Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Teda oznamovat DLC 3 měsíce před vydáním hry, to už mi přijde opravdu na hlavu.
  • Jinak protože se kluci co dělaj jedny z nejlepších herních fanstránek, podle mě dostatečně npropagujou tak tady jsou nějaký zajímavý linky, pro fanoušky gothic/risen (který by je náhodou neznali :)

    Risen.cz
    gothicz.net
    a tady jedna novinka, výborný neoficiální datadisk pro G2a http://gothic-mody.php5.cz/gothic2/navraty/
    novinka je v tom že je již z poloviny v češtině.
  • MrSanta
    DLC a QTE. Ještě klika, že to nevydává EA, jinak by se tu už zase psalo jak EA ku*ví hry.
  • Proste tie ine svety su také prehnane fantasy , kde všetko spolu premiešané doslova exoticke alebo skôr generované.MORROWIND- doslova exoticky obrovsky svet no čo povedať nájde si fanúšikov.OBLIVION- viac zalesnený ale generovaný dosť podobný skoro až umelý ale aj tak má ľudí.SKYRIM- takmer ako oblivion na začiatku sláva po čase trošku zase sa ukazuje že je generovaný a podobný ale aj tak má fanúšikov.GOTHIC 1,2 - ručná práca atmosféra proste svojskosť a nádhera.GOTHIC 3 - po oblivione druhý z veľkým svetom , grafikou a umeleckosťou takmer rovnaký vnútorne ako keby prázdny.TWO WORLDS 1,2- tretí z gigantov takmer úplne podobný ale generovaný a umely doslova. Druhá časť hovora že je trošku zaujímavejšia.RISEN 1,2- ťažko povedať prales, ostrov už to nieje ono.DIVINITY 2- daľšia podobnosť ,draci , možno zaujímavosť tým lietaním treba skúsiť. DRAKENSANG- istá malebnosť hovorím zas treba skúsiť a potom hovoriť. DRAGON AGE 1,2- prepracovanosť v zmysle bojov, partie, štatistík, schopnosti ale o príbehu sa nedá hovoriť draci, arcidémon..svet exteriéri na rýchlo robene ako keby a interiéry skoro odflaknuté ale z hľadiska iného tato hra môže byť aj tak dobrá ako skyrim vlastne aký je ten rozdiel nech už každy posúdi sám. KINGODMS OF AMALUR - exotický doslova fantasy svet posudťe sami. ZAKLíNAč 1,2 - vrchol umeleckosti a ručnej práce pdola mňa.
    Ale toto všetko je len subjektivne hovorím každý si najde svoje nič nieje úplne zle a dobré to su už detaily..
  • Piraním se vrací práva na Gothic, který měl Jowood jenon zapůjčený, tudíž by mohli udělat pokračování a napravit to,co podělali gothicem3. Vyjádřili se k tomu, ale tak, že fantasy dělaj už moc dlouho a že se chtěj zaměřit na něco jinýho. Nějak mi to ale neštimuluje s tim, že deep silver se chystá prodat víc jak 2 miliony Risen2. Těžko by takovou dojičku pouštěl k vodě.

    Vůbec bych se ale nezlobil, kdyby se vykašlali na risen a udšlali by pokračování Gothicu ve stylu, herním i grafickym, G2A, s příběhem jako kdyby gothic3 vůbec nevyšel. xD
  • Ono to je pravda však so tu až aj niekde písali že ten koncept je ako keby v každej ich hre rovnaký ( proste bezmenný, nevieš ako si sa objavil , vyberieš si strany , stretneš jednu hlavnú osobu alebo mága niekde uprostred odľahlých miest, pôjdeš do kláštora proste sú len obmenené len tie mená alebo okolnosti a svet) . ono práve to že teraz urobia takú väčšiu zmenu ma trochu štve z hľadiska zasadenia niekde do karabiku vlastne skôr do južnej Ameriky do pralesov, kde sú stratené indiánske chrámy. Proste aj podla tých názvov je to južná Amerika keď som to skúmal. Proste starý gothic proste bol alebo mal autenticko stredoveký výjav, atmosféru riznutu fantasy tak ako ma byť, napríklad aj ten Khorinis vypadal ako nejaké severné stredoveké Nemecké hanzovné mesto.Dnes jedine sa dá hovoriť o autentičnosti stredoveku riznutým fantasy (stredoveku tak trošku fantasy , mysterium a tajomno patrí) o zaklínačovi takisto aj o príbehu a kráse sveta.
  • Už jsem to řikal u Risenu jedničky: Piraně se v kreativním uvažování zasekli někde u Noci Havrana. Od té doby prostě vytvářejí stále to samé schéma, které fungovalo dřív, dneska ale jenom nudí. Je to škoda, ale prostě se z nich stali rutinéři. Otázkou zůstává, nakolik je to nedostatek potenciálu a nakolik je to způsobeno léty strávených pod křídly zhoubných JoWood.
    • Ješte, že zůstali v zajetých kolejích. Proč měnit to co je jedinečné, a nikdo to takhle nedělá. Ostatní RPG jsou jenom kopie jiných (BG, Neverwinter, Drakensang, Dragon Age), i když vypadají jinak, jsou si stejně strašně podobné. A co se týče otevřeného světa, ostatní hry nestojí za nic (až na Elder Scrolls). Ruku na srdce série Two Worlds je prostě strašná. Jednička tuplem, na dvojku jsem se docela těšil a nakonec to byla stejná hrůza. Gothic 3 se snažil být taky jiný. Nakonec kromě zarytých fandů ho všichni odsoudili a nebaví je ani teď, když je konečně hra opravená a optimalizovaná. Takže pokud tě styl Gothic 1,2,Noc Havrana, Risen "nudí", tak já se radši budu "nudit".
      • Špatně si mně pochopil. G1,2 a Noc Havrana mě nenudí, všechny tyhle tři variace na to samý téma jsou v lecčems svěží a mají atmosféru. Jsou inovátorský a jednoznačně patří ke klenotu příběhových RPG (přecijenom ten vývoj postavy tam není tak promakaný jako třeba v TES). Já řikám, že od Havrana se Piraně buď zhoršily (G3) nebo zcela stagnují (risen), možná mě překvapí a Risen 2 bude naprosto boží, ale nepřesvědčilo mě ani téma, ani první feeling ze zpracování.
        • první "mně" má být "mě" (už zapomínám základy:D)
    • Trol.diskuzni
      Zaplaťpánbůh pak za tu "nudu"... Zachraňují žánru RPG čest, v porovnání s tím holobrádkem Howardem a jeho The Bug'n'Roll Ultimate epic sérií! *11*
      • smejki
        Risen i Gothic mám rád, ale že zachraňuje čest RPG? Tady je někdo fanboy. V Risenu jde kolikrát jen o to, komu nahlásím výsledek questu a to teda moc čestný RPG design není. Případně jde jen o to, s kým se začnu bavit a ne, jak věci dělám a dělat mohu. A to už nemluvím o tom, že je to zhusta lineární.
        • Asi tak no...
        • To že má adventurní prvky ještě neznamená, že je lineární. Skyrim je lineární ..... vem si, že ve Skyrim je otevřený svět jenom pouhá kulisa, na které se nic neděje posetá různými body. Body je řečeno všechny dungeony a mamutí farmy či co. Jednou to projdeš a nikdy víc tě nenutí chodit tam znova, protože pak máš už teleport do dungeonů. A dungeony jsou jenom a pouze jeden velkej koridor, s žádnou možností někam uhnout. Takže ve Skyrim je otevřený svět úplně zbytečný, protože 90% obsahu se beztak odehrává v koridorovém podzemí. Kdežto tady máš možnost se vracet, protože se na tom místě bude určitě odehrávat jiná situace. A menší komorní prostředí ještě nikdo jiný nebyl schopen vytvořit, ještě když máš chuť se někam pěšky vracet a tu cestu si užít.
          • Hustý... Tolik textu úplně k ničemu *15*
          • smejki
            pokud vím, tak jsem o Skyrimu neřek ani píp. Bavím se o Risenu a říkám, že to není kdovíjak RPGčkovitá hra.
      • *15* *15* *15* ... Gothic / Risen srdcovka *3*
  • Gothic- klasická hra , bola v tej dobe veľmi svojská geniálna bola v tom že v tej dobe vychádzali izotmerické rpg tak táto hra bola v normálnom pohľade a asi jedna z prvých takýchto hier myslím že niekedy v roku 2001 , proste bola odlišná od tých hier ktoré nehovorím že boli zle ale boli z hora tu sa dal geniálne skúmať svet , príroda, hrady, tábory, výhľady a rôzne zákutia čiže grafika ani v tej dobe nebola najostrejšia z hľadiska textúr ale dizajn sveta a ručná práca , detaily boli geniálne jeden z najzaujímavejších svetov k tomu veľmi svojský originálny príbeh, úkoly, hudba a atmosféra. Gothic 2 bol takmer úplne podobný príbeh bol už trošku taký typický o tých drakoch ale aj tak bol dobrý svet bol zelenejší ale atmosfericko pekný . Oni myslím že použivaju z hľadiska grafiky stále rovnaký (Genome/Gnome) engine a vylepšujú na každej hre napríklad z hľadiska ostrosti textúr .A po čase prišla doba keď začali vychádzať hry ako gothic 3, oblivion, two worlds 1, 2, morrowind, drakensang, divinity 2 , dragon age 1, 2, arcania, skyrim, kingdoms of amalur a risen 1,2 z časového hľadiska zhruba 6 rokov z týchto hier si každý môže vybrať sám a posúdiť. Tieto hry nehovorím že sú zle ani dobre len to už nieje starý klasický adventurný gothic .u mňa je je naj v tejto dobe atmosferický fantasy stredoveký europsky zaklínač 1, 2 proste obdoba doby keď vychádzal starý gothic.
    • S tímto názorem se vcelku ztotožnuji,zní to možná trošku klišovitě(nostalgicky) ale mnohé starší rpg hry prostě byli lepší než ty současné, stejně jako je gothic 1,2 lepší než gothic 3,risen 1 či Star wars kotor 1,2 lepší než současný mass effect 1,2...
  • vim, ze nejde jenom o grafiku, ale tato hra ji ma vazne extremne slabou
  • Neni to trestny vydavat DLC jeste driv nez hru?! To si muze koupit jen magor
    • CrocoRay
      Taky se mi to moc nelíbí, ale asi se jen snaží nalákat na předobjednávky, u kterých to bude prý zadarmo.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit