Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Walldstein
    Osobně bych ocenil aby se AI naučila uznat svou porážku, aby se už nestávalo jako v Empire Total Wa,r že když nepříteli obléhám poslední město v jeho poslední provincii třema divizema a on nemá už nic jiného než dva prapory domobrany a on stále tvrdošijně odmítá stát se protektorátem, jo když jim hooodně dobře zaplatím tak to jde, občas, ale jinak to nejde..
  • Nevím zda to tam bylo zmíněno, ale doufám, že bude zvětšen pohled na armádu více ze shora. Nechápu proč tam cpou pohled vojáka je to maximálně tak dobré když se díváte na nějaký gameplay...
    • Souhlas mě by se moc líbila možnost odscrollovat do vzdálenosti, kde by se grafická forma vojska změnila do podoby "bloků" jako jsou v popisech bitev v knihách atd.
      Popř. mít možnost krom auto resolve a přímé účascti, ještě možnost rozdání rozkazů před bitvou, tedy vytvořit si bojovou sestavu, dát důstojníkům pokynu, kudy vést průlomy, kde se držet za každou cenu, atd. a bitvu následně sledovat ve zjednodušeném grafickém provedení(něco jako football manager) s možností zapauzovat a rozdat další rozkazy(podle obtížnosti třeba i se spožděním, kde např. k jízdě provádějící obchvat by se rozkazy nemuseli dostat vůbec) a samozřejmě s možností přepnout se do klasické rts.
      Ale toho se nedočkám *1*
      • Magister_Peditum
        Možnost oddálit mapu až do pohledu na jednotky, coby bloky, ve hře by mělo být. Bylo to na prezentačce té bitvy o Kartágo na GC.
        • Exstuje camerový mod do shoguna 2 najdi si to kdyztam v steamworks
          • Paráda. Nevíš jak se to přesně jmenuje nebo tak něco ?
          • Magister_Peditum
            Proč mi to píšeš?? *1* Ta nová funkce v Rome 2 bude fungovat na trochu jiném principu než pouhé odzoomování, které je navíc dost nepraktické.
  • Sice jsem fakt fanoušek série total war (asi jako všihni zde přítomní) ale stejně bych dal přednost třeba 30. leté válce nebo přelomu 19. a první polovině 20. století před Římem
    • 13_11
      Technická: píšeme 30leté, nikoliv 30-leté ani 30. leté – to by se totiž vyslovilo jako: třicáté leté, což není úplně ono. Konec přednášky, děkuji za pozornost.

      ej dzej rymo, po přečtení tvého příspěvku se vůbec nedivím. Technická nebyla tvým očím určena.
      • rozumněl jsem to až k tomu Technická

        nicméně asi bych řekl, že bajonetů už bylo v empire, napoleon a fall of the samurai až příliš... momentálně mám bych raději v TW někomu vystřelil oko šípem a dalšímu zarazil meč do zadku
        • Magister_Peditum
          Třicetiletá válka by byla dobrá, protože to je takový předěl, kdy se muškety a dělostřelectvo teprve zaváděly, a stále existovaly složky vojska, když ne se středověkými, tak alespoň s renesančními zbraněmi, jako kopiníci, obrněná kavalerie atd. Hlavně to je jedno z mála období (spolu s WW1, WW2, napoleonskými válkami a sedmiletou válkou) kdy došlo ke skutečně celoevropskému konfliktu, který by si mohl říkat "totální válka". Přelom 19. a 20. století by byl jistě zajímavý (koncept série TW aplikovaný na první a druhou světovou by byl super), ale muselo by se hodně změnit ovládání jednotek v bitvě. Takový zjednodušený model Theatre of War...
  • Nevíte jestli půjde hrát za barbarské kmeny vikingy atd. ? Římany moc nemusím ale hrát proti nim by mě bavilo :)
    • Magister_Peditum
      Vikingové se objevili cca 300 let po pádu Říma, takže tam určitě nebude.
      • Nedivil bych se kdyby je udělali jako datadisk nebo tak.
        • Magister_Peditum
          Datadisk bude spíš podobný Barbarian Invasion z Rome 1, Vikingové se hodí spíš pro Medieval.
    • Galské i germánské kmeny tam budou určitě. A snad se dočkáme zlepšení na Balkánu *3*
    • Bude vic hratelných narodu
  • SixThe9th
    Pateri problemu v tak epicke serii jako je TW je a byla predevsim AI. I presto,ze Shogun 2 prisel s nekterymi inovacemi, stale to bylo daleko optimalniho chovani AI a to jak v bitvach tak v strategicke casti anebo (nedej boze pak treba v diplomacii). Vzhledem k tomu, ze tento kolos bude jeste epictejsi nez to vsechno, co jsme dosud videli dohromady, tak i pres ujisteni vyvojare o tom, ze co se AI tyce, provedli nekolik zmen, mam neblahy pocit, ze herni zazitek z noveho Rome bude opet optimalni az s nastupem modifikaci (idealne pak od Darth Vadera, u ktereho netusim, proc jeste neni soucasti programatorskeho tymu CA).

    Takze i presto,ze tento rozhovor byl dost informativni, nejak ze mne skepsi z celeho projektu nesmazl. Holt porazet pocitac na nejtezsi obtiznost a v bitvach prohravat jen kvuli tomu, ze toto nastaveni vpodstate predevsim handicapuje vlastni jednotky co se do vydrze moralky tyce, nebylo ve vanilla provedenich vsech TW titulech prilis koser. Nezbyva tedy, nez doufat... *3*
    • pokud vím, ve vanilla RTW vyšší obtížnost boje než je normal přináší pouze vylepšení protivníka a vlastních jednotek se nijak netýká... pokud si to dobře pamatuju, získá nepřítel na obtížnost Hard 2 další hvězdičky velení k jeho současnýmu počtu a na Very Hard celkem 5 hvězdiček, to je vše
      • ještě podotýkám, že se jedná o "imaginární" čísla, která se během hry nezobrazí
  • Mně jako TW veteránovy a legendě ( víte já byl první kdo hrál v ČR stařičký Shoguny!!! a byl jsem taky první kdo začal kritizovat vše od starých dobrých Rome - protože tak se veterán TW vyznačuje, konzervativním přístupem) se ten rozhovor líbil ...*2* *1*
    • Walldstein
      Jinak svoje léky co ti napsal profesor Dr. Chocholoušek už sis vzal, že?
    • už jsi skončil, češtine ?
    • Magister_Peditum
      Tys je hrál ještě před tím, než bylo Creative Assembly založeno, ne? *15*
      • No vidíš to jsem napsal napsat... A vůbec se mnou se nediskutuje *1*
  • Jsem rád, že vylepší obléhání, protože v případě hraní za Řecko/Makedonii (RTR) stačilo fláknout 1-2 falangy na hlavní třídu a tím veškerá taktika končila *4* . Ale u té diplomacie a AI se moc dlouho nezdržel, snad nepůjde jen o kosmetické změny *4*
  • tak diky za rozhvor ale reknu vam nic moc. klasickej nicnerikajici PR bullshit jak bude vsechno tentokrat lepsi.
    • ales.smutny
      Az na informace o systemu bitev, rozsireni mapy, vnitrni politiky, cile s minimalnim HW... Proste vubec nic nerekli...:)
      • tak sem p!ca je nebo kdo? tak treba namatkou ty hw naroky: "zachovali sme minimalni pozadavky jako u Shoguna 2 ale kdo ma silny hw ten vyuzije jeho potencial". Preklad PR bullshitu: no tak s shader 2.0 s rozlisenim 800x600 a bez efektu vam to tech 15 fps treba pujde. Po par patchich i 16fps. No a pokud mate 16jadro i10 a novou grafiku za 20 litru tak si budete moct dat ultra detaily. to je co! a kdyz budete hodni tak casem pribude moznost vyhlazovani. nulova informacni hodnota jak sem rikal. a kdo tohle povazuje za prinosne informace je proste naivni vocas
        • Uz jen tvuj projev hovori za vse a tve osloveni sebe sama nemuze byt vystiznejsi.
  • 13_11
    O důvod víc, aby většina z vás, co ještě nehrála, opět po letech nainstalovala původní Rome a vytunila ho modem Europa Barbarorum. Pro milovníky antické historie to bude naprostá lahůdka!
    • Dobrej mod je i roma surrectum II ale EB se me osobne zda vic hardcore :)
    • smejki
      thx for tip!
  • Prosím, at předělají spartské hoplity do nějaké přijatelné podoby ! At už to nejsou zase typci s červeným prostěradlem kolem sebe a kýblem na hlavě
    • Tak teď už asi nebudou mít tak přísnej polycount jako před osmi lety. Tohohle bych se fakt nebál.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit