Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jak to s tim "3 frakce pvp" slibovali hory doly a na tohle jsem se nejvíc těšil u té hry....bohužel zatím to nevypadá na nic extra :-/ ale této hře moc fandím
  • Ako to uz niekto napisal, problem je nedostatocny content. SWTOR, GW2 a ine mmo, po 2 -3 mesiacoch uz hraci maju vsetko prejdene, max gear a nemaju co robit. Ked som v 2005 zacinal s wow, v juni som zacal hrat, o pol roka som mal nafarmeny dungeon gear a prvy raid som zacal v decembri, asi 4 mesiace trvalo kym sme ako totalni nooby dali Molten Core. A to som hral dost casto, asi 4 hod denne. A Molten Core bol iba zaciatok cesty.
  • Mr.Lolendo
    FUNCOM a dále spousta lidí asi do teď nepochopili že PC hraní není pro širokou veřejnost. PC v raných dobách nebylo komerční a není ani teď. Že existují hry jako CODko apod. co jsou mainstream nic neznamená. Znamená to jen že se PC Gaming rozdělil na dva typy hráčů. Na old school hráče nebo-li Technoidy a na casual hráče nebo-li lame lajky. Problémem je že ta druhá skupina je početnější a táhne trh
    • Zayl
      Čoveče pozor na to lingo, málem jsi zněl poučeně.
  • Nekdo tu zminil, ze hre chybel trial, souhlasim, a to hodne, navic vyplaznout padesat ecek za hru ktera je dost jina je odvaznost, navic mesicni poplatky? Hra jako takova me lakala, jenze tyhle veci me presvedcili v cekani na slevu ci na prechod na f2p model, na kterej jsem driv nadaval, ale ted vidim ze je dost prinosnej pro obe strany, jak zakaznika, tak studio.. no, myslim si ze takovyhle hodne jiny hre by presne tohle sedlo vic nez vyplaznout rovnou plnou palbu a pak doufat, ze mi to bude bavit...
    • 50e to stoji mozna tak na steamu, ale jinak se to da sehnat za polovinu bez problemu.V tomhle problem neni.
      Spis je to v tom ze hraci jsoui tak zblbli ze cokoliv co neni fantasy se jim uz nelibi ale zaroven volaji po zmene.
  • Co to znamena, ze jsou v kladnych cislech? Znamena to uz i ze jsou naklady pokryty a hra uz vsechny uzivi? Nebo investor- kdo to je ? - neni spokojen s výší zisku? Nebo je to tak, ze se naklady uz ted vraci, ale tak pomalu, ze nez budou na svem, uplyne dlouha doba a je riziko, ze se tak vubec nestane?
    • Naklady na vyvoj sa im vratili, akurat nie su spokojni so ziskom. Podla zaujmu bety ocakavali milion subs a ono nic, iba 200k. Teraz maju trzby mesacne asi 2.5 mil zo subscription, ocakavali a chceli asi 10 + mil.
  • Moj nazor na tieto nove MMO je ten, ze pri releasa by mala byt moznost Trial verzie na par dni. Takyto trial mi napr chybal pri SWTOR, ktory pri prvom pohlade vyzeral naozaj super .. no bohuzial kupovat si hru a hrat ju len par hodin o tom MMO nie je a to je podla mna chyba. Aj preto som si ju nekupil.. Zase politika o tom ze daju trial neskor je tiez marna pretoze to vacsinov daju vtedy ked hra upada v komunite.... Viem ze by im mohol na zaciatku ten trial uskodil lebo by to vela hracov odradilo. No mozno by im to prinieslo vacsi zisk ako takto... Myslim ze aj taky WoW keby nemal Trial verziu nemal by tolko predplatitelov.
  • Prestava sa vam hra pacit?
    Kazdemu vyhovuje nieco ine. Zarovem ked nieco hrate pridlho, jednoducho vas to prestane bavit. To je cele. Neexistuje sposob ako vas moze nieco pridlho udrzat. Ako dlho vas nieco udrzi hrat, zalezi asi aj na tom, ako je v jadre samotna hra koncipovana. Okrem toho ked viacere hry maju v podstate ten isty koncept, omrzy vas to este rychlejsie. Otazka neznie, co vlastne clovek ocakava od hry.

    Drvyva vacsina ludi zije v sne. Teda len si mysli, ze a to bude prave take a take. Zalezi na tom co vlastne naozaj chcete. Pokial to niekto nevie bude skakat od hry ku hru. Zbytocne minie vela peniaze.
    • Nektere lidi u ''stare'' hry drzi....lidi. Znam spustu hracu WoW,co se sami tady na forech priznali ze hraji v podstate jen kvuli pratelum. Po x-letech hrani uz vetsinou nejde ani tak o hru samotnou. Louceni je tezke i ve virtualnim svete:)
      • přesně můj případ. dlouho jsem se bránil, přestával, končil. ale i když mě ta hra nebaví, drží mě u ní ta komunita, co jsme za roky vytvořili
  • Kdyz dneska tech MMO je jak sr*cek a dokazat prorazit proti stalicim jako Wow proste lehke neni.
    Nevim co cekali.Snad si nemysli,ze kdyby se zamerili na na genericke MMO, elfy,trpasliky atd,proste fantasy MMO,ze na tom budou lepe?
    A ja si rikal,ze kdyz v posledni dobe propada jedno MMO za druhym,tak se vydavatele pouci a prestanou chrlit jednu hru za druhou.
    • Co cekal kdo? Uvedomte si lidi ze je to rozhovor s jednim vyhozenym vyvojarem. Ne vyjadreni FUNCOMU
      • On nie je nejaky vyhodzeny vyvojar. On bol Lead designer, cize on mal pod palcom ako ta hra vyzera. To je je vyhodeny je jedno, kedze vsetkych vyhodili.
      • To je mi jasny,ale da se predpokladat,ze kravataci to vidi docela podobne,ne-li jeste hur.
  • Podle meho je problem nedostatecny obsah...a plati to pro SWTOR, GW2 a TSW taky.. co je to za mmo kdyz po trech mesicich mam vyleveleneho alta a hotovy operace (SWTOR), nebo po mesici a pul nemam v ty hre nic moc novyho na praci (GW2)... Pokud nekdo s MMO zacina kdyz vleze do Wow, nebo do lotra ma na rok a pul vystarano, kdyz nepocitame alty.. a to je ten rozdil a problem soucasnych MMORPG...Samozrejme ten obsah tam taky nebyl hned, a proto maji zvolit formu financovani, ktera jim tu hru par let dovoli rozvijet i za cenu neastronomickych zisku...Wow nehraju, ale v Lotru mam porad co delat, coz se o jinak skvelem TSW rict bohuzel neda...
    • Co ti nabizi LOTRO na max lvl? Vazne me to zajima,protoze ja jsem ho hral 3 roky a nevidim zadny podstatny rozdil oproti TSW. Farming dungu? Skirmish?
      • Ja jsem do vsech tehle novych mmo vlez a docela se ten mesic dva bavil...jo kdyz by se delka tech her vynasobila cca 5x... tak to hraju stejne dlouho jako vyse zminene... proste tam chybi to - krat 5 . (pritom je to za stejnou cenu)
        Mozna namitka, ze zalezi na kvalite a ne na kvantite u mmo az tak nepati, kvalitni je prvni predpoklad (aby vubec melo smysl to hrat), ale kvantita je to co jim zajisti predplatitele...
        • Osobne nemam problem s delkou hrani. Vazne nevim proc hraci touzi byt u jedne hry 5 let. Prestane me hra bavit za 2 mesice? A co jako? Ty dva mesice jsem se bavil a uzil si to. Za pul roku se mrknu co se zmenilo a treba vydrzim zase dva mesice.

          Ale uz radeji koncim. Jak se tak divam,solidne jsem tu zaspamoval tuhle diksuzi.
          TSW ma k dokonalosti daleko,ale porad ji povazuji za jednu z nejlepsich MMORPG
          • ok to pak, jo... ja zase mam rad hru na dlouho, par let v ni stravit, nehlede na to, ze nez se poradne naucim hrat postavu, nejaky rok to trva :D. Mam rad poradny rozlehly rpg, a lotro mi delkou vyhovuje:) asi jako jedina hra zatim. Vlastne jeste u BG2 se mi zdala delka tak akorat:).
      • tak napr. raidy, z toho ten posledni aktualni ma 5 casti, ruzny challenge a obtiznosti (a zkompletovat to trva tak tyden), raidy farmici, ktery jsou taky celkem pekny a vzhledem k jejich ruznorodosti nejsou tak repetetivni, obcas je v nich i nejaky napad. Mraky instanci, z toho minimalne 5 novejsich se vyplati chodit, reputace se ziskem zajimavych predmetu a promakany craft. Samozrejme nic extra, jenze ten rozdil je v mnozstvi obsahu. Hraju to druhym rokem a spustu instanci jsem jeste ani nenavstivil ( Lost Temple, Stonhenge :) apod...a pokud je znas tak mozna budes souhlasit, ze se je vyplati projit i kdyz jsou pro nizke levely). Dal, na podzim minuleho roku vysel datadisk, citajici 3 nove rozlehle oblasti (nestal za moc), zacatkem leta nova(vyborna imho) oblast, kterou splnit a udelat reputaci, nejaky mesic zabere a ted na podzim po roce dalsi obrovsky datadisk... jo tak se ma pridavat content..
        • Nene. Ja uz nejmin rok do Stredozemi nezavital.
          Reputace v TSW neni.Instanci je tam dost a jsou vsechny velmi povedene(muj nazor je,ze nic peknejsiho jsem v MMORPG hrach nevidel) a vetsina z nich ma take napady. Raid by mel byt tento mesic(LOTRO pri vydani nemelo ani lokace pro stredni lvl jako napr Evendim,natoz raid-nebo raid melo?). Craft v LOTRo je takovy klasicky nudny styl AFK. V TSW mi ovsem taky nesedl,povazuji ho za promarneny potencial. Snad to dodelaji. V TSW mas mesicni update(zatim to dodrzuji a samozrejme zdarma). Pridali nove dovednosti,zbran a celkem asi 15 questu(1 quest ma nekolik tieru,takze je to jako x nasobek questu v jinych hrach). Navic v TSW jsou achievemnty.,za ktere je vetsinou nejake obleceni.

          Secteno-nemyslim si ze ma LOTRO neco vyrazne navic. Proste jde jen o to,co kdo preferuje.
          Ja se bavil u LOTRA a ted se bavim u TSW
          • vyrazne navrh ma prave v mnozstvi obsahu...ja psal , pokud nekdo zacina - a o to jde, kdyz dnes nekdo vleze do lotra, muze klidne rok levelit, projit obrovsky mnozstvi krajin (navic si to asociovat s knihou) a za rok bude treba v rohanu ... ma tam obsahu na roky... jasne za par let budou mit i tyhlety novy mmo to samy, ale proc stat ted nekde na namesti (fleetu) a cekat na novy obsah...
            • to tve slavne Lotro roniku umiralo stejne jako kazde jine MMO hned par mesicu od vydani a kdyby nepreslo na slavny model F2P tak uz dnes neexistuje.
              Fakt je ze krome jineho sveta se od jinych mmo nelisi.
              TSW neni fantasy a nemelo z ceho tezit jako vyhypovane lotro Tolkienovym svetem.
            • No vztekat se vy dva 'odbornici' muzete jak chcete, ale otazka je , co budete hrat za mesic? TSW ? *1*
            • Takovy nesmysl si kazdy den clovek neprecte.Aby jsi levloval rok postavu v lotro tak by si to musel hrat snad tak pul hodiny denne maximalne.
              Mimo to uvadet Lotro ktere ma zasebou snad uz 3 datadisky muze jen pako :)
            • Rok levelit???? to jako bude hraát tu hru 10 minut denně??? mluv alespoň trochu vážně fanboy :-p
  • Měli to MMO udělat pořádně a možná by měli úspěch... Vymlouvat se na to, že jsou vlastně příliš dobří (tedy pokud je inovativnost dobrá, což je), a proto nemají úspěch, mi příjde docela hloupé. A vůbec by jim neuškodilo, kdyby to bylo buy to play - tj. hra bez zbytečných a mnoho hráčů odrazujících měsíčních poplatků.

    Předem děkuji za mínuska od fanatiků. *3*
    • Minus znamena nesouhlasny nazor,ne ze jsi hlupak. Za me mas minus jen za tu posledni vetu,kdy kazdeho kdo s tebou nesouhlasi predem stavis do pozice fanatika. *3*
      • Já děkoval za mínuska fanatiků. Ostatním ne. Má věta neznamená, že všichni co mi dají mínus, jsou fanatici. Nikde jsem neuvedl, že všichni co dávají mínus, jsou hlupáci. *3*

        Mimochodem, mínus by se mělo dávat za nesmysly, hloupě napsané příspěvky, spam, trolování všeho druhu apod. a ne za nesouhlas s dobře napsaným názorem. To je aspoň mé přesvědčení.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit