Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Škoda že to bude nudnej grind kdy je třeba nagridnovat na slabších nepřátelích body které v meditaci využijete na skill... nehledě na to že to pak je nuda ano musí se vykrejvat údery atp řetězit komba ale tenhle grind bez kterýho nejdou sejmout bosové je celkem ubjerjicí. Takže smolík ale Jade Empire může v klidu spát.
  • Ne, neudělá.
  • o tom jsem neke videl dokument-trailer z vyvoje, nebylo to ve FC? Kromě "klouzání" postav po povrchu to vypada opravdu velmi zajimave!
  • Tak to zní hodně zajímavě. Má to i nějakej inteligentní singleplayerovej obsah? Přece jenom se to zdá bejt dost komplexní soubojovej systém, a mam takovej dojem, že naskočit bez tréninku rovnou do bitek s živejma hráčema by mohla bejt dost velká chyba.
  • vypadá to fakt dobře, ale teď si vezměte - jak zábavná bude hra, kde třeba během minuty souboje zasáhnete nepřítele jen 5x, protože zbytek úderů vykryje nebo se jim uhne? nebude to taková únavná pižlačka? v tomhle přece jen klasický bojovky vedou, kadence úspěšnejch úderů je stokrát vyšší

    i z traileru mi přišlo, že je tam až příliš mnoho promáchnutí, uhnutí...
    • Tak o tom skutecne souboje jsou, pokud se trefíš tak to ma bolet, pokud to vykrejes neboli to.. zakladni princip. A ani jedna strana nechce aby je to primarne zasáhlo. A je asi jen na tobe jak dokazes byt agresivni a najit mezeru v obrane.
  • Odulin
    Díky za připomínku, už se to stahuje. Šel jsem do toho na blind, jen podle základního popisu. Tohle se nedá nezkusit. :)
  • co jsem koukal na video tak tam jsou 4 postoje(4 smery kam jste zrovna otoceni) a v kazdem postoji mate vybrane utoky.Postoje muzete menit manualne a navic nektere utoky vas automaticky hodi do jineho postoje takze tech moznosti je opravdu hodne. 4-5 utoku v kazdem postoji ted si nepamatuju presne. ale tech moznosti je hafo a plne v rukou hrace. Velmi zajimave, ale tezko rict radsi pockam na recenze.

    Pak tam jsou 3 druhy bojovniku. Prislo me ze se krom vzhledu je rozdil hlavne "dodge" mechanice. Jeden je ryhlej a uhne dalsi neuhne ale blokuje a ten posledni je "counter attack". myslim ,ze ale rikali ze muzete podemknout utoky ostatnich stylu takze ve finale rozdil bde asi jenom v tom "dodge"

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit