Přejít na výpis diskuzí
Tvůrci Hatred představili historickou realtime strategii Ancestors
10.5.2017 | Aleš Smutný
32 příspěvků
-
Tvl, luxusní filmeček. Takhle bych si to dal klidně taky...ve 3D. A hlavně ty chorály na konci *14*
-
Hned se mi vybavila hra Highland Warriors. Už si ani nepamatuju, kdy vyšla klasická strategie, co si nehrála na TW klon.
-
-
Zajímavé, to mi uniklo. Ale je pravda, že co tak koukám, je to spíš AoE klon.
-
-
To mě celkem překvapilo... čekal bych zase nějakou kontroverzní nekorektní akci a ono ne *12*
-
Pěkná cutscéna.
-
Páťa Desilát se zatím kvůli názvu nezlobí? *15*
-
krása krásoucí... RTS neni nikdy dost
-
Ooo! Konečně reálně pojatá strategie co se toho nebojí a ne nějakej dětskej kreslenej sh*t. Už jsem ani nedoufal, že taková RTS někoho napadne vyrobit. Trailer a obrázky nádhera, nicméně až hratelnost rozhodne jak dobrý to bude. Ale i tak sem s tim!
-
Mno, trailer dobrý, ale toto bude asi iba tak nejaká menšia strategy. Na grand strategy typu Medieval TW 2 (najlepšia stratégia všetkých čias, ktorú hrám s módmi doteraz) to určite nemá. Ale svojich priaznivcov si zaiste nájde.
-
-
Na TW jsou dobré jen bitvy, ale část co se odehrává na mapě je slabota. Jenže udělat tam něco zajímavějšího a komplexního, tak už to zase nebude masovka pro opičky. Asi jako CoH je podle některých ultimátní strategie, protože složitější hry jsou nad jejich síly.
-
-
No souhlasím, že třeba v Medieval 2 Total war to celkem slabota byla. Diplomacie byla výsměch, technolige neexistovaly a stavět se dalo v podstatě všechno všude (jen rozdělení hrad/město a různé zeměpisné odchylky). Ale od Romě II až k Warhammeru mi to nepřijde až tak jednoduché. Jasně, komplexní to kdovíjak není a bitevní část je pořád to nejdůležitější, ale že by to bylo pro opičky? Nesouhlasím. Diplomacie už celkem funguje (aspoň ve Warhammeru), přibyly stromy technologií, ve Warhammeru pak RPG systém u hrdinů a člověk už musí trochu přemýšlet, když chce stavět, protože nemůže stavět všude všechno...
Ale jako fandovi obojího - Total Waru i Paradoxu - je mým vlhkým snem, že budu hrát Crusader Kings, ale na bitvu mě to hodí na mapu ve stylu TW. *1* -
To je slušnej blábol *11*
-
Iba bitvy? Ty si asi Medieval TW 2 nehral, že?
-
-
Právě že hrál. Ale přijde mi, že i knights of honor nabídne víc. Nemluvě o strategiích od paradoxu. Diplomacie je čistě "Total War" jakmile zlikivdujete jednoho, vyhlásí vám válku jiný a to tak, že vyhlášení probíhá pomocí armády před hradem.
-
-
Tak to se nedá úplně srovnávat. Sám naprosto zbožňuju Paradox strategie a to svou komplexností, pro někoho nepřehlednou složitostí a tabulek (např Victoria) i když v posledním HoI už je to o něco přívětivější (pro mě je to spíš minus). Je tam vše a jejich hry jsou svět sám pro sebe. V HoI mám moc rád strom technologií a tady je taky samotný boj pro mě jako doplněk i když zejména v HoI nezbytný. Ale pokusit se vyzkoumat v co nejkratší možné době třeba atomovku nebo se zaměřit na pozemní techniku či zase na výrobu. Prostě pecka.
Naopak TW hry mám taky moc rád. Ty vynikají zejména bitvama a mapa nebo diplomacie je spíš jako doplněk (jsem odkojen Paradoxem od první EU). Na TW mám rád i postupný technologický vývoj a s tím spojené nové jednotky, které si pak vychutnám při bitvě, jak jsou zpracované a jejich variací (zejm mod Divide et Impera pro Rome 2 TW).
Obě serie/studia mají něco do sebe a v každé si najdu to své. I když u Paradoxu strávím mnohem víc času. -
-
Jasné, však píšu, že bitvy jsou v TW super, ale tahová část za moc nestojí. Zapracovat ještě i na ní a je to ultimátní hra.
-
-
-
-
No Company of Heroes: Blitzkrieg mod je ultimatni strategie z druhe svetove, tedy nez se objevila Steel Division
-
-
o modech nepadlo ani slovo, ale já stejně radši theatre of war nebo men of war. HP k tankům prostě nesedí.
-
-
Men of War ma moc prekmbinovane ovladani a tak se neda soustredit na hru. Takze si clovek nemuze vychutnat bitvy nekolika desitek tanku a stovek pesaku ...
A ja vim ze se nikdo nebavil o modech, ale taky nikdo nerekl ze se mody nepocitaji :D
-
-
-
nerekl bych že co se odehráva na mape v medieval 2 je slabota. to možná platí pro pozdejší díly
-
-
stavění, správa území, ekonomika i doplomacie je hodně okleštěná. Stačilo by se trochu inspirovat u jiných strategií, kde zase pokulhává ten boj.
-
-
-
-
Trailer parádní. Ten rukopis z Hatred jde vidět. :))
-
Na to se moooc tesim :-D