Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • http://lolfreerp.com/ - Check out this page with free RP codes :) Only three steps in 5 mins and you will get your code free!! VISIT, DOWNLOAD AND ENJOY BETTER GAME!
  • To ještě někdo paří tuhle babičku onlinovek?
    • Babicka onlinovek? To jsi hoodne zaspal chlapce
      • Podle poctu minusu je videt,ze nejsi sam,kdo v podstate povazuje WOW za prvni mmorpg hru. Pred WoW tu bylo hoodne kvalitnich mmorpg her. A ja si dovolim rict ze lepsich. WOW meka jen skvely marketing a nalakala lidi,kteri hry vubec nehrali. Prot se jeji uspech(co se tyce poctu lidi) uz nikdy nemuze opakovat
      • To teda, babička onlinovek je když už Ultima online.

        A k tomuhle poslednímu datadisku asi tolik že to je pro mě osobně pověstný poslední hřebíček do rakve starýho dobrýho WoWka. Cataclysm byl super co se týče kvestů a prostředí a tak nějak celýho původního lore jen ho totálně pohřbilo úplný překopání starýho systému skillu a věcí. Tenhle datadisk nemá vůbec nic společnýho s WoWkem a je to jen lákadlo pro hráče z východu a ždímání vyschlího vemena :P.. Aneb ať svět warcraftu odpočívá v pokoji a všechno špátný téhle s*****
  • 8/10 si MoP urcite zasluzi. Cataclysm bolo totalne fiasko, uvidme co bude do roka s Pandariou. Je tam vela vylepsenych veci, zopar novych veci, spomeniem mounti su Bind on Account, loot v LFR je totalne prekopany a desiatky dalsich mensich zmien, ktore vylepsuju gameplay. Uvodna zona Jade Forrest je to najlepsie co vo Wow existuje, levelovanie je na dobrej urovni, opat ta zona Jade Forrest kde je asi spraveny najlepsi leveling v hre. Nadherna hudba, ktora sa tiahne celym kontinentom. Obtiaznost entry dungeonov na normal su asi na urovni WOTLK, aj heroic je lahky, kto chce pritvrdit, je tam Challenge mode na obtiaznosti aka bola v TBC heroic dungeonov. Entry tier raidy su OK, uvidime co bude dalej. Celkovo je to dobry datadisk. Pandaria je prijemna oddychovka, ano su tam pandy, ale je to vsetko urobene decentne, nevtiera sa to hracovi. Nie je to ziadna kung-fu panda, ako sa pred vydanim vtipkovalo.
    Hram Wow uz 7. rok, s prestavkami, MoP mi vyhovuje, je to akysi mix veci co fungovali predtym a tie co nefungovali vylepsili. Je to 8 rokov stara hra, ktora sa sa stale vyvija. Napr. mne nevyhovuje ten posun od classic ci TBC wow, kde bol doraz kladeny na server komunitu, na progress z tieru do tieru, urcita forma pretekov na serveri, kde zakladom hry boli vylepsenia gearu, taktik, skillu, hra doslova nutila hracov zlepsovat sa, to sa vytratilo z wow uplne, ostal len tier, ktory sa po case nerfne a vsetci zacinaju odznova s novym tierom. Toto je obrovska skoda, ze takto sa to obratilo naruby, ale je to asi evolucia hier a dan zato, aby Blizzard stale zarabal, styl konzolovych arkadovych hier, log in , play, log out.
    Je to dlhy cas co sa bavim s wow, ale nelutujem, nemam co lutovat, Bavim sa dobre s dobrymi ludmi. Kazdy potrebuje svoje hobby, a kazde hobby stoji cas.
    • Tiez suhlasim
    • kostejnesmrtelny
      Patrně nejlepší příspěvek, co jsem na Games.cz k téhle tématice četl. Chtěl jsem se k té recenzi taky nějak vyjádřit, ale napsal jsi to za mě, víceméně bezezbytku.

      +1
  • nechápu proč je gear z lfr slabší nez z normalnich raidu, nemam cas hrat v nejakou pevne stanovenou dobu protože neumim dopredu predvidat kdy budu mit volno, proč bych mel byt proto znevyhodnen??
    • Tak to jsme s joem asi jen dva, kteří tomu nerozumí. Podle mě, kdyby lfr mělo stejnou obtížnost jako normal raid, hráči, kteří by nebyli ochotni spolupracovat a komunikovat by se časem sami eliminovali, protože by to přestali dávat.
      • bolo to viac krat rozoberane na Developer meeting, Blue posty na forach. Obtiaznost normal raidov je nastavena na raidy, ktore maju Raid leadera, pouzivaju voice comm, hracov co raiduju spolu, maju vypestovanu koordinaciu pohybu v skupine, hraci maju navyky nestat v ohni, vedia hrat, poznaju svoju classu, maju enchanty, gemy, upravene staty, maju food, maju flasky atd. A na tychto hracov je vytuningovana obtiaznost normal raidov.
        Vezmi tuto obtiaznost do LFR a zazijes peklo na Zemi. V LFR mas 2-3 hracov, ktori sa snazia robit vodcov, raid nevie koho posluchat, kedze ich plany su casto protichodne. Po 2 wipoch ti leavne 1 tretina raidu, cakas 5 minut na doplnenie raidu, po 3-4 wipe ti leavne 70 percent hracov a do raidu stale chodia novi a odchdzaju stari. V 25m mas statisticky par top ludi, 10 co vedia hrat, zopar slabych hracov a nejakych turistov co si prisli pre gear, bud stoja v ohni alebo pojdu rovno AFK.
        V LFR su naschval nielen upravene t.j. znizene napr. dmg, ale vela spellov bosov je vynechanych, lebo LFR by to v zivote nedali, keby ti bosovia mali plny potencial z normalneho raidu. V LFR nie je zohratost, nie je komunikacia, kazdy si robi co chce, a hlavne nie je tam ochota ucit sa a robit progress.
      • Nejsem si jisty, ze vis, co chces. Takovy raid by byl ciste utrpeni, nic jineho. 25 lidi bez voice komunikace, bez toho aniz by znaly taktiky atd... Staci ti 1-3 hraci v raidu, co to neumi poradne mackat nebo neznaji taktiku a budete wipovat celej vecer na jednom bossovi.

        Mne se obecne system LFR moc nelibi z duvodu, ze mi uz predem spoilne celej vzhled raidu. Driv jsem se neskutecne tesil na kazdou dalsi cast raidu - ted uz se muzu tesit maximalne na nove ability bosse.

        A pokud chces vyzvu, tak nevidim problem v tom najit si casual guildu, ktera chodi progressovat jednou tydne v den, kdy ti to nejvice vyhovuje - a kdyz parkrat nepujdes, tak se nikdo nezblazni a nevykopne te :). Pripadne si sam slozit raid z "pubacu" a zkusit to progressnout - myslim, ze tak rychle zjistit, o jake utrpeni Blizzard sve hrace zamerne pripravil :).
    • protoze obtiznost lfr a normalu je uplne nekde jinde? kdyz uz si stezujes, tak by to melo byt na to, ze neni lfr na normalni obtiznost
      • zeptám s ejinak, proč jsou normalni raidy težší než lfr?
        • ?? to je snad jasné,lfr je dělané jenom pro začátečníky co neznají svoji classu,rotaci a je to jejich 1.raid
          • To co pises je nesmysl, obzvlaste v nove expanzi jako jsou pandy, je lfr jako jeden z mala zdroju pro fialky a kdyz mas stesti na gear, tak se pekne boostnes na slutecne raidy. A i kdyz je v lfr obrovske mnozstvi lam, tak skila hracu, je tam take dost, jen to je otazka vicemen stesti na koho narazis.

            Nicmene tva otazka znela, proc jsou normalni raidy tezsi nez lfr - odpoved je naprosto jednoducha, protoze lepsi hraci chteji vyzvu a ti nejlepsi pak v podobe HC, proto jsou raidy odstupnovany a dle obtiznosti, samozrejme pak obtiznosti odpovida i drop z bossu. A nemuzes chtit, aby 25 lam z lfr melo stejny drop jako 25 hc raidu, kteri si bossy museli poctive odprogresovat. Je to jen otazka priorit a toho co od hry ocekavas tzv. pro kazdeho neco.
            • 2lala
              už sem to konečne pochopil, no tak to neni nic pro me.
            • Tak si sezen guildu, ktera bude raidovat podle toho jak ty budes mit cas :-) nic jineho nelze poradit v opacnem pripade si nedokazu predstavit, jak chces, aby lfr melo stejnou obtiznost jako klasicke raidy , kdyz 25 nahodnych hracu, neni sehrano nekomunikuji spolu atd.Vis vubec jakova je uroven hracu v lfr ? Proste to coc chces nejde.
            • ja chci taky vyzvu jen nemuzu raidovat v stanoveny cas protože nevim dopredu kdy budu mit volno a kdy se mi bude chtit hrat.
      • na to si nemuzu stezovat protože mi tady uz lide vynadali že se to neda udelat a vyvojari to taky oduvodnili že to nejde
        • vsechno jde, kdyz se chce ;-) jen je to zbytecne. neni problem udelat LFR pro vyssi obtinost a jiste by se i naslo 10 ci 25 nahodne vybranych hracu slozenych do raidu, kteri by bosse slozit zvladnuli, ale kazdy z tech hracu by musel znat taktiku a umet hrat za sve povolani. problem je, ze toto se hraci musi nekde naucit a to zabere nejaky cas a spoustu smrti celeho raidu a na toto 10, nebo 25 nahodne poskladanch hracu nebude mit cas ani trpelivost.
    • Kedze nemas cas na normal ako pises, kde presne budes znevyhodneny s gearom z lfr?
      • je to hlavne vec prestiže
        • Neber to zle, ale to chces viac, s mensim usilim. Pre mna za mna maj si to :) ale tymto nas (nie nas dvoch) hra rozdeluje. Ja tiez chcem mat rating 2200+, ale nemam chut pendlovat po rbg skupinach podla schopnosti spoluhracov, takze daj daj :))
          • ja nechci vic za mene usili, problem je ze na lidi z lfr je nahlizeno jako na lamy, viz prispevky niže a taky je ten lfr tak delany. Jenže ja nemužu delat normalni raidy z časovych duvodu ne že bych nemel skill nebo nechtel vyzvu. Prečti si co jsem psal.
            Proste nemužu si napsat do kalendare ze dva-tri dny do tydne od osmi večer budu sedet za pc ve wow abych progresoval. ale to neznamena že jsem začatečnik. takže pro mne wow nic nenabizí? *8*
            • Ano, zatial
  • Takže ak správne čítam tak niektorý hrajú 10 hodín denne? Uff. Bez komentára.
    • Taky se mi zdá málo
      • dosť málo :DD
  • wow :)))))))))))))))))))))))))))))
  • Tak pandadisk pripomina atmosferu wotlk, dle autora ? No nevim, ale srovnavat wotlk a pandy ? Uz jenom samotny dej wotlk a mysticka postava Arthas, ktera pro mnohe z nas byla jakousi "modlou" Warcraft III ... No tohle opravdu nejde srovnavat. Pandy jaksi nemaji nic co by hrace vtahlo do jiz tak predimenzovaneho a pokriveneho deje WoW.

    Dalsi srovnani DK a Monk ? Ano obe postavy v dobe vydani byly OP, ale to je tak vse co maji spolecne. A kdyz srovnam uvodni lokaci pro Dk a Pandy... no radeji to nebudu zkouset, jelikoz pandy jsou hodne dole.
    Atmosfera raidu take nesrovnatelna je fakt, ze Naxx byl trochu mimo, ale Ulduar a Citadela jsou neprekonatelne raidy, troufl bych si tvrdit, ze nejlepsi v celem wowku. A kdyz kouknu na 3 nic nerikajici raidy v panadach nevim no ... Nerikam ze jsou spatne, ale neni to jiz ono.
    A tak bych mohl pokracovat. Ono celkove pandy nejsou spatne, ale preci jen wowko, uz je davno za svym zenitem, ale porad se snazi dohonit vlak, ktery uz ujel. Moje hodnoceni 6,5/10 vice ani tuk.
    • Prosím vás viete mi pomoct ako sa prihlasim na nejaky český alebo slovenský server vo WoW Mists on Pandaria. Alebo ako to spravím kontaktujte ma na mail martinopalek22@gmail.com
    • rhaegar
      Máš naprostou pravdu srovnávat wotlk a pandarii je podle mě nesmysl,jelikož Arthas utvářel historii wowka a atmosféra v ICC byla skvělá... sice wotlk mělo pár slabších míst jako TOC(opravdu hrůzný raid),ale jinak to byl povedeny datadisk. Jak přemýšlím Blizz neměl nechat vyvraždit všechny hrdiny z W3,pro mě hra ztratila kouzlo .) PS. frost DK nebylo tak těžké rotace se dala docela skrouhnout a pořád to bylo přes 20k dps na festovi.
      • kapalka
        Nezapominejte, ze hodnotite cely wotlk retrospektivne a pandarie je teprve na zacatku. Na konci se ma objevit taky zasadni boss, ktery sice neni tak znamy jako Arthas ale s wotlkem se jeho pribehova linie hodne rozjela.

        Co se tyka DK tak to bylo jen shrnuti nekolika class dohromady. Monk jako character je nekde jinde a souhlasim i s tim, ze zacatecni lokace DK a Monku nejdou srovnavat. 2 levely jako DK, kde se temer nic zvlastniho nedelo, oproti zacatecni lokaci Monku, kterou si projdes jako pekny a kvalitne zpracovany rp svet.

        Co se tyka raidu, tak Wotlk mel ze zacatku pouze predelany stary Naxxramas. Pak prisel bezvadny ulduar a nasledoval ubohy ToC. Zakoncil to opet moc povedeny ICC. Tzn uspesnost kvality raidu ve wotlku - 50%. Prvni dva raidy v pandarii jsou kvalitativne neco mezi Naxxem a Uldem, dle meho nazoru.

        Myslim, ze se daji wotlk a pandarie srovnat velmi jednoduse...
        • rhaegar
          Zapomněls na Haliona v RS
    • Pises o atmosfere vzhladu, pises o pribehu. Skus porovnat mechaniku boja dk a monka. Obaja pri spotrebe jedneho zdroja ziskavaju zdroj iny a dps monk svojou dynamikou pripomina frost dk, kedy prsty po klavesnici doslova lietaju. Ako pvp hrac si do raidov chodim len oddychnut a teda moj nazor je iba povrchny, ale suhlasim, ze icc a ulduar su uzasne. Este by som spomenul karazhan.
  • A jeje osmička to jsem teda fakt nečekal. Myslím že to měla být spíš ležatá osmička, protože bližžžard dokázal že zná nekonečno způsobů jak se ztrapnit.
  • no, WoWko jsem chvíli hrál, je to velkej žrout času. Jako dítě si dovedu představit že bych to mohl hrát déle, ale jako pracující moc ne. Ale zpátky k věci, sice to již nehraju, ale upřímně tenhle datadisk by mě odrazoval, jelikož mi ty pandy prostě přijdou kýčovitý a vzpomenu si na opičího krále :)
    • Záleží na tom jakej seš level- vyšší level=lepší questy
    • zdeeneek
      Wowko neni zrout casu. To jen porad pretrvava predstava, ze te nekdo/neco nuti u toho sedet 10 hodin denne. Ti kteri u toho sedi porad pak postavaji ve hre, nemaji co delat, stezuji si, ze uz to neni vono a nostalgicky vzpominaji na dobu TBC atd ... Hraval jsem wow po dobu cca 6 let a porad me to bavilo - hlavne z toho duvodu, ze jsem u toho nevysedaval cely dny a mel tak porad co delat kdyz jsem si nasel vecer chvilku casu na hrani.
      • fizola
        Suhlasim s tym čo hovoriš, sam to na sebe pozorujem, začal som hrať WoW na strednej, free serveri, cez vyšku a až po štatniciach som si zaplatil ofik a ako na potvoru teraz ked pracujem tak na to nemam poriadne čas :D ale zasa hra sa posunula pekne dopredu, stale je tam čo robiť a ked sa podari tak 2-3 hodinky raz za tri dni je to stale celkom dosť. je to zrut ale ktora cinnost nie? ked si predstavim kolko ludia presedia pri TV (ktoru nemam nastastie) alebo v krcme, tak wowko je len dalsim zrutom
      • Niekto by namietal, ze sa to neoplati mat zaplatene, ked pri tom sedis len sem-tam, ale zase listok na mestsku dopravu mam tiez na tri mesiace a nemusim sa kvoli tomu vozit nonstop :)) a teda suhlasim s tym co si napisal. Ked sa mi chce, nehram aj mesiac a platbu nerusim. Necelych 13 eur za 30 dni ma nevytrhne z biedy.
  • tyhle kecy miluju.. nechápu proč někdo hraje wow taková ztráta času ......
    já nechápu lidi co si do péra zatloukaj hřebíky a přesto se jich najde dost co to dělaj, ale lidi sou různí tak ad si každej svůj čas prodrbe jak chce
    • Proč trolluješ na fóru ? Taková ztráta času *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit