Sledujte Fight Club #435 o příliš dlouhých hrách, novinkách i vykopávkách
-
Vždy jsem Aleše obdivoval, jaký má obecný přehled a kolik jako herní redaktor stíhá sledovat filmů, seriálů, kolik má načteno knih, komiksů a dalších hloupostí nebo jaký má přehled o historii. Ale to, že neví, za jaký tým aktuálně hraje C. Ronaldo, mi dokázalo, že si to vybírá svou daň :D Jsem v šoku.
-
Dobrá debata o dlhých hrách, osobne to riešim v poslednej
dobe neustále, ten trend je podľa mňa šialený a v zásade mi absolútne
kazí niektoré hry ale zároveň súhlasím, že optimum ma každý niekde inde ale to,
že hry sú dlhšie a dlhšie je proste fakt. Napríklad v AC odyssey úplne
súhlasím, nechápem prečo akčné adventúry ktoré mali 30 hodín pomaly na full
complete majú teraz 80? To niekto chcel? Ja kvôli tomu už AC vôbec hrať
nemôžem. God of war mi osobne nevadil ale stále to je hra ktorá ma na full
complete nejakých 50 hodín čo stále našťastie nie je AC ale opäť je to
naťahovanie. RDR2? To je minimálne 2x tak dlhé ako jednotka. Prečo? Dohral som
to ale už som chcel aby to skončilo. Uncharted 4 to isté, najdlhší diel zo
série, oveľa viac som si užil Lost Legacy. Dragon Age Inquisition to isté a dalo
sa by pokračovať asi do nekonečna. Ale zároveň tak nejako chápem, že nemôžem
hrať všetko ako ja neviem, že ma Persona na bežný priechod 100 hodín ale u určitých
hrách to tak bolo vždy, vid. Elder Scrolls. Len mi vadí, že sa mi zdá,
že developer nevie čo nové ma ponúknuť tak tu hru len nafúkne a myslí si,
že je to lepšie a mne to tak nepríde. -
-
tak nehraj na full complet... ale jen hlavní story a příběhový questy... já to tak taky dělám a fakt nepotřebuji mít 100 % dohráno a každou drobnost prošmejděnou. Kdo chce ve hře strávit 40 hodin ten může a kdo chce 150 ten taky může... Persona je taková výjimka, ale většina tady těch dlouhých her se natáhne až když člověk začne šmejdit po blbostech
-
-
Ako na jednu stranu máš pravdu, moj problém s AC je ten, že ten content je podľa mňa veľmi priemerný a je ho akurát veľa a hrať to tak, že budem preskakovať väčšinu vecí pretože ma nebavia robiť je asi niečo čo nechcem pretože potom môžem hrat niečo iné. Ono aj spiderman na PS4 funguje podľa mňa preto lebo tá hra ma MAXIMÁLNE 30 hodín, keby mala 60 s rovnakou kvalitou obsahu tak by som to nedohral ale takto som si to extrémne užil, proste podľa sa to fakt nedá robiť tak ako to rob´í väčšinou ubisoft, že len copy pastujes side questy a naraz to má 80 hodín. Ale tak 100 ľudi 100 chutí.
-
-
tak hlavní questy v AC (jistě odyssey už byl na hraně ) a pár dalších je ok, takové ty generické blbinky ala čištění mapy a otazníčků, to jsem ignoroval i ve witcherovi 3. A to ubisoft nijak neobhajuju, protože mě taky se*ou... v GR wildlands jsem šel jen po hlavních questech a kompletně ignoroval vedlejší aktivity..
-
-
-
-
lidé kteří si hry musejí kupovat a nedostávají je každý měsíc zdarma na recenze, rozhodně problém s větší délkou nemají a taktéž si jich více váží... jeden z mnoha důvodů proč mě zajímají uživatelské recenze a né ty "profesionální", běžní hráči nežijí jak sami píšete v "podivné bublině"
-
-
nesúhlasím. hry kupujem za svoje už roky a v podstate sa zhodujem s názorom prezentovaným v diskusii vo fight clube. dôležitejší je obsah, náplň, ako samotná dĺžka. radšej intenzívny párhodinový zážitok, ako desiatky hodín nudnej neplodnej vaty. vždy to záleží na tej-ktorej hre, ako a čo dokáže ponúknuť, ako svoj obsah dávkuje. určite by som to nezovšeovbecňoval a neredukoval na pomer cena = dĺžka hry.
-
-
spousta těch velkých open worldů se dá dohrát někde mezi 30-50 hodinama, pokud člověk sleduje jen hlavní questy a ty nejdůležitější vedlejšáky... kdo si chce vyzbírat blbinky může tam zabít třeba 150 hodin... ale 30-50 hoděk je pro hru naprosto dostačující... že to recenzenty unavuje není můj problém...
taky si občas dám rád koridor, ale ty jsou na ústupu, protože za 60éček se prostě hra na desítky a desítky hodin prodává lépe, než něco co člověk prolítne za chvíli
-
-
Má pravdu ten chlapec.
-