Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • KamilZm
    Ta poslední aktualizace článku (vyjádření Warhorse) nemá chybu:

    Ohrazuji se proti tomu, že jsme nekomunikovali vůbec. Natáčeli jsme videa, odpovídali na fórech, aktualizovali Kickstarter

    Asi se učili u našich politiků, Ti také většinou mluví o něčem jiném, než se jich někdo ptá. Co má společného např. natáčení vývojářského deníčku s problémy, které jsou popisovány v tomto článku?
    • chovájí se jak vávra, vavra je král arogatních čur@ků, takže co čekáš od týmu.
  • WH se chová k backerům a zákazníkům stejně jako po dobu celé kampaně. Arogantně, přezíravě a povýšeně.

    Hru jsme dostali se zpožděním 2 let a totálně zabudovanou. Backeři nedostali slíbené odměny. Hra neobsahuje velkou většinu slibovaných funkcí a témat. To jsou prostě fakta.

    WH však dělají borce, že prodali milion kopií a vše je růžové.

    Já jsem osobně rad, že po letech nějaký herní server napsal jak se studio ve skutečnosti chová.
  • nezkuseny? vetsinou jsou to lidi co uz neco takovyho predtim delali, takze takovej bugfest jako to je by to byt nemusel (uz jenom proto jak se vavra vytahoval na skyrim ;P )
    • Vzhledem k finanční situaci, kdy pořád docházely peníze bych fakt vsadil boty na to, že tam mohlo být pár zkušených lidí, ale naprostá většina byli junioři samouci co šli makat za dvacítku hrubýho. Dobrej zkušenej schopnej programátor si vezme klidně sto táců a víc měsíčně ani nemrkne. A z nich fakt tým složený nebyl :-D Takový lidi by tu hru určitě zvládli v mnohem lepší stavu, ale budget by vysáli tak rychle, že by to investoři odpískali už dávno.
    • Ano nezkušení, až na těch asi 10 lidí, kteří už předtím na hrách dělali. Pořád se v noci počůráváš kvůli článku o Skyrimu?
      • a ono je taky neco jinyho mit zkusenosti s delanim mobilnich her, nakych hopsacich blbinek ala japonska produkce nebo open world rpg, to delaj kontinualne snad jenom v bethesde a piranha bytes
  • ucho
    p4tch3
    Same problem, i was send mail to game support. 38 hours of gameplay…

    Drcarter
    Same sh*t here on ps4 pro. After Robbery quest, none of my savefiles work. 44 hours for nothing. Supportmail is out. I am angry and sad because i loved this game… Cry

    slife
    Same problem here. The game doesn’t load any save file. 35 hours wasted.
    Palen
    I’m having the same problem. Any save just loads to about 25% and freezes.
    • BohumilCisar
      Já jsem v kontaktu s Warhorse a komunikace je úlpně v pohodě, už jsem jim pár bugů nahlásil. Jsem taky mezi poškozenými, protože mně taky přestaly fungovat všechny autosavy (savy ze sejvovice fungují). Hráči by mohli mít trochu více trpělivosti a když vidí, že je hra rozbitá, tak prostě počkat na další patch, na kterém se usilovně pracuje.
      • Mě fascinuje, že kdyby to bylo od Ubisoft, bude to takový shitstorm, že to nikdo neviděl. Ale tady je vlastně vše v pořádku. *8*
        • ucho
          tak Ubisoft je velká firma. tady se na to dá pohlížet jako na nezkušený tým, co zkouší dělat něco nového. ale samozřejmě některé chyby jsou velký problém a být by neměly.
          • Ale přitom mě ta hra baví, ty questy jsou parádní a když to funguje, tak je fajn, jak jsou skvěle provázané ty různé možnosti jejich splnění. Ale poslední dva dny jen alt-tabuju do windows a hledám na netu pomoc, jak z těch mých podělaných questů ven.
            • Tilwaen
              @ucho: Popravdě nečekám, že by grafické problémy vůbec řešili, takže mě můžou jen příjemně překvapit. A souhlasím, že rozbité ukládání a questy by měly mít prioritu, jenže s počtem rozbitých questů mají co dělat.
            • ucho
              Tilwaen: no ten day one patch nebyl zaměřen tolik na bugfixování, přišlo mi, že ještě něco dodělávali. a ty patche, co vyšly dál, to bylo něco narychlo zpíchnutý, ale moc se nedaří ty zásadní věci fixovat.
              beru to tak, že bugfixovej patch žádnej pořádnej ještě nebyl, protože asi fakt o řadě chyb nevěděli (to nevrhá moc dobrý světlo na testování). ale jak mají feedback od hráčů, můžou se zaměřit na ty kritický věci. a ty by měl řešit první a druhej bugfixovací patch. tedy v ideálním případě.
              ale jasný, nemůžeme čekat zázraky. na fóru teď lidi píšou, že další patch pro PS4 je venku a tento koment není hezký:
              Just couple quests seem to be fixed nothing else really and the r2 input pressure. But they have seem to broke the torch left d-pad doesn’t respond no more you need to do it manually by equiping it. Texture pop in still there, lockpicking hasn’t changed.

              nečekám taky, že ty grafický problémy opraví ještě tenhle měsíc, ale chyby, které ničí uložené pozice, by mohli řešit rychle... stejně jako rozbité questy.
            • Tilwaen
              @ucho: Jeden, dva velké patche už byly, moc bych nesázela na to, že to opraví v brzké době.
            • ucho
              jeden, dva velký patche, a snad ty zásadní problémy zmizí. pak to bude super.
      • ucho
        že je rozbité sejvování ještě půl měsíce od vydání je celkem průšvih. můj názor.
        • BohumilCisar
          Ano, je to ostuda a autoři o tom ví, ale ječení v diskusích ničemu nepomůže.
          • ucho
            však nikdo neječí. ono obhajování těch chyb taky ničemu nepomůže ;)
            škoda, že jim takhle zásadní chyby utekly.
      • JJ, řidiči by mohli mít trochu více trpělivosti a když vidí, že nově koupené auto je rozbité, tak prostě nejezdit a počkat, až to automobilka spraví. *1*
        • BohumilCisar
          Takže chceš říct, že správné řešení je prostě s tím křápem jezdit a ještě víc se vztekat?
          • Nikoli soudruhu, spravny reseni je jim to chodit nahlavu, a pozadovat vraceni penez, coz je presne to, co bys udelal s tim autem. A taky presne to, na co mas minimalne v Eu zakonej narok.
            • BohumilCisar
              Tak to udělej, zatím jen vykřikuješ v diskusi.
    • Hanzales
      "Řešení" Nedokončit ten quest, uložit a počkat na ten 1.3 patch.
      A patch 1.3 je na PC blízko (snad do konce týdne?) a pro konzole tou dobou půjde teprve k certifikaci (+1 týden i víc?)
      • Míchat PC a Konzole patche dohromady je náběh na pořádný chaos v diskusi. Na konzolích je to čílosvané jinak. Tam už je 1.3 venku (a v některých regionech snad i 1.4?)
      • Jenže takových questů už tam mám tolik, že mě pomalu přechází chuť to hrát. Dnes opět další dva přibyly - Gallow brothers společně s Rock and a Hard Place. *7* Fakt už mě to nebaví.
  • ucho
    Gamingman (PS4)
    And another couple days have passed and still no word from Warhorse on this issue regarding the texture popups. Come on Warhorse answer your customers dont be another ubisoft
  • Hrál jsem za bojovníka ale díky hovadskému lockování to prostě nejde proti více lidem. K čemu je vubec ten lock nutný, mám myš tak tím miřím a hotovo..... zlatej lučišník.

    steam hodnocení se pomalu snižuje...
    • jj Steam hodnocení je fakt nízké... Jsou vesměs na stejné úrovni jako GTA5 nebo Fallout 3 a to jsou přece hry, které hráči úplně zavrhli a nevydělalo to ani floka
      • přesně *1*
    • jamar28
      Takže vlastně hře vyčítáš vlastní netrpělivost se to naučit?
    • Jakmile tomu hráč trochu dá a zaskočí si za Bernardem pro nějakou tu lekci navíc, tak je z něj hotovej řezník a krájí to hlava nehlava :-D Není větší orgáč než zasadit pár pěkných ripost a posledního zoufalce si pěkně povodit a zakončit ho profackovacím kombem :-)
      Navíc targetování mezi nepřáteli lze více než jedním způsobem - která hra to má? Klasickej tab - zde je dokonce možnost uzamčení pouze na jednoho nepřítele, to aby vám autotarget nedělal neplechu. Další možnost je ryhlé odemikýnní pomocí shift nebo středového tlačítka na myši :-)
      Rychlé, efektivní a smrtící...
    • tak to fakt nemohu souhlasit, jakmile tomu hráč trochu dá a zaskočí si za bernardem pro nějakou tu lekci navíc, tak hotovej řezník a krájí to hlava nehlava :-D Není větší orgáč než zasadit pár pěkných ripost a posledního zoufalce si pěkně povodit a zakončit ho profackovacím kombem :-)

      Navíc targetování mezi nepřáteli lze více než jedním způsobem - která hra to má? Klasickej tab - zde je dokonce možnost uzamčení pouze na jednoho nepřítele, to aby vám autotarget nedělal neplechu. Další možnost je ryhlé odemikýnní pomocí shift nebo středového tlačítka na myši :-)
      • To vím. Mě vadí že se odlocknu a pak mě to samo lockuje a tedy se furt musím odlockovavat. To mě dělá furt v boji s více lidma
      • Tahle část se mi na KC:D fakt líbí. Všechny ostatní hry nám podsouvají, že i obyčejný vidlák, kterému se do ruky dostane meč, se po pár seknutích stane mistrem mečem. V reálu ale z vidláka šermíře neuděláte bez nějakého (dobrého) učitele.
        • V realu bude mit profik o nekolik malo % vetsi sance nez ty. Zkouselo se to.

          Na yt bys mel naji boj s nozem. Profik vs lidi z ulice. Nuz byl samo neskodnej, jen delal cary. Profik byl zachvilu celej pocmaranej. Technicky to vyslo tak, ze by to sice asi prezil, ale rozhodne by neodesel bez pomerne zasadnich zraneni.

          Nektery armady pak testovaly, jakej je rozdil v boji specialni jednotka vs zakladaci. +3%. Vzhledem k cene vycviku ... naprosto knicemu.
          • Naprostý nesmysl, obyčejný člověk proti trénovanému nemůže mít šanci (nějakou tedy asi ano, ale...). Když ten voják je vycvičený i co se týče psychiky, reakcí atd. Tebe by hnal tak maximálně pud sebezáchovy, což není málo, ale pochybuji, že bys něco zmohl.
          • Tilwaen
            Nemůžeš porovnávat meč a nůž. Proti noži se, narozdíl od meče, prakticky nemáš jak ubránit.
          • jamar28
            Tak to mi teda ty zkoušky ukaž. Kamarád býval na vojně u paragánů a párkrát mi ukázal některé chvaty. Prostě mi řekl zaútoč, naplno, neboj se. No vždycky jsem byl na zemi do pár vteřin a totálně pacifikovaný. A to do mě ani samozřejmě nebušil, ani nepoužil nůž. Kdyby to bylo na ostro, jsem mrtvý.

            A ten test s tím "nožem" zní teda pěkně pochybně. Má nulovou vypovídací hodnotu. Jasně že když řekneš dvěma lidem, aby se počmárali fixou, tak čistý z toho nevyjde nejspíš ani jeden, ale když ti někdo udělá čáru přes ksicht skutečným nožem, tak mu to už moc efektivně asi neoplatíš.

            U těch speciálů tomu věřím i když závěr opět zní dost podivně - vzhledem k ceně výcviku k ničemu? Speciální jednotky tu přece nejsou od toho, aby se specializovaly na souboje beze zbraně, tam jde o něco jiného.
            • ucho
              tohle má víc rovin. jednak v reálu není začátečník jako začátečník. záleží na povaze člověku. jestli se třeba nebojí tomu druhýmu ublížit, jestli umí přijmout ránu atd. výcvik pak samozřejmě pomůže, ale nůž je problém velký.
              každopádně u her je to věc designu. je to RPG, takže hráč má nějak k boji přistupovat na začátku hry a nějak ke konci hry. je na autorech hry, jak tuhle obtížnost rozloží, nic víc.
  • Nejhorší v článku jsou tendečně podsouvané názory a vyvozování vlastních závěrů nad vyjádřeními marketingového manažera Warhorse. Celou komunikaci zkrátka zkreslil. To, že se takové praktiky dějí v Blesku nikho moc nepřekvapí, ale zde bych to fakt nečekal. Autor článku by se mu měl veřejně omluvit.
  • Chuck Norris měl den po vydání KC:D nahráno 150 hodin
    • Chuck Norris obdržel všechny odměny.
      • Chucku, vrať aspoň manuály!
      • Hanzales
        Chuck Norris profičel celou hru i s vedlejšími aktivitami za minutu třicetčtyři, couvajíc na koni jen ve spodkách a s bylinkami v rukou ;o) Žádného protivníka samozřejmě nezapomenutého pověšeného nahého na nejbližší větvi za levou nohu.
    • Tak to nebylo. Chuck to dohrál už před 2 lety v pre-alpha verzi, prošel to tehdy bez jediného bugu, zákysu a smrti
      • jj, je obecně známo, že jakmile Chuck hraje KCD, bugy se sami opravují :-D
    • To ne, Chuck Norris měl ve finální verzi KCD nahráno 150 hodin ještě před kickstarterem.
  • Za mimořádně kouzelný považuju argument, že když jsou obě strany obchodu spokojené, tak jim do toho nemá kdo kafrat.

    Kde já jsem ho jenom slyšel?

    Aha, už vím. Na každé předváděcí akci šmejdů, kde prodávají hrnce za třicet tisíc a vysavače za padesát.
    • A už sis byl stěžovat na KS? Zákony ČR o šmejdech s tímhle totiž nemají žádnou souvislost.
      • Napříč EU jsou v právních řádech transponovány směrnice na ochranu spotřebitele. Teďka se mi nechce hledat, jestli smlouva mezi backerem a Warhorse se řídí českým právem nebo britským, ale s ohledem na právo EU je to celkem šumák. Ale i kdyby toho nebylo, ony ty základní právní principy platí v Evropě tak nějak od dob římské republiky a dá se jich dobře dovolat. Například pacta sunt servanda - Smlouvy se mají dodržovat.
    • jamar28
      Ten argument je pochopitelně naprosto správný. V souvislosti se šmejdy jsi ho nejspíš ve skutečnosti nikdy neslyšel, protože tam jedna ze stran zpravidla spokojená nebyla, když tam docházelo i k vyhrožování, zabavování dokladů a podobně. Můžeš na podobné chování poukázat u Warhorse? Ne, nemůžeš.
      • Znám osobně lidi, kteří na ty předražený křápy nedají dopustit. Stálo to spoustu peněz a je to tím pádem kvalitní. A můžu jim to vysvětlovat horem spodem... Ono taky když připustíš, že je to předraženej šmejd, tak se v podstatě přiznáváš, že jsi naletěl. To taky ne každý dovede.

        Vtip je v tom, že existují subjektivně spokojené strany obchodu, v němž jedna strana sprostě odrbala tu druhou. Většinou tu slabší - nejčastěji spotřebitele. A proto se například ČOIka neptá, jestli zákazníkovi dodržování předpisů na ochranu spotřebitele vadí, a když zjistí pochybení, tak trestá. A zcela správně.
        • jamar28
          Vůbec nechápu, co je ti do toho. Kdybys mi začal najednou vysvětlovat, jak jsem si něco neměl kupovat, že jsem měl dát přednost něčemu jinému a že se mi to vlastně ani nehodí, vůbec bych se s tebou nebavil a pomyslel si něco o Chocholouškovi. Vážně takové lidi nepochopím, myslím, že se jim říká dobroserové. *7*
          • Ano. Nepochopíš. To jsi tady demonstroval už opakovaně. Já s tím dokážu žít.
      • Ale byla, vetsina (naprosto drtiva) tech (nejen)duchodcu se pak doma chlubila, jak uzasne vyhodne nakoupili. To ze sou naprosti pitomci jim vetsinou rekly az jejich deti.
    • Budižkničemu se zase realizuje a vzpomíná přitom na semináře předváděcích akcí, kde nabyl bohaté zkušenosti *1*
      • Takových mopslíčků, co mi oňafávali kotníky, jsem za ta léta, co tu jsem, zažil řadu. Všichni si časem uvědomili, že se chovají jako troubové. Taky tě to čeká. *4*
        • Twe, vždyť za největšího troubu jseš tady "ta léta" ty :-) A jako, že máš tu hlavou zaraženou ve vlastním ánusu řádně hluboko je zkrátka zdejší evergreen. Přeji ti další krásné masturbační chvíle nad vsebou samým *1*
          • Jak říkám. Za chvíli odpadneš, stejně jako všichni mopslíčci před tebou. Víc času ti proto věnovat nebudu. Ještě pod tenhle příspěvek napiš nějaké sžíravé a prudce vtipné moudro; to ti milostivě dovoluju. *4*
    • Ty bláho *6* ......ty si fakt nemocnej pacient. Kdo má ty tvý věčný nářky číst. Pochopim jednou, dvakrát, třikrát.....ještě bych to pochopil po pátý, pokud si dítě, co žije z kapesného.......ale číst to 3 týdny v kuse, v každym článku, kterej je věnovanej Kingdome Come, přijde ti to ok? jak zaseklá gramofónová deska, koho zajímaji žvásty nějakýho sociopata, kterej tráví celej den v internetovejch diskuzích a do nekonečna tu sděluje nějaký svoje moudra? chceš bojovat za lepší svět? tak zvedni tu svojí zadnici a jdi se někam projít, od počítače nic kloudnýho nevyřešíš.

      To fakt myslíš, že někoho nadzvedne ze židle nářek nějakýho anonyma na východoevropskym hernim fóru?
      • Jo, nadzvedne. QED. *4*
    • Přesně *1*
  • Morraw
    Reakce na Aleše Smutného: Vy jste takoví dobráci. To jsem nečekal. Až mi slza ukápla. Je neskutečně velkorysé, že jste jim dali tolik času, aby se vyjádřili a nasypali si co nejvíce popela na hlavu za odměny a špatnou komunikaci. Byť tedy opravdu nevím, jaké vyjádření se od nich očekává, když už bylo vše několikrát řečeno. A ještě bych poprosil o článek co vše se do hry nedostalo, včetně stretch goals. Hráči by měli být informováni.

    Nicméně opravdu dobře zpracováno a na základě toho ještě očekávám zpětný investigativní článek a veřejné lynčování Larianu a D:OS 2. První informace o sběratelce se objevily 2 týdny před vydáním a bez jakékoliv informace o změně obsahu a bez omluvy. Až v jednom zapadlém příspěvku bylo vysvětleno, proč některé odměny chybí (quija deska a korbel). Přesto bez omluvy. Je to nehoráznost, která by měla být vyšetřena.

    Také bych rád dal tip na zanedlouho vycházející PoE 2, kde je sběratelka nabitá až k prasknutí. Doufám, že si to pohlídáte a o případných změnách v odměnách a nekomunikaci budete také informovat.
    • holt jsou tiscali uražený, že se na ně Vávrá vakakal, asi to chce pro příště neřikat lidem v podcastu ať držej hubu, just sayin..
      • ucho
        no jestli tady nahodou nebude urazenej Vavra :) ale tak jasny, je to jeho vec. Martin Klima rozhovor do games.cz udelat sel, takze co. pochybuju, ze to redakci nejak trapi, ta z toho ve finale nic nema.
    • Funboy dostává nové obrysy
    • ucho
      uvědomuješ si, že tvá reakce je trochu trapná? tak se zaměřili na českou hru, o které se u nás hodně mluví a kterou dost českých hráčů backnulo.
      že se nezvládli nějaké stretch goaly je tak trochu očekávatelné. to jsou akceptovatelná rizika backování. je to trochu něco jiného například s tím, když ti řekne studio, že ti dá za backnutí hru a pak ti ji nedá.
      samozřejmě by bylo fajn napsat i o dalších věcech, ale tohle zpracovávat je poměrně náročné. a obtížně se něco dohledává.
      každopádně to, co předvádíš, je fakt trapný.
      • Morraw
        Ano, taky jsem to napsal s notnou dávkou sarkasmu. Chytit se malého drobku a vystavět na tom celý článek mi přijde jako za každou cenu si rýpnout. A obecně celý ton článku.

        Vidím, že už je tu i "nové" vyjádření Jiřího Rýdla a na hlavní stránce stále visí v podtitulce (ne)komunikace. Změna či absence odměn už po všech diskuzích nevypadala jako hlavní jádro problému, tak článek hlavně vytýká komunikaci. Což nakonec taky docela ztrácí sílu.

        Zaujala mě každopádně ještě jedna věc. V updatu z 1.2 je napsáno toto.

        We have updated our backer rewards page with information regarding digital and physical rewards, along with the console versions.

        Znamená to tedy, že už v té době znali backeři obsah i vzhled konečných odměn ?
        • ucho
          jako jo, vlastne to vysvetluje to nesmyslne obhajovani z tve strany, ktere jsi tu celou dobu predvadel. neumis se na to podivat nestranne.
          • Morraw
            Ano, není jednodušší mě odbýt než napsat, že tu něco obhajuju a můj pohled je jednostranný.
            Mě přijde jednostranný tenhle tah Games vzhledem k tomu, že to mají být objektivní novináři. Kdyby chtěli, tak mohli udělat článek formou rozhovoru a trochu to rozvést a mít více pohledů z Warhorse. Ale za každou cenu musel být článek venku a reakce Warhorse se teď updatuje dole pod článkem.
            Stejně tak už podtitulek "Nejde o nesplněné odměny, ale (ne)komunikaci" je jakousi formou obhajoby a reakce na zdejší diskuze.
            Samotné vyjádření z Warhorse už nic nového neříká. Nepřekvapivě.
            • ucho
              vice pohledu z Warhorse? nebud naivni. tady je postoj Warhorse jasny, proc by se k tomu meli vyjadrovat vic? takhle se rozhodli, tak to je.
              v podstate se resi tento trochu kontroverzni pristup. to mas to same, kdyz se objevi clanek o lootboxech. vsichni vime, ze to neni v poradku. ty chces ale delat formou rozhovoru, proc nekdo dava do hry lootboxy?
              co se tyce reakce Jiriho Rydla, tak hodne popelu ma na hlave prave on. nebyt jeho stupidnich argumentu a arogantniho pristupu, rada lidi to mohla vnimat jinak.

              a to, ze na situaci reagovali az tyden po vydani, je prave soucast tohoto problemu...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit