Přejít na výpis diskuzí
Střílečka Superhot si hraje s časem a dělá z vás akčního hrdinu
14.5.2014 | Aleš Smutný
9 příspěvků
-
Myslim, že tenhle mechanismus hrozně potřebuju mít v novym Mirror's Edge. Najednou by kromě běhání byly zábavný i souboje a byl by to skvělej kontrast frenetickýho útěku a razantního zpomalení když už dojde k přestřelce (a se stylizací by taky moc hejbat nemuseli *1* )
-
Velice nadejny projekt, proste tahova FPS. Drzim palce. *4*
-
No vida. Už vybrali skoro polovinu. Držím jim palce, protože i ten prototyp byl velmi návykový. A žánr stříleček potřebuje inovaci jako sůl.
-
Myslím, že tenhle motiv mi chyběl v Hotline Miami. Ta řežba byla zábavná, ale mně tam chybělo právě nějaké takovéhle zpomalení, vychutnání si okamžiku, kochání se destrukcí. Tomuhle fandím ;)
-
Mě se tenkrát strašně líbil ten simulátor coltu 1911 co vyrobila parta lidí za tejden na nějakou soutěž. Už si nevzpomenu jak se to jmenovalo, ale tohle vypadá dost podobně...
-
-
Přesně, kombinace těhle dvou her by byla na stupnici dobrosti někde mezi slaninou a koncertem Dinosaur Jr.
-
Receiver - bylo to zajímavé, zejména kvůli fyzice.
-
-
Je to dobrá a zábavná hra. Alespoň to demo, co bylo k dispozici se tak velmi krutě tvářilo. Jak vám video v článku potvrdí, tak jste vlastně takový naspeedovaný Hitman. Velmi dobře se to hraje.
-
Tohle uhýbání bych bral v Counter Striku :D