Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Xcomik
    Kdyby místo Wildmana udělali pokračování Supreme Commandera (tuším že Chris vlastní minimálně značku Total Anihilation) tak je klidně podpořím i přes sběratelku ale prostě nějaký Wildman mě osobně neláká. MOBA her je tu mraky kdyby však vyšel Supreme Commander nebo Total Anihilation (buď v singlu nebo MMO) tak jsem ochotný investovat klidně i do sběratelky a to z fleku ale tohle mě prostě osobně vůbec neláká.

    Když se mě někdo zeptá na Gas Powered Games nebo Chrise Taylora hned se mi vybaví Total Anihilation a Supreme Commander + Forgeded Alliance před kterými se takové Command and Conquer krčí v tom nejtěsnějším koutě a prostě nedokážu pochopit proč neudělat něco co ho silně proslavilo než dělat něco čeho je tu mraky na netu.

    Výborné SCI-FI RTS prostě nejsou každý rok notabene strategie typu Supka nebo Anihilationa jsou velice vzácným artiklem který musí jít sám osobě na odbyt levou zadní.

    Sorry Chrisi nechápu tě :-(
    • A to je škoda, že třeba takový Demigod moc lidí nebaví! :)
      • walltar
        Demigod se dneska ještě hraje? ... to byla asi jediná moba, která mě bavila.

        A snad jediná, která měla dívatelnou grafiku.
        • Demigod je mezi naší sebrankou nejoblíbenější hra na LANky. Kdyby kikstartoval Demigod 2, tak na to bych prachy dal.
        • Sice nevím, co je to moba, ale jo, hrajeme to pravidelně na lankách. Jen je škoda, že ti volové neschopnou schopní si koupit za dvě stovky koupit originál...
    • Blue.Shark
      Stoprocentně souhlasím! Když jsi nakousnul toho Supreme Commandera, zajímal by mě tvůj názor na druhý díl. Líbil se, či nelíbil?
    • walltar
      Abych pravdu řekl, tak po tom co předvedli se Supreme commanderem 2 už o další pokračování zájem nebude. Navíc SCFA má takovou grafiku, že jeho pokračování nemusíš dělat. Stačilo by vydat verzi s líp optimalizovaným enginem, pár novýma SP mapama a Multiplayerem, který nejede přes GPGNet. Navíc řekl bych , že SC bude mít pokračovatele v Planetary Anihilation. Jediné co mě u PA bude asi chybět je epická hudba od Soulea.
      • Xcomik
        Víš co Supko 2 bylo zjednodušené kůli konzolím. Kdyby to nezjednodušili na konzoli by to prostě nikdo nekoupil (což není asi ta nejlepší omluva) ale ve výsledku je to skutečně tak.

        Já si myslím že Chris se ze Supka 2 poučil některé žánry zkrátka na konzole nepatří a tady ten ústupek zjedodušenosti samotné hře strašně ublížil. Typuju že kdyby udělal nový díl bylo by to jako za starých časů jen s novým příběhem hezčí grafikou a tunou nových serepetiček. Škoda já bych si nový díl dal fakt rád.

        Ještě dneska vzpomínám jak jsem hrál Anihilationa na Pentiu 2 266MHZ po odehraném Red Alert a Dune 1,2 tohle byla pro mě strategie Top One. S příchodem Supreme Commandera byla koupě jistá a Forgeded Alliance byla jen třešničkou už na tak výborném dortě
        • walltar
          Tak takový projek je na kickstarteru nerealizovatelný ... pokud bys dělal SC s lepší grafikou a tunou nových věcí tak ta výsledná cena bude celkem dost přes to co chcou teď na wildmana. Já bych si klidně taky dal nový díl SC o tom žádná, ale nevidím to moc růžově. Navíc když se podívám k jakým RTS dneska tíhnou hráči, tak se bojím aby to dneska někdo ještě hrál.

          SupCom3 je teď pro mě něco jako Homeworld3 ... sen, kterého se už asi nedočnáme.

          Já jak sem řekl sleduju PA ... dělá na tom John Mavor, který dělal grafický engine pro Total Anihilation a potom byl jeden z hlavních programátorů při SupComu takže ten snad udělá pořádnou hru.
          • Xcomik
            A propo když sleduješ kickstarter nevíš náhodou jestli se podařilo vybrat na hru Nexus 2 já co si tak pamatuji tak s tím šli tehdy na kickstarter ale nevím jak to dopadlo jestli vybrali nebo nebybrali a jestli se na hře dělá nebo nedělá. Starý Nexus The Jupiter Incident je druhá strategie na kterou rovněž nedám dopustit
            • Xcomik
              Nexus 2 nebude Supreme Commander 3 nebude herdek kam ten svět spěje :-( Takové hitovky! Jak to není tunelové a scriptované a chraň pánbůh aby po vás hra chtěla používat mozkové závity tak ta hra nemá šanci no to je děs a hrůza

              Toho Nexuse 2 měli dělat ti stejní maďaři jako jedničku nebo to byl někdo nový? Co já jinak vím tak se někdo pokoušel o Nexus Online na Unity Engine už jen na tomhle engine stavět takovou hru sem razantně odmítl!
            • walltar
              Tak, to zase není úplně pravda ... nemusíš mít legendu, abys měl šanci na úspěch, ale pokud tě nikdo nezná tak nemůžeš čekat že ti někdo dá peníze bez toho abys předvedl parádní kampaň ... což ta na N2 zrovna nebyla. Špatnou kampaň si můžou dovolit ty legendy, kterým se sypou peníze i když třeba Elite: Dangerous na tom skoro ztroskotala. Naštěstí se Braben chytil a začal ukazovat taky videa a podobně.
            • Ferdis2
              Bohužiaľ na Nexus 2 sa vybrala mysím len štvrťka s požadovanej sumy *13*
              Vyzerá to tak, že pokiaľ nemá štúdio v porfóliu nejakú legendu, tak je na KS bez šance... *13*

              Edit - hoplá, tak ma už walltar predbehol
            • walltar
              Ne ... http://www.kickstarter.com/projects/mostwanted/nexus-2-the-gods-awaken?ref=live sem jim tam přispěl. Taky jedna z nejlepších strategií. A myslím, že od toho posledního updejtu od nich nebylo nikde slyšet.
          • GlaDOS
            Na Planetary Annihilation se taky těším, i když se přiznám, že jsem na to skoro zapomněl, a to jsem jim tam taky přihodil peníz. Takže jsem nedávno viděl jejich první screeny a vypadá to moc dobře.
          • Xcomik
            No já bych řekl že by na Supreme Commandera 3 vybral klidně i 4x tolik než co chce za Wildmana těch hráčů hrající Supreme Commander i po tolika letech je strašná fůra a při představě že buď na ni vybere studio peníze nebo žádná taková hra nebude by i samotní warezáci šli a na tom kickstarteru koupili aspoň ten základní balíček jen proto aby se dočkali znova takové epické hry.

            PA mi přijde takové moc komixové. V tomhle ohledu si prostě nemohu pomoct ale určitě aspoň budu doufat v PA když už na nás Taylor se*e :-)
    • Cosi
      Sympatický příspěvek, jen si dovolím zastát roli šíleného korektora a upozornit tě, že se píše sběratelka. Protože něco sbíráš a ne zbíráš.
      • Xcomik
        No sem to ale pr*se češtinářské :-) Díkes opraveno
  • smejki
    Tak to vypadá, že Chris buď neumí počítat, nebo dělali AoEOnline za almužnu. Není přeci normální, aby se studio ihned po dokončení jednoho kontraktorského projektu bálo o svou existenci.
    • sleepless
      Myslím, že příkladů studií, které takto skončily za posledních 5 let, by se našlo neúrekom... Skončí kontrakt, vydavatel ti negreenlightne hlavní projekt, na poslední chvíli hledáš nový kontrakt, nenajdeš včas a jsi v háji. A zároveň nemůžeš mít nasmlouvané věci paralelně, nebo do zásoby, protože by to tým tvé velikosti neutáhl. No, zkrátka, byl by to dost obvyklý konec středního-spíše menšího studia.
      • smejki
        neříkám, že se to neděje, jen mi to přijde úchylné. I ti plantážníci z Obsidianu měli našetřeno tolik, že byli schopni přežít uzavření onoho next-gen projektu, kde nedostali prachy za několik měsíců práce. Zavírat krám v momentě, kdy dokončím jeden projekt, kde je investorem třetí strana, je prostě divné.
        • sleepless
          Otázkou zůstává, jakou almužnu za to od MS dostávali, podle mého to bylo sotva na rohlík. Ostatně, AoE Online nijak zvlášť nešlape a GPG na tom měli také svůj podíl... A jinak asi Taylor nebude nejlepší byznysmen, zato chlastat umí první ligu.
          • smejki
            Takže jsme se vrátili k původnímu postu *1*
        • Tak to pozor Hombré, Obsidiani dělají přicmrndávky ostatním už léta a s penězi se naučily vycházet celkem dobře, vždycky mají něco v zásobě. Navíc teď po veleúspěšném Kickstarteru a pochvalných článcích sami říkali, že kromě Projectu Eternity, South Parku a ještě jedné hře jim za pár dní klepalo na dveře EA, Ubisoft, LucasArts, SEGA a Bethesda. Ti se bát o práci nemusí, hlavně budou mít konečně svou IP, na kterou jsem jim rád přispěl.
          • smejki
            >Tak to pozor Hombré, Obsidiani dělají přicmrndávky ostatním už léta a s penězi se naučily vycházet celkem dobře, vždycky mají něco v zásobě.
            dyť... přesně tohle říkám
  • ondra.stuchl
    Takže něco jako přispěj nebo kvůli tobě bude spousta lidí bez práce. Citové vydírání! :)
    • Ferdis2
      Núti Ťa niekto sa pripojiť ? *8*
      Alebo Ti vadí, že fanúškovia TA ,SC alebo DS nechcú nechať padnúť svoje obľúbené štúdio ??? *7*
      BTW ak by Kickstarteru zúčastnila pred 8 rokmi Troika a naznačila by že má nož krku, tak by som tam poslal prachy bez ohladu na projekt.
      • ty by si nemal v buducnosti pracovat na procuremente :D ... anyway, ked sa mame bavit o oblubenych studiach, tak je dolezite, ktori ludia z povodneho teamu tam stale pracuju... inac to moze byt defacto len nazov studia a torzo povodneho ludskeho kapitalu...potom sa charitu robit neoplati vobec...
        • Ferdis2
          No nevšimol som si, že by to bol prípad Gas Powered Games (a určite nie nebohej Troiky, tá sa odporúčala hneď po svojom vrchole Vampire:Bloodlines) ...
    • smejki
      jo jo, určitě si to moc užívá, kapitalista jeden *7*
  • Proč je u všeho ten stejný obrázek, stále a stále dokola? K tématu není, nešlo by to i bez něj, když už je za těžko shánět něco k tématu?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit