Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • kulhy_parici_spici
    Ještě se zeptám – máte někdo tip na současnou adekvátní alternativu TES her? Tzn open world fps fantasy rpg, kde můžete zastat roli spasitele, prohnilého vraha, chorobného zloděje, odpůrce režimu nebo narkomanského alchymistu. Mě vlastně nic nenapadlo Všechny ostatní hry vás příliš cpou do nějaké konkrétní role. Kde jinde se lze lépe nechat hlavní lini být a najít si svou cestu světem a svůj hlavní quest.
    • Nejblíž je holt jen Witcher, ačkoliv nenabízí tak moc vedlejšáků, jako Skyrim, můžeš dělat i opravdu hodně hnusná rozhodnutí, navíc vedlejšáky ve witcherovi jsou skutečně každý origoš. Není pravda, že by jsi byl nucenej dělat jen ta správná rozhodnutí. Pokud jsi nehrál, fakt doporučuji. Začni trojkou a potom jedničku a dvojku. Na gogu je to za pár šupů.
      • kulhy_parici_spici
        Nicméně stále si prostě Geralt – málokterá fiktivní postava je prokreslená do takových detailů. To mi brání vytvořit si nějakou vlastní identitu. Tzn Witcher je pro mě hodně daleko od TES.
    • Alternatíva nie je. Do istej miery bol alternatívou Fallout, ale ten nebude (on-line nie je alternatíva pre single player RPG), tiež Zaklínač, ale ani ten nebude (možno z toho sveta hra, ale až po Cyberpunku). Far Cry zostal od tretieho dielu na tom istom bode, hoci mal potenciál byť niečím na ten štýl, ale to by nemohli Ubisoft byť Ubisoft, aby nekopírovali to isté a už posun do otvorenejšieho sveta v trojke bol veľký krok. Piranha Bytes ti síce vnucovali postavu, ale tiež si si ju mohol pretvoriť na svoj obraz, no ich hry už nie sú čo bývali za čias Gothicu. Star Wars zabili, takže žiadny KOTOR, Mass Effect tiež zničili, takže ani menšie hry s neotvoreným, ale väčším svetom..
      Takže nie, nič nie je. Jedinou náhradou sú otvorené svety GTA, takže treba len dúfať, že Red Dead Redemption 2 vyjde na PC.
  • Som zvedavy co z toho nakoniec bude. Urcite maju naplanovane zmeny, pretoze vynechat jednu generaciu konzol a v podstate aj hracov si nedovolia ani vacsie firmy.
  • CRYPT
    Skyrim je pro mne srdcovka dodnes. At si nada a pinda kazdej jak chce, jak jsme poprve stahnul warez verzi Skyrimu a ponoril se do hor, kde foukal silny vitr, snezilo a mrazilo a ta vikingska zimni atmosfera, no proste to byl ulet. O koupi bylo samozrejme hned rozhodnuto. Pribeh nebyl buhvi co, a skalni TES hraci maji jiste spoustu vytek, ale v te dobe jsem z toho byl opravdu odvarenej
    • Srdcovka je Morrowind :) To si napísal, ako nejakú hernú klasiku, že "srdcovka dodnes".
    • On taky fakt ze to vubec srovnavame s KCD je pro tak starou hru dukaz ze se stala legendou.
      • legendou je spis serie elder scrolls

        skyrim je z nich nejslabsi nebo na urovni oblivionu (skyrim mel lepsi atmosferu, jinak nic), prokonzolova degradace se na nem projevila az prilis
        • legenda byl morr, potom to slo kvalitou a obsahem dolu , nehlede na to zesem si kazdou hru uzil ..morr je morr ..ale to chtelo tu dobu asi zazit
          • Mě zrovna Morrowind bavil ze všech Elder Scrolls nejmíň. Nevím, nejspíš to prostředí se mi nelíbylo. To už bych si radši zahrál Daggerfall. Stále ho mám v DosBoxu a když jsem ho po víc jak dvou dekádách zkoušel, tak i po těch letech sem v prvních katakombách pořád s*al magi v kostkách.
            Skyrim mě učaroval severským prostředím a omodovanou verzi mám stále na disku.
            • ze skyrimu si nepamatuju jedinej quest, ani hlavni dej, na zacatku jsem hral jen tak, po 50 hodinach jsem najednou dostal neodbytnej pocit, ze uz jsem asi videl vsechno (a byl jsem master ve vsech guildach), tak jsem skocil na hlavni linku a tu jsem dohral snad za odpoledne, konec

              a nikdy jsem nemel nejmensi duvod natoz chut, se tam vracet
          • Dotaz: Myslíte, že mám zkusit hrát Morrovind, když už jsem graficky rozmazlenej z KCD, Zaklínače a Skyrimu? Četl jsem už často názor, že Morrovind je nejlepší Elder Scrolls hra, ale nevím jestli tomu mám věnovat čas, abych si na ni zvykl.
            • nevim kolik ti je, a kolik sneses *5*

              jak uz tu nekdo psal, grafika bude nejmensi problem, s mody to nebude nejhorsi

              ale co tam pro me osobne i tenkrat bylo peklicko, to bylo jeste v dobe, kdy nebylo v kazdy fantasy hre GPS

              takze ti tam jen reknou, ze neco jetreba na severovychod od naky vesnice, a stavalo se mi, ze jsme to minul, protoze to je vylozene priblizna poloha

              a pak jsem krouzil po okoli jak pes, nez se mi to povedlo najit
            • Morr urco zkus jak rika kolega je na to hromada grafickejch modu treba ten overhul co pouzivam jaa je to suprove drzi si to tu atmosku , jinak urco mrkni na nexus je tak hromada dobrejch modu na vsechno ..ja morr hraji do ted a nemuzu si ho vynachvalit ,jen ten combat je uz prkenej a rozhovor jen v textuale jinak uzasny origos svet , architektura a vsechno hrozne cizokrajne ,se mezda cim vic dilu tim min do toho sypou ... v morru bylo daleko vic zbrani a zbroji , inventar prehlednejsi ,napostavu sis mohl dat daleko vic veci atd atd .. proste zkus a uvidis .. ja sem setim tehdy taky musel prokousat a ze to trvalo ale do dnes nelituji
            • Tady asi nejde o grafiku, ta se dá dost dobře overhaulem vylepšit (fakt hodně). Spíš jde o ty odlschool mechanismy a systém boje. Já morrowind miluju ale už jsem se k němu nikdy nedokázal naplno vrátit. Ta hra hrozně zastárla, každopádně za zkoušku nic nedáš. Ale počítej že na úkolu nebudeš mít ukazatel,prostě to musíš hezky po staru najít podle popisu.
            • Muzes zkusit, ale osobne si myslim, ze to neprekousnes. Jinak ja jsem z tech co Morr moc nenadchl, po Arene a Daggerfallu mi to tehdy prislo jako velky krok z5
          • i arena a daggerfall byly ve svy dobe zjeveni

            oblivion byl ukrok stranou a skyrim uz krok zpet
            • S morr prislo predevsim to "wow" po graficky strance, vzdyt to ve svy dobe taky chtelo poradne nabusenej HW aby to jelo. A graficky to bylo fakt paradni - teda samo tenkrat. Oblivion sice polestil tu grafiku, ale pohrbil herni principy ... a zmrvil UI. Skyrim tomu jen nasadil korunu - UI naprosto nepouzitelny.

              A presne totez dela Betch od ty doby se vsim na co sahne - veskery herni principy jdou dokopru. Ze vseho na co sahne vyrobi nijaky nudny nic.
  • Takze bude (za 10 let) dalsi dil levelovaciho sveta, kde si postava muze jit kdy chce a kam chce, protoze ji nikde nic nehrozi? Dalsi dil zabugovanych enginu, kde kone lezou po vertikale jak kdyby se nechumelilo? Zato 30cm plutek se chova jako zelezobetonova zed?
    • Na to určitě existují módy.
    • level scaling - největší nepřítel současných "rpg"
      • jj, Oblivion, goblini v daedrickom brneni..vrchol Bethesda hier.
        • Nebud blb. Goblini nikdy daedric nemeli.
    • Mnóó, páč tento systém nese peníze (opravdu hodně škváry), tak pochybuji, že Bethesda udělá nějakou změnu. Spíš tam nahodí mikrotransakce a bude to částečně online, nějaký druh kooperace, např.
  • Než to výjde, můžete si zahrát třeba tohle: https://image.ibb.co/gQiQq8/Screenshot_20180611_154416.png

    Imho nejlepší RPG které kdy vzniklo a kterému opakovaně propadám už přes 20 let. Ale není to přístupné pro každého, je to hra ze staré školy. Ke stažení pro win zde: http://cesspit.net/drupal/node/2145/ Pro android zde: https://www.apk4fun.com/games/org.angdroid.variants/

    Po spuštění doporučuji zadat 'New Character' a pak před vytvořenímstisknout '?' pro nápovědu a tu prostudovat, zejména oddíl 'b' - Help for new players.
    • Jako úvodní nápověda a nebo aspoň ukázka co to je zač poslouží i tento obrazový průvodce. http://tome.wraith.cz/tome.html

      Kdo se dostane alespoň na level 20 s warriorem a mágem (lze cca do 2 hodin) pozná krásu pravých roguelike her a bude vědět co tento pojem znamená a jak moc nesmyslně se jím honosí řada soudobých indie titulů. Kdo se dostane na level 40 (to už si vezme hodně hodin) se může považovat za pořádného hráče. Těmto doporučuji začít zkoušet zábavné kombinace, třeba Spectre (prochází zdí) nebo Vampiric (asi tušíte) modifikace klasických ras nebo zkusit méně obvyklé rasy - třeba hrát za Enta (extrémně silný, doporučuji jako mnicha - boj beze zbraně), Yeeka (který je neuvěřitelně slabý, blbý a vůbec, ale leveluje 4x rychleji, doporučuji hrát jako thraumaturgista, ) nebo se vydat cestou chaosu a coruption (náhodné mutace postavy). Kdo chce zažít něco hodně neobvyklého, ten může zkusit hrát za DeathMold, mimořádně silná kreatura s jednou drobnou nevýhodou, nemá nožičky, takže se pohybuje tak trochu alternativně a náhodně.
  • E3 teaser: https://bit.ly/2l4vuG0

    Actual game few years later: https://ibb.co/ef8z08

    *1*
  • Johnny
    Mě by naprosto bohatě stačil Skyrim v novém prostřední s novým příběhem a grafikou hodnou té doby kdy to vyjde. Nový Engine by také nebyl od věci
    Pokud se budou snažit něco hrozně inovovat, akorád to po*erou.
  • Jak to nezmrvit

    1. Novy engine - vsichni mame dost litajich konu, sileneho spravani NPC a propadani zdmi...Mimo jine problemy.

    2. Zavedena formula - neni treba znovu vynalezt kolo, proste to chce jen vic vysperkovat. Rozumejsi questy, lepsi design dungeonu, min generickych ukolu, vice hezkych kouzel, zbrani a schopnosti. Min bugu, trochu lepsi soubojovy system...

    3. Vyvarovat se zbytecnych "lepsich" napadu. Treba nadabovany protagonista ve Fallout 4 - prusvih, zjednoduseni dialog system - prusvih, hledani sveho detatka v open world sandboxu? - prusvih.
    Hezky bezejmenny, bezhlasy protagonista jakeho jsi udelame co muze byt kymkoli. Uz ve Skyrimu bylo trochu divne byt DRAGONBORN a hrat treba zlodejicka...
    • 4. Navrátit atmosféru Daggerfallu.
    • Mne sa v Skyrime nepáčilo hlavne to, že originál svet bol málo akčný. Okrem začiatku, kde drak napadol osadu, tak sa nič poriadne nedialo. Človek si tam mohol behať ako chcel, žiadne hladky, žiadne poriadne prepadnutia nejakou tlupou banditov (napr. by ma uväznili a musel by som sa nejako dostať zo zajatia). Žiadne boje v otvorenom svete nezávisle od mojej aktivity. Do sveta neprichádzali žiadne nové hliadky, patroly a pod.. Mestá by mali mať jasné vedenie svojim pánom - reagoval by napr. na situáciu, ktorá vznikne napr. spozorovaním draka v okolí priateľského mesta vyslaním posíl na pomoc alebo naopak, chcel by sa priživiť na spustošenom nepriateľskom meste a pošle tam vojsko na "dorazenie" preživších a uchopenie moci nad mestom a pod.. Málo života a málo diania mi prišlo v pôvodnom Skyrime. *6*
      • Jestli chceš aby tě unášeli a zavírali, tak si zahraj FarCry 5. :)
      • Jo, jo Skyrim byl prostě relaxace, vlastně taková zenová hra, obrovský svět na samotářské toulky
    • Jinými slovy, je třeba zahodit vše, co bylo v předchozích dílech, a udělat to celé znovu. Vzhledem k tomu, že to všechno však stojí nemalé peníze a úsilí, nevěřím, že se změní vůbec něco.
  • Worhammer
    Vidím jen, že tam asi bude kotlina s absolutní výškou nad mořem takovou, že to asi bude proláknina.
  • Jestli už nezmění ten combat systém tak to už možná bude poslední TES
    • prezradim ti, ze nezmenia, bude to este viac jednoduchsie, este viac na gamepad a este viac milionov to zarobi *4*
      • Johnny
        já to stejně na PC hraju na gamepadu. Už sem na to sezení na kresle starej.
        • proti gustu ziaden disputat, je jasne ze si vacsinovy hrac.. co uz :) mne staci Pillars 2 a taketo veci, kde viem ze moje rozhodnutie v hre ma aj ucinok.
    • Johnny
      Doufám že ho nezmění. už by to nebyl TES
      • nj, typicky gamer dneska..todd howard takych miluje. preda im szracku raz a znova, oni ho budu velebit, a potom 3 hodiny modovat hru, aby bola aspon trosku hratelna
        • Johnny
          typicky gamer dneska hraje GTA V, Minecraft, Fortnite, battlefield 1, LOLko a podobný sra*ky. talže ne. ne nejsem typicky gamer
        • bugy a nedodělanost hry nijak nesouvisí s combat systémem.
          • jo, ten je blby od Oblivionu sam o sebe

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit