Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • nejlepsi rozhovor. Mam rad lidi s vseobecnym prehledem + machry na svuj obor. Kdyz chybi to prvni, vadi mi to. Tady se to spojilo. Ten chlap vi co dela. Jen to slovo nakonci- intruzivni- to uz bylo na mne moc. Pochopil jsem to jako rušivé, ale fuj to je slovo :)
    • jo a plus ma vyhodu, kdyz dela hudbu k hram, ze rozumi jak to uvnitr technicky "funguje". Podle mne na jeho urovni moc lidi- a zvlast u nas nebude. To je obrovska vyhoda pro skladatele, protoze konzervatoristi (vubec humanisti) a programovani? Nechytačka.
  • celoush
    No... je to možná nošení dříví do lesa, ale i já poděkuju za super rozhovor...
  • Vyborny rozhovor , ktery mi ujasnil dost veci a ukazal jak je dneska tezka doba pro vyvojare her.
  • Mate nejakej bordel nebo zavadu na kamere, vsiml jsem si toho uz na predchozich rozhovorech. Vzdy kdyz je na Honzu detail poletuji mu kolem nosu a leveho spanku cerne fleky...
    • Luke
      To jsou záběry z mé soukromé kamery, která má bordel na čipu. Čekáme, až se do Games vrátí i druhá (nyní zapůjčená) kamera. Ta je snad čistá.
  • Rozhovor skutocne na velmi vysokej urovni, len si dovolim poznamenat (ide o moj osobny nazor, ktory nikomu nevnucujem), ze ked uz sa spomina hororovy spisovatel, potom z casu na cas neviem pochopit, preco prave fanusik hororoveho zanru neuzna primarne Lovecrafta doslova za Majstra hororu. Nehovoriac o tom, ze je ovela znamejsi fakt, ze Lovecraft sa v prvom rade netajil tym, od koho nacerpal cast inspiracie... A tou osobou bol E. A. Poe. Kto cital vsetky poviedky (a pripadne este i basne) oboch spisovatelov, vie presne o com pisem.
    Nehovoriac o tom, ze skutocne netusim, ktory iny hororovy spisovatel dokazal vytvorit tak komplexne premysleny Mytus Cthulhu, so vsetkym, co k tomu patri (a ano, Necronomicon nevynimajuc).
    Takze, samozrejme, ze respektujem nazor ineho fanusika hororu (a tym Jan Kavan ocividne je), no moj nazor na doteraz neprekonaneho spisovatela, akym pre jmna H. P. Lovecraft skutocne je, to pochopitelne nic nemeni a ani nezmeni...
    Kazdopadne, este raz vdaka za zaujimavy rozhovor, ktory ma chytil za srdce o to viac, ze vlastne ja sam som kedysi pracoval na niekolkych soundtrackoch do hier, no to uz patri do uplne ineho "levelu" mojho zivota *1*.
  • mondzi
    Vyborny rozhovor, diky.
  • michelangelocz
    To je panecku obsah webu — S U P E R ! Osobne cenim daleko vic nez letsplaye (i kdyz je znat, ze to Pavla docela chytlo ☺).

    Jinak povidani o hudbe zajimavy, byt osobne nejvic cenim, kdyz se v ramci budovani atmosfery pracuje vic se zvuky obecne (Thief, Dark Souls) a hudba hraje spis sporadicky, zato na mistech a v situacich pro ktery je smysluplne zkomponovana.

    PS: Vycistete si cocku kamery ;) Chvili jsem se snazil setrit smouhy, ktery ovsem nebyly na moji strane internetu ☺
    • Black_Hand
      jj, video rozhovory jsou super. v podstate by stacily i audio. cist je fajn, ale clovek to musi mit pred sebou. tady si muze pustit rozhovor a k tomu delat neco jineho. super.

      btw: rockpapershotgun nedavno zavedli jeste zajimavejsi format. rikaji mu "A Game And A Chat", kde michaji rozhovor s ilustrovanim nekterych veci primo ve hre. treba posledni dil ke staremu thiefovi byl fakt super.
      • michelangelocz
        Jop, videl jsem. A uprimne nechapu, jak mohl novy Thief vzniknout bez podobnyho sesumarizovani a definovani toho, co delalo Thiefa Thiefem (alespon tak na me vysledek pusobi).
    • Vrook
      V Thiefovi mi přišlo, že ta hudba naprosto neseděla a člověk si jí musel ztlumit o 90% páč volume bylo v základu přepálený. Ale prostě se pomalu plížim uličkou, nikde nic, stráže se vykecávaj a pohodička, a najednou začne hrát hrozně tension building hudba, jak kdyby mě pronásledovala půlka města.
      • michelangelocz
        Ted nevim o kterym Thiefovy mluvis ty, ale ja mel na mysli jeho prvni dily. Zvuk v tom novym je jednou z jeho nejvetsich slabin.
        • Vrook
          Jóó, tak pokud myslíš toho starýho, tak to je jiná story. Tam byl zvuk esenciální prvek hratelnosti. Je škoda, že se tomu tvůrci novýho Thiefa nesnažili ani lehce přiblížit. Člověk by řekl, že když je každej druhej hráč schopnej rozpoznat prvky, který jsou ve hře důležitý a dělají ji dobrou, tak že s tim herní vývojáři nebudou mít problém. *9*
    • N0isy
      A to na Let's Playe předtím nadávali. Teď tu za chvíli nebude nic jiného. *7*
    • Ronox
      Musím uznat, že video rozjeli konečně a fakt s parádním obsahem.
  • Díky za další zajímavý rozhovor. Je hezké vidět, že u nás existují tvůrci, kteří jsou evidentně nadšeni pro věc, a kteří o hrách přemýšlejí. Klukům z CBE držím palce. Na jejich projektech je vidět, jak postupně vyzrávají, takže bych určitě chtěl vidět, s čím přijdou příště.
  • Jedinne herni studio ceske ktrere nepreklada domaci hry do cz protoze je to dle nich zbytecne. J.U.L.I.E me neprisla jako moc povedena hra stejne tak mela premrstenou cenu. A dalsi produkty tohoto studie neprosli pres greenline ani. Tak snad budeme doufat ze se polepsi.
    • Proc by meli za kazdou cenu prekladat hru do cestiny? Naprosto chapu, ze od zacatku necilili na domaci trh, ale na trh mezinarodni.
    • Hmm kamenujte mě, ale celkem souhlas.
  • JULIA vypadá moc pěkně.
    • Nic moc teda...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit