Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ále houby. Důvod, proč HL3 neni a nikdy nebude je prostej. Původní Half-life byl vynikající hra, která v lecdasčem posunula hranice žánru. Half-life 2 byl, pro změnu, taky vynikající hra, která posunula hranice žánru (přiznam se, že mě osobně HL2 nechyt, nebavil a nedohrál jsem ho, ale to nic nemění na faktu, že se objektivně jedná o jednu z nejlepších a nejdůležitějších stříleček v historii).

    Od vydání HL2 uplynulo 16 let, pro spoustu lidí je to srdcová záležitost a jeden z kandidátů na to nejlepší, co kdy na poli her vzniklo. A to je ten problém. Kdyby opravdu vydali trojku, absolutně nemůžou splnit očekávání, který fandové série maj. Protože většina z nich by se nespokojila s ničim menšim, než nejlepší FPS všech dob.

  • Jack1947

    Kecy v kleci ještě že nejsem skalní fanda už bych pálil mosty 😛😬😀

    Je nanejvýš jisté že 3jka byla vždy u VALVe problém skoro až satanovo číslo!

  • dworkin

    Jsou to blbé výmluvy. Kdyby udělali Epizodu 3 na tom samém enginu a nějak smysluplně uzavřeli příběh, lidi by jim to trhali z rukou.

    • To ale pravda úplně není. Epizody nebyly zas takový prodejní trhák (navíc i lidi říkali, že to prostě není zas tak moc extra). A jak jsem psal níže, vývoj trval dost dlouho a žádný zázrak z toho nevylezl. Nehledě na to, že engine už to taky nedával. Se Source enginem pracuju, takže po přečtění "Epistle 3" jsem si sám řikal, jak tohle chtěli v tom enginu rozchodit. Jinak zajímavost je, že už v Episode 1 poprvé narazili s enginem. Konkrétně třeba ve finální scéně, která prostě vyšla jinak než původně měla (původně se Citadela měla opravdu zřítit). U Episode Three už to potřebovalo fakt dost velké modifikace. 

      A příběh je uzavřeny v Episode Two dobře. Opravdu si nemyslím, že by ten příběh uzavřeli nějak hůř než v předchozích dílech. Jediný rozdíl oproti předešlým dílům byl ten, že nastínili, kam se budeme dál posouvat. Ale linka HL2 uzavřená je, City17 je pryč, Combine dostalo na zadek a jedna z jejich posledních možností jak se spojit s "domovem" a vyřešit Zemi jednou pro vždy se podařilo zvrátit. Představme si Episode Two bez scén s Borealis. Ten konec v hangáru není o nic horší, než když Vás G-man bez vysvětlení hodil v HL1 (nebo HL2) do stáze. 

    • No jo. Jenže jak chceš ten příběh uzavřít smysluplně, když ho nemáš od začátku promyšlený? Dopadlo by to jak finále Lost a je pak otázkou co je lepší. Jestli to úplně zabít, nebo nechat fanoušky pořád v naději :-D

  • Nech si trhnú nohou, že nič nebolo dobré. Tu ide o nejaký vzťah s fanúšikmi. Ale tým, že majú Steam jasne dávajú najavo, že fanúšikov nepotrbujú, majú kde zarábať.

    Pretože je rozdiel rozbehnúť ďalej sériu a vydávať nekvalitné tituly a je rozdiel aspoň príbeh zakončiť. Navyše nechápem, kto mohol odsúhlasiť vydanie epizód, keď nevedeli kam chcú smerovať. Tým sa zdá, že reči o slabých konceptoch sú len prázdne klamstvá. 

    Prvé dve epizódy boli dobré, ale tiež to nebola žiadna revolúcia, ani pamätná diera do sveta. Všetci si to pamätáme hlavne kvôli tomu, že to nemalo koniec. Nie ako z iných hier, kde si pamätáme špecifické misie, úlohy, alebo scény, či dejové zvraty. Epizódy boli dobré, ale neboli to sväté grály ku ktorým by sa nedokázali viac priblížiť. 

    A VR nech si tiež niekam strčia. To je ako keď z PC prejdú výhradne na konzolu, alebo naopak. Proste "hráči z PC, zarobili ste nám peniaze, priniesli sláv a popularitu. Za odmenu na vás kašleme". 

    • Ve Valve se projekty neschvalují. Prostě přežijí/vzniknou, pokud má o ně nějaká skupina zaměstnanců zájem.


      Half-Life nikdy dokončen nebude (velmi pravděpodobně). Příběh se píše za pochodu a je velmi pravděpodobné, že prostě Valve značku časem nechá ležet, pokud se na ni nebudou cítit. 

      Osobně souhlasím, že lepší nic než nějaký průměrný Half-Life. Epizody samy o sobě si třeba prodejně také vedly hůře, trvaly dlouho na vývoj a ve výsledku se nikam moc neposunuly.


      A VR je stále PC. Prostě to musí člověk přijmout. VR tu zřejmě bude jako alternativa. Jinak já se taky nerozčiloval, když na PS2 vydali Half-Life Decay...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit