Star Citizen bude na týden k vyzkoušení zcela zdarma
-
Tve ten týden bych tu hru jenom stahoval, ne...
-
-
316 MB má samotný engine a zbytek je asi 44GB packet se všema assetama. Pak ještě stahuješ asi 80 MB soubor, který slouží jako vzor proto, jak packet updatnout.
-
No to máš dost pomalej net asi...
-
-
už aby to jelo ASPON Stabilně 30fps... pač ani ted se to moc nedá hrát, ač už to teda těch 30fps občas jede...
-
-
Pokud to jede na nadprůměrném PC 30fps tak si nedovedu představit co by to udělalo s konzolí 😬😀
-
Před 3.3 jsem byl dost často pod 30fps, ale teď se držím běžně kolem 40 - 50, ale asi záleží na PC.
A na propady fps vcelku pomohlo přesunout SC na SSDčko, o načítacích časech ani nemluvě...
-
-
Na SSDčku to mam, pc mam Ryzen 5 1600, GTX 1060 6Gb a 16GB DDR4.
tak nevim. uvidim co dá další update. do PTU nemam pristup
-
-
a hrajes FHD nebo vetsi rozliseni? ... bo mam obdobnou sestavu tak premyslim jestli pri 2k se mam vubec obtezovat nebo bude lepsi pockat na plnou verzi... to bude trvat tak, ze mezi tim tak 2x refreshnu sestavu a mohlo by to byt akorat :D
-
-
"Hraju" 2560x1080... a mam dojem že je uplně jedno na jaky detaily
-
Já osobně mám i7 7700k, Radeon RX 480 8GB a 16 GB DDR4. Star Citizen běží na full detaily v rozlišení 2560x1080 a fps jsem vypsal v předchozím příspěvku...
-
-
njn... ale tady mi na to rozliseni ty 2 GB na grafice budou asi chybet... :-/ ... navic bych se tak maximalne rozmlsal ... musel lovit ze skrine X52 set a vubec... radsi ne :D ale kdyz jsem koukal po minimalnich pozadavcich cekal jsem krvavejsi naroky... na druhou stranu s tou sestavou saham zhruba jen na ty minimalni no... :-/
-
-
-
-
-
Mě to stabilně 30FPS jede skoro všude (45-60FPS)... jediné, kdy je to horší tak je přímo Lorewille na hurstonu, ale tam v PTU nejede OCS podle všeho.
-
-
Lorville 25 fps venku az 80 fps
-
-
Jo tak hlásím že na aktuální verzi už je to hratelné (y) ;)
-
-
-
-
Roadmapa je vždycky 4 kvartální updaty dopředu. Díky Object Container Streaming a Network Bind Culing mám na svém počítači 30 až 50 FPS(můj starší procák mě to brzdí) Ostatní na lepších kompech mají i 90 FPS. Horší je to s většími lokacemi. Na Levski a městě Lorville mám pod 30 FPS (Lorville okolo 15) ale před Vánoci by měl být update, který by to měl optimalizovat speciálně pro velké lokace + vylepšení Object Container Streamingu, protože strémování se současným OCS způsobuje lehké po škubávání. V současné verzi je už možno nakupovat ingame lodě za herní měnu ale po každém update je wipe serveru, plus ceny jsou nastavené tak, že by to byl velký grind plus se současnými wipe servery. Odměny za mise jsou většinou do tisíci kreditu a stíhačka stojí okolo 600 000 kreditu. Kromě toho, že přidávají nové mechaniky(mise, lokace, FPS boje), tak neustále vylepšují i jádro a vylepšují i stávající mechaniky, kde mají velkou zpětnou vazbu od komunity. Nová planeta či měsíc, stanice, či jiná lokace znamená nejen novou lokaci ale v současnosti i stavebnici umožňují dělat lokace podobného typu. V podstatě v současnosti CIG by mohl dělat měsíce a planety s více než deseti biomy(zatím známé) a jeden typ stanice jak na běžícím pásu. Ostatní lokace by trvaly déle a na ostatní zatím není stavebnice. Zatím spokojenost s pravidelnými updaty, jenom doufám, že buď změní ceny lodí nebo ceny za mise či zboží(ze zpětné vazby od komunity), protože v současné verzi by to byly schopny hrát jen v Asii.
-
-
Myslím, že od zčiatku CIG chceli, aby trvalo dosť dlho, kým si na novú loď zarobíš... Tuším sa kedysi čosi hovorilo o dvoch týždňoch aktívneho hrania na Constellation, ale to fakt neviem, či teraz nekecám... Každopádne súčasnú verziu by som chápal skôr ako veľké testovacie prostredie technológií, od finálnej podoby to má ešte ďaleko, pribudne ekonomika, atd...
-
-
Ano na Cony 14 dni. Jinak dost veci ktere delaji jeste nikdo nedelal a musi vymyslet jak to udelat zprovoznit debugovat atd.. Server meshing to bude asi nejvetsi technologicka vyzva protoze to jeste v tak velkem meritku nikdo neudelal podivejte se na jak vypada EVE online jaka je dilatace casu kdyz se tam sejde par set lodi v jedne lokaci :D
-
-
Doufám, že se v SC moc neinspirují z EVE Online. Nekonečný farming, a když už se sejde více lodí, tak hru začne prznit dilatace času...
-
-
-
Jakou máš herní sestavu proc. + grafika?
-
-
Intel Core I5-2500 CPU 3.3GHz, AMD Radeon R9 200 series 4072 MB VRAM Pokud hraju na střední detaily, grafika a procák je v rovnováze. https://robertsspaceindustries.com/telemetry
-
-
-
Zkusím no dá se to hrát na gamepadu ?
-
-
Ano da.
-
-
Supr, no pravda není to simulator jako například ELite:Dangerous.
-
-
Elite se snad nedá hrát na gamepadu?
Stejně jako Elite to de hrát na všem na co to nastavíš... Klavesnice, myš, Joystick, plynová páka, gamepad, volant... Za mě nejlepší 2x joystick. Jeden na rotaci a druhej na translaci.
-
-
Tak jasně ale na zkoušku na gamepadu dá ve smyslu, zdali hra se v pohodě hraje... ale zdá se že ano.
-
-
Elite se taky v pohodě hraje na gamepadu... Tam jde o to jak si to zařízení schopný ovládat. Zrovna gamepad je mnohem lepší volba, než klávesnice a myš na které hraje elite celkem dost lidí.
Osobně zvládám na gamepadu jak SC, tak Elite stejně blbě, protože to s gamepadem moc neumím.
-
-
-
Jr to simulator a vice realisticky nez Elite. Letovy model se sklada z 5 zaladnich modelu a je toho a bude jeste vice..
-
-
-
-
celá ta mmo část jde mimo mě... ale tu SP část bych si zahrál. Pořádná SP FPS military scifi tady chybí dlouho...
-
info o free fly tydnu a prubezne info a gameplay videa : https://www.youtube.com/watch?v=2QlmTWDalPs&t=112s
Read map na SQ 42 se obevi v prosinci ta uz se blizi do finise proto take vyvoj je delsi protoze se pracuje na 2 hrach a z te druhe mame mene informaci kvuli spoilerum.
-
-
Vývoj je delší protože Roberts je megaloman co neví kdy přestat.
-
-
Je to opravdu megalomanské, jen aby to byla hra a ne jen simulace vesmírného života. :) ...Každopádně jsem rád že jej Microsoft vykopl v průběhu vývoje Freelancera. ...Kdyby ne, tak by asi Freelancer nikdy nebyl. :D
-
-
Jasne on vyhodil sam sebe :D omg chlapi 😂😂
-
Nicméně Freelancer by zasloužil vylepšit. Je tam dost nevyužitého potenciálu.
-
-
Ano to je dobre protoze prumernych her je vsude hafo.
-
-
To není dobře, protože nedokončených "early access" her je taky vsude hafo.
-
No tak to bude jedna z mála nedokončenejch kde to trvalo... věky a více🙂
-
-
-