Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tyhlety cachry ohledne plateb a mikrotransakci me nuti si NIKDY podobnou hru nekoupit. jedina hra, ktera si zaslouzi penize kvalitou a hlavne systemem, je GUILD WARS! zaplatis jednou a nic vic. LOGICKE! a nejlepsi
    • jojo ještě že tam nevychází neustále nové datadisky za plnou cenu..oh wait
      • za plnou cenu 1000,- kc :D levnejsi nez kterykoli datac k WOW + ty mesicni poplatky ... fail
  • Tohle mělo být hned na začátku. Předchod na F2P jen může detekovat problémy hry (samozřejmě chybný názor, ale bohužel stále velmi rozšířený názor) a to je škoda. Kdyby bylo F2P už dávno, od začátku, hře by to podle mě velmi prospělo. Pravidelné měsíční poplatky jsou podle mého názoru už zcela zastaralým a nesprávným modelem.
    • PS Nestudoval jsem, jaký ten F2P bude. Musí to být dobrý F2P, jinak to nemá smysl.
  • Líbí se mi jak SWTOR 90% lidí zatracuje. :) Pro mě má každá mince dvě strany. Sice mě trochu štve, že SWTOR přejde na F2P (podle mě to F2P není). Ale rozhodně si nemyslím, že je to konec hry. Ba naopak si myslím, že je to nová příležitost jak se dostat aspoň z louže do bláta. Samo sebou BW a EA hodně podcenili komunitu. A jejich rychlost reakce je hodně špatná. Už v lednu komunita poukazovala na to, že je potřeba transfer ale BW a EA čekali a čekali. A to jejich čekání je stálo dle mého skromného odhadu 400-500 tisíc hráčů. Protože jejich transfer přišel až koncem červa. A počet serveru byl z 91 redukován na pouchých 11. Kdyby transfer přišel už v lednu nebo únoru maji dnes cca o 200 tisíc více hráčů. Mě jen mrzí, že se BW a EA nepoučí a tak říkajíc na názor komunity moc nedaj. Nicméně hru stále nezatracuju a veřím, že se udrží. :) Narozdíl od TERY, která je mrtvá už teď, teda aspoň v evropě.
    • 11 serveru to jich má více everquest 1 :-))) ....ale nechci hanit SW určitě to je zábava min. na pár týdnů :-p
    • No rekl bych, to ze hraci odesli, nebylo jen prazdnymi servery, ktere samo mely veliky vliv, ale cela koncepce a end game hry byl a je spatny a nedodelany, protoze hra je primarne zamrena na skoro singlvlovani postavy s pribehem a to je hodne spatne pro MMO.
      Ono kdyby jiz od pocatku, byly ve hre dungeon finder, cross realm pvp, ranking system bodovani hracu a hlavne Ops, ktere jsou opravdu vyzvou a ne jen bugnuti bossove s hromadou treshe, tak verim, ze hra by dnes mela daleko vice hrajicich hracu.
      A jak pises BW dela vsechno pomalu a to je jiz ted pozde, misto reseni danych problemu, pridaji do hry system legacy, ktery je defakto uplne k ho*nu a ma donutit znudene hrace jeste vice lvlovat alty no hnus velebnosti...
    • Hru jako takovou nezatracuji. Co si lidi vybavi pod jmene Star Wars "Hvezdne Valky" ?? To je snad jasne bitvy ve vesmiru ale i na planete, tady se drzi pouze na planete sice zde jsou space mise ale to jen strilim nic vic.. podle me to bude za neco stat az udelaji vesmir se vsim vsudy..
      • Vidlec
        Star Trek online? A jak dopadl... No teď jde trochu nahoru, ale proč? F2P
        • Taky ho mají docela dobře udělané. Vůbec bych nevěřil, že někdy překonám svůj odpor k placení MMORPG a jim už jsem po troškách nasypal docela hodně. *4*
    • Bez ireoni, existuje jedna poučka businessu, kterou jsem si náhodou přečetl -
      "Poslechněte si, co vyžaduje zákazník. Pak 90% z toho nechte plavat a vnuťte mu vámi vytvořenou ideu."

      Zdá se, že BioEA se tohoto přístupu drželi příliš dogmaticky.
      • EDIT: *ironie
  • Uniká mi smysl posledního odstavce - tři měsíce před koncem budou nabízet klienta za poloviční cenu, když si ho posléze bude každý moct stáhnout zdarma?
    Podle mě každý kdo si to bude chtít vyzkoušet zahrát si už tu chvíli počká, případně si může vyzkoušet hru do 15 úrovně trial zadara už teď ...
    • Jde o to, že když si tu hru koupíš teď, tak budeš mít už nějaké věci potom odemčené. Navíc když si ty tři měsíce zaplatíš, tak dostaneš cca 450 cartel points. Já hru platím a budu jí platit dál. Protože když vidím jak F2P bude osekáná, tak mě to vskutku neláká :)
  • Nevite jak to ted funguje? Mam od Vanoc nerozbalenou originalku, nemel jsem na to cas, navic nevlastnim kartu pro int. platby a time card jsem jaksi jako darek nedostal:). Kdyz si ted zalozim ucet ve hre jen pouze na zaklade ty originalky, necha me to nejakou dobu hrat... nebo jeste porad potrebuju k hrani bud timecard nebo kreditku? diky :)

    Jeste me napadlo bude ta originalka za 50 eur k necemu kdyz hra prejde na F2P?
    • K originalke by mal byt 2 mesiace zdarma, plati od aktivacie.
      • Na začátku byl jen 1 měsíc. Nevím jak dneska. 2 měsíce jsou ty placené karty s gametime.
    • Whisp
      Prvý mesiac máš zadara, ale musíš si ho aktivovať, na čo potrebuješ kartu, alebo time kupón. Takto to aspoň bolo, nemyslím si, že to zmenili. Keď ideš hrať cez f2p, tak máš radu omezení. Pokiaľ máš kúpenú hru a platíš mesačné poplatky, omezenia nemáš.

      Pokiaľ máš účet v banke, tak si zaobstaraj kartu podporujúcu platby cez internet, určite sa ti zíde aj na ďalšie veci.

      Na aktiváciu mesiaca zadarmo u hry si môžeš kartu požičať od známeho, strhne to tuším 50 centov za manipuláciu.
  • "Velmi podařené MMORPG, které není bez chyb, ale žádný z jejích klíčových prvků není vadný či špatný. Naopak, to, oč se hra opírá, funguje skvěle. Výjimečnost jí ale zajišťuje „kampaňová“ část, která může úspěšně suplovat klasický singleplayer." 9/10

    Ano, a proto počet předplatitelů padá a padá, hra přechází na F2P model. Prostě idylka, pohoda a naprosto normální hra s kvalitou služeb 9/10 v rámci svého žánru, že.
    • Cahir
      kvalita =/= prodejnost/úspěch *3*
      • Tojo, ale swtor neupada kvuli tomu ze je to nejaka hardcore hra zamerena na malou skupinu lidi. Je to casual, nabizi 'SP kampan' atd. Upada prave kvuli kvalite provedeni. (imho)
        • Cahir
          Podle názorů z fór apod. upadá proto, že to je špatné MMO (o čemž se nehádám, protože tomu nerozumím), ale kampaně, postavy, questy apod. jsou vnímány veskrze pozitivně.
          • Shania
            Jo jenže k dobrému příběhu se ti bohužel nabalí opruz typu zabij 10 krys navic s petiminutovym dialogem o tom, jak je to dulezity, příšerné cestování, obzvláště z planety na planetu, q co te posilaji na corusant a sposty zdanlive malickosti, ktere ale nakonec shazuji hratelnost o dost velky kus. Je fine, ze nektere veci uz opravili, ale k tomu vubec nemuselo vubec dojit, kdyby sledovali chyby, ktere udelal jejich vzor.

            Cely problem SWTORU je ten, ze Bioware sice delalo WOW clon, ale z nepochopitelneho duvodu naklonovali jen 7 let starou verzi (mozna dokonce z free serveru) a nebrali vubec v potaz zmeny, kterymi MMO za tech 7 let prosli. Nikdo by dneska nechtel hrat WOW pri startu, at uz nostalgie rika co chce.

            A finalni problem HC fanboyove a jim oddani tvurci kvuli kterym, protoze zjevne miluji behani v prazdnych koridorech trvalo 15 minut dostat se z planety na planetu, navic pres tri dlouhy nahravaci obrazovky, s materialem jako je tento se opravdu dobra hratelnost udelat neda, kiksu jako je tento je ve SWOTORU bezpocet.
            • blbě to naklonovali... lidi z bioware totiž nehrajou WOW, protože mají život
    • Malleth
      Až na ten obsah, konkrétně mizerný postavy, příběh (obzvlášť za Consulara), neuvěřitelně nudný lokace (například Coruscant nebo Dromund kaas). Zážitek z kampaně se nedá ani omylem srovnat se single player hrama jako je třeba Kotor.
      • Rofl, jeste ze jsem za consulara hral a musim rict, ze pribeh byl peknej :). Asi jsi hral rozdilnou hru a nebo mas hrat jinej typ hry a pribehu.
        • Malleth
          Já sem za něj taky hrál, a jediové mi tam přišli jako zdrogovaný, brainwashnutý jehosvisti. Borci, co psali ty dialogy viděli star wars asi jen z letadla.
  • cítím velké narušení síly... jako by půlmilion duší v hrůze vykřikl a odhlásil se ze hry *13*
    • Vidlec
      I´am your Free to Play!
  • Na většině MMO (a všech WOW klonech) mi nejvíce vadí:
    - statický a těžko uvěřitelný svět s 15 let zastaralým systémem spawny/agro (+semtam script)
    - statický turn/based soubojový systém
    - hra nemá emotivní náboj, smrt prakticky nic neznamená (když srovnám jak se mi třepou ruce když letím v eVe s lodí na kterou jsem vydělával X hodin, štíty dole a jsem webnutej, nebo se strachoval o gear v Ultimě v PK zonach.)
    - žádná výzva (kromě geargrindu - je to opravdu výzva?), minimální variabilita, ořezávání možností, které starší MMO měly.
    - minimum (častěji 0) nástrojů pro hráče, aby mohli dělat další content hráčům.
  • Osobně se mi celkem libí ten F2P model. Z herního obsahu dovoluje neplaticimu hráči vše, kromě operací (raid instancí), které budou za tu novou ingame měnu platících co jsem tak pochopil a jestli půjde s tim obchodovat i za normální kredity, tak to bude ideál.

    Velký patche co přidávají novej herní obsah, flashpointy(dungeony), warzony(bg), herní systémy atd vychazejí snad každej druhej měsíc. Game support je taky fajn. Levelování je zábava i pro další postavy díky dabovanýmu příběhu, který je pro každou classu zcela odlišný... Pro mě jedinej podstatnej zápor jsou operace pro 8/16 hráčů. To pro mě odchovance původniho wowka kde jsem chodil raidy 20/40 hráčů je dost velkej a nepříjemnej rozdíl. Ne kvůli obtížnosti, ta je na solidní urovní, ale kvůli tomu pocitu raidování s armadou lidí co jdou něco progressovat... operace pro 8 lidi je pro mě spíš klasickej dungeon a 16 se skoro nechodi, protože tam nic lepšího nepadá, jen toho padá víc, což mi přijde komický.
    • Pokud me pamet neklame, tak ve wowku jsou jiz nejakovej ten rok raid instance nastaveny na 10/25 hracu ...

      A zadruhe ty se divis, ze jsou Ops nastaveny na 8/16 hracu ? Ja ti napovim proc tomu tak je, za to muze pritel engine, ktery ,kdyby bylo 40 ops hracu v instatnci, by zcela jiste zkolaboval a dostal infarkt stejne jako vetsina hracu, kteri maji problem utahnout FPS pri 16 ops jen tak tak silou vule. Proto asi tento krok.
      • Pokud umim číst a psát, tak jsem psal "původnim wowku" takže myslim bez datadisků (datadisky to jen zhoršovaly) ...

        Pro mě je větší sranda s vice lidma něco dělat koordinovaně, než v 8 lidech ( to je fakt skoro jako normalni parta na dungeon ). A když mě bavily 20/40 raidy, tak 8/16 mi přijde fakt dost chudej endgame... V pvp je to vždy jenom 8v8 což mě dlouhodobě taky moc nebavilo (snad jen huttball je sranda se sehranou partou).

        Chápu proč jim odchazejí lidi, ale s mizernym endgame obsahem se neni čemu divit. Přitom na druhou stranu všechno krom endgame obsahu je fakt super ...
      • Ten engine je opravdu hodně problémový.. I po upgradu pc, se mi fps nezvedli. Docela mě zaraží že např: TERA online, která je graficky na uplně jiném lvl, tak mi beží na full detaily v pvp 20 vs 20 v pohodě. Ale v SWTOR mi už fps klesnu docela rapidně ve warzone kde je to 8v8.
  • Mohli jsme udelat dalsi nalestene pokracovani KOTORU opravdu mohli, ale my v BW jsme rekli ne, dolary nam zatemnily mozky a proto jsme radeji vydali klon WoW a ba co vice, vydali jsme velice nepovedeny klon, dokonce tak nepovedeny, ze po genialnim rozjezdu mame po necelem roce velice famozni dojezd a hru zachranujeme zuby nehty F2P...

    Mazec, ale tohle presne je dnesni herni byznys, ne hry pro hrace, ale hry pro prachy za vase prachy. A nejen BW, ale take Blizzard a podobne velike spolecnosti na tohle velice doplati ...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit