Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • BoB.2
    Chytil jsem takhle velkou rybu.
    • Měla TAKOVEK pupek a to se mi vážně jako líbí.
  • Dogkiller
    To snad ne, co to ti Češi vymýšlej za hry? *8* Minule náboženská agitka, kde se stavěním kostelů ovládá počasí. Teď zase střílení gumových medvídků a včeliček s hlubokomyslným příběhem. Bože můůůj, co jsem komu udělal!??? *13* Karel Čapek a čeští vývojáři se musej v hrobě obracet. Operace Flespoint, Mafia, Polda a tak dále. To byly panečku hry!
    • mirekdusinojc
      Polda byla sra*ka pro blbečky vtipná asi tak jak rubrika vtipů v Blesku.
      • Janun
        Nejlepší je stejně Horký léto ale polda je taky super, hlavně dabing.
  • MickeyMutant
    K Čapkovi to obrazem sedne asi jako Matka Tereza k vodnímu šlapadlu ve tvaru labutě. Kdyby to mělo aspoň trochu nějaký čapkovský "feeling", tak by autory nikdo nemohl podezřívat, že tam Čapka přivěsili jen kvůli zviditelnění. Nebo se něco rozklížilo hned na samém začátku vývoje, kdy se rozhodovalo o grafické podobě celé hry.

    Mluvím čistě o tom, jak to podle těch několika útržků vypadá. Jinak to může být skvělá hra, co já vím. Ale Čapek?

    Končím nesmrtelným výrokem Jacka1947, který se hodí jako tečka ke každému podcastu s českými vývojáři. Jack totiž soudí, že "česká herní scéna ještě neřekla a doufám dlouho neřekne své poslední slovo." Amen.
    • mirekdusinojc
      Nelze než souhlasit, tohle vypadá, jako že si na začátku řekli, že udělají roguelike casual hru a v půlce vývoje, když zjistili, že to nevypadá nijak extra, se rozhodli to okořenit Čapkem. Kdyby tomu bylo naopak, konceptář by si nejdřív udělal pořádnej research, našel dobové fotky, zašel si do galerie, obešel architekturu. Funkcionalismus, ale klidně i kubismus, který tenkrát táhl. Udělal spoustu fotek a skic a následně po zhodnocení celého materiálu vybudoval styl, který se bude prolínat celou hrou. Tohle je rozdíl mezi dobrým konceptářem a konceptářem, který umí kreslit relativně slušné obrázky. On konceptář, který umí jenom dobře kreslit, je v pohodě v týmu, kde nad ním stojí ještě art director, který by právě měl udělat tenhle research, jenže to není případ Fun2Robots.
  • mirekdusinojc
    Pěknej rozhovor, ale stále mám obavy, že ten casual a nikterak unikátní vizuál moc nefunguje s představou Čapkovského universa a nějakým hlubším příběhem a gameplayem. Neříkám, že tam nebude, ovšem jak říkal sám Vláďa Geršl, když se dělá hra, mělo by se přesně cílit na určité publikum. Jenže tady se zatím cílí vizuálně na A a hratelně na B, což neprospěje ani jedné straně.
    • Jsem rád, že se rozhovor líbil. Byl jsem dost zničenej ;-). Každopádně všechny podobný přínosný reakce sledujeme a přemýšlíme nad nima. Právě se snažíme doladit náš vizuál tak, aby více seděl mid-core publiku.
      Příští týden vyjdou nějaký novinky o hře, takže stay tuned :-)
  • Keyz
    Dík za rozhovor. Tohle je dobrý formát, jen kdyby šlo někdy předem napsat dotaz a Pavel by nějaký vybral. Jednou ta možnost snad byla....
    - Jinak souhlas, že mnoho velkých her se zjednodušují aby toho prodali co nejvíce a zaplatili velký týmy lidí. Naštěstí jak ukazuje par černých koní, tak stačí nepředimenzovaný tým a obtížnější hra se klidně vydělá. Dark Souls a pak i Zaklínač, který je také více složitější oproti ME apod. Příběh je komplikovanější i některé boje vyžadovali pozornost. Mafie to samé a snad i Kingdom Come.
    Kupodivu i Dragon Age kde to bylo nedopatřením a patch to pak dost srazil...
    • mirekdusinojc
      Dotazy se mohly psát, oznamoval to Martin Bach jednak v diskuzi u Fight Clubu a jednak byla i nějaká novinky, pokud se nemýlím.
      • Keyz
        Ale v plánu vysílání to myslím nebylo. Tam to je vidět nejvíce.
        • blixa
          Bylo to i v plánu vysílání, několik dnů před natáčením. Fakt :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit