Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Na War3 dotě 1 jsem strávil nespočet odehraných her ale dota2 mě vubec neoslovila.
  • je velika skoda jak steam jde do ´´sracek´´ kam jiz od roku 2001 smeroval ale bohuzel uz nadesel cas ted je to jen o penezich za skiny atd
    • `sračky` tu padaj předevšim z tebe
  • Pamatuji si, jak jsme všichni hráli HoN a těšili se nesmírně na dotu 2. Já byl jeden z mála, koho ta hra v podstatě vůbec nepotěšila a přesedlal jsem později na pohodlnější LoLko (ukamenujte me!). Teď jen občas relaxuji u HoTSu. (Nejsem nějaký newfag, hrával jsem stovky či tisíce her v staré dotě 1).

    A teď mě zabijte a řekněte třeba, že lžu, ale dota 2 byla vždycky otřesná právě kvůli enginu. Oproti ostatním MOBAm má neuvěřitelně otravný delay v ovládání, díky kterému celá hra působí zpomaleně a neohrabaně (a nikdo mi nenamluví, že je to naschvál). Rovněž nulová inovace v interfacu mi přišla trapná. Třetinu hrací plochy tvořily lišty v roce 2003, protože v té době se to tak prostě dělalo. Ale v době vydání doty 2 mi to přišlo minimálně smutné, ten přístup "budeme se držet své hráčské základny a netroufneme si do ničeho sebemíň hrábnout".

    Teď se, zdá se, blýská na lepší časy a já si zákeřně přeji, aby se výrazně zlepšila odezva v ovládání a já to mohl všem těm remcalům omlátit o hlavu, že to nikdy nebyl záměr Valve, ale jen prostě důsledek starého a ne úplné hodícího se enginu. Howgh
    • Odzkoušeno. Reakce na myš a klávesy znatelně lepší, když se teď vrátím na nereborn je to jak zpomalený film. A tak o 50% víc FPS
      • Dnes podle navodu spusteno pres DX11 a 64bit a výkon zpět, jako u původní verze
  • Spíš by měli konečně předělat nebo přidat mapu (např. po vzoru inovativních Blizzardů se svojím HoTS :-) ). Tahle mapa už je tak ohraná, že jí měli upravit už před 5-ti lety.

    PS: Dotu 2 sem nikdy nehrál, protože jsem měl slabý stroj a teď už mě fakt neláká. Hrával sem dotu a HoN a z tý mapy mi dost hrabalo *13* . Přitom je docela ošklivá a má pár hluchých míst, třeba severně od Roshana a mezi top a mid lajnou u spodního týmu (předpokládám klaďáci- radiant )
  • Pro ty co zkoušejí betu, ještě včera pokud se to spustilo přímo ze steamu tak to použilo 32 bitový klient a directx 9. Tady je kde najít 64 bitovýho klienta. (Prý to lidem padá, mě to spadlo jednou za asi 5 hodin hraní)

    http://www.reddit.com/r/DotA2/comments/3ab2su/psa_dota_2_reborn_defaults_to_32bitdx9_heres_how/
  • Dota 2 engine bol najodpornejši remake hry aky som kedy videl. Tak som sa tešil na 2jku a že bude hra MOBA game a ked som videl gameplay a odpad nepriehladnu grafiku divne menu veci, a hlavne HRDINOV hnusných škaredých nezaživných tak som sa zvracial a šiel hrat radšej odpad League of Legends, tam su aspon zaujimave nápady hrdinova a sem tam aj skiny ... aj ked niekedy ta grafika detska človeka vytáča ale asi zato je to lepšie lebo sa približuje Warcraft 3 grafike.
    ODPAD hnusný DOTA 2 engine...
    držím palce na remake a nech to vyzerá k svetu, lebo niektorých hrdinov som zbožnoval
    • hm,a co si to zkusit zahrát, než začneš vypouštět podobné nesmysly?
    • Engine = art style
  • Zkoušel jsem to a je to fakt beta - buďte opatrní a zbytečně se do toho nehrňte - z nového enginu/grafiky ještě prakticky není nic vidět!!!
    • Veskoslav
      Ten ještě není přidaný:) Je tam pouze nový vzhled atd. Spousta funkcí chybí. nefunguje atd. Podívej se na animace postav a okolí, stejné jako v normálním klientovi.
      • JohnyTheZik
        Nechci vam kazit radost, ale Reborn uz ted bezi na Source 2 enginu a grafika/animace/modely se vpodstate vubec menit nebudou.
        Jak sice rikas, nektere funkce stale chybi, ale ten engine nikdy nemel upravovat to, jak hra vypada, spis naopak > prinasi lepsi optimalizaci a lepsi customer experience (jednodussi sledovani zapasu, intuitivnejsi UI, tvorba custom her).. Samozrejme casem pribudou nejaky novy efekty, ale ty se Source 2 vpodstate nemaj co do cineni..
        • Veskoslav
          Je tam jenom základní modeláž, když se podíváš pořádně. Není tam kompletní. Je to i napsané, že stínování, detaily, hadry atd. nejsou hotové. Schválně jsem si to cvaknul Betu na max a při přiblžení a "letem" světem kamerou, tak uvidíš, že to není hotové. Taky ostrá verze má vyjít až po 10.8.
        • geometrické detaily + shadery, práce s texturami + světla by měl nový engin zásadně upravit - právě na to jsem se těšil, zásadní změny jsem neočekával... Zatím teda "banán"...
    • Děkujeme za potvrzení, že slovo "beta" je opravdu označení beta verze xD
      • Ale tak často už je třeba grafika i v betě koukatelná, tady ne - šlo mi hlavně o to kouknout na nový engin a prostě tady toho zatím moc nenakoukáš no :(
        • Pravda je, že o tom v článku není ani zmínka, ale dělá se to na etapy, první jsou UI a sociálně orietované změny a podobně (pro redakci: UI změny sou možné díky S2, tudíž je to jedna a ta samá věc, ale v článku to vyznívá jinak :), je to dobře popsáno ve zdroji:
          https://www.dota2.com/reborn/part1/
  • Pecička, ale aby Valve vydalo nějaké nové IP nebo třeba jen pokračování svých nejlepších značek, jako je Left 4 Dead, Half-Life či alespoň Portal, tak to už ne, to by byla příliš riskantní investice, protože přece kdo ví, jestli by se ještě tyhle hry vůbec chytily na dnešním, přeplněném trhu - /s. Chápu, že Valve je primárně teď distribuční portál a soustředí se spíše na vývoj, svého nového enginu, ale to jí podle mě neomlouvá, když Epic Games dokáže taktéž plně podporovat Unreal Engine 4 a k tomu i bokem vyvíjet hry (Unreal Tournament, Fortnite). Je mi z toho smutno, ale třeba se jen na to divím ze špatného úhlu...
    • ale podívej se na Crytek který dělá taky engine a i hry a jak je na tom finančně, Valve má pravidelný příjem tak se musí držet zisku a nepotřebuje dělat hry, který když vezmu jak je na tom Crytek moc nevydělali.
      • Bacha na to, že Crytek neumí dělat hry. Zatím to byly pokaždé tech dema nebo "tonoucí se stébla chytá" myšmaš pokusy jako Warface nebo Ryse (což stejnak bylo techdemo).

        Tam je problém úplně někde jinde.
        • tam je jediny problem utopily hromadu prachu na konzolich aby zjistili ze hitech grafiku proste nezvladnou, meli jen velky voci jak budou prodavat hromady kopii na konzolich a vono nic zlaty PC, jsou jak z te pohadky o rybce taky tam ta jedna chtela porat vic a vic a nakonec nemela NIC
      • Fortnite taky už dělaj pár let a pořád nic, Valve taky dělá věci, ale nějak moc to neventiluje :)
  • radšej by mali nieco urobit s rusy a tou čudnou politikou steam marketu
  • Ad zvuky: z toho co sme zatím slyšeli tak "nový audio systém" ale "aniž by ste potřebovali měnit base code", takže je to pravděpodobně pořád stejné akorát s menšíma úpravama :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit