Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mart9
    Slaboch.
    • Jj, vydržel jen 18 let, sněhová vločka úplná *3*
      • Mart9
        Což není ani polovina produktivního věku...
        • *15* *15* *15*
  • flash789
    Klasicke vyhoreni, to znam, nic zvlastniho..jednou to proste pretece a nazdar:)
    • No jo ale kolik nas je takových co umíme rict nazdar. Ja taky pred rokem rekl šefovi nazdar, dal jsem mu pres hubu a ted je ze mne lepší clovek.
      Vetsina lidí proste musí chodit porad do práce aby meli na to splácet hypotéku a kupovat si všecky ty veci ktere nutne k životu potrebujeme (televizor, nový ajfon, auto, hadry atd). Pritom se dá žít krásne i bez peňez. (Třeba mne všecko koupil táta). Do práce chodím jen když se mi chce a dávam si skara majzla abych nevyhorel.
      • Jack1947
        To je náš Blob co má vždy na všechno vlastní odpověd nebo je těžce schizofrenní a už neví za kterou osobu by se vydával...
      • i586
        lol
      • Mart9
        Top *1* *2* *15*
  • Jack1947
    Jakého tlaku? Jako že ho tlačilo dělat příběhově lepší hry hmm... dnešní doba je spíše pohoda UBI/EA a další by mohli vyprávět - Tlak nemají skoro žádný jen vezmou již vytvořené a přeskinují to do jiné krajiny/postavy atp...

    Nikdo na nikoho s ničím netlačí navíc v době rozmáchlých INDIE her. Doba znovuvydání a záseku na místě. No ale jak zjistí že nic nikdo bez něj nezmákne ( lepší/normální hry) tak se zase vrátí.
    Nicméně je to Francouz to mnohé může i vysvětlovat *3*
    • Nemáš zjevně absolutně tušení, jak to v herní branži chodí.
      • Jack1947
        Už toho bylo na něj nejspíše moc... ale nátlak nechápu to jako kravtáci tlačej na zaměstnance at se vzdaj svejch plánů a udělaj recykláty co jim vynášej hodně peněz ? a upřímně nechápu a chápu to čím dál tím méně.
        • Víceméně je to tak, jak říkáš. Není to složitý, jen je třeba pochopit motivaci lidí na různých postech. Na jedné straně jsou kreativci jako je Colantonio, které prostě baví vymýšlet nové nápady na hry a kdyby to bylo reálně možné, finanční stránka věci by pro ně nebyla tak důležitá, protože je v zásadě nezajímá. Na druhé straně jsou manažeři velkých akciových společností, které se zodpovídají svým akcionářům, a ti zase mají rádi, když firma prosperuje, protože tím nabírají na ceně její akcie.

          Důsledkem toho je, že obzvlášť v dnešní době, kdy cena vývoje jednoho titulu jde u tříáčkových titulů do desítek až stovek milionů dolarů, každý manažer mnohem raději půjde cestou nejmenšího odporu, bude chtít vydávat hry osvědčených či trhem momentálně žádaných žánrů a nebude brát velký ohled na to, co by chtěli dělat lidé, jako je Colantonio. Na druhou stranu, pokud je hra komerčně úspěšná, manažeři na vysokých pozicích můžou vyvíjet tlak na tvůrce kvůli tvorbě dodatečného obsahu, což v důsledku může opravdu přivést tyto lidi až ke stavu vyhoření a to je potom hodně špatný, protože to s sebou přináší závažné fyzické i duševní potíže.
          • Jack1947
            Jo, ale dřenit se nedá lidi donekonečna dřív nebo pozdějc jim to prostě dojde *3*
            • Jack1947
              Řekl ale že když bude potřeba tak se vrátí takže ještě bych neházel flintu do žita.
            • Však taky proto odešel. *3*
    • PanS
      Jacku, druhý odstavec nemá hlavu ani patu.
      • Jack jako takový nemá hlavu ani patu...
      • Jack1947
        Francouzi můžou bejt na stress/nátlak negativa citlivější ? co ti na tom nesedí *7* *12*
      • flash789
        Klidek, jen dneska nema den.
  • Ja sa mu nečudujem. Dnes vznikajú denne kvalitné hry ale hráči to nevedia oceniť. Áno, hry sú stále skvelé, len hráči sú iní. Niktoši, čo vedia len kritizovať. A k tomu tlak zo strany šéfov, lebo sa tej nevďačnej bande musia prispôsobiť.
    • hry boli vzdy dobre a zle. hraci nemozu za to ze sa ti pacia zrovna zle hry a nemas vkus. alebo ze si rad ked vyhodis 60eur za odpad
  • poseroutka..
  • Ano ano to je dnešní doba. 65% populace západu dlabe antidepresiva. Všechno je jen mlžný opar a přetvářka.
    • Jj západu proto má Japonsko nejvíc sebevražd na světě
      • mně se líbí, jak se tady spoustu neumí vyrovnat s Japonskem, tak je cpou všude, i když musí lhát. Proč vlastně? Tak dělají fantastické hry, smiřte se s tím...
        • i586
          Myslím, že úplně nejlepší by bylo, kdyby se všichni smířili s tím, že fantastický hry nedělají jen Japonci.
          • to je snad jasné, tedy až na tento to rok, letos je to poměrně dosti jednoznačné.

            Takový Nier bych nazval i malou revolucí. Mix žánrů fungují na jedničku...
            • Jack1947
              Nier je povedená hra to bez debat a to i port ale vynášet to do nebes určitě nebudu... jsou i lepší a to byli i letos.

              Spíš bych řekl že už osvědčené hezky zkombinovalo a ono to zafungovalo výborně revoluce rozhodně ne.
      • i586
        V Japonsku spíš umírají na přepracování.
        • V tom případě bychom jsme na tom měli být hůř, protože v průměru už odmakáme víc hodin než Japonci.
          • odkaz?
      • Ale kdeže, na prvých 3. miestach sú Srí Lanka, Guyana a Mongolsko. Japonsko je až na 26. mieste, pred ním sú aj Južná Kórea, Poľsko, viaceré štáty býv. ZSSR alebo aj Belgicko.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit