Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Divotvurce
    Nevím, co je na tom nereálnýho nebo šílenýho. Když se to daří dvěma slovákům s Outerrou, tak proč by to nešlo velkýmu studiu.
    • Outerra je jen proceduralne generovana krajina/planeta ne? (tedy nevim kam az to dospelo, naposled jsem o ni slysel pred nejakym tim patkem, kazdopade jsem tehdy celkem cumel s otevreou hubou) To je precijen neco trochu jineho, nez prevest realne prostredi. Nerikam ze je to neresitelne, pridat do algoritmu realnoum mapu s vrstevnicemi by hadam slo, ale detailni mesto uz by bylo myslim podstatne tezsi.
  • JohnyTheZik
    "Takže tam bude Vlašim?"
    Karel Drda
  • tonnymontana
    tak asi kazdemu co trochu uvazuje je jasne ze to nenascenuje celou planetu :D i google by stim mel strasny problemy natoz nejaka hra:D velice usmevne. Jak uz tu nekdo psal oskenovat vetsinu mesta zas tak tezke neni samozdrejme jim nedovolej prulety nad mnoha druhy zon. Vojenske,letiste,vladni atd. Dodelat mesto do finalni podoby je daleko pracnejsi nez nechat dron preletet par budov. Je to podobne jako by nekdo radarem udelal mapu morskeho dna s rozsahem 10km ctverecnich, namaloval to tuzkou s kruzitkem a rekl ze predelani do krasne podoby vodniho sveta je otazka drobnosti..:D

    osobne budu rad za jedno mesto mozna pet udelane celkem realne a vetsinovej obsah generovanej. Nevidim jediny duvod proc ve hre mit kazdej barak z mesta ktere vetsina lidi zna ze dvou pohledu co jsou porad v telebedne. A ze by clovek co tam zije byl udelanej z nalezu sve ulice hmm to pochybuju:D
  • Jason_dinAlt
    I kdyby se jim podařilo zmapovat větší část Země, čemuž tedy moc nevřím, tak to stále budou jen prázdné kulisy a ten svět bude hrozně sterilní. Udělat ten svět "živým" je imho ještě obtížnější než vlastní mapování.
    Každopádně pro mě je primární hratelnost. Jestli svět, ve kterém se pohybuji, má nebo nemá reálný základ je pro mě téměř nedůležité. Rozhodně bych při vývoji hry nezvolil jako hlavní tahoun právě to, co dělají tady.
    V každém případě jim ale přeju mnoho zdaru.
  • A další věc, která hned člověka napadne je to, že plno oblastí bude "nezmapovatelných". Stačí si vzpomenout co způsobilo jen pár fotek od kluků z Bohemky v Řecku. Natož něco mnohem detailnějšího jako 3D skenování.
    • A na co maji asi drony ? Vyhradne na zahradku pana Drdy si urcite budou chtit zaletet poradne zaskenovat. *1*
  • Iste je to dost uletene, ale nevidim tam nikde popis ako to ma byt moc detailne. Inak povedane vecsina planety su oceany a moria, tj neni moc co modelovat/scanovat,vymyslat.
    Co sa tyka suse tak tiez velka cast je neobyvana a divocina - zasa to moze byt kludne generovany obsah. Z izometrickeho pohladu aj tak nerozoznate ci ten strom bol naozaj oscanovany a spravne umiestneny alebo je to proste random blok stromov. No a potom to co asi treba detialne oskenovat a vymodelovat su obyvane oblasti a hlavne mesta. Ani to neni lahka a mala uloha ale uz je to mensie ako cela zem :-)
  • Reálné. :-)
  • Jack1947
    Prinejmensim (ne)realne. I kdyz... *7*
  • No, já bych tak skeptickej nebyl. Co vy víte, třeba si Ubisoft naverbuje 100.000 pomocníků z našich řad. Třeba se jim podaří za pomoci geniálního a revolučního algoritmu většinu tý mravenčí práce automatizovat.
  • hm tak oni zpracovali 12 ctverecnich mil....pritom rozloha souse planety zabira 148 939 063,133 km2...tak jo preju jim hodne stesti, treba to jejich deti dodelaji
    • Jason_dinAlt
      V tom čísle je asi zahrnuta i plocha oceánů, moří a veškeré jednolité oblasti jako lesy a pouště, že? Nicméně i tak je toho dost.
      • ne v tom cisle nejsou zahrnuty oceany a more - nevim, jestli tam jsou poly...celkovy povrch Zeme vcetne oceanu a mori je 510 065 284,702 km2

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit