Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Firingo
    Rozhodně jim nejde odpustit jaký paskvil za 60 € původně vydali, ale po tom jakou schytali drtivou kritiku na hře přesto dál pracují a možná jí i jednou dostanou do fáze, kdy bude tím, co původně slíbili, za to jim musí vyjádřit přecijen určitý respekt.
    • Nebyl to paskvil, byla to naprosto normální indie hra - a navíc o dost lepší než naprostá většina ostatních. Co z toho udělal paskvil byl masivní marketing Sony, kterej roztočil kolotoč hypu a naprosto nerálných představ o tý hře. Přesně to, co se teď děje se Sea of Thieves a Microsoftem. Prťavý studio, ale obrovskej marketingovej push naprosto převyšující potenciál tý hry.

      Kdyby se nenechali překecat Sony, možná by se její vývoj táhnul dýl a vědělo by o ní míň lidí, ale stoprocentně by měla na steamu hodnocení převyšující 70%.
      • V cele toho marketingu a hypu ale stal Sean se svejma tajemnejma hlaskama o tom co bude ve hre a nejak mu nevadilo kdyz se to nafukuje a herni "media" krasne nafukujou.

        Navic se NMS od maleho herniho studia prodaval za plnou cenu a na Steamu jeste ted stoji 55 Euro.
        • Celou dobu prezentoval preceduralne generovanou hru bez pribehu kde nejspis nikdy nikdo nikoho nepotka. Mozna se to pak v par bezvyznamnych detailech lisilo (schazejici portaly). Ale vic slibeno nebylo. Fakt by me zajimalo, co presne jste od hry cekali?
          • Delas si legraci zejo? Protoze to co vsechno sliboval je docela dobre zdokumentovany.

            Doslova nam byla slibena hra be ktery muzes delat COKOLIV!
            • No cekal bych ze tam pujde delat alespon to co slibovali a to napr. ze si clovek bude moct vydelavat bojem, obchodem a nebo tezbou a nebo ze tam bude slibovany system frakci protoze to je neco co uz ve hrach existuje.
              Bohuzel souboje jsou snad nejhorsi co jsem v jakykolikv vesmirny hre mel moznost videt a bez tezby se proste nejde pohnout dal. A da se u NMS mluvit o nejake moznosti obchodovat pro vydelavani penez?

              Je to hra kde proste jenom grindis suroviny ktera si vetsinu sveho gameplaye pujcila z vesmirne survival hry na mobil. Kluci vytvorili procedualne generovany vesmir ale uz vubec neumeli udelat to co hru dela hrou.
            • Takze jsi cekal ze kupujes hru ve ktere pujde delat doslova cokoliv? Opravdu cokoliv?
    • Paskvil to nebyl. Proste mala indie hra od tymu deseti lidi s nahodne generovanou mapou. Nikdo nesliboval dalsi Mass Effect. Navic bylo pred vydanim nekolikrat opakovane receno, ze kvuli velikosti sveta zadne dalsi hrace pravdepodobne nikdy nepotkate. Takze cela afera kolem toho ze tam lidi nemohli hrat online byla pritazena za vlasy. Ano nebyly tam online funkce. Ale ty mely byt v tak malem meritku (nejspis nikdy nepotkas) ze kdyz by tam byly hralo by se to stejne (nikoho by jsi nejspis nikdy nepotkal). Nemluve o ukazkovem post release supportu (dva az tri patche tydne ktere hru citelne zlepsovali). Takhle kdyz by se patchoval Kingdom Come hned by bylo lip. :-). Ta hra byla na maly indie titul akorat predrazena. To byl jediny opravdovy problem. Zbytek byl hon na carodejnice.
      • Tomu honu šli naproti, dost věcem by se dalo předejít kdyby řekli jak to je, místo toho aby Murray fabuloval o mechanikách o kterých ani sám nevěděl jak budou fungovat. Srovnávaní post release patchů snad nemá ani cenu komentovat. 3 menší patche nejsou víc než jeden velký co zahrnuje objemově 3 malé.
  • MickeyMutant
    Bude Mako.
    • Vesmírná vozítka už tam jsou ne,
    • Že seš pako?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit