hry, kde se jen plnily úkoly a postupovalo v hlavním příběhu bez toho, aby se ukazovaly větší následky, a nanejvýš se používala jedna velká závěrečná volba. Nebo snad hry jako Baldur's Gate, Planescape Torment a Vampire the Masquerade: Redemption nejsou RPG?
  • maros.goc
    Fallout 4 bolo priemerne RPG, z ktoreho mohla byt fantasticka hra, keby ju nerobila Bethesda
    • PreidaQ
      Ale jistě, kupříkladu ti správní chlapíci z EA by z té hry jistě dokázali vytvořit učiněnou perlu.
      • skaven
        vymen EA za Obsidian
        • PreidaQ
          Tak by vyšel další průměrný a těžkopádný Fallout, zamrzlý v čase a na stařičkém ošklivém enginu, no to bychom si pomohli.
          • skaven
            no, musel by si pri jeho hrani aspon parkrat pouzit sivu koru mozgovu, ale viem, bezne to ludi boli. chapem to
            *1*
  • Ve čtyrce byl pes, kdyby to někdo nevěděl. Psy mám rád :)
    Ale tohle sem nehrál, neláká mě to. Kdyby to byla strategie, nebo aspoň znovu rpg jako fallout 1 a 2, tak bych si to zahrál.
    • Majkl
      pes byl ve všech dílech, ve Fallout 2 a FNV robo verze :)
  • Fallout 4 má perfektní atmosférů, za mne mu prominu i nenávaznost zbraní (komu to vadí má mody).
    Co mě žehlilo asi nejvíc tak dějová linka, časem tak nějak vyčpí a přestane zajímat.

    Už jen to že v jedné lokaci vystřílím od každé frakce pár kousků a ať pak přijdu kamkoliv mě deprimovalo, (Vystřílel jsem 20 BOS a pak dojdu do BOS kempu a jako by se nechumelilo, atd....) dost to degradovalo některá morální rozhodnutí (pomůžu těm ale ty na mě budou nasraný), toto mě osobně mrzelo nejvíc.

    Craftění bylo ze záčatku fajn osvěžení, ale po 100 hodinách kdy si osadníci v xx osadách sami neutřou ani prdelku, už to bylo protivné, míň osad (2-3) nebo určitý model samosprávy by nebyl od věci by mě i potěšilo, jé oni si tu sami postavili, nejhorší že člověk splnil quest a bum najednou je tam osada kde všichni skuhraj nebo je potřeba jí bránit.

    Rozhovory neřeším, jelikož většinou ať zmáčknu co zmáčknu většinou to vede k jednomu výsledku..., Lokace ve městě kde kousek mají ty a za rohem tamty, bylo také protivné, Takový mix žádná fronta a tomík od sběračů čůral na barák mutantů bylo úsměvné.
    Pár takovýhle drobným domýšlení a nebyla by to dobrá-lepší hra, ale trumfla by Zaklínače 3 levou zadní
  • Chcete říct, že nějací staromilní škarohlídi nejsou nadšení z nevývoje postavy, nevlivu na herní svět a nedialogů ve hře z jakési předpotopní série jménem Fallout? Nevěřím.
  • Ano pravda třeba slovíčko Use (použít.užit) známe pod tlačítkem E nebo F............Jenže jak to udělají lidi s konzolema?? ty si nemůžou říct že si počkaj nebo že si jí tam pak vloží..stáhnou,koupíatd...ty si tu hru koupí ještě o 200 stovky víc než na PC a hold jím nic iného nezbýva než ignorovat příběh nebo se učit AJ,...............
    • Ono je lepší se učit Aj, pak nemusíš být omezen jen na českou kotlinu co se týče produkce. Před pár lety jsem třeba zjistil, že existuje hromada super deskovek, ale zkus jít do českého obchodu nebo knihkupectví. Už se to sice zlepšuje, ale v angličtině máš výběr úplně jinde a to nemluvím o expanzích. Na ty se na českém trhu velmi často se**, protože se bojí, že by se jim to nevyplatilo.
      • Tak ono to hlavne neni o hrach. Aj se snad clovek uci aby nebyl v zivote uplne mimo. Vetsi vyber v zabave uz je jen prijemny bonus. Ale pokud nekomu staci stat u pasu, tak to pak bude mit tezke ve hrach.
        • Je logické že to není jen o hrách, ale tady se řeší hry...
    • co???
      • Jeho prispevek do diskuze zadny nedava.
  • ucho
    tak jsem článek prolítl a zajímalo by mě, jestli to před zveřejněním někdo četl. alespoň autor. zde vypisuji nějaké problematické pasáže:
    bylo v podstatné jasné
    uvnitř hry i mimo ní
    Tohle byl náš úvodní záměr již zpátky v roce 2009.
    V kódu Falloutu 4 však nic na překotné změny neukazuje
    Absence zásadní změn
    že Fallout 4 není zajímavý z hlediska menších změn z hlediska struktury questů a hratelnosti
    Z detailů zřejmě nejzajímavější působí
    concept art zvěřeny
    • Zustan u cteni Prava a neotravuj tu ostatni. Schvalne pisu bez diakritiky, abych te nastval.
      • ucho
        nějak nechápu, proč by mě mělo naštvat, že píšeš bez diakritiky. jak píšeš, je tvoje věc.
        • Ted ses nastvanej jak pes *15* Tak ti pridam!
          • ucho
            no fakt děsně trpím. nevím proč, ale trpím jako pes :) doufám, že máš radost.
  • Nevite jestli se jiz pracuje na Fallout 5?
    • jestli ho tak začni už s češtinou...:-D at zase nedělají češtinu déle než hru............
    • Vyzera to tak, ze single player Fallout ani Elder Scrolls nie su vo vyvoji
      • No oficiálně ne. Ale je naivní si myslet, že jejich dvě největší značky, které berou roky na vývoj nechávají jen tak ležet ladem :-D Bych řekl, že se maká na obou. Ale dokud PR oddělení nemávne, že je čas na oznámení (což bývá po několika letech vývoje, který oficiálně neprobýhá), tak se budou tvářit, že ne. Pak najednou na E3 bude trailer a do roka bude na trhu.
        • Je naivni si myslet, ze se jim ten posledni MMO fail uz zaplatil, a tudiz se zadny dalsi TES konat nebude.
        • Mozno prebieha nejaka preprodukcia a mozno reakcia na zmeny trendov zarabania vo videohrach. Problem je, ze uz niekolkokrat na tlak verejnosti v Bethesde vyhlasili, ze tieto dva tituly nie su vo vyvoji. To v minulosti nerobili. Dalsia vec je, ze ak je Starfield naozaj pravdivy, potom tam nie je dost ludi na vyvoj dalsieho velkeho titulu.
    • Khanemis
      No pokud to bude Bethesda oznamovat stejně jako čtyřku, tak se o pětce dozvíme sotva pár měsíců před vydáním. Osobně bych ale čekal, že teď spíše pracují na dalším The Elder Scrolls a Fallout 5 bude na řadě až po tom. Smaozřejmě je možné i, že by zadali vývoj spin-offu jinému studiu jako v případě New Vegas, ale moc bych na to nesázel.
      • Jo tak kdyby se zacalo delat na Arene 6 tak taky dobre :-)
  • Klasická Beth velká vize málo času. Stačí se podívat co všechno se nedostalo třeba do Skyrimu .
    • To je bezna prax vsade. Je naivne predpokladat, ze 100% veci, na ktorych sa zacne pracovat, sa dostanu do finalnej verzie hry.
    • asi tak nejak ...proto je jedina poradna hra morr *3* .. kazdopadne muzou bejt radi aspon za ty modery

      jinak mel bys nekde odkaz/clanek o vecech co meli bejt ve skyrimu?.nejlepe cesky ..diky :)
      • O žádnym listu nevim všechno to mám víceméně z brouzdání na netu a nexusu . Věci který šli tak byli obnovený modem ale rozhodně ne všechno . Ale nejzajímavější část byla občanská válka a to jak měla vypadat posaná zde + něco málo navíc.
        https://www.reddit.com/r/skyrim/comments/1gx59f/a_compilation_of_content_that_never_made_it_into/
      • Moderi muzou bejt radi za bethesdu, ne naopak.
        • Jakoze Bethesda udelala tvorbu moderu popularni a nechala je diky tomu za nedodelany produkty vydelat spoustu penez?
          • Ne, bethesda dala moderum editor a hry ktery muzou modovat, jinak by mohly modovat tak akorat prkynko na zachode. Mas to samy jako kdyby ti nekdo dal stavebni material na dum, ty jsi ho psotavil a pak by jsi rekl ze ten kdo ti ten matros dal je debill. idiocie kolem modovani je nekonecna..skoda dal mluvit, mate to v tech hlavach radne pomotany...
            • Zajimavy, ze spousta games zadny editory nema a modujou se stejne. Kdyby moderi nemodovaly jejich gamesy, tak si na ne davno nikdo ani nevzpomene, natoz ze by si je koupil. Presto je jim to malo a snazej se prodavat a rejzovat i na tech modech.
            • Ne, nerozumíš. To, že pokračuješ v tomhle slabém red herring argumentu, tě prozrazuje.
            • FAK: Rozumíme si. Vykládáš o hře, kterou jsi pořádně nehrál.
            • https://howlongtobeat.com/game.php?id=26729

              Fallout 4 je na 25-150 hodin. Schválně sem použil PS4 verzi, kde nejdou mody. Takže 300 hodin si strč za klobouk. Taky můžu říct, že mám v Mariovi 1000 hodin, ale to z tý hry nedělá MMO s tunou obsahu.
            • Čerpám z faktických údajů, ze statistik hráčů, které jsou objektivní, tzn. že tvých osobních 300 hodin je irelevantních, stejně jako to, kolik sem tam nahrál já (red herring) a jako argument délky hry to nefunguje. Ta hra není v základu na 300 hodin, možná pro naprostý minimum lidí, který se rádi toulaj po lese. Ten zbytek, kterej to hraje dodnes, to hraje s velkou pravděpodobností s modama. Že zrovna ty máš v základní hře 300 hodin není vypovídající, takže uvádět, že Bethesda udělala hru na 300 hodin, je nesmysl. Doufám, že si rozumíme.
            • FAK: Tak, já mám ve Falloutu 4 kolem 150 hodin a odhaduju to, že jsem tak v polovině. Far Harbor jsem zatím ani nezačal. A co ty? Máš tam něco nahráno nebo čerpáš své poznatky (a názory) jen z howlongtobeat a diskuzích fór?
            • faku, povim ti male tajemstvi..jsi curakk .
            • Lol. Skyrim main 30h, extra 100h, completionist 200h. 300 hodin leda s modama. Díky tomu to hrajou lidi ještě dneska. Slušnej výkon na dílčí změny...:DDD
            • Jo, protoze na svete neni co jinyho delat, nez hrat hry od Bethesdy. OLOLOL
            • FLASH: Tohle je marný. Že někdo (Bethesda) udělá hru na 300 hodin, to nemá žádnou hodnotu, protože ten někdo je velká a zlá korporace. Ale že někdo (modder) v té hře udělá nějakou dílčí změnu, to hodnotu má, protože modder je komunita a komunita je nejvíc.

              Všem těmhle lidem bych přál, aby Bethesda a spol. přestali hry dělat. Komunita si pak bude maximálně povídat na fóru.
            • Mimochodem, tvůj příklad nefunguje. Bethesda neprodává stavební materiál, ale baráky staví... zfušovaný baráky. A podle tvojí nesmyslný logiky bych jim měl děkovat, že mi umožňujou zasahovat do stavby a opravit si ho. Lol ok. ;-DDDDDDDD
            • Jistě. Postavil bych dům a pak by přišla lopata jménem flash ze stavební firmy a tvrdila by, že ten dům byl postavený jejich zásluhou a ne mojí. Pomotaný to tady máš akorát ty a to tak, že pořádně.

              Jo... a většina her je zásluha výrobců enginů a ne vývojářů, protože bez enginu by neudělali ani prkynko na záchodě. Kvalitní logika ala flash. Opět si pobavil...
            • A ty to mas radne srovnany, kdyz si myslis ze Bethesda je jedina co dela hry s editorem na mody a nebyt bethesdy tak miliony moderu nemaji co zrat. *15*
              Jinak prkynko na zachode se modovat da, vetsinou byva min zabugovany nez veci od Bethesdy a sedet na nem je vic roleplaying nez F4 a Skyrim dohromady.
      • Myslíš Morrowind? Nejhorší hru z této série?
        • Presne tu, Skyrim byl mnohem lepsi, tak dobry ze diky bugu nesel dohrat. Protoze borec za dverma proste nemluvil.
          • PreidaQ
            Neotevření dveří byl jediný bug, který jsem ve Skyrimu zažil, a za použití Googlu řešení zabralo pár vteřin.
            • Tak tos toho moc nezazil, minimalen ci so pamatuju je tam bug s tim, ze muzes zachranit nejaky npc, a tvrdi ti to, ze na to potrebujes zbroj jako u maj jeho straze. I kdyz ji mas na sobe, tak te stejne napadnou.

              A o tom levelovacim srackometu co tam nacpali s oblivionem a zcela nepouzitelnym inventari v podobe kilometrovyho seznamu a UI obecne ani nemluve.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit