Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Musím říct že WInter sierge je celkem příjemná změna

    Třeba dostat takové kravinky jako cepín na zbran na blízko nebo nějaké obleky z z lutboxu je hezké na druhou stranu, početr dětín ve War modu taky stoupnul... takže ted se moc nevyhrává a to mě děsně sereee *11*

    Ranked mode nevím jestli budu zkoušet když běžně v normálních modech hraju s hráči co to sotva zapli, Ranked by byl jen větší zlost zkusil jsem to tehdy bO3 a to byla hrůza sám s random lidma proti 2 z nějakého gaay klanu.

    Já tak nějak z Overwatche už rychle ztrácím nervy a i když se počítá i 1 výhra prostě mě to štve že tým to nějakým způsobem vzdal druhé kolo, ono taky o nečem svědčí délka kolikrát ten zápas má i přes půlhodiny a to už je o nervy. Jestli někdo rád TDM at hraje tdm nebo FFA ale ne tenhle mod to píšu i u lidech o fotbalu - tam je matchmaking o chlup horší.
  • Bobek: ještě Idi i smotri, ale je to síla

    https://www.csfd.cz/film/99087-jdi-a-divej-se/prehled/
  • 30 minut som vydrzal pri open bete a nehral by som to ani zadarmo
    • Beta ale byla zadarmo...
  • Jack1947
    Je třeba brát ph trochu s rezervou, je to víceméně fanboj - ta hra není špatná má spoustu plusů mp je konečně jakžtakž hratelné. Nic extra to ale stále není je to jeden z nej cod za poslední dobu ale mohlo to být i lepší.
    • skor Vas netreba brat vazne, pretoze hate na cod je kazdy rok ten isty. dokola to iste sa pise, je to len akasi rutina. Otvorit clanok o cod a picovat to iste dokola
      Ak niekto napise, su aj narocnejsi hraci. to uz je fakt tupost. Ja netusim o co Vam ide ? chcete spravit z rychlej hry, hru typu SQUAD alebo Rising storm 2 Vietnam ?? co vlastne od cod ocakavate ? ani sami neviete, len pisete neurcite zvasty
      • Jack1947
        Nechápu proč zrovn na mě zaměřuješ svůj hněv, když já COD takové beru je to celkem dobrá hra opět jediná svého druhu ale mohlo to být i lepší prostě klasické hry z 2sv se už nedočkáme ale tohle se celkem dá. Poslední co bych chtěl aby to byla simulace reality vždyt je tam hardcore mode kterej tam nahrazuje.
        • ja len netusim preco pises je to len fanboy. Mal som kupene len cod 1 a cod aw. a dokopy okrem toho som ziadne ine nehral. Proste ak napises ze ta hra je dobra, tak automaticky vsetci idu do teba a argumentuju hlaskami typu, su aj narocnejsi hraci blabla. Niektori to beru moc vazne a prestavaju chapat pojem hra a zabava.
          nie kazdy ma cas riesit hru do detailov, ci je autenticka, presna. Vela ludi si chce proste len zahrat rychlu videohru a hry hrajuce sa na realizmus ho absolutne nebavia.
          Nie nahodou su najlepsie multiplayerove hry fantasy alebo scifi.

          cod ma svoj styl hry, battlefield zas iny, counterstrike zase iny, rainbow six siege tiez. Podla mna to co je typicke pre cod, sa vo ww2 hra vyborne a hra sa podarila. Jedine co mi vadi, ze v urcitych modoch by mohla byt hra pomalsia, menej sprintu, lekarnicky apod. napr ten hardcore co spominas
          • Jack1947
            Hardcore je rychlý ( nehrál jsem) takže to potom popírá vůbec ten styl, mě baví celkem War sice málo map ale není to jen o střílení to beru jako velké plus.

            No a, sry teda že jsem tě tak nazval já tu hru beru ok ale zase tak vyplesklej z ní nejsem konečně hratelnej mp a zaszaení v driuhé světové pokud někomu vadí rychlá akce kde když si nedá pozor nebo má slabé zbraně bez vylepšení chcípá ze začátku každou chvíly. Tak to není hra pro něj.
            • Jack1947
              SND jsem hrál jen jednou a myslím že déle trvalo i v třeba v MW3 nebo možná MW2.
            • mne len vadi mod SND. velmi kratky casovy limit, plus neobmedzeny sprint a celkovo rychle tempo hry.
              To mohli trosku odlisit od inych hernych modov. Mozno v buducnosti. Inak je to hra celkom dobra, dobre vyzera, dobre sa hra, je to take maximum co moze cod ponuknut. Potom su to uz len detaily ktore sa mozno casom upravia aj v patchoch. Podla mna by mohli pokracovat s WW2 aj v buducnosti, Ruska fronta, Pacifik
  • Jack1947
    Aha zdarma ale jen pro preorder nebo vlastníky šesn špásu :/ a já už si myslel že fakt něco bude zdarma *12* *7*
  • Me beha mraz po zadech uz jen pri pocitu, ze si vyvojari stale mysli, ze se vratili ke korenum a dali PC hracum to co chteli.
    • podla predajnych cisel dali im co chteli. CoD 1 som hraval najviac a myslim si ze je to skvely navrat.
      Je to trochu rychlejsie ako povodne cod ale to je tak jediny rozdiel
      • No ja ti nevim, ale prave prodeje ukazujou, ze predesle CoD si kupovali lide vic a ma to stale spis sestupnou tendenci ..tech cca 700k prodanych se nemuze porovnavat napr. s MW2 (prvni ciste steam CoD) ..kde to je cca 5,5 milionu ... a se spickou 18k v MP mesic po vydani se taky nemuzou moc chlubit.
        • a co konkretne si myslel navratom ku korenom ?
          Je to uplne to iste len trochu rychlejsie. To iste ako COD 1, plus nato su nabalene killstreaky, skiny zbrani, skiny uniforiem atd. Uplne normalna sucast kazdej jednej rychlej mp akcie. Cakat ze to vsetko odstrania a vratia do stavu COD1 je totalne naivne.
          netusim navrat k comu myslis. Jediny rozdiel je v mode Search and Destroy ktory je zbytocne rychly a kratky. To by sa mohlo zmenit.

          https://www.youtube.com/watch?v=Y-hO6TuRURY
          • Ta hra je delana na konzole. Hlavne ty mapy jsou proste delany pro 12 hracu a to je na PC proste malo. I ten pocet by se dal prekousnout, kdyby ty mapy nabizeli neco vic nez uplnej tunel. Kdyz si vzpomenu na mapy z MW nebo MW2 ... tak tohle se s tim neda vubec porovnat. Ten mod (myslim WAR) mohl bejt naprosto super, ale opet se projevil design pro konzole a tak je to opet orezany az na dren na malicke sektory, aby se furt strilelo na par metrech a konzolisti nemuseli behat ...pritom se stacilo podivat na stare enemy territory jak se to ma udelat. Celej gameplay v MP mi prisel proste jen jako tupe strileni jelit. Na kazde strane jsou 2-3 pozice a z nich se lidi nonstop strili. Kolikrat to vubec nejde nejak obejit a prevzit iniciativu. Takze po par hodinach jsou jedna bitva jak druha ..bez taktiky (ac byla v CoD vzdy odlehcena). Ja mel CoD rad, meli jsme velkou komunitu, ale ta poslednimi dily slabla a tohle CoD uz nehraje asi nikdo.
            • a co si mal preboha v cod1, cod2 ??? mapy typu carentan, dawnville, brecourt, harbor, Stalingrad, train. je to uplne to iste. Vy tu pisete o starych cod hrach akoby to bola predtym nejaka vojenska simulacia. Pritom ta hra je podobna, akurat sa zmenili kulisy, grafika, skiny zbrani
              Vsak este tu mas viacej moznosti a prechodov v CARENTANE !!!!!!!!!!! je tam navyse jeden rebrik, okna, jeden prechod, jamy po vybuchoch v zemi, tank za ktory sa da skryt. o com pises potom ? len o war mode ? modov je tam vela
              12 hracu ??????????????????????? podla mna to je vela :D normalne matche 5vs5, o com pises o battlefield ?

              ja to napisem takto. si starsi, nemas rad zmeny a mas rad to naco si zvyknuty.
          • Odstranili i takové zbytečnosti jako je zpětný ráz zbraní, nevím jestli v těch hrách jde ještě vůbec vykukovat zpoza rohu nebo zalehnout. Zvuky evidentně nahráli na airsoft turnaji, aby to mělo indie her, tak taky frčí. Zkrátka dokonalá hra po všech stránkách.
            • to nebol absolutne ziadny problem takymto stylom hrat ffa so sniperkou v cod 1. jasne, v mode search and destroy si to len tak nedovolil. ale ffa sa tak blaznivo dalo hrat a moc velky rozdiel oproti cod ww2 tam nieje.

              maximalne je v cod ww2 viac sprintu
            • Na můj vkus je teda hodně přesný ve výskoku a ještě palbou od boku, v tom okamžiku měla zbraň maximální rozptyl a jemu záhadně nedělá problém se trefovat s opakovačkou nebo dokonce odstřelovačkou bez míření. CoD jsem hrál hodně a takovýhle skokan většinou brzo doskákal, protože netrefil nic. Nehledě na to jak obchází animaci u opakovaček přepnutím na jinou zbraň a zase zpět. Počestný hráč každým coulem nebo má jen neuvěřitelnou kliku.
            • aimbotem ???? to je normalny cod1 gameplay :D
            • Nevím jestli borec s aimbotem, který navíc znaužívá chyby v hře přepínáním zbraní, je zrovna reprezentativní příklad jak vypadá hra.
            • spatny raz zbrani tam je celkom ok na arkadovu hru, vies ho znizit pouzitim vylepseni na zbrane, to uz si nastavis ako to tebe vyhovuje, smg kopu dost, zalehnout sa da tiez. o com PISES ? jedine co tam nieje je vykukovanie zpoza rohu ale to skor preto ze hratelnost je rychlejsia a je to zbytocne.
              nieco ubrali, nieco pridali. Nic to nemeni na tom ze to je stare dobre cod, len je onieco rychlejsie. tot vse.

              staci si pozriet videa z cod 1 a pochopis ze pises hluposti. uz cod 1 nebola ziadna takticka hra, ale bola to rychla arkada kde sa moc neriesilo vykukovanie zpoza rohov :D

              https://www.youtube.com/watch?v=Y-hO6TuRURY
  • COD ww2 sa jednoducho podarilo. Tato hra bude legenda podobne ako CoD 1 a Cod MW.
    Inak s temou ww2 by mohli pokracovat a vydat este minimalne dva diely
  • XorxoxTalarius
    Akorat dnes v noci jsem mel sen jak hraju multak v novem COD, porad nevim jestli to byla nocni mura nebo ne
  • ted jsem videl kousek z filmu Fury a z 2. svetove by se dala udelat paradní hra (s uctou ke všem padlým). Ovšem ne takhle.
    • v COD to mas dokonca rozdelene, sinleplayer a multiplayer. Nechapem to neustale nariekanie. Je to multiplayer popularnej hry. Dnes je v mode expovanie, kupovanie roznych skinov zbrani a uniforiem atd. Ci je to counterstrike, rainbow six siege alebo call of duty. V multiplayeri absolutne nikoho netrapi ze to nieje 100% autenticke.

      mozete davat minus ale tak to proste je. Nikoho netrapia realne vyzerajuce hry zvlast pokial ide o multiplayer. Na to su specialne tituly pre par nadsencov
    • XorxoxTalarius
      No pokud by jsi chtel udelat hru ktera by se priblizila filmu Fury, pak si myslim ze nove COD se primo trefilo do tveho vkusu
      • asi jsme každý koukali na jinej film nebo hru
        • Myslis ten film, kde slepi skopcaci pouzivaj kanony s ohnutejma laufama, a emericky supertanky s dokonalou stabilizaci za jizdy nicej jeden za druhym? Vis jak by dopad takovej utok pres otevreny pole proti postaveni AT? 10s ... a zadny tanky by neexistovaly. A vis co trefi WWII tank (zcela libovolnej) za jizdy? No velky a smradlavy.

          Vis z jaky vzdalenosti je schopnen firefly ohrozit tiger? Celne realne nekde od cca 600m. Beznej sherman ho celne neni schopnej ohrozit vubec. Viz na jakou vzdalenost ho ne zastavi, ale anihiluje tiger? Na 1500-1800m. Takze ten uzasnej zaverecnej "souboj" by dopad tak, ze tiger by 3x vystrelil, a vyparily by se 3 shermeny.
          • Ješte jsem ten film nedokoukal do konce ale asi si koukal na špatný film jestli se ti zdálo že jsou tam američane zobrazováni jako superhrdinové a americke tanky jako supertanky. Prave naopak jsou tam zobrazené nemecke tanky jako nadrazene, co je napsano i v uvodu filmu. Americke tanky je dokazaly porazit diky vetší manevrovatelnosti a skillu posadky, co je taky ve filmu zobrazene. Koneckoncu Spojenci vyhráli válku takže nejak se ty tanky zničit museli.
            Dale to že ma tank nejaky dostrel neznamena že i nutne musí bojovat na takovou vzdálenost, napr. proto že mu ve vyhledu stojí les, muže nekde kempit a nemusí se strefit.
            Navíc ja vubec nerozebíral realizmus filmu, takže jsi očividne nic nepochopil. Ostatne jako vždy *7*
            • Asi daleko opatrnější postup a průzkum dopředu. Děla čekala se střelbou až moc dlouho a když už si nechají dojet tanky na takhle směšnou vzdálenost, tak se ani tak netrefují nebo se střely odrážejí, navíc trajektorie střelby je poměrně plochá u zbarní s vysokou úsťovou rychlostí, ale většina střel přestřelí minimálně o kilometry podle toho v jaké výšce nad tankem prolétávají, asi měli špatně nastavená mířidla. Tankista by se při zaslechnutí prvního výstřelu okamžitě zabednil uvnitř tanku, jinak by ho ten kulomet sundal. Jediné co tam bylo dobře, bylo ostřelování průzorů tanku, což byla spolehlivá metoda jako částečně vyřadit tank, když pak prakticky nevidí ven, ale jim to zjevně moc nevadilo. Potom ten pěšák, kterého si vezou s sebou na obsluhu protiletadlového kulometu by s nimi takhle asi nejel, pokud nechtěl velmi rychle skončit na hřbitově. Tenhle kulomet měl smysl na velkou vzdálenost při odstřelování známě pozice nepřítele z bezpečné vzdálenosti, vzhledem k umístění a obsluze kompletně venku mimo tank, ale jet s ním do bojové akce by byla sebevražda. Jinak celé to vypadá trochu jako hvězdné války, stopovka svítí pouze zezadu a je lépe viditelná spíš ze zadních úhlů a v noci, tady jsou ty efekty hodně přitažené.
            • možná narážíš na tuhle bitvu:
              https://www.youtube.com/watch?v=9x8yXtcFKg4

              co ti na ní prijde tak strašne nereálné? pripadne jak bys tu situaci rešil ty na jejich míste?
            • @Bob - "válka nejede podle príruček"

              Tak samozřejmě se improvizovalo, ale ne tak, aby se nechali zabít ještě snadněji. Zakopat se někde, kde nemám dobrý výhled, jak píšeš by byl nesmysl, navíc les je ten nejmenší problém, i u nás na hranicích se kolem opevnění dělali průseky na taktických místech (to jim do toho ještě nekecali ochranáři). A postup pěchoty vpřed bez krytí ve velkém počtu ve vlnách byl přežitek z první světové, ale filmařům se nevím proč strašně líbí přitom jediní kdo to ještě používali byli Japonci s "Banzai" a těm se dařilo pouze proti méně vyspělím zemím, ale pokud počítáme pouze USA/UK/AUS, tak je poměr ztrát silně v neprosěch Japonců. Tyto útoky občas prováděli rusové (měli na to počty) a částečně američani během vylodění (Tarawa, Omaha), jinak to v té době udělat asi nešlo.Jinak postup vpřed ale standardně probíhal přesuny a krytím navzájem v daleko menších útvarech. Četa se rozdrobila na oddíly (cca 9 lidí), ty ještě na sekce.
            • budu na tebe reagovat i kdyz je to zbytecne
            • pro BobjeBlb
              a už na mne nereaguj
            • Jack1947
              Hodnocením se řídit taky moc nedá když většina sráágor je nadhodnocená a jiné filmy které by si zasloužily větší hodnocení zase podhodnocené... neřikám vždy ale vesměs jo.

              Na těch tancích z pohledu amíků něco bude, Němci byli napřed v hodně věcech takže v boji bych se taky nedivil.
            • ano to hodne znamena....
            • stalingrad ma na imdb horší hodnocení než fury
            • kdo tvrdi neco o priruckach?
            • starsi nemeckej stalingrad je klasika zelezny kriz taky ujde
            • P.S.
              válka nejede podle príruček
            • Bavíte mne, pokračujte *1* Btw jaký je podlé vás dobrý válečný film? Snad ne vojín ryan to bych se musel smát *1*
            • no bob nam uz evidentne neodpovi jako vzdy placa nesmysly a neumi je ani zduvodnit
            • "...Americke tanky je dokazaly porazit diky vetší manevrovatelnosti a skillu posadky, co je taky ve filmu zobrazene. Koneckoncu Spojenci vyhráli válku takže nejak se ty tanky zničit museli.
              (...) proto že mu ve vyhledu stojí les, muže nekde kempit a nemusí se strefit."
              - evidentně o tom moc nevíš a moc hraješ WoT. Američani neměli s tankovým bojem moc velké zkušenosti zato němci měli veterány z předchozí bojů a z ruska, kteří odpočívali v Normandii (alespoň do roku 44). Manévrování tanků bylo to poslední na čem v bitvě záleželo vzhledem k rychlostem jakým se drali čelnitým terénem. Souboje byli spíš v množství. Tigerů bylo jen pár, pantherů a PZ IV H už bylo relativně dost, ale bojovali i v Itálii a na východě, takže USA bylo v přesile. Tanky nesloužily primárně k boji s jinými tanky. Od toho byla pěchota, děla, letectvo a specializovaná technika. Zejména letectvu je připisována klíčová role v likvidaci tanků. Zakopaná technika v obraném postavení dost často trefila na první ránu protože měli hodně času přeměřit si vzdálenosti k orientačním bodům v krajině a i čas v klidu a pečlivě zamířit. Navíc pokud netrefili první, tak po malé korekci šla druhá, na kterou někdo kdo nečeká okamžitou akci a je pod palbou nemá šanci včas zareagovat (detekovat zamaskovaného nepřítele, zaměřit / odhadnou vzdálenost během pár vteřin a pálit)
            • Jack1947
              Fury byl celkem špatný film co se týče reality atp taková Brad pitovská pohádka... věřit se tomu ani moc nedalo navíc tam stříleli tanky se světelknejma střelama lol, to že tam zeměšnily němce je jen pomyslná třešnička na dortu, ale koukat se na to dalo pokud nejsme zapřísahlý historikové a militaristi co spějí s Barem pod polštářem.
            • Na ten film jsem se hodně těšil a nakonec jsem byl rád, že jsem na něj nešel. Větší slátaninu snad ani natočit nemohli a nemá to daleko k těm sovětským hrdinským eposům z druhé světové. Korunu tomu nasadila závěrečná scéna, kdy by každý tankista při smyslech opustil nepojízdný tank a prchal na základnu pro nový. Obzvlášť když zůstali trčet pro tank ve velmi špatné pozici, která by poskytla nepříteli krytí z několika stran prakticky až k tanku. Nicméně měli štěstí, že na ně útočila četa nebo dokonce rota nějakých zombíků v německých uniformách, kteří se jako v první světové válce hrdinně vrhali čelně proti nehybnému tanku a nechali se kropit všemi kulomety, které v tanku měli. Nikoho nenapadlo jít třeba z boku, kde byl dům nebo zeď. Osádka tanku navíc během masakru vylezla ven z tanku pro munici a ani sniper nebyl schopný nikoho sundat, případně borci s pancéřovkama si asi mysleli, že mají beranidlo a musí doběhnout až k tanku. Větší bizár jsem už dlouho neviděl a opravdu nechápu kdo jim tohle mohl sežrat a ještě chválit, to opravdu musíte zavřít oči a vypnout kompletně. Útok tanků na otevřeném poli proti zakopaným dělům v lese byla taky dobrá blbost, PaK 40 ve městě vs Sherman podobně a Tiger musel mít posádku složenou ze sebevrahů a nad amíkama stáli všechni RNG bozi, ale závěrečnou scénu těžko něco předčí.
            • a co cem teda ma bejt valecnej film kdyz teda nema ukazovat cim si ti lidi prosli?
            • ne
            • kdyz o necem tvrdis ze je to nejlepsi valecnej film tak realismus by mel byt zakladni meritko ne?
          • další nácek v diskuzi. asi jsem každý koukali na jinej fil ale pokračuj
            • aha nemas teda protiargument tak se jen vykrucujes...
            • další radoby znalec vojenske techniky
            • proc je nacek? protoze ma pravdu? ty ses fakt kaspar

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit