Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947

    CHa chá to je pecka, já si spíše říkal Co že je ten Artifact 😀😎

    Opravdu už jsem na to zapoměl lolz.

  • victor

    A doufám že VR vyžadováno :DDD

  • KrPa

    Docela dobrý, po roce vydat "druhý díl". Valve uz hry neumi delat.

    • Valve něco podobného udělalo už s Left 4 Dead 2. Jinak je to "interní" název. Tenhle megaupdate dostanou majitelé hry prostě jako update zdarma. A Artifact je dobrá hra, kterou rozbilo prostě pár blbých rozhodnutí zejména v ohledu na monetizaci. A zodpovědný zaměstnanec dostal "padáka".


      PS: HL: Alyx se povedlo, takže Valve hry umí ;)

  • Sarra

    Už se nemohu dočkat na artifact sekci na twitchi. 

    • Jez3vec

      Nejlepší období minulýho roku na twitchi. Tolik filmů jsem za tak krátkou chvilku nikdy neviděl + chat byl parádní doplněk.

    • Gay p*rno najdeš i jinde... 

  • Hidden

    Je zajimave, jak Newell oznacuje ve zminovanem rozhovoru Artifact nekolikrate jako "produkt". Coz samo o sobe neni tak zle, ale v kontextu Artifactu celkem dobre vystihuje, jako ho asi vnimali - jako produkt, co ma sypat penize do kasicky Valve, ne jako hru, co ma hlavne bavit hrace/jejich zakazniky. Jestli se nepouci primarne z tohoto, tak jen vyhazuji praci oknem...

    • Jaj, však tyhle kartičkové (elektronické) hry nikdy nevznikaly z jiného důvodu jak ještě vyždímat něco ze zavedené značky. Svoji kartičkovou hru chtělo každé studio, protože to prostě letělo = vynášelo. HS se drží jen protože byl "první" a je to známá hra. Jen Valve s tím přišlo asi o 4 roky později a trochu zaspalo trend a vydalo kartičky, kdy už to širší veřejnost naprosto nezajímalo. Jako by přišla Bethesda za 2 roky s autochess doomem. Ten trend ale naštěstí zdechl dřív než začal někoho zajímat a zůstal na mobilech kam patří. Díky bohu. 

      • Hidden

        To bezesporu. Ale z Artifactu tak bezostysne "smrdela" monetizace do dali, ze to vice nez hra pusobilo jako ilustrovany utok na penezenku, za hru se vydavajici (a vse ve hre kolem toho bylo otocene). V tom byl dle meho soudu zcela zasadni problem a pricina rychleho neuspechu. Vetsina ostatnich kartickovych her se alespon snazila dodat primarne hru a pak z ni generovat nejaky zisk, ne naopak.

    • Líbí se mi, že hlavně díky indie scéně tu zase máme hry dělané i tak, že by se ji tvůrci rádi zahráli a ne jen produkt k rychlému zisku, obalený o všemožné ždímačky typu onilne obchod, mraky DLC, které nepřidají skoro nic.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit