Přejít na výpis diskuzí
Realtime strategie Steel Division znovu rozpoutala boje v Normandii
24.5.2017 | Adam Homola
17 příspěvků
-
Hmm, spojení Paradoxu(jen vydavatel?) a lidí co dělali Wargame sérii zní hodně dobře. Piště dojmy, mám cukání koupit, jen bych potřeboval popostrčit více pochvalnýma komentama.
-
koukam ze tu radil cenzor a pritom veci byly k tematu....
-
-
Snad az na ty vyhruzky smrti a osobni utoky...
-
-
presne. a je tobre že vinici byly radne potrestani
-
-
pokud vím, tak smrtí si tady vyhrožoval ty
-
-
-
-
velmi mi kazí požitek ze hry nepřesnost děl na krátké vzdálenosti a pochybné penetrační (ne)účinky
-
-
Penetrace je vyjadrena procenty, to znamena ze pokud mas delo se silou 8 a tank se stitem 8, pak ma delo 50% sanci ze tank znici (zhruba). Cim silnejsi delo oproti panciri, tim vyssi sanci mas. Stejne tak jako kdyz mas delo silu 6 a strilis na pancir 14, tak mas sanci rovnou nule a nedavas jednotce ani zadny stres.
-
-
-
Vynikajici hra, stale cekam az se mi podari porazit normal AI na normal rychlost ...
-
-
Tak ted nevim jestli maji lidi neco proti tomu ze je to vynikajici hra, nebo proti tomu ze nejsem schopen porazit normal AI *1*
-
-
to neres :) da se to prirovnat treba k Wargame? Dost me to laka...
-
-
Osobne doporucuji, je to velmi dobra hra, se spoustou jednotek a spoustou zakonitosti. Doporucuji precist na Steamu nejake recenze, tam je to dobre shrnute.
-
Je to v podstate Wargame bez obsazovani strategickych bodu. Strategicky body sice ve hre jsou ale jsou to spis strategicky dulezity mista jako zalesnenej kopecek s dobrym vyhledem do okoli.
-
-
Hele, spis to druhy *15*
-
-
Ono to neni tak jednoduche, prece jenom i mapy 1 vs 1 jsou dost siroke ze se bojuje na 4 mistech zaraz a pri normalni rychlosti AI dokaze velice rychle hrace vytrestat za sebemnsi chybu. Nejednou se mi stalo ze AI zautocilo na vic mistech zaraz, kde ovsem jenom jeden utok mel dostatek jednotek pro prorazeni skrz a zbytek slouzil pouze jako zpusob jak odvest moji pozornost.
-
-
Wargame taky hraju na bullettime když je řež na více místech, a když to potřebuji rozhýbat, tak jen zvednu rychlost o 1. Tyhle hry s velkým počtem jednotek a velkou mapou se hrají podstatně lépe jako tahovka. AI stíhá samozřejmě všechno. Konec konců největší počet jednotek, kterým dokážete v reálnem čase velet je okolo 12 - což vychází i z vojenské hierarchie velení a optimální je tak okolo 5-6. Stačí se podívat na velikost rot/čet/oddílů.
-
-
Jako kdyz snizim cas, pod normal, tak jsem s AI na stejno a davam si ho. Ale to jaksi neuspokoji moje ego *1*
-
-
-
-
-