Sekiro: Shadows Die Twice na mnoha záběrech předvádí dynamický pohyb a brutální souboje
-
to vychazi i na PC jo ?
-
-
Ono je to tak lepší. Jinak by zase byl internet samá petice za vydání na PC, tak teď mají aspoň klid...
-
Někde to v těch 60fps běžet musí 😛
-
-
Se zámkem na 30 ze začátku 😀
-
-
To nevadí 😀 ale např. Dark Souls 3 běželo v 60fps hned od startu pokud si dobře vzpomínám.
-
-
Tak jsem si musel rýpnout páč Dark souls 1 nebylo úplně marcipánové 😉
-
-
-
-
-
Na jednom webu měli soupis všech Hc her co budou to je docela síla asi 10 hc her iunspirovaných Dark souls! Takže vůbec nic pro mě jenom se divím že ta mánie je tak silná i dnes po letech.
-
Chtělo by to více pátrání pane autore. Takhle se novinařina rozhodně nedělá. Vlastně takhle se nedělá žádná práce. Co tak kouknout na nějaké ty preview, experti na tenhle typ her(Vaati a další pozvání novináři) se všichni shodli, že je to mnohem ale mnohem těžší než Soulsborne. Prý je potřeba trénink celého combatu na dummy, je tam takové NPC, na kterém si nacvičuješ skill. Combat je daleko hlubší, variabilnější a potřebuješ mnohem více skillu, aby ses to naučil.
Ono stačilo asi cca 2 minuty toho videa. Asi je to moc...
https://www.youtube.com/watch?v=ZkUNLxeXaPY&t=118s
tady to zmíněné video.
-
-
Hmm. Nevěděl sem, že na mlácení AIčka je třeba skill.
-
-
To je divný. Všiml sis někdy nejtěžší obtížnosti v hrách?
-
tak už to víš, + pro tebe že čteš diskuze a něco se i přiučíš😉
-
-