Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hairy_Ass
    Mám dotaz. Bude tahle hra i SP? Nebo to budou je MP arény?
    • Mal byt tam byt aj nejaky Single-player, ktory ti ukaze zaklady + by tam mal byt aj nejaky pribeh, kde sa budes vypracovavat zo sedlaka na rytiera. Zevraj nieco ako v tom televiznom seriali Rim (Rome).
  • Mě by docela zajímalo na čem taleworlds teď dělaj, jestli pracujou na dalším datadisku k Warband (lodní souboje) nebo Mount&Blade 2, tedy pokračováni, třeba na novém enginu. Nevíte někdo?
    • Tikov
      někde jsem četl, že dělají úplně nový díl (ale tak uváděli i Warband) a snad byla zmínka i o grafice.
    • Nový engine MaB potřebuje už od vydání, lodní souboje mi ale nechybí... možná obléhací stroje by bodly, ne jen věž *4*.
  • Tak na to se hodně tešim.. jestli to bude minimálně tak dobrý jako Mount & Blade tak kupuju... *3*
  • Ty jo, už vím, co bych změnil v Mount & Blade, aby byl boj reálnější... ten voják musí být těžký, resp. navodit pocit fyzické těžkosti. Takhle tam ti vojácí pobíhají jak mouchy, roztočíš se jak vrtulník rychle a úkroky a podobné věci vypadají jako když po třávě pluješ, ne chodíš, navíc s 30kg na sobě. Pokud by přidali nějakou pomalejší odezvu myši, nebo například i zpomalení pohybů (např. v plátové zbroji se mrštně neotočíš tak rychle jako bez ní), udělalo by to HODNĚ a hra by se vyčistila od těch skillařů, co spoléhají nato, že jejich postava je rychlá jak blesk, protože to je počítačová postava.
    A taky bych zakázal třetí pohled, ale výhradně první a po vzoru NFS Shift 2 nebo Red Orchestře 2 se snažil docílit co nejautenčičtějšího prožitku. Tzn. když tě švihne po hlavě kladivem, byť máš plátovou zbroj, tak budeš celkem roztřesený. Ne, že mu v zápěší uštědříš smrtící ránu s plným nápřahem.
    • Tikov
      Rychlost ovlivněná zbrojí ve Warbandu je (nebo alespoň já ji jasně při hraní pociťuji), pro úkroky by to vážně chtělo animaci, ještě bych zamezil skákání piruet a větší vliv váhy na doskok. Ale co mne štve ze všeho nejvíc je nevyvážená simulace váhy zbraní (ona tam je ale očividně nedostatečná, aspoň trochu by to mohlo zamezit doubleswingerům masakrovat nováčky).
      Bez třetího pohledu by dle mého ta hra neměla takový úspěch- mne osobně prostě baví koukat na mého avatara v boji (navíc jeden pak má dobrý přehled co se děje kolem.)
    • No... v MaB je rychlost pohybu daná skillem, což je dobře, protože voják a vlastně vůdce skupiny má jiné, přednější skilly, které je potřeba zdokonalit, co se týče pohledu za zády, tak v MaB jsem ho používám, jen když se chci kochat zbrojí. Jinak MaB je téměř dokonalá hra, vydržím u ní klidně celý den, jen trošku vylepšit grafiku a je to pro mě nejlepší hra. War of the Roses může být pěkná hra, když se bude držet základů Mount and Blade, ale zase nesmí kopírovat úplně všechno, ten autoheal mi trošku zvednul mandle, a jestli bude respawnovaní i v singlu... potěš. Jinak hra zatím vypadá zajímavě.
  • "od mohutných hladů, přes rozlehlé pláně až po lesnaté oblasti."

    Koukám, že už jsi měl při psaní chuť na večeři, co? *3*
    • ales.smutny
      Neskutečnou...hrad, hlad...hodinky, holinky...;)
  • Hra by mala vynst na konci leta, hovorili to uz vo viacerych rozhovoroch a vposlednom Gordon Van Dyke povedal ze si je cekom isty datumu vydania na koniec leta. Sledujem vsetko okolo tejto hry a strasne sa na nu tesim. btw o tom autoheale som zatial nic nepocul, dufam ze to bue maximalne v SP.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit