Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak nevím jestli je dobrý nápad se zasekat na několik let vývojem něčeho, co prakticky minimum lidí ocení či "docení". Dělám pořádek na půdě a objevil jsem starý Atari 800XE s kazeťákem s přidělaným turbem od JRC. A k tomu "brutální" tiskárnu BT100... Čas s tím ale trávit znovu určitě nebudu...
    • Tak jasně, díru do světa to neudělá a do TOP10 nejprodávanějších AAA titulů za rok 2019 se to taky neprobojuje, ale po 3 dnech (27 zbývá) hra vybrala 75 000 dolarů z 30 000 požadovaných, to mi úplně jako nezájem nepřijde ;) A vem to z druhé strany - kdyby podobně jednoduchou hru vydal pro Wokna, nebo třeba pro Android, tak to zapadne v miliónu podobně jednoduchých indie her. Takhle si to ale řádově tisícovky (a možná i deseti tisíce) hráčů zahrají.
  • Myslim, ze toto by som nebol schopny hrat - ale bolo by zaujimave vediet, ci sa mu podarilo implementovat napady a zlepsenia z nasej doby, alebo to technologia proste nepodporuje
    • Máš na mysli něco konkrétního? Cílový hardware je samozřejmě omezující, stejně jako systém. Pokud by chtěl někdo udělat "velkou" a moderní hru pro DOS, tak v porovnání se současným vývojem bude MNOHEM obtížnější vykřesat z hardware něco kloudného, protože programátor nebude mít k dispozici API typu DirectX, hotové frameworky a knihovny, přístup k paměti bude komplikovanější a od určitého objemu nemožný (MS-DOS 7 - součást W9x - podporuje max 4GB, FreeDOS asi taky) atd. Ale třeba takový Quake 2, který beru jako relativně moderní hru (stačí přidat trochu víc polygonů, level-design posunout blíže ke dnešku a může to na Steam) pod DOSem díky neoficiálnímu portu taky běží. Z dalších podobných her - Elder Scrolls Battlespire, Tomb Raider, Chasm: The Rift... Takže pokud bude mít programátor adekvátní schopnosti a vejde se do paměťového limitu, tak nevidím problém :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit