Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • i5 6600k v minimalnich mi prijde jako preklep
    • Tak i5 7500 mi jede na 100%, když hraju Battlefield 1, i když je pravda, že jedu na ultra a QHD.
    • Spades
      Jasně že to je blbost.
      Mám i5 2500k a ta má ve hrách asi o 20% menší výkon. Pokud tedy ta 6600k s GTX660 dá 60FPS na 1920x1080, pak 2500k dá cca 48-50.
      Jenže to je s GTX660, což je naprosto sh1t GPU v dnešní době.
      6600k s GTX970 dává cca 75-80 v BF1, s 2500k to pak bude dávat těch 60-70 určitě.

      Čili pokud máš GTX660, pak ano potřebuješ asi lepší CPU na FHD Ultra 60FPS, ale s lepší grafikou to pude i se slabším CPU.
    • Anebo Intelu klesají tržby *1*
  • Jack1947
    No spíše až v pátek, zejtra jen pro preorder *4*
  • MalyZeli
    No, na to jak ta hra vypada jsou ty hw pozadavky dost male, snad to bude aspon trochu odpovidat realite a pojede to pekne, tesim se na vikend.
  • Nechci rejpat, ale neříkalo něco podobného u Bety Battlefield 1?
  • Minimální požadavky: i5 6600K
    Doporučené požadavky: AMD FX-8350

    To jako vážně??? Nemá to spíš být naopak? *1* *1*
    Pomalu začínám litovat, že jsem do sestavy bral i5 4460 místo FX-8320, takhle budu rád když tu betu vůbec rozjedu.. *1*
    • Spades
      Testovali to s GTX660, takže bych je nebral vážně.
    • A nebo to je tím že DICE má dlouhodobé zkušenosti s DX12 a tak dokážou mnohem líp využít víc slabších jader. Navíc jejich MP řežby v 64 lidech taky ocení víc jader.
    • bud jim vysel lip nic nerikajici benchmark nebo to jsou pozadavky na renderovani videa z hry, coz jsou jediny dve veci, ktery amd umi
  • Moc těším! :)
  • XorxoxTalarius
    Pokud vlastnite puvodni Star Wars: Battlefront II na GOGu, muzete hrat s GOG verzi pres Galaxy i multiplayer.
    Takze nove SWB2 dostalo vazneho konkurenta *1*
  • "Dva dny hraní navíc, to už je docela slušný bonus" HAHA to jo, aby se jim to za ten vikend neokoukalo. *7*
  • Jack1947
    Tohle mi narozdíl od té hrůzy. COD pojede takže zkusím.
    • CoD mě jelo stabilně na ultra s gtx1070 a i7 6700k, ale stejně to vypadalo zaostale, battlefront, to bude jiný pokoukáníčko *14* *14* *14* *14* *14*
      • Jack1947
        Nejhorší je že na Steamu a i na netu to lidi omlouvaj právě bláboly že nemají železo potřebné ti co to "hejtují" přitom poupravenej quake 3 arena engine z roku 2000, at se to blejská sebelíp fuj *11*

        SW :Battlefront2 nejen že vypadá lépe ale stejně jako battlefield1 nechce nějaké extra pc aby se vůbec rozjel. Což ten taky nebyl žádný zázrak hlavně z blízka textury jak přejeté tupým šmirglem.
        • Spades
          Kdybys věděl, jak funguje engine, tak víš, že Quake 3 kód je prakticky ve všech enginech součastnosti.
          Používá se z něj totiž už jen herní smyčka, input eventy z klávesnice/myši, abstrakce nad síťovkou a pod.

          Renderer už je celý překopaný, protože Quake 3 nejel na OpenGL 3 / DX9, kde se celá renderovací pipeline naprosto překopala, aby byla rychlejší a flexibilnějšína novém HW.

          Taktéž se nyní renderuje pomocí deffered shading, což je technika, která za dob Q3 neexistovala.

          Prakticky všechny "nároky" na CPU/GPU jsou v tom moderním renderingu, který za dob Q3 nebyl.

          Druhá věc je to, že kdybys udělal teď nový engine od píky, tak stejně budeš jen dělat to, co ten základ v Q3 enginu už dělá.
          • Jack1947
            Prostě je to jen neschopnost vyvojářů ( nebo designerů chceteli) se nějak zaobírat tím že ten engine je starej hnusnej tak tam vlepíme pár fičur a přelepíme to tak aby nebylo poznat a světe )ne)div se ono poznat je *7*

            KdYby to aspon bylo něco jako IUnreal engine ten se za několik dekád vylepšil tady jsme zůstali na bodě ,mrazu a nezajimá mě že to je od roku 2013 nebo kolik vylepšené stále to je ten starý Q3A engine a je to vidět někdy až bolí. Ty tvé moderní nároky jsou díky Nenextgen konzolím.
            • Jack1947
              Jo to je sice pravda ale díky neschopnosti vyvojářů ten HW portů je třeba dvojnásobný.
            • Nextgen konzole vychazi z PC HW
          • XorxoxTalarius
            No hlavni rozsirene jsou Unreal (neobsahuje Quake Engine) a CryEngine (take neobsahuje Quake Engine) takze toliko k tomu argumentu "že Quake 3 kód je prakticky ve všech enginech součastnosti". Mam pocit ze i Frostbite engine nema nic spolecneho s QE.
            • No pak ma linux i win OS stejne kusy kodu, oba budou mit kernel, sitovy kod, io kod, graficky rozhrani... *5*
            • Spades
              Jako nejsou založené na QE, ale jsem si jistý, že mají s QE společné (podobné) stejné kusy kódu, jako třeba IW Engine, který na Q3E založený je.
              Čili oba budou mít nejspíš dost podobnou herní smyčku, event system apod.
      • Hej mame stejnej procak :D na hry nic moc co? Mel jsem vzit radsi i5
  • Minimální požadavky: PC

    Doporučené požadavky: PS4 nebo XBox One
    • na PS4 s K+M to bude prča, vraždění neviňátek *1*
      • Realism mod: PC only
      • no jo, pak třeba budeš mít šanci na nějaký kill...
        • dáme hru v Quake Champions, siláku? *5*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit