Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • mirekdusinojc
    Zde nelze než citovat Dana Vávru: „Everytime I see a game developer smashing someones head with a hammer in demo saying "Cool, isnt it?" I feel ashamed to work in the industry“
  • No jasne, Killcam je nejdulezitejsi..opravdu me zajima kam do motoru se trefim a proc to auto vybouchne. Kdyby se radsi zamerili na hratelnost, uplne by mi stacilo kdyby prestali na vsechno davat cerveny zatky, za chvili pujde vyhodit do luftu i lahev od mlika, pitomy skripty, diky kterym nejde odehrat mise na stealth, interakce s prostredim taky chaba..prolezt treba okno jde jenom tam, kde me vyvojari milostive nechaj, nejakej melee nebo nuz je asi taky neresitelnej problem. A to ze nekoho strelim do ruky a je kaput je zhovadilost, ale hlavne ze uvidim jak mu praskne bulva..:-/
  • nj , kazda hra ma sve hrace a je jenom na lidech co ji tvori kolik jich bude, kdyby se dal hruby vykon hlav lidi co na vsecko remcaji a nebo pisou recenze vyuzit na tvorbu her, byly by hry tak dokonale ze uz by nas nikdo nedonutil odejit od bedny :-D
  • Protože mě ve dvojce headshoty omrzely asi po cca dvaceti zabitích, tak jsem začal nácky střílet do koulí. Byla to větší výzva a víc si to zasloužili.

    Jinak je na hlavu, že věnujou čas takovým kravinám jako "engine x-ray". To tam fakt nikdo nechce a ani nepotřebuje, naprostá blbost. Radši udělat lepší pohyby postavy. Ve dvojce se postava při běhu pohybovala jak na bruslích...
  • tesim sa az raz niekto stvori realnu simulaciu snipra kde sa budete plizit terenom dva dni a nasledne cakat 16 hodin na jeden vystrel...
    bude sa to pravdepodobne pouzivat ako masochisticka pomocka
    • ne děkuji. Stačí když je v red orchestře nějaká otevřenější mapa, tak je to o nervy, když se x minut plazíš a najednou tě někdo sundá ani nevíš jak nebo ti spadne k nohám granát... podobné momenty jsou i ve WT, když si pustíš alespoň historickou bitvu, letíš x minut rovně a pak tě sestřelí AAA nebo stíhač.

      Takže pokud se vyžíváš v těchto situacích tak mohu vřele doporučit.
      • War Thunder som este neskusil. nieje zly napad, len dufam ze je na tom s kniplom lepsie jak World of Warplanes. tam som nevedel ci sa mam smiat alebo poslat tvorcom listovu bombu...
  • Sustreduju sa na blbosti, pre mna je dolezita jedna vec, aby to bolo v slapajach SE1. Tam sa dalo vela levelov prejst komplet stealth. Kdezto v SE2 sa komplet stealth nedal prejst ani jeden hlupy level, v kazdej misii bola nasilne vlozena pasaz, kde vas odhalili a museli ste sa prebojovat cez hordy nepriatelov - asi pre deti z CoD. Napr. bola jedna taka misia, kde ste mali zachranit jedneho cloveka, priestrielali ste sa k nemu potihu stealth. A uz ked ste boli pred budovou, kde bol a zabili ste vsetkych naokolo, tak zrazu sa zjavil naskriptovany sniper, ktory sa nedal zabit ako prvy a vsetkych na vas upozornil. CIze nastal boj proti hordam nemcov, pocas ktorych ste aj zachranili toho dotycneho tym, ze ste mu poskytli kryciu palebnu podporu. Tak si poviete, parada, konecne koniec. Nie, zrazu z druhej strany na 5 minut pridu hordy Rusov :D omg.. a pretoto ma SE2 nebavil, bol velmi predvidatelny, vzdy najprv stealth uvod a potom ku koncu prestrelka.. Najviac som asi nenavidel misiu, ked som mal zabit snajperov 5, ked som isiel hore po streche. Najvyssia obtiaznost, niekedy vas hned na 1 ranu zabili a v jednom mieste to bolo tak blbo urobene, ze ste boli v kryte a museli ste is dopredu. Lenze vzadu bol jeden sniper, aj pred vami bol jeden sniper a ak ste nahodou presli nevidelny bod, naspawnovali sa obaja naraz a ked ste vykukli, dostali ste double penetration...
    • Inquisitor
      Jo zrovna dneska jsem hrál tuhle misi a ty rusáci mi dávají pěkně do těla. Když jsem asi už po pátý chcípnul, tak jsem to vypnul. Tohle nechápu, člověk je sám sniper, ale přitom musim bojovat proti třiceti rusům, válících se ze všech stran. A to nemluvim o jejich přesný střelbě z automatu na sto metrů. Timhle to fakt posr...
      • ja som ich poriesil minami. som to tam zaminoval okolo schodov a zvysky dorazil, co dosli ku mne. Nema to cenu vobec vykukat.
  • BoB.2
    Radši kdyby se soustředily na hratelnost co byla v jedničce a vys*ali se na zobíky.
    • Lawliet
      Udělat zombie hru, kde místo zombie budou vývojáři zombie her.
  • Jako by to volalo po datadisku Surgeon simulatoru s názvem "Wehrmacht fieldalazarette" ... a kdo si svého vojáčka nespraví dostane v Sniper Elite jen polovinu achievementů ...
  • Gambit92
    Ti vývojáři se v tom devastování vnitřních orgánů nějak moc vyžívají, nebezpečnost a efektivita odstřelovače se dá zobrazit snad i nějak jinak než každou druhou střelu čekat než se kulka uráčí rozmašírovat dalšího vojáka.

    Navíc teda ještě k několika těm záběrům, nechápu proč v místě vniku kulky vznikne exploze jak kdyby mu tam vybouchla petarda, ta by měla vznikat spíš na druhé straně ne?
    • Nejjednodušší je umožnit deaktivaci . A pro zbytek pak přidat efekty které budou gradovat spolu s užíváním Roentgenova pohledu .... Kosti,maso,krev a reálná fyzika .... to se dnes nenosí, a proto docela láká ....
  • michaliuz18
    najradsej by som si ten xray vypol ale to asi nepojde, ide mi to na nervy aj vo dvojke vkuse to spomalovalo cas a ukazovalo kostričky co ma po tom ,prvykrat sa povie wau pekny zaber ako mu to rozbilo kosti, ale kukat na to celu hru je vrcholne stereotypne a odveci, ak to pojde nastavit tak ako jednicka, cize ziadne kostricky a rontgeny tak budem spokojnejsi *6*
    • Jack1947
      Ona s tim prisla jednicka a dvojka jen zkopcila ibrala herni moznosti a koridor, no dneska 3 prida efekty ubere jeste nebo spis zuzzi uplne moznosti a bude to neco jako COD ale Tps hra ne FPS!. *15*

      ( jop, lezlo pokazdy stejny zaber po 50 uz to bylo bolestne). Dneska to prece Leti. *2*
      • michaliuz18
        ved samozrejme ked je 99% hracov casual

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit