Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Opravdu si nejsem jistý, jestli vývojáře uživí příjem pouze z pirátské PC platformy...
  • Tohle zacina ve vysledku pripominat IL2 Cliffs of Dover (slibovana hra nikde a lidi si libujou, jak je to super a staci si jen tak poletovat)... akorat tady maj lepsi business model: dal kupujte addony a hra jednou bude.
    • Jenomze alpha 3.0 nenabizi jen poletovani. Psal jsem to proto, ze mne obzvlast tohle bavi. Je tam daleko vic zabavy. Mise 20 x 100 kombinaci ukolu, nakupovani, prevoz a prodej zbozi. Space fight FPS fight, moznost nakupovat a vybavovat zbranemi jak lod tak i sebe. Globalni chat, 3 mesice v realnem meritku, asi 40 outpostu a 3 vetsi zakladny. Mas problem? Zapomen na Star Citizen a bez hrat Battlefield nebo Wolfa. Nove dily behem roku ci dvou, zabava zarucena. Ty hry jsou opravdu dobre a nekomu to staci. Totez v jinem kabatku. Me a mnohe dalsi zajima vyvoj neceho noveho, vetsiho, komplexnejsiho. Pokud to nesledujes, nemas poneti s jakymi vyzvami se vyvojari SC potykaji. Zatim neselhali ani jednou. Jo maji spozdeni. Existuji vyvojari velkych jmen, kteri se treba na velky ocekavany titul uplne vykaslali - Valve a HalfLife3. Tak tu neplakej a nech ostatni zit,
      • Obě zmiňované hry hraji na PS4 Pro a můžu potvrdit, že jsou to pecky :)))
  • Musím se smát, jak tu najednou chybí troubové s jejich failama století, podvodama a tunelama. Je to blbý co, že v tom CIG taky něco dělaj a nemlátěj pantem jak trolí chytrolíni, žejo? :D
    • alien5
      Me pobavilo jak trola xy spravce vymazal lol
      • rekl bych , ze se nam vratil pod jmenem Karel *1*
      • Mne pobavilo jak ma squadron vyjít v roce 2018 a ješte mají jenom alfu lol
        • alien5
          A jedinej koho to s3re jsi ty lol.
    • a co jako delaj? kazdej rok vydavaj jinou alphu? *1*
      • Typicke. Nevim nic a kafram. Zajimalo by me, jak by probihaly diskuse u ostatnich titulu, kdybyste meli moznost sledovat od pocatku jejich vyvoj online. To by bylo kecu. Co delaj? Rozhodne se nedloubou v nose pri cteni diskuse na gamasech jako ty. Nebud linej a projdi si alespon rok zpatky vsechna videa a reporty: https://robertsspaceindustries.com/comm-link Mas tam vsechno jak na taliri. Nechces to chudacku vsechno cist, protoze je toho prezprilis a ty nemas cas? Tak tady alespon neplacej nesmysly o jinych alphach a nesrovnavej neporovnatelny.
      • Blue.Shark
        Víš, tomu se říká update. To je takový to, když někdo něco dodělá a doplní to do celku. *7*
  • Ahoj, Alphu hraju a užívám si to. Piluju přistání, manévry mezi skalami, v kaňonech, i nízké průlety. Ač jsou tam i mise, vystačím si s poletováním a rozjímáním v kokpitu lodě. Včera jsem přistál u těžebního outpostu na platformě. Do dvaceti minut tam bylo dalších šest lodí včetně středně velké Drake Cutlass a Constellation , které jsem si všiml až když jsem, hledaje zdroj silného hučení, pohlédl k nebi. Během přibližovacího manévru mne pomalu míjela asi tak v 50m výšce. Temná silueta byla zespoda lehce ozářená navigačními světly platformy a celý ten tmavý trup pokrývala malá světélka a blikající poziční světla. Mít tak VR, asi bych se rozbrečel :D Fakt to vypadalo nádherně. Po levé ruce jsem měl již usazenou Cutlass s vysunutou zadní rampou. Šestimetrový vstup nákladního prostoru se tyčil asi čtyři metry nad zemí. Uvnitř bylo šero, ze kterého problikávali zářivky pohotovostního osvětlení a v lehkém oparu interiéru bylo vidět část nákladu. Na pozadí za lodí zářil prstenec táhnoucí se kolem rovníku měsíce Cellin. Zatímco na západě bylo v prachu možno tušit zastíněné větší asteroidy, na východě už byly šutry pěkně osvětlené kdesi daleko vycházejícím sluncem. Co na tom bylo úžasný, že ač lodě jsou plně vyzbrojené, že avataři mají pistoli a automat a můžete se teda navzájem velice rychle zrakvit, nikdo na nikoho neútočil. Všichni si prohlíželi okolí, chatovali spolu anebo si navzájem ukazovali interiéry lodí. Takhle jsem vlezl, bez svolení, na čumendu do jedné Constellation. Než jsem to prolez, majitel odstaroval. Vlez sem do kokpitu a chvíli čučel kam letí. On pak vstal z křesla a uviděl mě. Myslel jsem si, že mě odpráskne. Zamával mi na pozdrav a šel něco řešit na záď. To se vám jentak někde nestane. Mělo to vtipný následek. Když mě vysadil zpátky na stanici Port Olisar, moje vlastní loď zůstala na orbitě Cellinu miliony kilometrů v nedohlednu.Prostě švanda. Když to v cca 4000 km/h vemete z prostoru do atmosféry, rozhoří se vám před kokpitem plasma. Pokud jste nízko nad povrchem anebo přistáváte, hází lodí turbulence a poryvy větru. Návod na efektní přistání: Ideální je dostat se asi tak 20m nad povrch, zastavit, vyrovnat, lehce klesnout na 1,5-1m a vypnout motory. Loď si pak krásně kecne a zapruží na pístech. Jinak, pokud nepoužijete automat, a budete se chtít s nastartovanou lodí dotknout povrchu, budete se prát s fyzikou a loď se bude různě odrážet, cukat, uskakovat, klopit čumec atd. Chybka, kterou asi časem vyladí, ale tím manévrem se tomu dá předejít. Automatické přístání je sice hladké, ale takové... no není to vaše pilotáž :) Moc uhlazené a pomalejší.
    • moc to žereš blbečku, di se projít
      • By mě zajímalo jestli bys mi to řekl do očí :D Hrdino :D
      • Blue.Shark
        Troll začátečník, analfabet. Úroveň: školka. Tady máš obrázek
        • alien5
          +1
    • Rejsek
      Zajímavé, hezky se to čte. SC mě už dlouho láká. V open alfě jsem loni pár hodin utopil a to tam nešlo skoro nic dělat. Myslím ale, že ta přátelskost se z toho vytratí, jakmile to vyjde a nahrnou se tam děti a znudění blbečci. Tak jako v jiných mmo. Snad bude ta hra dost rozlehlá na to, aby je tam člověk moc často nepotkával.
      • Myslím, že není potřeba mít strach. Už bylo naznačeno jak bude fungovat smrt, systém pojištění atd. Takže z bůhdarma někoho odprásknout nebude jentak. Při konfliktu totiž riskujete hodně. Nejen život vaší postavy, ale i nabytý majetek ve formě lodi, respawn time a nějaké ty herní peníze. Při ztrátě lodi vám ji pojišťovna dodá zdarma až po 30 minutách reálného času. Ovšem v základní výbavě. Takže o super vybavení na původní lodi jste nejspíš přišli. Pokud budete chtít loď zpět okamžitě, zaplatíte v herní měně poměrně tučnou částku. Abych to shrnul, kdo tov SC někam dotáhne, nebud zbytečně riskovat. Jouda co tam přijde dělat rozruch s tím, že vykosí na co přijde bude mít dost problém, protože nebude mít dostatek vybavení na to aby střet vyhrál. Čili ten systém odradí notorické potížisty, kteří chtějí střílet po všem co se hne. Každá akce znamená změna pověsti. Velice rychle se dostanou do kategorie Outlaw (mimo zákon) a celé UEE včetně NPC jim půjde po krku. Takže budou muset "chodit kanálama". Navíc bude možné na "hajzlíka" vypsat odměnu :D
    • díky za dojmy. radost číst.
  • prace pokracuji milovymi kroky, sotva zacal rok 2018 a uz tu mame alphu!

    oh wait, nemela bejt uz nekolik let plna verze? *13*
    • alien5
      Jo a ta kolik penez to melo byt predtim v roce 2014 ? Povidej.. vlastne ty vis kulovy zejo nojo tak hlavne ze jsi chytrej troll *1*
    • Mimochodem, já myslel, že je to scam. Divný, že se vůbec s tímhle obtěžovali. Furt toho mají víc a víc, ale je to scam. :D A Hamill a Oldman jsou součástí celé této konspirace. Lol...
    • Plány se hold s vybranými 100+ miliony namísto původních 3 změnily. Celkem logický krok.
      • čím víc vybraných penez tím delší doba vývoje? zajímavá logika. ješte že nevybrali ješte víc to bychom tu nemeli ani tu alfu
        • Klidně ať vyberou. Tím ta hra bude nabušenější a na to se vyplatí počkat. Ty čekat nemusíš, klidně si dej refund. Oh wait... ty si nepřispěl a přesto tě to strašně štve...
  • alien5
    Info o 3.0 , upozornuji ze 3.0 neni hra ale testovani polygon na mechaniky hry ! a neukazuje progres z vyvoje hry, rovnez ze SQ42 neni znam progres !

    https://www.youtube.com/watch?v=fzWG2KEou0k&t=1527s
  • nemuzu se dockat az si to mi vnukove zahrajou
  • jamar28
    pro Karla - je úplně jedno, jestli je to ponorka ze 60. let nebo nadupaná mezihvězdná loď z 30. století. Pořád je to vojenské plavidlo, kde je důležitá funkčnost, efektivita a úspora a to se nezmění ani za tisíc let, takže vývojáři uvažují velmi dobře.
    • Tak fanbojové budou lajkovat a omlouvat donekonečna. Mne to práve moc efektivní ani funkční neprišlo. Proste genericka plechovka a chodby jen proto aby tam byly chodby.
      • jamar28
        Mě nechává SC celkem chladným a ani toho o té hře moc nevím, jen přeju jí a její komunitě úspěch. Jen jsem četl to, že se ti nelíbí interiér a jako příklad super lodi tě hned napadla ta z filmu Pasažéři, která by jako vojenská konstrukce byla totální fail.
      • Jak přesně si představuješ efektní a funkční design? Jako tu lítací katedrálu v filmu Pasažéři? To by možná fungovalo v civilním sektoru, kde se dbá na pohodlí, ale zde mluvíme o vojenských plavidlech.
        • efektivní a funkční znamená podrizený svemu účelu a funkci. Já nevím co treba 50 metru dlouha chodba vedoucí nikam, spousta nevyužiteho prostoru, hangar navrženy tak že když se stíhačka vepredu poroucha, tak ta za ni nemuže vzletnout. Nechceš náhodou abych tu lod sám navrhnul? Mužu když mi nekdo zaplatí 50 milionu
          • Pokud porovnám mapu interiéru Idris a současného vojenského plavidla je to velmi podobné až identické. Pokud se stíhačka vyseká na přistávací ploše současné letadlové lodě, pravděpodobně posádka musí odklidit trosky než další letadla mohou přistávat. Nechápu, co se Karel zde snaží řešit. Asi pošlu stížnost NATO, že řešení interiérů jejich válečných plavidel je pěkně debilní a že by konečně měli vyřešit to, že pokud na přistávací nebo vzlétávací ploše jsou trosky, že stejně by to měla být schopna další letadla vzlétat nebo přistávat. A Idris je schopna pojmout jen tři fichtery, proto jedna přistávací plocha stačí.
            • nejde o trosky, na letadlové lodi prece každe letadlo stojí samostatne na boku a každe ma nezavislý pristup na vzletovou plochu, navíc je tam tuším osobitný hangar pro opravy
            • Videls nekdy letadlovou lod aspon na obrazku? Klasicka koncepce vypada tak, ze ma 2-3 katapulty, kde kazdej jeden je samozrejme nezavislej na ostatnich. Pristavaci plocha je resena nasikmo ... a vis proc? aby to letadlo co se tam potencilne vyseka skoncilo v mori, mimo prostor kde sou katapulty.

              Vis jak by vypadal "hangar" vesminy lode pro rekneme stihace? Byla by to dlouha chodba s uzaverama za kterejma by normalne zvenku byly ty stihacky, protoze ve vesmiru je jedno jakej to ma tvar. Rozhodne by to nebyla hala uvnitr lode. Pricemz kazdopadne by mohly startovat klidne vsechny najednou.
              • Reakce na příspěvek:

                Hmm... víte co je nejlepší? Pletete tu hrušky s jabkama. Indris není vedená jako letadlová loď ale jako Korveta či Hlídková loď s možností doprovodných Stíhaček. Ve své podstatě jako Křižník s doprovodnou helikoptérou na zadním portu... Pokud chcete srovnávat Tak se koukěnte na Bengal. První koncept měl dvě vzletové paluby a katapulty. Navíc kdo čte sci-fi nebo hrál předchozí hry od něj (napříkald Starlancer) ví, že ty lodě měli vždy halvu a patu.

            • Sakra, nezkontroloval jsem si po sobě větu. Teď už to needitnu :-D
          • Zadne chodby vedouci nikam jsem tam nevidel, ale takovyhle kravoviny bych opravdu neresil, je to hra proboha. Taky se musi brat ohled na hratelnost, jako je boarding, atd... Navic prvni projekt svyho druhu, jednoduse nenajdes space sim, kde by si mohl litat prostorem a zaroven se plnohodnotne pohybovat po kompletnich lodich, kde kazda ma svou fyziku vzhledem na jeji orientaci...

            Co se tyce designu lodi, spis me dostavaji kokpity typu vykladni skrin, coz u valecne lodi nedava velkej smysl :) Ale je to sci-fi a vazne nema smysl to resit, to uz by chom se dostavali k vecem ako pomale lasery, nebo ze vlastne celej koncept vesmirneho boje na blizko ve stylu WW2 letadel je uplne mimo misu a muzem to cele zabalit *1*
            • Tak i hra může být udělaná pořádně ne?

              Teď jsem si vzpomněl na posledního Vetřelce, loď se solárníma plachtama a ty musí být napnuté na 100%, aby získávali energii. Přesně takhle bych to vesmírný pravidlo navrhl, aby všichni umřeli, páč mít plachty jen na 90%.. takový si nezaslouží svou existenci.. :) Podobný logický fail tam byl každých 5-10 minut. Samo to dalo tušit, že ten film bude kravina a pozdější vylíhnutí vetřelce ze spóry až do třímetrový potvory pak jen celý ten průšvih korunovalo.
  • Na rovinu říkám, že pokud vydají SQ42 na konzole, tak kupuju hned při vydání (to jejich MMO si můžou strčit někam). Jinak warez a kámošův kompl to jistí.
    • Proč "kompL" ? Od čeho je sakra odvozené to "L"?
      • Nevím kde jsem to pochytil, takhle to už říkám už minimálně 5 let. Ale je fakt, že bez toho L to dává větší smysl. *4*
      • Johnny
        protože to tak říká fattypillow... taky to nechapu
      • Blue.Shark
        Otázka, na kterou se ptám už přes 12 let. Zřejmě odvozeno od slova "kompljůtr" *15*
    • walltar
      Já doufám, že SQ-42 na konzole někdy dají... Pokud to konzole zlvádnou výkonově, a nebo pokud pude hru upravit, tak by to pro SC mohl být zajímavý zdroj příjmů. Protože lidi, kteří mají jen konzoli asi SC a SQ42 určitě nemají.
      • Jo, prachy na ty další 2 sequely se hodí. Ale jak sem psal dole, otázka je, jestli by pak šli zase technicky dopředu se zvyšujícím se výkonem PC nebo už by z toho udělali multiplatformu a nikam by se to opět neposunulo. Perfektní příklad z minulosti - Crysis vs Crysis 2-3.
        • walltar
          No dělá to Roberts... ten si myslím by šel spíš směrem PC hry s konzolovým portem. Ale co se SQ-42 týče, tak tam nečekám nějaký velký posun od Ep1 k Ep3... tam asi bude spíš posun v ději, protože než by pracovali na dalších úpravách enginu pro SP, tak si spíš myslím budou pracovat na MMO.
          • Ten engine ale pohání obě hry + mají část společného obsahu + mají speciální tým lidí, který inovujou hlavně engine. Navíc na zlepšení vizuálu nepotřebuješ složitě předělávat engine, stačí lepší textury, modely atd. Stejně budou dělat nový assety pro další díly, tak nevidím důvod, proč je rovnou nedělat v lepší kvalitě. Nějak se mi nechce věřit, že 3 díl, kterej vyjde klidně třeba až za 6-7 let, bude mít stejnou grafiku, jako tohle - v době, kdy PS5 bude šrot a PC bude mít 5x větší výkon, než teď. To mi na Robertse fakt nesedí. Když se podívám, jak se ta hra pořád zdokonaluje... sakra co sem teď koukal na aktuální gameplay z mmo, tak mi tam ts grafika přišla ještě snad vymakanější, než v SQ42 a to je onlinovka. Něco mi řiká, že tohle bylo nahraný před nějakou dobou a není to aktuální.
  • Kdyz delaji hru o valceni ve vesmiru, jsem zvedavej jestli budou i ruzne typy valecnich lodi, podle jejich bojove ulohy a jestli si dal nekdo namahu s tim, ze o tom vubec premejslel. Neco jako je ve fractured space. Maji vubec nejakej koncept, jak podle nich bude vypadat valceni v budoucnosti? Nebo to bude omezene jen na boj stihacu.
    • walltar
      Různé typy lodí jsou... Kromě stíhačů, bombardérů a dalších menších lodí existuje Hammerhead, což je velká loď se spoustou menších zbraní. Polaris, by se dala přirovnat k ponorce, protože její hlavní výzbroj jsou dost velký torpéda. Idris, která má 3 stíhače a osově uložený railgun. Javelin, na kterém najdeš dvě velké věže. Až k Bengalu, což bude přes 1km dlouhý carrier.

      Každá kapitálka ve hře je dost rozdílná, než ostatní a většinou fightery nebudou mít moc šansí tyhle lodě poškodit. Fightery tak budou sloužit spíš na ochranu bombardérů před jinýma fighterama.

      Ale zase takový fighter se nemusí ke kapitálce moc přiblížit, protože torpédový bombardér odpaluje z mnohem větší vzdálenosti, než je dosah malých zbraní na palubě kapitálky.

      Takže celkově se snaží o celkem rozmanitý boj, kde jedna loď nebude stačit... kde mít hromadu velkých kapitálek nebude zaručený úspěch, protože tě z takovou rozstřílí menší bombardéry.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit