Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To, že hra byla velmi úspěšná, na Kisku nelze popříti a lze jen přát, díky tomu Dan oslovil i zahraniční hráče, kteří jsou z hlediska marketingu a budoucího zisku velmi, velmi důležití. To že je založení projektu na Kicku samo osobě skvělá propagace a PR tah "zadarmo" je skvělý bonus, který se vrátí v podobě finančního zisku po vydání plné hry.Li nebuďte takový pesimisté, hodnotíte a soudíte neúplnou "hru"jen díky tomu, že Vás Dan nechal nahlédnout za oponu a ukazuje Vám, že vývoj hry v dnešní době není žádná sranda. Věřím, že kdyby jste takto nakoukli za oponu například legendární hry Mafia 1, tak by jste si jí třeba vůbec ani nezahráli.Uvědomte si, že buduje nové herní studio a značku, není zajetý EG, Activision atd.Osobně se těším na plnou verzi hry, kterou si zakoupím a zahraji.(Alfy, Bety, dema nehraji to je pro "vývojáře/hráče" kteří mají vychytat chyby. Nakonec taky si nekoupíte auto jen se šasi a nepočkáte si na zbytek, koupíte si celé a hotové, pak můžete hodnotit jeho jízdní vlastnosti.)
    Dan je perfekcionista a to je u herního průmyslu dobře, viz. hry na kterých pracoval. A co se týče trollů, závistivý, nepřejícní a hloupí lidé jsou všude. Když budeme tato individua ignorovat tak přestanou. Je to to samé jako s malými dětmi, které se snaží na sebe stáhnout pozornost, mezi dospělými. :) Respektuji přínosnou a logickou kritiku založenou na reálných argumentech/číslech a ne subjektivních domněnkách. ;)
    • tak při vývoji Mafie vycházel ve Score (nebo to byl Level, už nevim) vývojařský deník Dana Vávry, kde pravidelně řešil problémy se kterými se potýkají *4*
  • Nejúspěšnější projekt ?A to z jakého pohledu?Peněz nebo odovedené práce?
    • Chim
      Přečetl sis dobře nadpis článku nebo máš problém s chápáním významu textu?
      • *7*
  • dobra, no :D
  • Sranda je, jak si místní hejtující retardstvo myslí, že když si k těm svým blitkům naklikají pluska, tak že pak budou mít nějakou váhu.
  • tretí misto na ks to je jak prohrát v paralympiade. navic za jeden rok kde ani nebyli zadny soutežici. jak mohl dobehnout tretí když bežel sam na draze to je mi zahada
  • TheGGG
    Dotlač ten King Kong Cum a nemel Vavřo.

    Fakt sem natěšenej na ten soubojovej systém
  • Paskvildom je projekt odsouzený k naprostému, monumentálnímu krachu. Je s podivem, že stále tolik lidí, zejména z řad odborné veřejnosti, má růžově brýle na nose a odmítá je sundat. Někteří z nás už dávno Vávrovo fiasko prohlédli a vědí, že očekávat solidní RPG je v tomto případě naivní.
    Vávra svoje dílo, na kterém "bohužel" pracují schopní lidé a podpořily ho tisíce lidí, neustále podkopává a dělá vše proto, aby zcela zazdil důvěru v něj vloženou. Zřejmě však část jeho nabubřelého ega tuší, jak obrovské sousto si ukousl a nemá šanci je pozřít, proto alespoň zavile kope kolem sebe, kritizuje všechna možná RPG i jiné hry, aby měl po vydání Paskvildom braku v ruce alespoň jednu jedinou umolousanou hrací kartu, a sice: "No aspoň je to úplně jiné než Witcher, DA nebo Skyrim. Dodal jsem hráčům něco jiného." Tak to nepochybně. Inu to nejlepší, co by se hypoteticky mohlo stát, je vzpoura, Vávrova defenestrace zbytkem týmu a usilovná, konstruktivní práce na RPG bez Vávrových výmyslů a rušivého vlivu.
    Zatím je to totiž naprostá zoufalost. Vávra se vyžívá v jakési sebemrskačské prezentaci svého týmu, nezaujatý divák musí po zhlédnutí jeho prezentací nutně nabýt dojmu, že tým Warhorse je banda neschopných prosťáčků, kteří nedokážou naprgat ani kalkulačku a kvůli synchronizaci času musí žadonit o pomoc do Polska. Bohužel spoustě lidí je tento styl sympatický a Vávru v něm podporují.
    Dosud prezentovaná alfa Paskvilu je naprosto nekonzistentním edutainmentem bez jakékoli hloubky či hratelnosti, soubojový systém nepřítomen, RPG prvky nepřítomny, 3rd person pohled na postavu nepřítomen, dungeony nepřítomny, lore nepřítomen. ALE - máme kuřata a alchymii, tedy realtime míchání šestnácti druhů kytiček v hmoždíři a hrnci, vše v motioncapture.. Ano je to alfa, ale zároveň se jedná o ranou, hratelnou verzi hry a platící věřitel má právo na víc, zejména s přihlédnutím k faktu, že Paskvildom je ve vývoji již od roku 2012.
    • ježiš z toho čiší frustruace? Ty znáš vávru osobně něco ti udělal v IS (2k czech?), protože tímto příspěvkem jeho prozrazuješ svoji osobnost a frustraci a je to docela hrozný .
    • walltar
      http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/154/912/berneydidnotread.gif
    • Termín "Paskvildom" jsi vymýšlel asi dlouho, viď? Aby byl úderný, vtipný, aby to byla "stěra", viď? Bohužel to byl promarněný čas :( Příště to ale určitě vyjde ;)
    • Chim
      Teda to musí být skutečné peklo, když se ti tohle honí hlavou.
    • Tvoje snaha o to napsat něco tak debilního, že to bude citovat i Vávra na FB, už je fakt směšná. *7*
  • species
    No tak to je pecka, treba zbudou prachy i na zachody :D


    Ne vazne, Vavrovi silene fandim, backnuto mam, alphu uz mam projitou tisickrat. Nezbyva nez poradne drzet palce at to vse vyjde!
  • Zatím pan Vávra předvedl jak dokáže být kritický.Doufám že také ukáže že umí dělat a hra bude bez chyb a v termínu.
    • Paulcz
      Kde se dá stáhnout tento hate text generator ? :)
      • na tohle si skopči :Kde se dá stáhnout tento hate text generator ? :)
  • A v roce 2032 bude také hrou s nejdelší dobou vývoje do finální verze *4*
    • Aspon nemohou rict, ze Mafia 2 byla dlouho ve vyvoji jen kvuli enginu *2*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit