Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • SIm city byla vzdycky moje srdecni zalezitost, byla to prvni hra o ktery jsem si cetl v casopise Bit...Strasne jsem se tesil na novy SC, nutnost pripojeni k netu mi nevadila zdaleka tolik jako omezeni v malych mapach, proto jsem si to (a nejen ja) nakonec nekoupil. Kdyby ovsem ty mapy, resp. mesta rozsirili, jdu do toho. Tak sakra proc to neudelali? Mohli vyvarit majlant! Ja tohle proste nechapu :(
    • Protože se lidi chytili toho, že musí být ke hraní pořád online (stejně jsou) a nadávali tak dlouho, až se hra pořádně neprodávala. Investovat do rozšíření hry, která se neprodává, by bylo naprosto zbytečný. A ty, jako jeden člověk reprezentující maximálně tisíce nebo desetitisíce, bys je fakt nezachránil.
      • A kde beres jistotu, ze muj nazor nereprezentuje vetsi cast herni populace, nez je tebou uvadena? Nadavali na to uplne vsichni na ty mapy, mohlo jit o statisice neprodanejch kopii a mozna MILIONY! :)
  • nabízí velkou míru genderové rovnosti....to ma bejt jako vyhoda?*1* *13* proto to poslednich hodne let stoji za hooo NASILNE nacpat do vyvoje her 50% zenskejch to je dmnc!
    • *7* Ono to taky může znamenat, že jsou si tam ženy a muži ve všem rovní (stejný plat, možnost mateřské atd...), což není ve všech firmách samozřejmost. Nemusí to hned znamenat kvóty.
      • Mzdu, podmínky, či jiné benefity máš takové, jaké si vyjednáš během nástupu, pokud se ti to nelíbilo mohl jsi nenastoupit....
        • presne, firma kde platy urcujou tabulky a kvoty a ne pracovni nasazeni a vysledky tak tam bych nechtel pracovat ani za milion
  • hm a ako to bude teraz zo sim city ja mam originalku a ide hrat aj offline,ale to to znamena ze sa online servery teda coskoro vypnu?
  • http://cdn1.images.videobash.com/photos/000/103/787/103787.jpg
  • no to ma posr "například Maxis nabízí velkou míru genderové rovnosti" , to ma byt jako PR nebo co?
    • XorxoxTalarius
      Ne, to jenom ukazuje jak maji vymlete palice kdy je pro ne prednejsi pohlavi a sexualni orientace nez kvalita prace a odbornost (pro vysvetleni EA vlastni hodnoceni jako nejvstricnejsi k LGBT a Genderove problematice)
      • Anebo třeba opačně. NENÍ pro ně přednější pohlaví (tedy mužské), než kvalita práce a odbornost. Neboli i holku programátorku berou vážně, a když nastoupí, nikdo si u ní neobjednává kafe, nebo se neptá, jestli je nová recepční... *8*
        (A než začnete křičet a mínuskovat, zažil jsem tři firmy, kde se přesně tohle dělo. Jasně, holky šly pak za lepším, ale to není happy end, to je nepříjemná zkušenost do života ze které se vám chce zvracet, nebo odejít dělat něco jiného.)
  • az krachne EA, tak dejte vedet...az do her prestanou kecat kravataci ktery o hrach nevedi z hola nic, mozna se to obrati k lepsimu, do ty doby se to ale bude jen a jen horsit...
    • Až do vývoje her přestanou kecat kravaťáci, žádné hry vycházet nebudou, protože se nezaplatí :) Vývoj potřebuje dohled někoho, kdo řekne "tohle ještě jo, ale tohle už ne", jinak budou vznikat hry jako třeba Stalker - skvělá hra, ale natolik megalomanská, že nebylo možné ji dotáhnout do konce a aby si ji člověk užil, musí spoustu věcí ignorovat. Ani tři díly je nezachránily a na čtvrtém si vylámali zuby.

      Někoho, kdo řekne "Hele, dodělejte, co máte, doladíme to a musíme to vydat, dochází prachy", někoho, kdo bude sledovat, co lidi kupují, aby se hra prodávala a bylo na druhý díl, někoho, kdo řekne "Hele, neprodávalo se to, musíte to příště udělat úplně jinak", "Hele, tohle lidi už nechtějí, zkusme to jinak" atd. atd.

      To jsou ti kravaťáci, o kterých si hráči myslí, že o hrách nic neví. Bez nich by ale žádné větší studio fungovat nemohlo.

      Maxis sice končí jako samostatné studio, ale to neznamená, že skončí i SimCity.
      • blbost, vychazi desitky "velkych" her s 1/10 rozpoctu AAA titulu a jsou nejmin 10x zabavnejsi, mame tu kickstarter a podobny, vydavatele jako EA nebo ubisoft uz davno nejsou potreba
  • Další klasicka vyvojarska firma v haji, kdo bude další..Bioware? Klasicke znacky jako Sim City, Thief, Might and Magic, Tomb Raider atd se nikdy nemeli dostat do pozour temhle mega spolecnostem, mozna by bylo lepsi kdyby skoncily v době sve největší slavy, protože na jejich modernich reinkarnacích je videt ruka neviditelného de*ila, který o hrach vi uplne houno ale ma největší slovo.
    • Kdyby se to nestalo, nemáme tu spoustu skvělých her jako je nový Thief nebo Tomb Raider, moderní HOMAM taky nejsou špatné a nové Might & Magic se možná až moc drží předlohy. To, že jsou moderní a staromilcům a konzervám se nelíbí prostě z principu, nemění nic na tom, že jsou to hry, které stojí za to si zahrát. Jen od nich člověk holt nesmí čekat HD remake starých dílů. 10 - 15 let je dlouhá doba a kdyby se za tu dobu hry nikam neposunuly, bylo by něco špatně.

      Stejné hry jako před 10 - 15 lety už vycházet nebudou. Očekávat, že ano, je hloupé.
    • Westwood, Lionhead... ach jo... *9*
  • Byla mala mapa taky puvodni tvurci zamer?
    • ne to bylo jen prizpusobeni tomu cloudu aby to zvlad *3*
  • MickeyMutant
    Teď jsou na chodníku. A přitom se po průseru se spuštěním SimCity tak urputně šroubovitým pohybem snažili nacpat EA mezi půlky, když ústy Lucy Bradshawové ujišťovali, že vytvoření online propojené hry bylo od počátku jejich tvůrčím záměrem, jejich prvotním designovým rozhodnutím, a nikoliv nápadem EA. Marná snaha. Když už na tom teď nejde víc vydělat, víc to propojit a socializovat (rozuměj zmršit), tak nemají prostor k tvůrčímu růstu a musí balit kufry. Adieu Maxis SimCity.
    • solomon.short
      rika ti neco rceni: "drzet hubu a krok"?

      riskantni, malokdy se vyplati, ale spousta zamestnanych lidi si to zvoli radeji, nez byt vyhozeni hned... plati leasingy, hypoteky...

      Neco podobneho se rikalo v literarni fikci, presneji ve Falkenbergove Legii: "Trpis sebelitosti? Drz hubu a krok."

      Chapes ten rozdil? ;)
      • MickeyMutant
        Já chápu, že ti jednotliví zaměstnanci jsou v tom většinou nevinně. Něco rozjeli a už to nedokázali zabrzdit. Navíc dostali tu svou úžasnou ředitelku darem přímo od EA. Byla to ona, kdo po vydání šířil všechny ty nehorázné lži o nedílných cloudových výpočtech a nedosažitelném offline režimu bez x let práce a blablabla. Ta dáma prostě tehdy dostávala zaplaceno za bezostyšné lhaní, jinak to nazvat nelze. A zaměstnanci se asi krčili někde za ní a pravděpodobně se propadali hanbou. Zřejmě. No a dneska si balí švestičky a paní ředitelka pokračuje v krasojízdě, jako by se nechumelilo.
        • to byla reditelka asi jako tato co ji IT dalo cely internet v krabicce k prezentaci...https://www.youtube.com/watch?v=iDbyYGrswtg

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit