Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tak jsem to zkusil a vypada to hezky a velmi autentivky ale mam par vyhrad:
    - nejde mi nahrat ulozena hra. to je trosku opruz, protoze musim vzdycky zacinat znovu
    zbytek sou celkem kokotiny:
    - casty cukani (nekde se neco loaduje, nebo zamyka)..
    - darilo se mi vylezt na domy az tak nahoru, ze sem videl "prazdnotu" :) jeste do ni zkusim skocit
    - AI si nedokazalo otevrit dvere, protoze za nima byl nejakej predmet a pri kazdym otevreni se zase zabouchly :)
    • eh dal sem to asi ke spatnymu clanku... mluvim o "The Dark Mod"
  • ukradnu vsechno ve hre a pak jeste hru samotnou! mwuahahaha!
  • Horst_Fuchs
    Tímhle to už nezachrání. Asi to nakonec bude slušná hra, ale určitě ne Thief.
    • Inquisitor
      Něco jako nový Tomb Raider. Taky slušná hra, ale TR to není.
      • Jako poslední Hitman Absolution... Bezva hra, ale hitman to není.
  • snad nekdo neveril že v dnesni dobe muže vyjít hardcore stealth hra. ješte že nejsem fanoušek serie
  • Vitekb
    Nikdy není dobře, když něco vyzní jako opat. *13*
  • ja by som to rovno i premenoval na Dishonored 2, načo tie okolky, iba dokašľú zase meno jednej legendárnej sérii *3*
    • C-BEAM
      popravde už trojka ho trochu pokašlala.
    • Kdyby byl novej Thief na způsob Dishonored, vůbec bych se nezlobil.
      • Dishonored je dobrá hra, ale NENÍ a doufám, že NEBUDE thief. To bylo "trochu" o něčem jiným.
        • Věřím, že vzhledem k dnešní době by to byla dobrá hra.
          V Dishonored mi nikdo nediktoval, jakou cestou dosáhnu cíle, nebo na jakou plošinku můžu vyskočit a jinde mi to hra nedovolí. Tímto myslím "jako Dishonored".
          • jde i o to, že Garrett má mnohem zajímavější osobu, než Corvo, který je víceméně bez charakteru. Copak by z Garretta chtěl někdo, ač by to bylo na hráčově rozhodnutí, vraha? Snad né, mám rád jeho smysl pro zlodějskou čest (přece je zloděj, ne vrah)
            • Dishonored je Dishonored a Thief je Thief, to je každému jasný. Jako Dsihonored myslím jen ten koncept té hry, tu svobodu, ne kopii té hry. Novej Thief mi podle traileru připadal spíš jako Call of Garret. Starej Thief se nevrátí, to je naivní si myslet, protože dneska je jiná doba.

              Jsem pesimista, Thiefsonored je ten nejlepší možný kompromis, jaký můžeme dostat, říkám, vzhledem k dnešní době. Povíme si, až to vyjde.
  • C-BEAM
    ok trvalo im to nejaké 3 roky aby pochopili o čom je thief ale lepšie neskôr ako vôbec. Avšak u mňa zásadnejšie neduhy zostali - avizovaná linearita, pocit stiesnenosti, skripty, kontextuálne ovladanie, nadprirodzené schopnsti, príbehové kryplenie charakteru Garetta, limitovaný rope arrow, qte ...
  • Takovýhle velký změny těsně před vydáním smrdí pěkně velkým a nedodělaným průserem.
    • Souhlasím. Ale jestli to dobře čtu, tak ona tam ta zkušenost zůstane - akorát bude jen za lup, ne za zabíjení atd., a bude se jmenovat "zlato". A skilly se budou kupovat za zlato místo za zkušenost, což je totéž, čili jen předělají pár číslíček, aby jim to vycházelo na nákup skillů.
  • Tím si vytáhli jeden obrovskej trn z paty. Čím víc jich vytáhnout, tím lepší hra ve výsledku bude.
  • mdkGT
    Ja si pamatuju na nejaky mod do Deus Ex, nazev uz nevim, tam to bylo vyreseno za zabiti 50 exp, za headshot 75 a za omraceni tusim 100exp (tzn. vic za omraceni nez za zabiti), nevim proc by to takhle nemohlo fungovat v Thiefovi.
    • XorxoxTalarius
      Jelikoz v puvodnim thiefovy jsi mel na vyssi obtiznost v kazde misi podminku ze nesmis nikoho zabit
    • faitheater
      Pretoze je to primarne stealth hra a hraci, ktori by nikoho nezabijali, by nedostali ziadne XP.
      • Jazz
        Wauv, a dát hráči, co by nikoho nezabíjel, ještě více XPů to asi nikoho nenapadlo, co?
        • x_ander
          Napadlo, viz. můj příspěvek.
      • x_ander
        I tohle bylo právě elegantně vyřešeno v tom modu do Deus Ex - jmenoval se Shifter. Když hráč nezabíjel ani neomračoval a protivníkům se vyhýbal, tak se mu za to na konci mise připsaly exp právě za ten tichý postup, aby nebyl v nevýhodě oproti těm, kteří nepřátele odklízeli. Už si nejsem přesně jistý, ale fungovalo to tak, že za každého "netknutého" protivníka jsi dostal nějaké exp a čím víc ses nějakému z nich přiblížil, tím jsi jich dostal více (z logiky věci - když ses kolem některého proplížil doslova za zády, tak jsi byl odměněn víc, než když jsi ho obešel o 2 místnosti vedle).
        • faitheater
          Ano, je to uricty sposob riesenia, ale uz len fakt, ze XP by sa davali aj za zabijanie si uplne protirieci s ideou originalneho Thiefa. Nehovoriac o tom, ze do takejto hry to vobec nepatri.

          Preto je podla mna rozhodne lepsie, ze system XP zrusia uplne. Uz tak je tam na moj vkus az prilis vela zmien, ktore nevestia nic dobreho.

          Dufam, ze sa mylim a nakoniec si tu hru uzjieme, ale zatial zostavam pre istotu skepticky.
          • x_ander
            No pokud skutečně dostojí tomu důvodu, proč XP zrušili - tedy aby tě to vedlo k tomu opravdu bez povšimnutí krást a ne se dostávat do potyček se strážema - tak to bude fajn.

            Ale přes to si dokážu představit nějaký systém (ať už XP nebo jiný způsob "odměn") v tom smyslu, že za zabíjení by jsi samozřejmě nedostal XP žádné, naopak kopu by jsi jich dostal za to, že si tě nikdo nevšimne a nejvíc za to, že nikoho ani neomráčíš. Zkrátka by se to dostalo až do takové roviny, že zabít nepřítele by pro hráče bylo hodně nevýhodné.

            No uvidíme co z toho vyleze. Hra střihu starého Thiefa to nebude, to je jasné. Ale pořád z toho může vyjít skvělý stealth, který bude poctou původní sérii. Byl bych rád, kdyby to tak dopadlo.
            • C-BEAM
              za zabitie by mal nasledovať mission failed ako v prvých dvoch thiefoch na najvyššej obtiažnosti. Thiefer xp nepotrebuje, jemu stačia záverečné štatistiky s tým, že všetko splnil na 100 %, odhalil všetky secrety, ukradol všetko čo sa dalo, žiadne omráčenia, žiadne zabíjanie.
        • Thief byl vždy o nepozorované krádenži a ne o nepozorovaném zabití.
          • Kinet1c
            presne, hra sa nevola assassin, ale thief, celkom rozdiel
            • x_ander
              Kluci se nesnaží nic sdělit, kluci hatujou "akční" vzevření nového Thiefa. A vlastně se nedivím, jako fanoušek původních Thiefů bych byl taky rád za dalšího Thiefa jako hardcore stealth hru. Ale už podle trailerů je jasné, že spíš než Thief to bude mít blíž k mixu Dishonored a Assassin creed. A tohle vlákno začalo spíš návazností na Shifter mod do Deus Exu. A ten právě elegantně pracoval s tím, že "Thief" styl odměňoval více než akční.

              Vím, že Thief nikdy nebyl o možnostech řešení situace jako Deus Ex, ale tvrdě lpěl na stealth stylu. Ale vážně někdo čeká, že z nového Thiefa vyleze stealth starého střihu (byť by si to hodně fanoušků, včetně mě, přálo)? Pokud tam mají být kompromisy, tak radši něco, co zvládl právě Shifter (tzn. hraj si to jak chceš, ale za pravověrný stealth budeš odměnen zdaleka nejvíc) než akční skákačku ve stylu AC.

              Buď jak buď, ve mě stejně stále trvá trocha naděje, že z toho vyleze skvělá hra, která bude ctít své předchůdce. Když to po víc než 10 letech zvládl Deus Ex, tak Thief může taky. Uvidíme....
            • smejki
              x_ander: asi nechápeš, co se ti kluci snaží sdělit. Thief nebyl o možnosti volby herního stylu (optional stealth). Byl o nutnosti hrát stealth stylem s možností se horko těžko dostat ze svízelných situací. To jsou dva zásadně rozdílné designové přístupy.
            • x_ander
              Tak ještě jednou, co nejjednodušeji. Ten mod byl o tom, žes jsi dostával nejvíc expů za to, že jsi nikoho neomráčil/nezabil, ale jen tiše jsi se proplížil, tzn. že jsi dostával expy za to, že hraješ v thief stylu. Žádný assassin.
          • x_ander
            Možná jsem to nenapsal dost jasně, ale smyslem mého příspěvku bylo to, že s tím modem hráč dostal zkušenosti právě za to, že se nepozorovaně proplížil kolem nepřítele, tzn. že ho ani nezabil ani neomráčil. Zkrátka prošel tak, že si ho nikdo nevšiml.

            Btw. tenhle systém vlastně vyplynul z reakcí hráčů na ten mod. V původní verzi Shifteru se dostávaly zkušenosti pouze zabití, případně omráčení nepřítele, tak jak píše mdkGT - určitý počet exp za zabití, více za headshot třeba sniperkou, ještě více za tiché omráčení. Hráči si pak stěžovali, že je to nutí ke kontaktu s nepřítelem, protože ti praví tichošlápci, kteří projdou misí tak, že si jich nikdo nevšimne a nikoho se ani nedotknou, nemají expy. Na základě toho tam autor modu přidal výše popsaný systém - pokud se proplížíš misí bezkontaktně a bez povšimnutí, tak se ti sečtou expy za každého úspěšně "obejitého" nepřítele a dostaneš je naráz po skončení mise.
    • C-BEAM
      pretože je to k*rva thief ?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit