Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • FansLunacy
    Já už vážně nevím, co to Bethesda zkouší *6*

    Moddeři přeci nedělají módy kvůli prachům, ale kvůli zábavě. Baví je to, a proto to dělají - a dělají to tak, že nemají ani daný čas, za který to musejí stihnout a ani formu. Mohou všechno, co si zamaneou a mód se buď uchytí a bude úspěšný a nebo ne.

    Co se asi tak stane, když se takový modder najme a bude si ho Bethesda platit ... Bude se na něj tlačit, jak časově, tak nápadově a módy budou stát za vyližp*del.

    A takovej mod nemá projít kontrolou Bethesdy, protože bude mít nízkou kvalitu? ... Tvl ... jasně, něco jako "Hustý, tenhle Modder udělal mod, kterej se dá dohrát dokonce i s těma všema bugama okolo a dokonce je nápaditější, než vedlejší opakovatelné questy u Minutemenů ve Falloutu ... To musíme povolit! A dáme mu medaili!"

    Směšný ...
  • Jak sem psal uz minule, nejde jim o nic jinyho nez bez prace oskubat par hejlu. Pocitam ze cekaj, ze jim tam moder neco za tech par slibenejch susni uploadne, odsouhlasi ze se vzdava vsech prav a oni to pak budou vydavat za oficielni rozsireni ...

    Naklady exaktne 0, riziko 0, kdyz se nic neproda, nikomu nic platit nebudou, kdyz se proda, vydelaj.
    • Edit: Nechce nekdo na mym webu prodavat mody? Klildne k tomu napisu ze je to oficielni mod ty ktery hry, a nemusime se omezovat jen na bs ... nahodim si tam svuj papypal ... mno a mozna vam i neco preposlu ...
  • Nikdo teď nemůže vědět, co z toho může být. Klidně to může být dobré, anebo to bude naprostá katastrofa. Jen bych nikdy nepoužil argument např. Jirky Bigase z hrej.cz, že by to mohlo tzv. nakopnout módy. Módy totiž nepotřebují nakopnout. Pro určité hry je komunita modderů natolik silná, že nakopnutí vůbec nepotřebuje.

    Modifikace podle mě mohou podstatně zlepšit hru. Pokud se moduje hra správně, může se z ne příliš přesvědčivého Skyrimu udělat skutečná hra roku. Kdo ale nemoduje, nebo nerozlišuje moderské komunity, ten do věci prostě dost dobře nevidí.
  • Jack1947
    Jak už jsem psal tonoucí se stébla chytá... o tom že to je prasárna a neude dlouho fungovat snad nemá moc smysl nějak více mluvit.
  • Takže to nejsou placené mody, ale mikrotransakce přidané do 6 let staré AAA hry. Teď opravdu nevím, co z toho zní odporněji.
  • S hodnocením jsem opatrný, minimálně do doby, než bude stanovena cena jednoho kreditu a než bude znám poměr, kolik ze zaplacených peněz půjde Bethesdě a kolik vývojáři.
    Pokud bude Creation Club fungovat obdobně jako Appstore, neo Steam, - tzv. Bethesda se bude držet zlatého pravidla: jez ale nemlaskej, pak O.K., ale historie nás učí opatrnosti...
    S platbou za kvalitní mody typu DLC nemám problém, ale...
    Prošel jsem si znovu video prezentované na konferenci - všimněte si , že propaguje drobnosti typu nový luk, brnění na kraba, nikoliv komplexní mody odpovídající event. DLC...)- to svědčí o mnohém.
    New weapons, armor, outfits, crafting and housing features, a game enhacements (vylepšení hratelnosti) Když se podrobně podíváte na rozhraní: je tam cena přídavků v kreditech (klasická marketingová finta) Trpasličí krab je 150 kretidů, Puška do Fallout4 500 kreditů, Survival mod 500 kreditů.
    Je otázkou- jeden dollar = 100 kreditů?
    Dle Bethesdy bylo staženo 300 milionů modů pro Skyrim a fallout 4, a to je asi hodně lákavá možnost pro další byznys (bez urážky).
    Skoukl jsem video od ESO na youtube, jako moder se primárně Creativ clubu nebrání, a dokonce jej vítá, může to být prostor pro určitou profesionalizaci modera (podobně jako u letsplayerů a pod. Ale také vyslovuje obavy z nenasytnosti Bethesdy, a z podmínek (které nejsou známky).
  • PanS
    Myslím, že tenhle pokus oškubat hráče brzo vyšumí do prázdna. Kdo nezačal hrát Skyrim včera tak ví, že tohle nepotřebuje.
  • Tedy jestli tomu dobře rozumím, může nastat následující situace: Nolifer zatouží po domku s výhledem na Solitude, přičemž bude mít dvě možnosti a) vytáhnout prkenici a pořídit nemovitost z oficiální nabídky, jejíž funkčnost garantuje sama Beseda (hahaha) nebo b) stáhne mód zadarmo od fandy, který jej vytvořil čistě pro radost a případné kolize s jinými popsal v "čtimě". Hmmm, těžká volba....
  • Je mi líto ale hry od Bethesdy jsou počínaje Falloutem 3 tak špatné, že je nezachrání ani mody,
    • mody je většinou zachrání, ale problém je najít tu správnou míru, hodně modů pohromadě to totiž zase začne rozbíjet.
      • Za to nemuzou moderi, za to muze bs a jejich r.tardovanej modsystem. Mam tu takovej kravinec - diskusni formu + cms ... a existujou do toho stovky a tisice modifikaci. Muzes je mit klidne vsechny najednou a nic to nikde nerozbije. Samo, asi to bude pomaly a tak, ale bude to fungovat. Samo je kravina mit 5 modu ktery delaj totez jen trochu jinak.

        Potiz s jejich modama je v tom, ze nejsou schopny ty mody spravovat, potrebujes na to tooly tretich stran, kterej je X ruznejch, kazdej mod podporuje jinej toole a pak se to vzajemne pobije, kdyz to chces kombinovat.
      • a jake mody zachranili skyrim napríklad?
        • Jdi si na nexus mod stránky. Jdi na Skyrim (ne tu novou verzi) a nech si vyfiltrovat 100 nejlepších modifikací. Pak uvidíš, co všechno modifikace umí řešit a zlepšit (když se moduje správně).

          Skyrim s modifikacemi jsou mnohonásobně lepší. Lepší grafika, lepší balanc, lepší bojový systém, lepší quest systém, lepší předměty, zbraně atd. Jen se holt musí správně modovat. Když se to dělá blbě, klidně to může skončit nehratelnou hrou, která pořád padá, má nízké fps či zcela odrovná save hry. K dispozici je ale tuna návodů jak na to, takže by neměl být problém.
  • nějak ty mikrotransakce začínají bujet *7*
    • Ještě aby ne, když byli jedni z prvních kdo odstartoval DLC vlnu s koňobrnění do oblivionu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit