Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ahoj mám se děsit ?? je to ta unlockovací verze nebo to bude normální sturmovik  ? hlavně se to tyka Cirkusu ale ta mapa mě vyděsila .  díky .

  • Coffin.Corner
    T-50 vypadá nádherně, ale byl by to v mé sbírce už pátý joystick/HOTAS, takže o něm dál jenom sním :)

    Edit: Měla to být reakce na Trolla Norrise.
  • Strašně rád bych si zahrál tankový simulátor z 2.sv. války. Nejlépe kampaň proti počítači.
    • Něco takového je. Hledejte na steamu Steel Armor: Blaze of War
  • WT tu bylo a bude dál. Nikdo krom starých veteránů "nekonvertuje". Protože shitthunder je i oproti starému IL2 prasoarkáda.
    • Casto je i pro veterana IL2 velika vyhoda kdyz nemusi tahat joystick kdyz si chce na pul hodky vecer po praci zalitat.
      • Já létám DCS:World. Joystick mám VIRPIL VPC Mongoose T-50, což je jeden ze dvou nejlepších na trhu. IL-2 jsem dříve taky dost dlouho létal (cca 2000-2010)
        Ale DCS je DCS
        • Musíš mít překrásný život. Na takové klacky holky vyloženě letí
        • Musíš překrásný život
        • Ten joystick je absolutne paradni! Jen to proste neni uplne pro kazdyho... nekdo chce po praci jen vypnout dat si dve tri hry a jit delat neco jinyho.
  • Série IL-2 Sturmovik měla skončit s 1946. Tuna letadel, skvělý letový model a mody z té hry udělali nesmrtelnou záležitost. Cliffs of Dover byla sice technologicky dále, ale svým obsahem nesahala 1946 ani po kotníky, nehledě o tom jak byla broken. No a Battle of Stalingrad tu sérii úplně zabila. Progression systém, ještě méně obsahu a arkádový letový model z toho udělali War Thunder 2.0, a to opravdu není dobrá vizitka. 1C s tímhle oznámením efektivně dál pokračuje ve vraždění dobrého jména série a je mi opravdu líto, že lidé nevidí, že se z hardcore leteckého simulátoru stala konkurence pro pay2win hru s rozbitým matchmakingem. Good job 1C.
    • Arkadove prvky v poslednych verziach eliminovali a co sa tyka letoveho modelu, tak je oproti Il-2 1946 o dve generacie dalej a to hovorim ako niekto co ma nieco nalietane aj v reale a Il-2 1946 lietam odkedy vysla prva verzia, aktivne online aj organizovane v letke. V 1946tke sadnem do akehokolvek lietadla a viem ho 100% ovladat, v novom Il2 je treba kazdy stroj si nastudovat, parametre nastavenia motora, prevadzkove rezimy, specifika pri vzlete alebo pristati (ako nastavit trim, klapky, ako pracovat so smerovkou) - taky Mig-3 alebo Pe-2 pokial clovek nema nastudovane, nema sancu s tym uspesne lietat, pricom sa daju pouzit plne postupy z realnych manualov. To u stareho 1946 nehrozi, pri vzlete staci plny kotol, zamknut zadne koleso a jede to (len taky detail v novom Il-2 kazdy stroj nema uzamykatelne zadne koleso, kazdy stroj sa inak smerovo ovlada pri rolovani (diferencialne brzdy, rusky pneumaticky system, atd). Proste je to minimalne o dve generacie dalej v letovom modeli a spracovani specifickych vlastnosti a manazmentu systemov jednotlivych strojov (uz len to ze stary Il-2 ma jeden chladic, pritom kazda masina ma rozne chladice a klapky pre olej/vodu, ktore treba manazovat atd.).
      • jo hezky jsi mu ten troling sezral...
    • wenceslaus
      Ten system odemykani, to byla chyba a také byl odstraněn.
      Nevím, co myslíš tím arkádovým leteckým modelem. Nikdy jsem ta letadla ve skutečnosti nepilotoval, ale když už, tak mi přijde, že 1946 o něco víc odpouštěl.
      Tedy pokud nehraješ v BoS jednodušší režim.

      Nostalgie je fajn ale přijde mi, že si se jí nechal trochu zaslepit.
  • Z War Thunderu se stal hrozný hnůj, začal jsem ho hrát někdy cca 4 roky zpátky když to začínalo a dokud se to soustředilo jen na druhoválečnou techniku, tak to bylo celkem fajn, pak z toho udělali slátaninu. Raději bych lehce nevyváženou hru než fikci, kde proti sobě stojí technika z různých období
    • jamar28
      Vždyť to novější období vůbec nemusíš hrát, ne?
      • Tím pak ale přijdeš o konce války, když tě to díky rozpětí MM háže mezi daleko novější stroje. Zejména německé zázračné zbraně 44-45, které v té době neměly konkurenci 1vs1, ale válka nebyla 1vs1, taky ty to rovnou dává mezi poválečnou techniku, která je ale většinou lepší.
        • jamar28
          To je pravda no, když chceš hrát novější tanky, tak máš smůlu. Ale jak jinak to udělat? Představ si, že by třeba Königstiger nebo Panther II měl jezdit jen proti ryze druhoválečným strojům. Vždyť by neměly šanci.
          • S trollem? Ale prosimte....
            Ty nerikas ze T-34 je ve vsem lepsi jen rikas ze kraluje s KV nizkym tierum.
            Ja se ti jen snazim porad vysvetlit ze T-34 nicemu nekraluje a ze je uplne jedno jakej ma T-34 pancir kdyz pro nemecky dela u G a F2 je doslova kazdej tank az na KV glass cannon.
            Kdyby T-34 kralovali tak to rozhodne ve Winrate uvidis. Tady se nebavime o desetinach procenta nebo o jednotkach procentech ale vsechny T-34 do BR 3.7 maji o 30% nizsi Winrate nez Pz. 4 F2 a G.
            Jinak uznavam ze jsem neupresnim jednu vec a to je ze celou dobu mluvim o RB i kdyz to slo asi poznat z te zminky o letadlech.
          • Panther 2 se bojů nezúčastnil a pokud budu mít T34 a proti mě bude Konigstiger tak prostě proti němu začnu používat hlavu a nebudu na něj útočit zepředu. Hráči mají pořád tendenci řvát, že je nějaká hra nevyvážená, ale že by se třeba přizpůsobili a začli používat nějakou taktiku, aby měli šanci i proti silnějšímu soupeři, to ne...
            • S trollem se nemá cenu bavit. Když ti napíšu objektivní vlastnosti tanků a ty je rozporuješ protože se ti s tím tankem jezdí dobře, tak asi nemá smysl moc psát, neříkám, že T 34 je po všech stránkách lepší, ale že je univerzálnější a pro nováčky přístupnější, a winrate bych do toho netahal. Tank je to poslední na čem záleží. Je tam mnoho faktorů na to, aby se to dalo brát vážně, zejména kdo ho řídí a jaký tým ti MM namíchá a do toho nikdo nevidí, jak je naprogramované a co všechno bere v potaz při tvorbě týmu. Jediné co jde trochu porovnat je arkáda a tam je to +/- stejné, ale real a simulátor má o řád rozdílné vstupní celky, ale toho kdo neměl statistiku bys asi oblbnul.
            • A skoncime bez reakce protoze nemci jsou proste na BR 3.7 opravdu lepsi a nenadelas nic :D
            • ja ti tu rozepisu milion duvodu proc je Pz. IV a obecne nemci lepsi na br 3.7 nez rusaci a jeste jsem uplne vynechal kourovy vymetnice ty mi tu napises ze se musis krcit s Pz. IV nekde vzadu abys mel killy. Ne nemusis. Nemusis se krcit a ani nemusis bejt vzadu. Nikdy jsem tu potrebu s timhle skvelym tankem necejtil. Jakmile vyjedes dopredu mas porad stejne a kolikrat i vic sance zabit T-34 nez ona tebe. Rusky AA pro tebe neni zadny ohrozeni pokud te nenachyta na holickach a to je problem pro jakejkoliv tank na tomhle br az na KV-1.
              Jinymi slovy jestli se s Pz. IV drzis vzadu tak to nedelas dobre. Ja ti snad nahraju video jak Pz. IV umi krasne pushnout a louska jednoho rusaka za druhym.

              A jeste jsem ti k tomu pribalil nejaky cisla:
              Pz. IV F2 winrate 67%
              http://thunderskill.com/en/vehicle/germ_pzkpfw_IV_ausf_F2
              T-34 1942 winrate ani ne 40%
              http://thunderskill.com/en/vehicle/ussr_t_34_1942
            • Jasně, jak jsem psal, PZ IV F2 - G mají němci prakticky nejlepší kanon v daném BR, asi není nutné vypisovat co všechno bez problémů prostřelí, když je to vše :) ale jakmile tě někdo zmerčí, tak stačí jedna rána a končíš. Je to takový glass cannon, u F2 si s tebou poradí i AA. T-34 nebo KV má sice horší penetraci a přesnost, ale ve většině případů to stačí, jen s velmi silnými tanky o celý BR jsou občas problémy, ale většinou je stačí objet nebo přenechat tankům s vyšším BR v týmu. Je to univerzálnější a daleko jedonudšší tank na použití. S Pz IV F2-G se musíš krčit kdesi vzadu a doufat, že tě nikdo neuvidí. Sice dokáže prorazit cokoliv i z velké dálky, ale to je vše, když s tím vyjedeš víc dopředu, tak končíš rychle.
            • No nevim... nejradsi ted hraju prave br 3.7 za nemce protoze s Pz. IV F2 a G je to jak prepnout na easy mode. T-34, muzes strelit prakticky kamkoliv (az na poklop ridice ktery je z nejryzejsiho Stalinia) a kvuli tomu jak ma hezky nahnacanou posadku jde na jednu ranu. KV-1 kdyz se dobre nauhluje tak je to vetsi orisek ale rana do prave tvare nezklame skoro nikdy (vyradis delo i strelce) a pak uz to je legrace a uz jsem vypravel o Wirbelwindu kterej si na blizko bez problemu smlsne s lepsima nabojema i na T-34 zepredu a navic je to snad uplne nejlepsi AA ve hre?
              A k tomu skvela BF109 na kterou se da pridela 250kg bomba + Me 410 se dvema 500 kg bombama :D Br 3.7 je za nemce uplne eno nuno...
              Vyhravam odhadem tak 80% her.
              T34 dokaze nejakou ranu odrazit mozna proti Shermanovi ale ma absolutne mizernou depresy dela, prumernou penetraci, ten kanon neni nijak zvlast presnej a k tomu odpruzeni ktery je teda poradna mizerie (po zastaveni trva tak dvakrat delsi dobu nez tank zhoupne a dokazes vystrelit proti Pz. IV a strilet za jizdy nema uz vubec cenu). Pancir a prochodnost terenem je super ale kdyz umis hrat Pz. IV tak malo pancire neni az tak znatelna nevyhoda protoze ve vysledku vyhrava kdo vystreli prvni.
              KV-1 ma na Br 3.7 opravdu skvelej pancir ale to delo je proste priserny a opet Pz. IV te rozlouskne pokud nejsi nauhlovanej zepredu jak prd. IL2 je sice slavne jmeno a dokaze nest bomby i rakety coz je super ale bomby jsou jenom 2x250 (kdyz nemas rakety) a s raketama 2x100, Ne ze by tim nic zabit neslo ale zvlast se stokilovejma bombama uz potrebujes prakticky primej zasah coz neni az tak jednoduchy. AA jsou jen dvacitky na nakladaku coz je neco s cim si poradi i kulomet a navic nemuzou mirit dopredu a BTR 152 ktera muze mirit dopredu ma s nejlepsima nabojema penetraci 45mm? Pz. IV z boku da ale neni to rozhodne tak jednoduchy jako s Wirbelwindem.
            • Ale je, je to jako přepnout easy mod. Zejména na nižších tierech kde dominují T34 a KV, britové mají smůlu že používali jen AP munici, které v této hře není správně vymodelovaná a buďto musí hodně přesně mířit na komponenty nebo zasáhnout víckrát, němci mají zase většinou papírové tanky, které neodrazí nic a až s PzIV F2 slušnější dělo, americké shermany docela jdou, ale zase jsou vysoké a dobře se do nich trefuje. Oproti tomu nízká T-34 se skoseným pancířem dokáže docela slušně odrážet a APHE nadělají v tanku daleko větší paseku.
            • IS6 se da s trochou sikovnosti uondat ale je to trosku tezsi orisek na rozlousknuti. Ruskej "bias" vzdycky funguje jen do chvile nez zacnes hrat za rusaky. Pak si najednou uvedomis ze to neni takovy jak se rika :D
            • A s kym bys pak hral? Vetsina by chtela samozrejme hrat s tim nejlepsim, takze situace 10 Tigeru II proti 10 Tigerum II by ti vyhovovala vic? A nemam pocit, ze by sikovni hraci v Tigerech meli zrovna problem nakopat zadek napr. povojnovym britum, i kdyz maji stabilizator a APDS. A ten rusky biasje take hodne pritazeny za vlasy - i kdyz ta IS6 je furt mr*ka... :D
            • jamar28
              No jo, jenže co si pak počít, když soupeř má nejen lepší stroj, ale hlavu používá taky? Jako je to pravda no, někteří hráči to hrají úplně dementním stylem. Vždycky když vidím ty hordy těžkých tanků, jak v jedné koloně jedou přímo do města nebo si vůbec nehlídají boky a týl...Na druhou stranu je to pak zábava, jako střílení kachen. Můj rekord je zatím 18 zničených nepřátelských tanků v jedné hře. *1*
            • Protoze hra, kde hrajes proti silnejsim souperum proste nevyvazena je.
        • jo no, Maus je uplně nepoužitelný, jede to 3km/h a poválečný tanky s lepší municí tě stejně prostřelí všude, good luck proti t-54 a t-55, ale ve WT vždycky nadržovali rusákům, to se nezměnilo *1*
          • Maus byl uplne nepouzitelny uz za valky takze zadna velka zmena...
            • Spatne reaguju...
            • Ratte by byla uplne nova uroven zbytecnosti a nepouzitelnosti :D
            • jamar28
              No a teď si představte, že by zkusili vyrobit Ratte, tisícitunový tank, 14 metrů vysoký a osazený dvojicí lodních děl. Hitlerovi se nápad líbil. Skoro to vypadá, jako by si těmi mega projekty něco kompenzoval. *1*
            • to ježdění po dně musim vyzkoušet, občas hraju ten ruský obojživelný tank, ale akce na vodní hladině většinou končí dost blbě.. ale až přidaj do hry lodě, mohlo by to bejt zajímavý

              "kapitáne, 4 tanky se přibližují k našemu pravoboku" *1*
            • Bylo velké jako stodola v době kdy nepřítel měl leteckou nadvládu a žádný most to neuneslo, ale mělo se to udajně sunout po dně, což bych taky chtěl vidět. Zkrátka praktické po všech stránkách.
            • nikdy nebyl nasazený v boji, ale už ta logika, dochází nám suroviny a palivo, neřítel se blíží ze všech stran, co s tim uděláme? vyrobíme 180ti tunovou obludu co žere jak_kráva. *1*
  • Hral jsem x let il2 ... musim rict ze to je oproti war thunderu 100 a 1... tim myslim ze il2 je narezovejsi, hraju ted wt ale musim rict ze me celkem dost stve nevyvazenost tanku jako treba t44 vs tigr 1?a podobne nevyvazenost urovni... a hlavne nesmim zapomenout... Penize!!!! Plat a jsi nesmrtelny... neplatis a mas prd...
    Realita il2 kdyz jsem ji hral byla absolutne neprekonatelna cimkoliv hlavne editace map!!! Z meho uhlu pohledu 100 bodu il2 a tak 25 wt...
    • Nevyváženost je kravina. Buď chcete věrohodnou simulaci, kde prostě německé motory byly stokrát lepší, než všechny ostatní a po obloze létalo stokrát více Angličanů, než Němců nebo chcete hru, kde je vše pro hratelnost vyvážené, ale nerealistické.
    • Ve WT zadny plat a jsi nesmrtelny neexistuje. Vubec nevim kde to beres :D Co se vyvazenosti tyce tak WT nejede presne podle historickych obdobi prave aby hra byla vyvazenejsi. T1 proti T34 z kratkejma delama a M4 shermanum s kratkejma delama by nebyla moc vyvazena hra :D
      • jamar28
        Jo jo, vždycky se musím smát, když fandové brečí, jak je hra nerealistická a že proti jejich Tigeru stojí novější stroje. Bych chtěl vidět jejich výraz, kdyby s Panzer I a II museli jezdit proti KV-2. *1*
        • mě se nedávno s T-50 z prvního tieru povedlo sejmout Leopard, to bylo radosti *1*
        • wenceslaus
          V uzavreny bete to bylo (teda KV-1) a byla to nahodou docela legrace... obcas.
          Tenkrat poskozeni neco znamenalo a kdyz se KV podarilo znehybnit, takse na nej zavolalo delostrelectvo a modlilo se :)
          Trochu podobny jako se starsi t-34 proti Tigerovi.
          • jamar28
            Já v uzavřené betě byl a tohle si nevybavuju. Vzpomínky mám hlavně na BT-7, které byly v té době strašně OP. *1*
        • Ono vůbec je dost problematické realně zobrazit bitvu, když máte jen tanky. Pěchota a proti-tankové kanony a letectvo udělalo svoje. Navíc ryze tankových bitev hlavně zezačátku moc nebylo a ani se s tím úplně nepočítalo. Tanky našly slabé místo v obraně a vjeli do týlu a tam dělali paseku. Silnému odporu se snažili vyhnout a obklíčit je. Pokud máte frontové jednotky odtržené od zásobování a velení, tak se spíš vzdají. Ale to je spíš ve stolních wargamách, na PC se skoro vždy hraje na 100% annihilaci což moc reálné není. Navíc i při sebemenší poruše nebo znehybnění tanku (o terén) posádka vyskákala a běžela zpět pro nový tank a až po bitvě se opravilo/odtáhlo co zbylo.
    • No to bude asi tím, že Il-2 byla hra, co si zakládala na realistickém přenesení strojů do hry, zatímco WT, neřkuli ještě 100x hůře Wold of Everything si zakládá na prodeji bonusů a k tomu je třeba co nejvíc hráčů. Co nejvíc hráčů znamená, že je nutné ty hráče natáhnout na možnost lítat s tím, co se jim líbí, takže pokud se hráčům líbí lítat s nějakým zasrancem, co byl naprosto beznadějnej cip, s kterým nechtěli lítat(či jezdit u tanků) ani sebevrazi, autoři hru poladí tak, aby ten beznadějnej cip byl naprosto konkurence schopnej s nejlepšími adekvátními typy. I kdyby zobrazené statistiky říkaly něco jiného. Jinak by se hráči nasrali, že s jejich zvoleným miláčkem nejde vyhrát(protože to ve skutečnosti nešlo) a mohli by odejít na jinou hru-a to je konec kutoulejících se zlaťáčků do kapsy všech pay-2-win vývojářů.
      • Asi sis spletlu hru, WoT si hraje s vlastnostmi svých krabic, pardon tanků, ale WT se drží jakž takž u realistických strojů, ale pak je páruje podle raitingu aby to bylo "vyvážené", takže Sherman s krátkým 75mm je super tank, když nemůže potkat Tigera, ale je to jen tím, kde je podle raitingu a s čím se může potkat. Jinak jediné co lze reálně koupit je progress hrou, jinak se tam nic moc co by mělo zásadní vliv na výhru nebo prohru pořídit za peníze nedá.
  • Tato sprava to opomenula, ale pre Il2 je vyvijany aj singleplayer karierny mod, kde si budete moct zalietat dynamicku kampan za urcitu jednotku, zbierat vyznamenania, zostrely, atd. vsetko co k tomu patri. Malo by to vyjst spolu s BoK. Podoby karierny mod je implementovany aj v starej RoF a je vyborny, toto bude este lepsie. Original text od autorov, ktori od pocitaku poctivo kazdy tyzden zverejnuju velmi zaujimave vyvojarske denniky:
    ------------------------------------------------------
    as you of course remember, one of the key new features of Battle of Kuban is the new gameplay mode - Career. In this mode, you'll build your character, a military pilot. His career will develop day by day in the chosen theatre of war. Each morning (except the days with non-flying weather), the plan for the day is set and the outcome of an each sortie influences your squadron (the pilots can be wounded, lost, the aircraft can be damaged, etc.). The player character will participate in some of the sorties, while the results of other ones will be generated automatically based on the overall frontline situation, how experienced the AI pilots are and which aircraft with what armament they have, weather conditions and so on.

    At the end of the day, all pilots stats are updated and in the course of the following days, they could be awarded and advance in rank. When the player character becomes the regiment commander, new tools are given to him during the planning phase to assign other pilots to a mission, set up their aircraft, weaponry, fuel and plot the flight route.
    One of the planned features of the Career mode are historically correct weather conditions for each day (averaged for the theater of war), squadrons positions and what aircraft they had. The daily tasks reflect what the squadron was up to during the set timeframe. Overall, this mode will let you learn more about the battle of Kuban (and Moscow and Stalingrad).
    At the beginning of our work on the Career mode, we performed a huge research on squadron histories and the community helped us in this endeavor. In addition, we found almost all German squadron emblems. In Soviet tradition, the air force regiments didn't have emblems, so we decided to use their banners instead.
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    • Nemas tuseni jestli uz pujde zalozit malou coop hru napr. pro dva hrace bez nutnosti dedikovaneho serveru? Nekde jsem cetl ze to je v planu ale nemam tuseni jestli plan nejak pokrocil.
      • Ano, pokial viem jedna z veci pri vydani BoK by mal byt aj co-op mod (podobny ako je implementovany v RoF)
  • Ad Engine, jen aby to nedopadlo jako War Thunder, který používá engine navržený čistě pro letadla.

    Doteď se jim nepodařilo fixnout ty rendering glitche kde vám mizí objekty i celá mapa okolo objekt nepravidelných tvarů (šutry, polorozpadlé budovy, atd.).
  • Měl jsem za to, že IL2 je od tvůrců War Thunderu, ale jak tak koukám, je v tom slušný guláš. Co díl to jiný tým, ale Gaijin se na ní přeci jen také podílel.
    • Pouze na jednom dílu, který víceméně stál za prd. Byl velmi nedodělaný. Jeho název byl IL-2:Birds of Prey

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit