Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Opět tu srovnáváte hrušky(PC) s jabkama(konzole). Konzole mají jinou architekturu, takže tam kde PC potřebuje 2gb ram, tam konzoli stačí 512 sdílené(Xbox360) nebo 256 superrychlé nesdílené(PS3). Zkuste si postavit PC s 512mb ram a hrát třeba takový Crysis alespoň na low detaily a to pouze z DVD mechaniky bez instalace:-) Díky PC architekture to je prostě nereálné. Jestli bude nová generace konzolí mít 4gb nesdílené RAM a 2gb VRAM na grafické kartě podporující DX11+, tak nám ta čelist asi opravdu spadne:-) Peace.
  • Osobne mam rad prislovi: Co je universalni, to stoji za houno. Vsude jakysi ficuryny. Entertainment pro celou rodinu. Jeste tomu chybi, kdy jsem hral, kde jsem surfoval, co jsem si poustel, fejsbuky, profily, personalizace, vsechno snadne, na miru a uz to skoro vsem prijde normalni. Hodiny u kretenske TV vystridaji hodiny u techle hraj si nezlob center. Lidi, me se to prestava nejak libit. Nejak citim, ze ty vsechny technologie pujdou proti nam. Jakoby nastavala jina doba, ta skalni s tou radosti a ocekavanim je pro mne pryc a to kam to jde a kdo urcuje smer mne skoro desi. Dalsi mladicke generaci to ani neprijde a bojim se, ze se molokdo z nich staci v te rychlosti ohlednout. Myslim, ze ve vysledku za par let nepujde o nejaky kazual, hardkor plejery, ci co se to tu resi V tech masinkach bude o nas vsechno a to je teprv zacatek. Ono uz ted je to celkem viditelne nalajnovany. Hmm tak teda jo..freedom. Hmm stop acta. Tak na me taky doslo, jak na spravnyho fotra. nechapu, jak se ti babi muze libit dechovka *9*
    • Tohle uz si rikali staresinove v jaskyni pracloveci tlupy, kdyz ty jejich mladosi prisli s lepsimi pazourky a jinymi podivnymi novotami :)
  • ze se vubec temahle kramama zabejvate
  • Pro zajemce, jak je to s tou AI ve hrach sem nasel bezva vypadajici clanek http://www.bit-tech.net/gaming/2009/03/05/how-ai-in-games-works/1 (teprve si ho du celej precist). To co sem psal byly moje zkusenosti herniho programatora spis zacatecnika, tak doufam, ze jsem se tolik nesek. (Jako ze je jasny, ze u strategii je Ai podstatna cast a bere urcite hodne vykonu oproti FPS a akcnim adventuram, ale o kterych jsem mluvil prevazne, kdyz jde o konzole).
    • Na co jsi teda přišel?
      • Strucne receno, narocnost AI na CPU se nasobi jedine s poctem objektu kontrolovanych AI na obrazovce, coz jsou ty strategie (realtime), kde kazda jednotka se musi zvlast rozhodovat podle urcity struktury statemachine, ktera je zvlast u strategii narocna. Takze pak kdyz je na obrazovce takovych objektu stovky, tak AI narusta do vysin az treba k 50% vytizenosti CPU. (Serie Total War). Ovsem takovy velky mnozstvi "samostatne myslicich" objektu na obrazovce se vyskytuje jen u strategii a snad mozna nejakych RPG, ale asi ani to ne, takze vsechno ostatni je tak jak jsem psal.
      • Ze je to tak jak jsem psal :)

        A taky jsem zjistil jeste zajimavy informace, i kdyz teda zastaraly, co psaly v jinym clanku, ze v roce 2000 prumerne hry vetezovaly CPU AIckem 5% - 10%, u beznejch zantu jako FPSka. U strategii 10% - 50%. A to si myslim je porad stejny.
  • rancor1223
    To jsem na Microsoft a Sony hodně zvědavý *15*. Opravdový nextgen by nastal pouze v případě výkonnostní nadvlády konzolí nad PC (jak tomu bylo u předchozí generace). Dejme tomu, že konzole umějí lépe nakládat s výkonem. Pak je ale pořád minimem 8GB paměti, zvlášť pokud má vše běžet ve FullHD. Osobně bych ale za optimální považoval 12-16GB s ohledem na budoucnost. Procesor dnes nehraje zdaleka tak významnou roli a 4-6 jader by mělo bohatě stačit. Musíme ale počítat s tím, že kromě her bude muset pracovat také s tím milionem služeb, které v dalších konzolích (dejme tomu X720 mají být), augmentovanou realitou a několika externími zařízeními (mobil, tablet,...). Grafika je záludnější, ale viděl bych to na výkon GTX680. Dle mého odhadu (a dosavadního vzrůstu výkonu) bych čekal, že do mainstreamu se její výkon dostane za 2-3 roky. To ale moc nextgen není, že? Pochybuji ale v osazení nějakého z dosud nevydaných chipů, nebo dvoučipovou kartu.
    Už jen proto, že celková částka za takovou konzoli by byla nad úrovní Mainstream PC (15-20k). A to není zrovna to co konzolisté očekávají, že?
  • Zkrátka doufám, že větší výkon bude využit ve prospěch podstatnějších věcí, než je větší textura, na to jim sere pes. Dnešní hry potřebují uplně něco jiného. Když se ale dívám, co ti dnešní spratci kupují za maminčiny peníze za tupé hry, tak se nějakého obratu k lepšímu jen tak nedočkáme... příštích několik let budeme asi opět jen víc a víc čumět na větší textury, ultra hd a z her uplně vymizí tlačítko "restart mise" protože chcípnout bude naprosto nemožné.
    • Podle me v prvni rade bude vetsi vykon vyuzit pro FullHD rozliseni a 60 FPS. Jinak se ty hry budou delat uplne stejne jako dneska a vyvoj pude spis pozvolna kupredu. Ale rad bych se pletl :)
      • Bohužel máš nejspíš pravdu.
  • Ale to je stejně jedno, dokud se ten výkon nezačne používat na lepší AI, fyziku apod, tak to stejně všechno bude tam kde teď, na mrtvém bodě, v prdeli .. nazvěte to jak chcete... jen to bude vypadat líp, nic víc.
    • Lepsi AI neni otazkou vykonu, tak jako grafika, nebo fyzika.
      • A co počítá AI ? Počet větráků ?
        • Vzdyt jakou AI melo takove Elite? Nebo podobne hry na ZX Spectrum a Commodore 64? Uplne dostacujici a skoro nicim menecennym oproti soucasnym hram. A pameti se tehdy pocitaly na kilobajty a frekvenze CPU na par jednotek MHz :)
          • Protože udělat opravdu pořádnou AI by sebralo hromady výkonu, aby byl celý mechanismus vč. reakcí na okolí apod. funkční .. jenže to už by nezbylo nic na grafiku... já bych raději uplně obyčejnou grafiku s pořádnou AI než pořád větší textury, který jsou stejně k hovnu a pořád stejně dementní AI. Dneska ti mladí pakoši jen posuzují kvalitu hry podle toho která líp vypadá, ale oponent s lepší AI by jim znemožnil projít první chodbou....
            • Obdobny problem ako u simulator vs arkada. Simulator sa sustreduje na fyziku a ma nic moc grafiku. Arkada presny opak. Ci je AI skutocne narocne na vykon to neviem. Ale napr. u simulatorov je AI tiez problem a grafika pokroci az u teraz vykonnejsich pc a novych enginov. Osobne si myslim, ze poriadna AI by musela odkusnut urcite nejaky kus z kolaca. Niektore strielacky su na tom s AI este stale dobre, ked to porovnam so simulatormi, kde clovek skutocne musi jazdit online aby si to uzil.
            • Spades
              On myslel, ze by nezbyly PENIZE na vyvoj grafiky, ne vykon...
            • Ale to neni problem udelat kvuli malemu vykonu, to je proste problem to udelat.
            • Nesouhlasim. Kdyz to vezmu na 90% zanru her, a tak jak se delaji, AI zabira minimalne vykonu a i kdyby se delala nejaka uzasna AI, co tu predtim nikdy nebyla, strasne propracovana, porad by to nemohlo brat tolik vykonu jako treba realisticke graficke zpracovani.
        • A co si myslis, ze je v pocitacovych hrach AI? To co si lidi mysli, ze je nejaka pokrocila umela inteligence, jsou jen cesty, kudy ma postava chodit, a co ma udelat, kdyz se neco dostane do jejiho okruhu zorneho pole, pak kdyz samozrejme jedna postava reaguje na tu druhou, ale zase preddefinovanym stylem stane se tohle a tohle, postava udela to co ma preddefinovane. Na to nepotrebujes nejaky extra vykon. Az budou nove konzole, tak AI bude uplne stejna jako dnes, protoze to neni o vykonu, jak si lidi uplne spatne mysli, i kdyz nechapu proc.
          • Hra, kde je nějaká AI a jeji inteligence závysí na výkonu je série ArmA, rozdíl mezi inteligencí AI na slabé sestavě a výkoné sestavě je nezanedbatelný.
            • Ano, ale to je zrovna spis ojedinely pripad, kdy se postavy a hodne objektu musi umet pohybovat po obrovske krajine. Tohle moc her zase nema.
          • V tom případě teda nevím, proč jsou všechny hry dnes tak polodementní , hm?
            • Spades
              Udelat AI je softwarova zalezitost. Bohuzel vyvojari jsou lini s tim oduvodnenim, ze hrace to stejne nezajima - hotl maintream je cod, kde to stejne nema vyuziti.
              Bohuzel se to objevuje i jinde... Treba Skyrim na tak vypatlanou AI, az to boli, ale stacilo par tweaku modama a hned se chovaji inteligentneji.

              Prave nove enginy se snazi udelat AI primo, aby se tvurci her nemuseli obtezovat, bohuzel to znamena, ze kdyz se to nevyvede v enginu, budou nepratele stejne retardovani vsude... tzn budou delat uplne stejne chyby.
            • Protoze se mnohem vic soustredi na graficke zpracovani, nez aby udelali ty vnitrnosti her poradne. Protoze to cemu rikame dobra AI se musi hodne testovat a ladit, a na to dneska vsichni kaslou.
  • To jsou zase žvásty. Opět si tu někteří neuvědomují základní věc, nejde srovnávat cokoliv co se hw týče PC a Xbox, jelikož Xbox nemá systémy jako je windows apod, čili když tu byla řeč o RAM .... pokud by bylo 4 GB RAM u nextgenu, tak je to 8x ! víc oproti současné generaci (Xbox má 512mb), to si uvědomte. Konzole mají mnohem výkonnější architekturu. Tam kde při stejném nastavení hry (velikost textur apod) PC potřebuje 8GB Ram (ukažte mi takovou hru ???), tam si konzole vystačí se 2 GB ...
    • Hardware se již dnes (karty vydané v 1. čtvrtletí 2012) posunul na více než 20 násobek toho, co bylo v době vydání xboxu. Další xbox vyjde kdy? Vánoce 2013 jako nejbližší termín? Už na začátku 2014 budou karty minimálně na 40x výkonnosti karet při vydání konzolí. Stejně by se měly posunout i ty konzole, ne vzhledem k PC, ale vzhledem ke své předchozí generaci. 8x je směšné, jenom přechod na 1920x1080 sežere 2,25x, přechod z trapných 30FPS na 60FPS sežere další 2x, tudíž dohromady 4,5x a zbude nějakých 1,78x (78%) na to, aby se hry někam posunuly. A s tím chtějí vydržet 10 let. Všichni vývojáři, co o tom nextgenu něco vědí, tak říkají, že to nedosáhne ani na dnešní herní PC, architektura/nearchitektura.
      • To si nemyslím, nextgen konzole natrhnout nejnovějším pc těžce zadek... ale to je stejně uuuuuuuuuupplně jedno, protože je pc za nějakou dobu doženou.... a to je taky NAPROSTO jedno ....... jak jsem psal, dokud se ten výkon nezačně pořádně využívat pro hry samotné (a tím nemyslím jen větší texturu) tak je naprosto u prdelee jestli bude v tu nebo tu dobu 100x rychlejší pc nebo konzole.
        • Spades
          Jenže tobě nedochází podstaný fakt. Výkon zařízení nemá s kvalitou hry vůbec nic společného. Já kdybych si měl vybrat mezi dobrou hrou se špatnou grafikou, a dobrou hrou s dobrou grafikou, tak hádej co bych si radši koupil?
        • Myslet si můžeš, co chceš. Faktem je, že vývojáři si to nemyslí. Nějakej nýmand na fóru je nepodstatnej.
          Jinak u současné generace byl vidět jednoznačný trend, kde kvůli tomu, aby hra vypadala vizuálně pěkněji než předchozí, šel výkon primárně do tohoto. Veškerá hra kompletně statická a sterilní, ale hlavně, že to na screenshotu vypadá pěkně. S příchodem HL2 to vypadalo, že prostředí konečně budou interaktivní. Hovno, všechno je ještě méně interaktivní než kdykoliv předtím.
          • Pod tohle se podepisuju.
          • Ještě si pamatuju, jak před 6 lety byla úchvatná technologická dema na fyzikální enginy, a jak budeme mít dedikovaný hardware na fyziku. To hodně rychle vzalo za své.
            • Spades
              Jestli myslíš Aegia PhysX, tak tu firmičku odkoupila nVidia a jejich čip narvali do svých karet :D Takže buď rád, že to udělali, jinak bysme museli ke grafice ještě kupovat PhysX kartu.
            • Veskoslav
              Konzole by to nezvládly a neměly by zisky z konzolí. Nic víc bych v tom nehledal no.
          • Možná ještě na začátku další generace ty hry půjdou krapet nahoru, ale jakmile narazí na výkonnostní strop těch konzolí, tak všechno ostatní půjde stranou vizuální stránce.
          • Veskoslav
            HL2, pak přišel Crysis. Ale pak už nic.
        • Veskoslav
          Proboha tvůj zaslepeý konzolový pohled je poněkud mimo s prominutím. Pc jsou naprosto mimo dosah konzolí. A rozhodně to, co dokáží pc (už cenou kolem 15 000) o tom se konzolím může jenom zdát.
    • Veskoslav
      To není pravda. Pokud by hry měly na konzoli a PC vypadat naprosto stejně, tedy třeba full HD rozlišení, dejme tomu 60 fps s maximálním vyhlazováním a nastavením grafiky, tak ty 2 GB by bylo už na pokraji hratelnosti:)
      • Tomu věříš? Podívej se na současný Xbox, 512 ram a naprosto sračková (z dnešního pohledu) grafika .. a dívej se co předvádí... takže 4gb ram + keppler a myslím, že budeme mít otevřené huby všichni až to někdo trochu využije.
        • jenom zvětšení textur ze současných 256x256 na 512x512 ti sežere 4x tolik paměti. Ještě ty příšerné komprese... Tam musí skutečně počítat s tím, že to budou streamovat z nějaké farmy, jinak ta grafika bude vypadat za chvíli neadekvátně.
        • Veskoslav
          Já nevím, v současnosti mám celkem slušnou špičku v pc a na ni Xbox nebude mít ani kdyby chtěl:)
          • Ale tady nejde o to co je lepší, měj si špiček třeba 10 v čem chceš. Já mám Xbox a booohatě mi stačí, když večer zalehnu k velké plazmovce... víc mě trápí kvalita her... a tam ti nepomůže ani padesáti jádro s 10ti superšpičkama :)
            • Spades
              Jenže tohle je téma o HW a tím pádem o grafice. Bohužel xbox má horší grafiku než PC, a já se bojím toho, aby ten další netrpěl stejnou chybou.
  • Keyz
    Kdyby raději udělali pořádnou hru na PC kde by člověk vyžil 64-bit systém a velký výkon PC.Takto vše má stejné nároky,že to jede na "max" i na mém PC krámu,anebo to nejede skoro nikomu když to blbě převedou a navíc to vypadá jak na konzoli kde to jede.
    -Co jsem zkoušel na PC využilo více jak 2GB RAM SIMS 3 s velkou mapou a Flight Simulator X.To je mnoho her.
    • Veskoslav
      Tak to u mě byla Arma II určitě, Bf III, Skyrim s Full HD texturamy taktéž, AoE II, kdy jsem na mapu dal 10 000 jednotek, první díl Stalker s full HD texturami při 60 fps, Sc II, kdy jsme se 8 hráčů střetlo se svými armádami, Crysis 2 s Dx 11:) Těch her více.
    • Spades
      Jenže tady bereme, že ta hra vzala deljme tomu něco málo přes 2GB RAM. K tomu žere kolem 1 GB VRAM, která je na xboxu sdílená, takže nám zůstává volné něco málo pod 1GB... Teď si řekneš, že je to dost, ale jakmile vyjde nová generace konzolí, přijde i technologický boom, a 4GB najednou budou opět málo... Ber v potaz, že nyní se spíše zvětšují VRAM, než klasické RAM, protože se zvětšují textury, multisampling a celkový počet polygonů díky HW teselaci. To všechno si na PC žádá VRAM, ale pokud si to na xboxu sežere přímo klasickou RAM, tak už ty 4GB za chvilku nebudou stačit.
  • Spades
    To je pekna hovadina. Novej Xbox nemuze mit 4GB RAM, kdyz dnes je standard na hry tak 8GB... A jeste k tomu konzole maji sdilenou pamet s grafikou, takze pri dnesnim standardu 1GB VRAM tu mame jen 3GB RAM...
    Dale ty roky jsou dost nerealne, vzhledem k tomu, ze AR bryle jsou docela daleko... Rekl bych o dost dal, nez treba OnLive, kterej na PC v poho jede, a nechapu proc by nemohl jet na xboxu hned... Vlastne ani nechapu, co by na xboxu delal OnLive, kdyz ten ma vlastni konzoli, a navic na xboxu pujde hrat stejne hry jako na jiz zminovanem OnLive...
    A nakonec cena 299 USD je fakt prehnane nizka. Tak dotovat HardWare se nemuze nikomu vyplatit. Vzdyt tolik stoji iPhone s 2 letou smlouvou...
    • Myslím že tím jedinym a podstanym slovem na které jsi zapoměle je STREAMOVANÍ....pak nepotřebuje přehnaně silný vykon
      • Veskoslav
        A pak jednou vypnout net:-D
      • Spades
        O tom sem tam psal. OnLive se nebude rvát do xboxu, když má vlastní konzoli. A kdyby xbox podporoval streamování, tak mu stačí pár MB RAM na základní OS...
        • No to stačí ale tam bylo zmíněno od roku 2015 stramovaní. Jde asi o to kdo onlive koupi jestli sony a nebo microsoft (pak je něaka onlive krabička nikoho nezajíma)...

          Tedy pokud vyjde xbox v příštím roce má na streamovani stale dva roky času a na tu dobu uvedeny výkon stačí a pak už to nebude podstatné.
          • Spades
            To se mi taky zdá jako pěkná blbost... Streamování už funguje úplně normálně i v ČR, takže pochybuju, že v USA by byl problém na to udělat přímo konzoli už teď. To si spíš myslím, že později přijdou ty AR brýle.
          • Protože daleko podstatnější než přehnany vykon je pravě ta cena :) Naplanované to mají zajímavě. Jde o to aby si to pořídil každy...možna ještě levnější by to mohlo být:)
    • Veskoslav
      iPhone s dvouletou smlouvou stojí tolik jenom u nás. Ve světě ho povětšinou dostaneš zadarmo nebo za mizivou cenu. A myslím, že cena nemusí být přehnaná. Když Sony bude stát dejmte tomu 20 000 a hry na něj 1500-2000 a Xbox bude stát 6000 a hry na něj budou od 1000-1500. Navíc nové hry na Sony budou chvíli trvat, aby využili plný výkon konzole, tak spousta lidí šáhne raději po Xboxu. A ohledně RAM je nesmysl tam prozatím rvát 8GB RAM. Není tam žádný OS nic, co by žralo RAM. I na Pc je postačující 4 GB (já osobně mám 8 GB, ale nikdy jak 3 GB se stejně nevyužívají).
    • Spades
      Dekuji za minuska, ale zatim se z tech 7dmi lidi vyjadril akorat Robotron a Keyz, kteří mají docelá pádné argumenty...
      Ta RAM je sporná, ale dokuď mi někdo nevyvrátí tu cenu a OnLive, tak si za tím budu stát...
      • Určitě nemáš zač. Každé z nich jsi si poctivě vysloužil.
    • Co je zase tohle za hovadinu? Standard na hry 8GB? Hry jsou 32bitové aplikace, tudíž ti víc jak 4GB nevyužijou. Navíc Xbox by se 4GB paměti dokázal naložit (logicky) 8x lépe jak PC. Však se stačí podívat na hry, které je schopný rozjet současný Xbox se směšnýma 512 MB. Porovávat ve stejném měřítku parametry PC a herní konzole může opravdu jen instantní blbec.
      • Veskoslav
        Nechci zklamat, ale jsou už i 64bitové hry. Ale to nemění nic na faktu, že na konzoli 4 GB stačí.
        • V pohodě. Z toho, že jich pár je zklamaný nejsem, to jsem věděl (viz Crysis). Jsem spíš zklamaný z toho, že následující příspěvky budou muset být extrémně vyčerpávající, aby se do nich nedalo rejpat, čímž se pak ztrácí celá myšlenka. Základní myšlenka je snad zřejmá - DRTIVÁ VĚTŠINA jich je 32bit.
          • Spades
            Pravda 8GB jsem možná přepísk jako standard, ale tady jde spíš o to, že je to sdílená RAM. Fakt, který tu zatím nikdo krom mě nekomentuje. Pokud totiž grafika sežere nyní 1GB, popřípadě v budoucnu 2GB, tak zbude samotnému xboxu jen 2GB, což do budoucna může být zase málo...

            Vím, že dnes ty hry tolik Ram a VRAM nepotřebují, ale musí se dívat do budoucna. Když vyšla tato generace konzolí, takyn ikdo nepředpokládal, že bude potřeba více RAM, a jak to dopadlo...

            Navíc pokud budou nové konzole 64bitové, tak i hry budou 64bitové.
          • Veskoslav
            Pravda. Mě to osobně ale zatím nevadí, sice moje grafika i celkově pc u těchto her "spí", ale snad jejich čas přijde. A po pravdě, kdybych to nedostal ten pc (nikoliv od rodičů, ale v práci za "odměnu":-D) tak by mi to ani nepřišlo.
    • Nevim jestli to tak bude, ale ze nyni pocitaji s 4GB mozne je. Xbox360 ma 512Mb ram jestli se nepletu. Na co jsme zvykli z pc, to na konzolich uplne neplati. Za prve na konzolich jsou pameti rachlejsi, drazsi a do operacni pameti se nemusi cpat to co napr. na Windows, aby vubec byl schopen pocitac neco vekonavat. A na konec vyvojari byli vzdycky na konzolich zvykli s ram setrit a vyuzivat ji az do krajnosti, coz na PC vubec neplati.
      • Spades
        To jiste, ale tady nejde o to jak je rychla RAM, ale kolik veci do ni dokazes narvat. Do RAM se hlavne rvou textury, a ty proste zabiraji spoustu mista. Jediny zpusob jak toto misto usetrit je komprese, nebo male textury. Jelikoz uz na teto generaci konzoli vsichni nadavaji na nizke rozliseni textur, tipuju ze pokud se na pristi generaci nezvedne RAM o podstatnou hodnotu, dopadne to stejne jako ted.
        • 8-násobek podle tebe není dost?
          • Veskoslav
            Tak ono záleží jak to nakonec dopadne. Pakliže to bude sdílená s grafikou, tak to bude ksakru málo. Jestli bude ale samostatná, tak bohatě postačí v nynější době. Ale pokud se konzole dělají dopředu a Microsoft nepřijde za 2-3 s novou a další generací, tak opět se dočkáme toho, že budou konzole za 2-3 výkonem notně zaostávat za pc.
        • To je mozne, ale tam jde proste o to, stanovit ten hardware tak, aby cena mohla byt co nejnizsi, a to je zkratka kompromis. Coz by bylo hloupe, kdyby to zase dopadlo jako u konzoli vzdycky dopadne, malo ram, ale vzhledem k tomu, ze to tak delali vzdy...
          • Sice nejsem nějakej HW ingeneer, ale proč teda neudělaj konzoli s 4GB rychlý paměti a 12GB nějaký nejlacinější, jen aby bylo kam odkládat textury - do tý pomalý by se prostě naloudoval celeá úrověň/blízké okolí a ta rychlá paměť by normálně provozovala hru. Nebylo by to drahý a paměti by bylo na pět roků hafo.
            • Spades
              Ťak právě si prakticky popsal PC systém, kde máš RAM a VRAM oddělenou, ale prakticky to má být spíše naopak. Velká pomalá RAM, která ma v sobě celou hru, a malá rychlá VRAM, která dokáže rychle načítat textury (jde o to, aby se ti textury nenačítali až po tom, co se na daný model podíváš - to byl třeba problém RAGE, dokud to nepatchnuli)

              Ale tím si mě docela trknul, proč je vlsatně v konzolích sdílená pamět... Asi se na to mrknu.
          • Spades
            Delali to tak vzdycky, protoze se nemuseli merit s PC. Textury byly pred touto generaci konzoli prakticky jeden repetitivni obrazek, a navic konzole jeli na televizi v rosliseni PAL () a NTSC v dobe, kdy PC jelo v rozliseni 1280x1024
            • Uvidime. Ja bych taky byl samozrejme radsi, kdyby ramka byla dostacujici i na mnoho let dopredu, a byl bych ochotnej i treba neco zaplatit navic, nez by byla bezna cena konzole, jenze vysvetli tohle panum kravatakum s tabulkama v excelu :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit