Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kompost
    pekne, pekne, tesim sa. ale realna balistika? na ake vzdialenosti sa bude bojovat? ved tam sniperkou striela na 15 metrov probuh. tam nemusim ani riesit balistiku, staci zbran od pasu namierit pribliznym smerom nepriatela (hlavne v pripade rotacaku) a vznikne krvava pasta...
    • Balistika je siroky pojem. Neni to jen odchylka strely od zamerne, oprava na vitr, nebo zakrivena balisticka krivka (vetsina lidi si pod tim predstavi jen tu krivku). V clanku popisovana prostrelitelnost materialu pod ni taktez spada, takze s primhourenym okem to jde prejit. Akorat sance na zasah nakonec stejne bude muset byt resena nejak nahodne, na zaklade strelcova skillu, protoze je hezke, ze strely se chovaji jak by mely, ale nakonec to stejne skonci u RNG, kdyz hrac nemuze ovladat postavu primo.
  • až budu chtít taktickou hard-core super mega cool hru, tak si zahraju Underrail
    • jeste nez jsme rozkliknul diskuzi tak jsme si rikal ze tam urcite bude drizzt pindat o underailu, a taky ze jo..lol..hned prvni co jsem uvidel..
      • ty jsi hotový precog, flashi, jako z minority report.
    • A ja Jagged Alliance 2.
      • RedEagle
        v 1.13 + Ron Faces mod nech tam mam i Arnolda a Ramba :))
  • TheGGG
    hry kvůli nějakým hardcore misím a sebe dokazování nehraju, ale ta temná grimdark hororová atmoška se mě moc libí.... vypadá to skvěle
    • TheGGG nedělej ze sebe ještě většího pitomce, než jsi!!!
    • aha takže všichni šachiste si chteji neco dokazovat?
      • No samozřejmě.
      • To jen jenom zdejší uzlík komplexů GGG, doporučuju ignorovat. Každý, kdo není na jeho (slabší) mentální úrovni, je automaticky hipster a honí si ego...
        • TheGGG
          hššš anonymní ementálku, všichni víme, jak vás HC hochy štve, že dnes už vás nikdo nepovažuje za borce, když dohrajete hru na nejtěžší obtížnost... každopádně ty si to ego nafouknout potřebuješ určitě
          • Emental je syr
          • "Všichni víme"....

            Typická fráze zakomplexovanců. Odvolávat se na imaginární dav. Baví mě, když se takhle ztrapňuješ. Ale klidně pokračuj... jen potvrzuj moje slova. .)
            • TheGGG
              tak určitě ementálku, hlavně se nerozbreč. Chápu, že v dobách, kdy dohrát hru na hardcore něco znamenalo jsi se cítil silný, ale dnes lidé podobné kraviny neřeší, hry se hrají pro radost. Vždy se ale najde nějaký ten jelimánek, co si otylou ručkou rád zabuší do sádelnaté hrudi poté co dokončil nějaký ten těžký level...
  • Blue.Shark
    Musím říct, že se mi dost zamlouvá ta špinavá a až hororová stylizace. Myslím, že tímhle vzhledem a celkovým přístupem ke složitosti mechanik si Phoenix Point nasbírá spoustu kladných bodů.
  • Tak rozhodne uz len kvoli AP systemu, miereniu na casti ciela. Xcom 2 je dobra hra, ale mechanikami je casto uplne mimo, hlavne teraz po War of the Chosen
    • Spades
      Templar co dokáže zlikvidovat celou mapu sám není mimo! *1*
      • Co templar, reaper to zvladne tiez a ani nevyjde z concealmentu ;-)
  • mne to trochu pripomenulo skvelú hru Gorky 17...atmosférou a hudbou čo na mna dýchla z tých pár záberov.:)..takže som zvedavý *5*
    • Gorky 17... to jsem taky nikdy nedohral :D
      • To je docel úspěch, když Gorky 17 šla dohrát do 4 hodin. :D
        Pamatuji si, jak jsem si k tomu sednul a nejednou konec.
        • V dobe kdy jsem to hral jsem na to proste nemel bunky. Prislo mi to moc tezky :D
    • Gorky 17 bola parádna hra!
  • Ta snajperka na pet metru nevypada moc realne. A jsem zvedavy na to prostrelovani krytu, v xcomu neslo prostrelit ani plexisklo. Ale pokud udelaji krok smerem od naproste arkadovosti a RNG k vetsi hloubce, tak jsem pro.
  • RedEagle
    Ta hra mi atmosférou velmi pripomína moje oblubene scifi Charity. čo boli skvele knihy o mimozemskej invazii od Wolfganga Hohlbeina
    • jeee, dík za tip!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit