Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kinect je blbost a vsechny ostatni hry taky.PS 3 a move to je jinaci celkove
  • dilinja
    Microsoft nikdy neměl čuch na trendy vždycky se snažil nějakým způsobem svést na vlně. Je to nováček na trhu kterej dokazál se svoji první konzoly porazit v prodejnosti Cubu od Nintedna a to byl xbox dražší už dnešní xbox vyrovnaně bojuje s playstationem. Za deset let dokázala konkurovat tradičním herním firmám.
    Tentokrát MS nechtělo klasickej pohybovej ovladač ale zkusit to jinak a výsledek je zlost přitom nejmíň bitý jsou hráči kde se firmy snaží přesvědčit že jejich produkt za to stojí.
    at uz tohle dopadne jako epic fail nebo ne duležitý je že pro MS to bude velká zkuženost do budoucna a příští zařízení bude ještě lepší
  • Nedvi69
    Pane Poláček, upřímně - zde je vidět ten rozdíl mezi psaním, a vydělaváním skutečně velkých peněz. Obchod a reklama je úplně jiná hra a musím uznat, že to Microsoft letos zahrál moc hezky.
    Potenciál kinektu nebyl ještě zcela využit a logicky také z toho nebylo vytěženo tolik peněz, kolik ještě může. Tak proč nezdůraznit to, co obyčejní "konzumenti" s kinektem nevyužívají, nebo neví že mohou využívat, popíchnout a přesvědčit nové potencionální zákazníky ke koupi konzole, a to už také nejenom z herních důvodů, ale například jako spojení s přáteli, tvorba HTPC (Home Theatre PC) a tak dále.
    Kinekt nikdy nebyl a nikdy nebude o harcore hraní. Microsoft to určitě ví, ale proč by to měl ještě zdůrazňovat slovy. Nicméně jeho účel je vám dát tu MOŽNOST a nový pocit z hraní. Zkusit si hraní, ovládání menu také z nového pohledu. A co si budeme povídat například to skládání zbraní v novém Ghost Reconu vypadá to luxusně, nová hra s králíky taky vypadá dosti zábavně, a to nemluvě ovládání menu, vyhledávání a dalších věcí pomocí hlasu a gest.
    Všechno je to jen o tom, že máte tu možnost vybrat si, a zkusit si to, co je pro masy lidí stále ještě něco neuvěřitelného, ovládat techniku jen svými gesty, pohyby, řečí a že jsme konečně v éře, kdy sám stroj reaguje na člověka. A kdo řekne, že to není pecka, tak ten to nezkusil nebo je škarohlíd a kazi***. Samozřejmě, že tam jsou stále nějaké mouchy, které se potřebují a určitě budou vychytávat. Nicméně uvedení na trh s nějakým tím základním levelem funkčnosti a postupné ohlašování upgradů je zde určitě ten nejlepší marketingový tah a to nejen z pohledu prodeje kinektu, ale díky možnostem, které kinekt přináší, i rozšíření konzole samotné.
    P.S.: Je logické, že se snaží narvat možnost ovládání přes kinekt do světoznámých herních titulů (i když jejich využití zde se leckdy může jevit sice hezké ne zcela ergonomicky výhodné). Jak jinak byste taky chtěli nalákat trošku hardcorovější hráče aby to také testli?
    • Naprosto souhlasím!
  • Peter, Peter:) Konecne sa s tebou na niecom zhodnem. Dobry clanok.

    ME3, tie prikazy svojim companionom boli.. povedal by som ze super. Rychle a jasne, aj ked to "move out" neviem ako bude fungovat, asi sa proste posunu k dalsiemu kritiu. To by bolo celkom ok.

    Otazne je ci to bude len pri Kinecte alebo to bude moct robit clovek aj na PC. Lebo ak iba na kinecte tak to je mega fail
    • Kinect se holt prodává na Xbox(zatím)...., proč megafail?????
  • Ti typičtí PCkáři si kinect nejspíše nikdy nezamilují...tak jako sport...
    • Nedvi69
      já jsem typický PCčkář a až vyjde SDK pro kinekt na PC, tak do toho rozhodně jdu. Banda hezkých fcí, v pár hrách vidím potenciál...
  • Mluví se v Cože anglicky?
  • Zayl
    K čemu se dá doteď Kinect skutečně využít? Taneční hry? Super...
    A ne, kolekce miniher nepovažuju za tituly které se dají počítat.

    Máte pravdu v tom, že to není povinné. To je pěkné, ale ten čas který ztrávili přidáváním podpory pro tyhle zbytečné hovadiny, by mohl být taky jedním z důvodů, proč ME3 vyjde až příští rok v březnu.
    • dilinja
      jo jasne to jsou zase spekulace treba je to posunuty o tři měsíce kvuli dodělání multiplayeru *2*
  • mmrrxx
    je skoda ze kinect nasilu davaju do kazdej hry sposobom "ovladaj to svojim telom", preco napr. pri Ghost Recon nedali moznost ze : kup si svoju oblubenu repliku zbrane (napr. m4, mp5, ...) bola by to klasicka replika zbrane, ale mala by na sebe farebne body ktore by kinect snimal, urcite by to bolo zaujmavejsie ako to co predviedli (strielanie otvorenim dlane)
    • Oni nemůžou jednoduše proto, že filozofie kinectu je v tom, že v ruce nic nemáte. kdybys měl něco v ruce, zhroutila by se jim celá kampaň. Tohle je skutečně lepší http://www.gizmag.com/official-playstation-move-sharp-shooter-add-on/17276/
    • s tim souhlasim kdyz si vemete wiicko tak i kdyz k tomu musite mit hromadu kravin tak prave ty kraviny z toho delaji co to je. co je lepsi, predstavovat ze drzim zbran v ruce nebo mit primo ovladac vypadajici jako zbran v ruce ?
  • ja upne suhlasim z leco77, nikto nikoho nenuti aby kinect vyuzival stale mas moznost napriklad ci uz v mass effecte hrat s controllerom, je to proste vychytavka navyse kto ma kinect a hlavne komu to ako bude vyhovovat
    urcite ale suhlasim ze tie hry Fable a Kinect Star Wars su hodne stupidne :)
    napriklad po zhliadnuti tohoto videa http://www.youtube.com/user/Activate3D#p/u/0/LzStrjMS4dE si viem predstavit kinect star wars uplne inak vymakany vidim ze to ide, len to chce stale cas :)
    • a tohle ma nekoho bavit?
      • ja si myslim ze v tomto style ovladania ako predviedli chlapci z activate3d by sa dali spravit velmi zaujmave akcne hry.. a jo mna by to bavilo tymto stylom ovladat postavu ;)
    • hlavny problem v kazdej prezentovanej kinect hre na E3 vidim pohyb v priestore ale ako je vidiet na videu da sa to sikovne vyriesit :)
  • Preklep: "destrukci značky a odliv lidé,".

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit