Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Né děkuji, raději Red Orchestru.
  • Menorri
    Na základě čeho ? *1* *1* *1* *1* *1* *1* *1* *1* ....nerozumím dnešnímu pokroku specializovaných her do jedné stejné arkády.....to už se dá asi uspět v ledasčem...a stejně si stěžují že mají málo penízků *1* *1* *1* *1*
  • TheGGG
    I přes to jak na tu hru někteří drž*ují já se bavil docela dobře a o trojce zauvažuji
  • Her s tematikou sniperu je jako safranu proto sem demo na Steamu privital plny ocekavani. Bohuzel co se tyce samotneho "sniperovani" tak se jedna jen o dalsi ardakovku.
    Nezbyva nez doufat ze toto tema v budoucnosti nekdo pojme autenticteji, vic se zameri na pojmy jako je balistika a mene na cool efekty.
    • Je to graficky zajimave stvarneni sniperovani, skoro bych rek, ze za posledni dobu jedno z nej, ale osobne mam problem s podobnejma hrama ten, ze se z toho po maximalne 2-3 misich vyklube "prostre strilecka" - aneb, samopalem je postrilim taky ...

      Sam bych radsi neco na tema, zjistit si o cily maximum informaci, kde v kolik ... vybrat spravny misto (z X ruznych variant) ... = nejdriv si penke vsechno projit, ziskat trebas pristup do zamestnaneckych casti budov ... => vystrel by byl spis takova tresnicka na zaver.
  • Magister_Peditum
    Tak jasně, druhá světová, jako s přehledem největší konflikt v lidských dějinách, se jen tak neomrzí a nápady, jak ji zpracovat, ještě zdaleka nebyly vyčerpány, ale proč se herní průmysl pořád zaměřuje buď na ni, nebo až na moderní/budoucí fiktivní konflikty?

    Hoďte sem nějakou hru z korejské války, z arabsko-izraelských válek nebo i z té první světové - když tvůrci her dokáží i z tak "neakční" role jako ostřelovač vytvořit akční hru, kde vybuchují tanky a koule praskají po tuctech ( https://www.youtube.com/watch?v=zJ5SPd92l3s ), tak by podobně šla "přikrášlit" i válka v zákopech, s neustálou obavou před snipery, s plynovou maskou vždy připravenou, až se ozve: "Plyn!", a neustálým kontrolováním, kolik mých kamarádů ještě neskosila nepřátelská palba z kulometů...a všudypřítomné bahno. Myslím, že podobný zážitek je už v silách dnešních her. *3*
    • Duvod je zcela jednoduchej, vydavatele sidli kde? Nj, v US ... v koreji/vietnamu .... dostal naprdel kdo? Nj US ...

      Izrael je pak vubec "politicky nekorektni" tema ... mohlo by se pak zacit mluvit o valecnych zlocinech ... a pak by se trebas zjistilo, ze izrale ma ve vlade lidi, kteri povrazdili daleko vic lidi, nez vsichni "yugoslavsti" zlocinci dohromady.

      Si vsimni, ze prakticky vsechny hry, ktery se nezaobiraji primo IIWW, se odehravaji na "fiktivnim bojisti ve fiktivni zemi" ... Chces trebas hru z Afhanistanu? Ok, implementujem tam turbany opasany granatama ... nj, ale to budem muset taky implementovat letadla v US barvach, jak bombardujou skolu plnou deti ... Chces Irak? OK, dame tam neexistujici chemicky zbrane ... ale jak tam dame ti stovky tisic mrtvych civilu?

      BTW: Mimochodem, na silnicich umre rocne 2M lidi, takze bych zakazal vsechny hry, ve kterych se objevi auto... ;D
    • Docela bych bral, kdyb někdo zpracoval Vietnamskou válku. Vietcong (český) byl super, ale každá dálší hra, která se o ztvárnění vietnamského konfliktu pokusila, skončila hodně špatně. Myslím, že nějaká taková hra jako Vietcong, na CE3 by bylo maso.
    • Tak jasně. Ale ta druhá světová... s tim už jsou jakž takž všechny země srovnaný, ale takový arabsko-izraelský války, korejská válka.. to je ještě dost živý. Ne ze všeho de v dnešním světě udělat hra, aby se neozývaly skupiny, kterejch se to ještě dost týká *3*
      • Takovej Jong-un by vyletět z tepláků, kdyby polovina světa hrála hru, kde by se "přikrášleně" provrtávaly zrengenovaná korejská varlata při vylodění u Incheonu.
    • Což o to, ale není to v silách dnešního herního průmyslu, jeho vedení a vývojářů pod tímto vedení. Ona to je hezká idea, ale už vidím ten rozpor mezi "zábava za každou cenu" a " uvěřitelná autentičnost bez zbytečných kravin" v dnešním mainstreamovém hnoji. A dovolím si tvrdit, že dokud tohle bude problém pro řadu lidí, nejen hráčů, tak se dalších konfliktů, natož opravdu solidně zpracovaných těch stávajících provařených, těžko dočkáme.
  • Přesně, druhá světová forever!! :) Ať si říká kdo chce co chce ;). To nikdy neomrzí, i kdyby na toto téma vycházely hry dalších X let ;). Rozhodně se velmi těším :). Teď hraji již po několikáté dvojku a je to paráda :).
    A co se týče té AI - na té mi tolik nesejde jako mnohým ;). Neříkám, že místo toho se budu soustředit na grafickou stránku hry, ale prostě jsem nikdy neměl potřebu si na umělou inteligenci ve hrách stěžovat ;).
    • To já taky ne, dokud jsem neobjevil tehdejší skvosty od City Interactive.. :-D
  • O 2. sv. se říká že je to vyčerpané téma ale není. Upustilo se od ní podle mňa proto že vycházelo prostě moc her s týmto tématem a většina neměla až moc dobré kvality takže jsem rád že se sniper elite drží 2. sv. a rád si na ní počkám.
    • "většina neměla až moc dobré kvality"

      Ano, zatímco momentální SE2. Hmm, ku*va to je vypiplaná vecička. SE se může držet WW2 jak chce, ale jestli se zase budeme dočkávat takových kok*tin jako " slou moušn kůl rengen-híítz frů bady", tak potěš koště.
  • Přesně tak, 2. světová je prostě stále nevyčerpané téma a dá se na to udělat x skvělých her, taková "krásná" doba plná zajímavých okamžiků, skutečně nechápu proč se EA nebo Activision nemůže konečně odpoutat od té nudné a veteránům herních klasik nic neříkající budoucnosti.
    • Neb by tam mohly hroutící se mosty a bouchající mrakodrapy co každých 5 minut vypadat už poněkud přehnaně...
    • Popravdě, chytit se EA a AV s jejich momentální herní mentalitou tématu WW2, tak nám vycházejí úpně stejný arkádový nesmysly plný ptákovin, který budou mít čtyřicátý léta a události v nich, možná tak na okrasu.
  • LuckyBaal
    jo!
  • Druhou světovou mam stejně nejradši a sniper v Africe je příjemná změna...
    • Moje řeč... *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit