-
vyslo ma to do 6000 sk (5000 ceskych korun) myslim ze normalna cena za taku grafiku
-
pekny ale nevidim to v blizky dobe jako moc vyuzitelny uz jen ztoho duvodu na cem to jelo...ktem konzolim je hezky jak vsichni na ne nadavate ale vetsina her je v dnesni dobe delana primarne pro konzole takze maji velky vliv na to jak to vsechno bude dal, konzole maj naprosto jinou architekturu jak pc tak se tu porad nehadejte ze ty krabicky nic neumi kdyz sou na tom vykonem vic nez dobre
-
-
No konzole oproti dnešným PC na tom výkonovo až tak dobre niesu, skôr naopak:-)
-
no nevim to video je urco direct 11 konzole toto fakt nepochroustaj nebo možná jenom jednou :)
-
-
Nádherný engine.Ještě by to ale chtělo nějakou hru ,kterou by poháněl.Toho se ale v blízké době nedočkáme *10*
-
Ještě pořád vás baví se hádat? Herní průmysl nezměníte :-D
Demo vypadá nádherně i když ta "temnota" působí dost nepřirozeně vůči těm ostatním faktorům. -
-
mne ta temnota pripomenula blade runnera
-
-
to uz ses druhej clovek, od ktereho tohle slysim,ale ja v tom teda zadnou podobnost nevidim.
-
-
-
Co je to za UI ? Vypada to jako inventar z Dead Space 2...
-
Vypadá to moc hezky, ale v real-time jim to prej počítaly tři 580 *1* Je sice roztomilé, že existuje engine, který zvládne tuto nádheru, ale na jeho implementaci do her jen tak nedojde. Nejdřiv ho budou muset utáhnout i ty malý plastový brzdy pokroku od Sony a MS a to se v nejbližší době stane jen velmi těžko *11*
-
-
xbox 360 a PS3 si novych technologii UE3 tezko uziji, protoze povetsinou jde o dx11 a to zadna z konzoli neumi a ani umet nemuze. Kazdopadne slo o prezentovani technologii se vsim na max. Pak je na vyvojarich jak a co do hre implementuji a jak to vsechno zoptimalizuji.
-
-
Měl jsem na samozřejmě na mysli další generaci krabiček. Čili - dokud nevyjdou, tak žádný pokrok ala toto video v žádné hře na monitorech nespatříme. Silně pochybuju (bohužel), že by to někdo zkoušel PC-only *9*
-
-
Ty o UDK moc nevíš. Právěže hry budou a velmi brzy a budou jen PC-only. Příště se prosímtě zdrž komentářů k věci o který očividně nic nevíš ;-)
-
-
A kdo je zaplati?
-
Vtipálek *1*
-
-
-
-
tie plastove brzdy pomohli vo vyvoji hier a pc hry idu dole vodou...jedna hra copreslivila pc hranie je crisis a co s toho...kolko je uspesnych titulov na ps3 a xbox360...tu hlinikovi budu mozes hodit do smeti zachvilku
-
-
Píšeš srač*ky *7* *12*
-
ty se asi kolem her dlouho nepohybujes,kdyz podle tebe je zrovna crysis hra ,ktera proslavila pc hrani? *1*
-
Čím pomohly konzole vývoji her?!? *7* Spíš zvedly procento braku z 80% na 99% celkově *10*
-
-
Tim nejdulezitejsim, z nejvetsi casti ho financuji.
-
-
-
-
pre SKAVEN123. a co ked tu mame ps3 a xbox 360. keby ze nie konzoly tak ta technologia v hier nejde do predu...a unreal enagine pohana vela hier cryengine mozno len dve to je dost smutne ze...?odkaz pre skaven123 pockaj ked tu bude ps4 tak to budes slintota jak taky pes...
-
Na jednu stranu je fajn, že je ta grafika čím dál hezčí a blíž realitě. Na druhou stranu si říkám, kdy bude reálná tak, aby mě to odradilo od hraní. Ono střelit digitálního panáka do hlavy není nic těžkýho. Až ten panák bude vypadat fakt jako člověk do posledních podrobností... s tím už budu mít problém.
-
-
I když to bude vypadat reálně,furt to bude jenom blbá hra.
-
je to stale virtualni
-
v televizi máš taky reálný panáky ve filmech, říká se jim herci, akorát krev a všechno okolo jsou triky ikdyž to vypadá opravdvě a nikdo s tim problém nemá... tady to bude to samý
-
-
Pro mě to není to samý. Narozdíl od televize jsem já ten, kdo mačká spoušť. To je na každým člověku, jak se s tím srovná. Se současnou úrovní realističnosti ještě nemám problém.
-
-
takze kdyz se divas na dokumenty nebo realisticky ztvarnene jatka kdy umiraji nevinni atd tak ti to je jedno protoze nemackas spoust ty,ale kdybys zabil v realisticke hre panaka z 1 a 0 sic verohodne vymodelovaneho je to porad hra,tak bys mel z toho moralni dilema,zahraj sims,me osobne nevadi zabijet zlochy ve hrach,mnohem vic me moralne nici ruzne zabery z valek,a je mi uplne jedno kdo mackal spoust
-
-
Jediné, co jsem napsal, je to, že v oblasti _fikce_ rozlišuju mezi interaktivitou a pasivní konzumací, a že jsou některé věci, které bych ve hrách nedělal. Třeba zabíjení dětí. Dovedu pochopit, i když se mi to hodně nelíbí, když někdo ve filmu zabije dítě, ale kdybych ho měl ve hře před hlavní, tak ho prostě nezastřelím. Říkej si tomu morální dilema nebo jak chceš, ale prostě to neudělám.
-
-
skvělý film pro tebe: GAMER (myšlenka dobrá, zpracování nikoliv).. to je to, čeho se můžeš bát...
-
-
Tak zrovna toho se nebojím vůbec, když ne z jiného důvodu, tak proto, že takové technologie se určitě nedožiju. *4*
-
-
myslim že můžeš bejt v klidu, hra může bejt realistická jak chce ale brutalita bude vždy nasazena docela nízko protože žádnej vydavatel nechce mít na svý hře nálepku 18+ kvůli snížení prodejů (nejedná-li se o nějaký survival horror nebo prasárnu typu postal apod.)
-
-
-
-
Vypadá to skvěle a ten hudební podkres je supr:-)
-
-
Ano, soundtrack k prvnimu UTje vynikajici a uz jen kvuli tomu jsem si to video pustil asi petkrat. Ah, ty nostalgicke vzpominky na prvni Unreal Tournament jsou uzasne. *4*
-
-
já ho to poslouchám hodně často i když jen takový výběr a ne celý ale dohromady s prvním Unrealem z roku 98 je to naprostá nádhera, v UT je to víc dynamický a v prvním U více atmosférický a při poslechu některých skladeb mi přijde jako bych ho pařil a vybavuju si ty scenerie, takový Dusk Horizon mluví za vše, přesně jak člověk vyleze na začátku z lodi do přírody a začne tahle skladba, to miluju : )
http://www.youtube.com/watch?v=glnpnifV4Fk -
-
Ja mám asi najradšej Hyperblast (konkrétne Redux verziu z UT2004) -- tu mám už asi navečnosť vyritú v génoch pre tie finálové súboje (ako s Xan Krígeľom, tak s Malcomom)
http://www.youtube.com/watch?v=3bvPTxPSufs&feature=related -
-
z UT99 mám nejradši asi Razorback, parádní nářez : )
http://www.youtube.com/watch?v=PLgSo90JhAQ -
Asi mi to nebudeš věřit, ale zrovna jsem tu skladbu z Hyperblast poslouchal když jsem si četl tvůj příspěvek : D ale já mám v oblibě tu verzi z UT99 a na ní mám rád hlavně ten úvod, ty první vteřiny, to je luxusní : )
-
-
-
-
mapa Face World v Unreal Tournament 99, skladba Foregone Destruction
http://downloads.khinsider.com/game-soundtracks/album/unreal-tournament-original-soundtrack/27-foregone-destruction.mp3 -
-
Já jsem si říkal, že mi to připomíná starej dobrej 1. UT. :)
-
Resp. jeji novodoba verze ze soundtracku UT2007.
Jinak video super, ale par let potrva, nez to nekde uvidime v praxi. -
-
Pujde nejspis o to jestli se nekomu vyplati vyrobit hru s temahle vychytavkama (ne vsema, to by se asi zblaznil) a potom ji vidat s pnou grafikou na PC a osekanou na Xbox a PS3. Otazka totiz je v tom, jestli bude stacit vyrobit hru v DX11 a potom ji jen sestavit s optimalizaci pro DX9 konzole a Unreal se s tim sam popere za vyvojare a nebo jestli bude potreba delat vousy a vlasy 2x, ladit stiny rucne atd... Pokud vetsi cast zvladne automatika, tak se muzem tehdle vymozenosti dockat pomerne brzo.
-
-
-
-
Vypada to pekne,nicmene nez se neco takoveho objevi ve hrach,tak na to si chvili jeste pockame,prece jen ne kazdy ma doma 2 nebo 3 nv580 a nebo jede na konzolich.
Ale stejne me je simpatictejsi source engine i kdyz je po technologicke strance starsi,nebo engine na ,kterem bezi serie stalker *3* .Cryengine a unreal na me pusobi umele.