Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nevim, asi bych to i hral ale nelibi se mi volba hrdinu jako z jednicky. Idealni by bylo kdyby byla moznost hrat i za chaos nebo orky. Zatim se uspokojim se sledovanim Twitchu.
    • P.S.
      Kdyby alespon ability byly zajimavejsi, ale je tam jen strileni z luku, rubani mecem a fireball. :(
      • skaven
        a si predstav, ze na vyssich urovniach obtiaznosti ani ten fireball nemozes stale pouzit, lebo je tam friendly fire *7*
      • No jo.. další postiženej z lolka, když něco není abilita jako by to nebylo. :D
  • Odulin
    Fanoušek Vermintide nejsem, ale V2 jsem koupil a mile mě to překvapilo. Líbí se mi grafika, jak to šlape a pocit z toho porcování. Ono to může vypadat primitivně a repetetivně, ale to je trochu zdání řekl bych. Úkolů je 13, ale featurka Director AI by se měla postarat o navození chaotických situací na bitevním poli...mám za sebou teprve 6 hodin na Recruita, ale pár zápasů už mě rychle připravilo na to, že to nemusí být vždy instawin.:) Jakmile hra začně zatápět, chybky se tvrdě trestají a začně ta správná sranda..:) Rozhodně nestačí jen čumět a rychle bušit do myši.

    Nejsem si nějak úplně jistý tím lootem, ale musím víc nahrát a udělat si názor na docela solidní crafting, který by to měl kompenzovat.
    • Harshday
      Důležité je nasbírat co nejvíce bonusů a máš šanci na lepší bednu, tím pádem lepší loot. Dává ti to pokud hraješ náhodnou hru, kolik sebereš grimoárů (hodně ovlivní obtížnost hry), kolik sebereš toomů, pokud sebereš loot die, na jakou to zahraješ öbtížnost. Hodně příjemná změna, že po tomhle všem už se nehází kostkami a není to tak RNG jako jednička. Mám nahrancých 16-17 hodin, 2 legendárky padly a 3 jsem bez problému ucraftil.
      A recruit je opravdu jen takový tutorial, tím to jen začíná, až pak na vyšších obtížnostech to začne být zajímavé, hlavně už přibude friendly fire. U bosse už se musíš vyvarovat chyb a dávat si pozor. Jedna chyba a může tě to stát život, tím pádem ztráta lootu a to už nechceš. Ale člověk to opravdu musí hrát ve skupině, záleží hodně na domluvě. Jelikož když hraji quick play, tak nevím jestli jen já mám smůlu, ale potkávám strašně moc rusů co nerozumí anglicky.
      Jinak už vydali patch a opravili nějaké chybky, takže podpora nějaké bude. Co jsem koukal, tak v dubnu mají vydat 1-2 DLC (nové mapy), takže u té hra pravděpodobně nějakou dobu ještě vydržím.
      • Odulin
        Pribude friendly fire??? :D Johoo no tak to jooo, super. Další mapy v brzké době určitě nic nezkazí. Dík za info, už se těším na další hru.
      • RNG je to úplně stejně, kdyby si v kostkách ve V1 dostal 3 věci místo jedné, jaký by vtom byl rozdíl?

        V chatu nemusíš být ani aktivní pokud znáš herní mechaniky a nejseš egoista co kouká jen na svůj prospěch a ochranu vlastních zad.
        • Harshday
          Samozřejmě, že to trochu RNG je, ale už to není takové, že dostaneš menší loot jen proto, že si hodil blbě kostkami. Prostě posbiras vše a už dostaneš podle toho zaslouženou bednu. Jestli v ní bude něco zajímavého na tvůj styl playe už je věc druhá.
          Mně jen u jedničky vadilo, že si to zajel na 100 procent a pak ti nepadly kostky. Veškerá snaha nebyla odměněna. V té době by mi bylo jedno i kdyby mi padlo cokoli na kohokoli.
    • Otazka, jestli ma smysl resit loot, pokud clovek nehraje minimalne champion nebo legendary obtiznost. Nejen loot ale proste vybava postav je resena hoodne nestandartne...spolecny inventar pro vsechny postavy, zadne omezeni ve smyslu lvl postavy vs. power itemu....takze na postavu 1.lvlu klidne muzes obliknout itemy s powerem 300. Nebo za kazdy lvl dostanes ,,loot bednu,, takze ikdyz vis, ze za tu postavu nechces hrat, tak se vyplati ji nalevelovat, bedny neotevirat a vzhledem ke spolecnemu inventari je pak pouzit pro svoji ,,main,, nebo oblibenou postavu, protoze obsah bedny se urcuje az pri otevreni...To vsechno ale plati jen pro postavy, ktere se teprve leveluji a hrace ,,zacatecniky,, takze je otazka jestli to ma smysl resit.
  • prý tam jsou lootboxy, je to pravda?
    • za uspesnou misi dostanes bednu, ze ktere ti vypadne vybava...takze tam jsou lootboxy :) ale pravdepodobne ne takove, jake si mel na mysli ty :)
      • http://metro.co.uk/2018/03/12/warhammer-vermintide-ii-review-left-4-rats-2-7379588/

        Tady píší, že je systém lootboxu skor stejně tupý jako v BF2...
        • Tak tahle hrozná recenze se jen tak nevidí. Být váma, tak bych se nikdy už na recenze na "Metro.uk" nedíval.
          1.) Prakticky třetina (skoro polovina) "recenze" je o Left 4 Dead a porovnání Vermintide s L4D. Hrůza.

          2.) Problematika výbavy:
          V tom článku autor napsal: "obtaining new and powerful weapons...blah blah...is extremely vague".
          Ten recenzent by se měl stydět, protože vůbec nepochopil, jak ty bedny s výbavou fungují.
          V té hře je hráč odměňován za úspěch jeho bojové skupiny, takže čím více se jim daří, tím lepší výbava vypadne z bedny (žádné náhodné RNG). Tudíž pokud mu padá odpad, tak je to tím, že hráli katastrofálně.
          Navíc je do rovnice započtena hráčova obtížnost: když hrajete nejnižší obtížnost, tak nemůžete očekávat, že vám tam bude padat legendární výbava.
        • Je to spíš způsob vyplácení odměny, v BF2 je to čistě gembl kde za x her dostaneš jednu věc co možná využiješ na tvou postavu. Upřímně se mi jakékoliv bedny už zajídají ve všech formách, takže i tady je to slušnej opruz. Ale tady aspoň dostaneš odměnu podle zásluh skupiny a nic není podmíněno mikrotrasakcím.
        • XorxoxTalarius
          Neni, tady dostanes vzdy predmety pro tvoji postavu (tu za kterou tu bednu otevres) a pokazde jsou silnejsi nez ty predesle.
        • No jasne, ale ja myslel ze mluvis o mikrotransakcich.
  • Preed
    Osobne nechápem úspech jednotky, horší systém grindu predmetov som nevidel asi v žiadnej hre, v looter shooteroch a diablovkách vám aspoň padajú predmety po tonách a aspoň máte pocit, že niečo získavate ale nie vo Vermintide, tam si na konci misie raz rollnete a možno získate 1!!! predmet ktorý vôbec nemusí byť na postavu ktorú hráte a takto dokola a len samotný fakt, že vedľajšie objective sú vlastne kocky na roll, ktorý je random je podľa mňa vtipné, pretože to znamená, že máte väčšiu šancu získať predmet ktorý vlastne ani nechcete. Áno sú tam nejaké daily questy a crafting ale prečo proste tie predmety nemôžu padať ako všade nechápem. Tie samotné misie po meste mi tiež prišli nudné, niektoré boli OK ale niektoré typu, že máš 3 studne na námestí a tie 15 minút brániš to vymýšľali koľko? Tiež tých istých 15 minút? Vývoj postavy nulový, jediný vývoj postavy je cez predmety a tie je potrebné získať cez strašný grind. Akože asi chápem, že keď je niekto warhammer fanúšik tak ho to baví, ale pre mne to prišlo ako priemerné F2P niečo za čo som si zaplatil, snáď je dvojka lepšia ale zisťovať to nebudem.
    • No vidíš, ty si užíváš když na tebe hra sype stovky neužitečného bordelu, kde možná jednou za hodinu padne něco co aspoň stojí za zvednutí. Já si radši tohle odpustím a dostanu jednou za půl hodiny něco co využiju, nebo to alespoň roztavím na materiál k vylepšení současné výbavy.

      Možná tě to překvapí ale hry se dají hrát i pro něco jiného než pro pohlazení po hlavičce s odměnou jakej sem šikula. Moc podobných co-op titulů v době vydání jedničky nebylo a pocit z boje, vyžadování umu i spolupráce na vyšších obtížnostech bohatě vystačilo na několik desítek hodin plné zábavy. Za tu cenu to bylo docela fér.

      A to že se sem přijdeš vyblinkat na předchozí díl, stím že to očem je tenhle článek si vlastně ani neviděl nemá moc cenu rozebírat :)
      • Preed
        To, že si z nejakého dôvodu myslíš, že v napr. v Borderlands ti za hodinu padne jeden predmet ktorý môžeš použiť a vo Vermintide za pol hodinu nemá ani zmysel komentovať a to čo ja potrebujem je dané dizajnom hry, ak hra cely svoj progression postaví na nefunkčnom systéme odmeňovania tak mi to vadí samozrejme, to že tebe nevadí hodiny hrať a pozerať sa na to ako ťa hra odmeňuje minimom nepoužiteľného bordelu je zase tvoja preferencia, stačilo tu hru urobiť kompletne bez lootu a postaviť ju čisto na hrateľnosti ale to by to nikto nehral zrejme, lebo motivácia je nulová a myslím si, že príspevok o úspechu jednotky pri úspechu dvojky nie je až taký OT ;)
        • na nižší obtížnost legendární výbavu opravdu nepotřebuješ, takže není důvod se vztekat, že to "nepadá".

          A ke kvalitě itemů, co padají z bedny: To není žádné RNG, člověk vskutku dostává předměty které kvalitou odpovídají úspěchu tvojí skupiny. Pokud hraješ vyšší obtížnost a přesto ti pořád padá odpad, tak je to tvou/vaší katastrofální hrou.
        • Zmiňoval si diablovky, tak si to nevztahuj jen na to co se ti to hodí. Navíc i v Borderlands 2 si od půlky hry už tak často zbraně neměnil, tak nezkoušej opít rohlíkem *3*

          Přijde mi naprosto zcestné se tu dohadovat o V1, todle je V2 a design mechanik je prostě znatelně lepší. Odměny dostáváš za každou mapu tři oproti jedné, další 3 kusy dostaneš za završení levelu což je víceméně po každé mapě, takže ve výsledku máš 6 kousků za 20-30min mapu. Level odměny je stejný, nebo vyšši než tvůj současný level postavy. To co nepoužiješ roztavíš na materiál, kterým můžeš hned vylepšit to co se ti hodí a nemusíš ani čekat až ti padne lepší verze toho co máš na sobě, narozdíl od tebou zmiňovaných titulů.

          Je kouzelné když mluvíš otom, jak to měli udělat komplet bez lootu a postavit to čistě na hratelnosti, když přesně takle byla postavená jednička a odměny byly jen bonusová motivace proč to běhat pořád dokolečka a postupně se prokousávat obtížnostmi třeba tak jak to je v diablu. A co víc, i se základní výbavou si byl schopnej běhat i tu nejtěžší obtížnost pokud ses uměl vyhýbat a věděl si kde stát, to nemá i tebou opěvovaný design v borderlands, nebo diablovkách. Takže to není jen o čísílku poškození.

          Upřímně, přijde mi že tak trochu nevíš co vlastně chceš.
          • Preed
            Akože ak je dvojka lepšia tak je to super, to ja nedišputujem, len hovorím, že ten systém bol podľa mňa zlý, to je všetko :) a evidentne keď to zmenili tak s tým to určitej miery súhlasia. A to čo ja chcem je jednoduché, ak v hre nie je systém progresie a hra ma nebaví tak je to môj problém(resp. problém hry ale nemusím ju hrať), ale ak tam je tak nech je nastavený motivačne a nie tak, že ma frustruje, lebo argument toho, že tie veci tam vlastne sú ale nepotrebuješ ich neberiem už len preto, lebo tie zbrane ti určujú spôsob boja a keď ich nemáš tak nemôžeš meniť štýl boja pretože hra od teba vyžaduje grind ktorým tie veci musíš získať aby si ich mohol používať a to nie je o obtiažnosti ale čisto o zábavnosti hry. Takže prakticky povedané, ak by napríklad čarodejnica v jednotke mala hneď od začiatku všetky 4 staffky a tie by na seba mali naviazaný RPG systém ktorým by sa ďalej profilovalo ich využitie tak s tým nemám problém, ale ak mám len hrať do kola a do kola čakať, že mi padne niečo lepšie a bude ma to viac baviť tak to nefunguje pre mňa. Ale hovorím je to bezpredmetné keďže hovoríte, že dvojka funguje lepšie.
        • skaven
          v podstate vo Vermintide na lahsich urovniach nepotrebujes ziadnu ultra zbran a naramky, levelmi sa ti odomykaju typy zbrani a v dielni si pouzitelne zbrane z trashu vyrobis. Viac ako zbrane su pouzitelne talenty ktore dostavas 1x za 5 levelov
    • Harshday
      Tohle dvojka právě zmenila a zisk předmětů je lepší. To samé s přidáním talentů.
  • Harshday
    Už jedničku jsem zbožňoval. A to jsem na ni natrefil jen náhodou. Dvojka byla automatická predobjednavka. Myslim, že vychytali spoustu nedostatku z prvního dílu. Nicméně doufám v brzký patch, jelikož bugu je tam az až. A to zejména v poslední mapě. Nicméně koupě nelituji a i po 16 hodinách mě to stále baví.
  • přitom taková repetitivní blbost.
    • TheGGG
      repetetivní možná pokud nemáš žádné kamarády se kterými můžeš hrát v coopu, jinak to není o nic víc repetetivní, než 90 % jiných her.
      • Harshday
        Beztak to bude hráč fortnite nebo PUBG.
    • to ano, len mozes hrat za skvelo vymyslene postavy z lore Warhammeru
      • tak já hraju např. TWW2 to mě baví. Tady jde na tebe horda na kterou ti stačí opakovaně mačkat 2 tlačítka na myši.
        • TheGGG
          a to se právě pleteš... je třeba v boji dost taktizovat, neustále se pohybovat, využívat předměty a obě zbraně, krýt se, útočit, sledovat pohyby nepřítele. Atmoška warhammeru je naprosto neuvěřitelná a zatraceně hutná. Ve skutečnosti je to míň repetetivní jak značná část TPS, FPS nebo hack and slash her. Pokud podobné žánry ani nehraješ, pak nevím proč jsi vůbec v této diskuzi. Nazvat to repetetivní blbostí může jen troll, ignorant nebo nějaký pseudo-elitář co si boostuje ego u RTS her a hraje si na generála (jinak nic proti RTS sám je hraji), ale nikdy to nebude žánr který překoná intenzitu a napětí FPS, TPS hack and slash her)
          • Jednička mě bavila asi 2 dny, než jsme si uvědomil, že jen držím tlačítko na myši a chodím těch pár map furt dokola kvůli nezajímavému rng lootu. Potenciál obrovský - výsledek repetetivní nuda. Ke dvojce jsme tím pádem dost skeptický...
          • Pokud podobné žánry ani nehraješ, pak nevím proč jsi vůbec v této diskuzi. - TheGGG 2018
            nuff said
          • hrával jsem left 4 dead, borderlads a evolved. Dost srovnatelný řekl bych, pane prezidente zeměkoule.
            • Tyto hry mají pár společných prvků, ale pokud to považuješ za srovnatelné tak se jednoduše pleteš :)
            • TheGGG
              hrál bordeland a nadává na repetivnost... damn ta hra byla definice borefestu
  • troll je dobry ako je, mne lezie na nerv skor chaos spawn
    • me zase ti dva ,,arenovi,, bossove, kteri svoji obtiznosti absolutne neodpovidaji zbytku mapy
      • Je to hodně o odlišném přístupu, než ve zbytku hry. Pokud se nemílím tak mluvíš o bossovi 1. aktu Halescourge ( špekatej prasík, kouzelník ) nejdůležitější je mu rušit kouzlení knockback útoky, nebo bombami, to pak hodně věcí ulehčí.
        • to ja prisel na to, ze kdyz jsi schovany za takovy zbytek zriceniny baraku, tak tam ti ty spelly taky neublizi...ale spis mi jde o to, ze pokud parta zvlada tak akorat celou mapu, tak jak prijde at uz k tomu magovi nebo k tomu warriorovi co ,,haze sekyru,, tak na 90% wipe
      • jediny zly arenovy boss je vlastne len ta Nurgle svina. este aj ten Grey seer je vlastne v pohode, pri kooperacii

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit