Přejít na výpis diskuzí
Vývojářský deník DayZ vysvětluje, proč ještě není alfa verze
5.8.2013 | Aleš Smutný
15 příspěvků
-
Zastarala vec vhodna jen pro fanousky a narodni . Priznejeme si to, nebudme vztahovacni, neplodme hystericke vylevy. Je to tak! *3*
-
Chci se zeptat to plánují uděolat samostatnou hru nezávislou na Arma ? díky
-
-
ano
-
-
pak nekdo udela podobny mod pro armu 3 a tohle uz nikdo kupovat nebude, nechapu proč nezačali delat s novym enginem.
Jinak timhle se chlubí? *8* Vždyt je tam jasne videt že ten engine nezvlada realni fyziku postav. Jak chteji delat simulaci když nemaji vyresenou takhle zakladni vec? (mam na mysli armu 3 a pochybuju že v novem enginu to bude jinak) Je to videt hlavne pri zmene smeru pohybu postavy a pri prechodech z chuze do sprintu. Tohle se pak exploituje v multiplayeru aby vas nebylo lehke trefit. -
-
To rvani po Arma3 engine je ted hodne modni. Ale co vlastne z nej DayZ postarada? Fyziku vozidel s pouzitim PhysX ? Jak to poznate kdyz zatim rizeni zadnych vozidel neukazali?
Podle videa soudim ze DayZ potrebuje PORADNE doladit animacni system. Navaznost smycek je prilis nasilna a diky tomu pocit z celeho pohybu nevyrovnany az sekany. Rovnez zpusob jakym system soupe postavou je zatim divnej. To preskakovani plotu des bes.
Jenomze Arma3 pouziva uplne stejny animacni system takze tady jde skutecne jenom o doladeni. Vsiml jsem si ale jednu vec. Nedovedu rozeznat jestli DayZ pouziva rovnez ragdoll. Ale padani postav po zasahu tam vypada lepe nez v Arma3. Tam je ten ragdoll prozatim spise pro zasmati protoze vojaci padaji jak hadrove panenky do komickych pozic. -
-
ragdoll v SA mozna az nekdy pozdeji - ja bych teda ragdollem ze sousedni hry vubec nepohrdal a sen je implementovat Euphoria - toho se ale nedockame i kdyz bych klidne i na tuhle featuru zvlast prispel
-
-
Ja proti ragdollu urcite nic nemam. Ale bylo by jej vhodne nastavit tak aby postavy pri padu vypadali jako bezvladne telo. Pokud vim tak ragdoll umoznuje nastavit nejenom omezeni rozsahu pohybu kloubu ale i jejich tuhost. A toto je v Arma3 provedeno velice podivne.
-
-
-
-
Na hru se těším jak babka na důchod, ale čímdál víc si říkám, jak se budou lidi bavit? Syslit zásoby, stavět základny, bránit je proti zombiím a nakonec se obrátí proti sobě. To sice zabaví, ale na jak dlouho. Snad to nebude zklamání.
-
-
Taky si rikam ze se hra v teto podobe jenom jako multak brzo ohraje. Mozna maji neco v rukavu o cem nevime. Ja bych uvital i singl s editorem. Umela demence by mohla fungovat jako zombici plus bandite okupujici sklady zasob a skupinky prezivsich kde by fungoval vymenny obchod. Slo by hrat primitivni hry jako vycistit mapu od zombiku a banditu ale i specializovane mise jako nekoho zachranit neco najit atd atd ktere by vytvarela komunita. Hra ma obrovsky potencial ale pokud to skonci jenom na pocitani casu jak dlouho se hrac udrzi pri zivote nevim nevim. Ale treba to spouste hracu bude stacit na hodne dlouhou zabavu. Fakt nevim. Nemuzu soudit podle sebe.
-
-
Nebo při potřebě lovit zvěř také zabíjet zombie v revíru aby ji nenapadali a tím neohrožovali přežití komunity v oblasti. Přidat možnost kontaminace vody těly zombií....Čehož by mohly využít konkurenční komunity jako bio zbraně aby se dostali k vašim zásobám, takže by bylo nutné je hlídat, nebo obestavit a zamknout atd :-)
-
ten editor bych bral, později by se to rozdělilo na Vanila dayz a pak na jednotlivé mise :)
-
-
-
až to bude tak to bude
-
klidně bych si to dovedl představit bez zombíků jen jako boj o suroviny (naftu/benzín) mezi různými klany jako "Mad Max". Ale já už holt nejsem zombie positivní, jen názor. Držim jim ale palce.
-
-
V tom případě můžeš zkusit tohle
http://www.404games.co.uk/
Ale nehrál jsem, jen to vypadá nadějně. -
-
presne tak, ak by si chcel hrat dayz bez zombikov tak vrele doporucujem wasteland... hratelny v arma2 a uz aj v arme 3... velmi dobry mod
-
-