Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nevím, s jakými fyziky konverzoval, ale cestování časem dozadu a nějaké časové brány jsou většinou fyziků považovány za úplný nesmysl.
    • To není tak úplně pravda, v čistě teoretické rovině fyziky není zcela vyloučeno (ale ani potvrzeno) cestování časem dozadu (ovšem jen po hranici vytvoření stroje času - cestovat časem před vytvoření stoje, který by mě teoreticky časem zpět poslal možné není ani teoreticky) . Také otevření a udržení červích děr je teoreticky možné za použití tzv. záporné energie - vzniká např. za pomocí tzv. Casimirova efektu. V praktické rovině a blízké (ostatně i vzdálené a asi i velmi vzdálené) budoucnosti je to zcela nedosažitelné.
    • A i kdyby, tak mi vždy přijde v příbězích tohoto typu vtipné, jak ta "kvantová fyzika" funguje čistě na úrovni jednotlivých postav a jejich akcí se zanedbáním motýlího efektu. Podle mě by to fungovalo mnohem líp, kdyby se tak explicitně na reálnou fyziku neodvolávali.
      • Ok, ještě než se někdo chytí... zkusím to napsat bez spoilerů - jo, v jednom důležitém místě v B:I mé výtky až tak neplatí, ale je to jenom jedno místo, kde se to hodilo.
  • Aby mi taky má práce úplně nezapadla, mrkněte na video s titulky. ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=PnK1Duzu3zw
    • Chápu to tedy dobře, že původní obličej Elizabeth, který jsme mohli vidět v prvním gameplayi byl změněn na základě toho, že ta ruska udělala cosplay a vývojářům se tedy obličej té ruské slečny zdál ještě více vyjadřující jejich představu o Elizabeth, tudíž původní obličej Elizabeth zavrhli a naskenovali obličej té ruské slečny jako novou variantu až v průběhu vývoje?
      • misho8723
        Tá ruska prišla ako posledná - jej tvár použili až v konečnej fáze propagácie hry - TV reklama, obal hry, plagáty, atď... ale nie kvôli nej zmenili tvár Elizabeth
  • Nejsou už nějaké informace o DLC?
  • Musim rict, ze me BI nechytil - recenze me navnadila, ale hre dat 9/10 fakt ne. Jinak serii Bioshocku mam rad. Je pravdou, ze jsem to jeste nedohral, ale nejak jsem ztratil chut. Akce chaoticka a misty docela tupa a omezena, lokace mozna zajimavy, ale ne nic extra - ocekaval jsem mnohem vic. Vedlejsi postava snad ani postavou neni, ale takovym hernim duchem - mnohokrat vedle me probehla na druhou stranu, sel jsem jinam a byla prede mnou nebo vedle me - skripta!! Jeji schopnosti nejsou vyuzity jen pomaha, jinak nic extra nedela. Misto toho jsem dohral GoW A a byl jsem mnohem spokojenejsi - ocekavani skoro zadne sice je to ve smes stejny jako 3dil, presto me to chytlo. No a ted hraju TR a Lara je nekde jinde ma taky dost chyb, presto vtahne, za me zatim 9/10 a to jsem od ni nic necekal. K BI se snad vratim a dohraju a mozna zmenim nazor.
    • Možná v tom je kámen úrazu. Nic jsi od těch her nečekal, nemohli tě zklamat, zatímco BI naopak. Jinak moc nesouhlasím s tím TR, hodnotil bych o stupeň míň (jsou tam nelogičnosti, který jsem hodně dlouho zkousával, ale finiš byl velmi povedenej), ale je to otázka vkusu, zvlášť tenhle díl bude buď úplně dole, nebo úplně nahoře. Generace odkojená Uncharted si bude libovat, generace odkojená TR bude nadávat. :) BI jsem začal a zatím teda vypadá úchvatně. Ale jsem jen za úvodem. ;)
      • Uprime me sralo, ze Lara je z pocatku takova desne decka - chybela mi ta drsnacka z puvodnich dilu. Nejsem jeste u konce mozna to hodnoceni zmenim. Nelogicnosti tu je mraky, jako v uncharted ci fc3 atd. Je fakt, ze to je a neni TR je to takova jina filmova variace na motivy TR, ale jako restart serie to tak spatny neni. Mozna kdyby hra nemela nazev TR, kdo vi jak by byla hodnocena.

        Z5 k BI dam mu jeste sanci, ale uvidim duben je dlouhej a nic co by me zaujalo nevychazi - treba pak taky zmenim nazor.
        • "Je fakt, ze to je a neni TR je to takova jina filmova variace na motivy TR, ale jako restart serie to tak spatny neni" - přesně tak. Čemu jsem se asi nejvíc vysmíval bylo, že svou díru v břiše z hrozně drsné scény z prvních 30 sekund hry řeší až skoro na za půlkou hry. Taky ty levely na začátku jsou strašně....nic moc. Jenže pak se dostaneš na pobřeží se ztroskotanýma loděma, tam jsem prostě vypnul a už si jen užíval plynulost hry. A hle, to čemu jsem se smál mi najednou vůbec nevadilo, prostě to mělo příjemný dobrodružný spád až do konce. Jeden puzzle byl dokonce náročný po vzoru starých dílů. Tím jsem chtěl jen naznačit, že by si člověk měl dělat závěry až po dohrání. Tohle pro mne byl totiž názorný úkaz toho, že jsem se u té hry ani nechtěl bavit, protože prostě nebyla jako ty před ní. :)
          • Jj TR jsem dohral a nejlepsi byl konec ;) - mohl by vznikat kazdy rok jeden TR ;) - jak si rikal od pulky super - ted hledam drobnosti na trofeje. Tak pak zpatky k BI.
    • Mně obě hry (Bioshock a Tomb Raider) přijdou poněkud přehypované. Obě jsem si užil, ale obě mají gameplay založený na absenci (quick)save a neskutečném grindu vybavení v dané lokaci. Je docela otrava muset sbírat všechno znova a celkově je to hrát jednou a zapomenout. U Bioshock je to hrát dvakrát a zapomenout, protože až napodruhé člověk pochopí děj, nebo jeho část, podle mě tam některé věci moc vysvětleny nejsou nebo nedávají smysl. Ale třeba se o tom zmíní nějaké DLC. Jinak obě hry jsou pro mě film proložený střílečkou a já mám radši otevřenější RPG jako Deus Ex nebo Vampires Bloodlines. Tam mám pocit, že hraju hru a mám možnost volby. Ne, že sleduji film a abych se dočkal další scény musím povraždit dvacet nepřátel a prohledat 10 krabic... A hlavně to spojení, utíkej za Elizabeth, postřílej stovky lidí a přirom sežrat shnilé pomaranče, zapálit si cigarety, prohledat popelnice a vrárit se půl mapy s klíčem k bedně je takové podivné... Nevím jestli je to střílečka s filmem nebo film se střílečkou:)
      • Přesně tak, navíc u Lary jsou i různe skákací akce atd. a ty tu hru oživují. BI to nemá a je to fakt jen střílečka s filem a naopak - u Lary je to v mnohém hodně podobné, ale máš takový pocit, že je to víc film - u BI mi vyprávění a styl hry přijde zastaralejší. Rychlo-dráha mě v BI neokouzlila, občas je to dost zmatečné.
        Laru vidím jako takové Uncharted v ženském stylu, protkaný dějem z Lost a pár momentů z FC 3. TR je víc skutečný, sice přehnaný ale reálnější. Navíc mě u BI štve divně rozpoložené zorné pole (nějak jsem si odvykl na FPS). Docela lituji peněz za BI Ultimate edici - (i když postavička je fakt parádní).

        K DLC - na PS3 se již objevila možnost zakoupení passu, očekávám v brzké době nášup DLC - možná, že potom BI bude tou hrou za 9/10, ale za jakou cenu.
  • Kozy
    Tohle je tak trošku mimo, ale některý oblasti mi hodně připomínaly Dishonored, vcelku mě mrzelo že tam nebylo něco jako Blink. Ale když tak přemýšlím tak asi jediný co bych vytkl jsou stejný typy nepřátel na obou stranách. Lincoln u Voxu pobavil ale mohly se víc lišit.
    • No já jsem něco jako blink viděl :), i když hodně omezené, při hopsání po hácích a kolejích pomocí skyhooku.
    • Baldur52
      nevím no, mi tedy nic Dishonored nepřipomnělo

      každopádně pokud jde o stejné mechanické nepřátelé na obou stranách, tak to bude tím, že obě strany je měly od stejného zdroje ;)

      Be the bee!
      • Kozy
        Hele v některých uličkách celkem jo, i když pravda, bylo to o dost barevnější.
        Jo to vim, jen že už to bylo dost repetetivní, chtělo to nějakou změnu. Vlastně mě asi víc bavila zhruba první polovina hry.
  • Jak už jsem psal v podcastu pracuje se na neoficial. češtině.
    Pracují na ní kluci fejfar a sfinx (možna znate z herních for a xzone).

    Trochu se perou s některými názvy, ale myslim že se stím poperou. *4*
    Zde ukázka.....jedná se o pre-alfu.
    http://www.youtube.com/watch?v=zDXUv33Hl8I
  • Hra roku!
  • GlaDOS
    Jen taková věc, co mě zaujala. Překvapivě docela často v diskuzích čtu, že BI je pořád v jádru tupá střílečka a že právě kvůli tomu si hra nezaslouží vysoká hodnocení. Že tam chybí hlubší ovlivňování příběhu, atd. Série Half Life nicméně taky nic podobného nemá a je často označována jako legendární herní série (u HL 2 legenádrní hra). Proč by tak tedy nemohl být označován i BI?
    • smejki
      To jsou takové elitářské hemzy. To má pár siláckých individuí pocit, že co není Planescape/Fallout/Arcanum/Mass Effect/whatever, to je šit. Hry se posuzují jaké jsou v rámci zvoleného konceptu, ne jaké by byly, kdyby byly bývaly bývávaly koncipovány úplně jinak. Jelikož Bioshock neaspiruje na to býti ani za půl nehtu RPGčkem, nemá takové hřímání smysl a jakékoliv šlapání po něm v tomhle směru je hloupé. Povzdech s vidinou Bioshocku jako RPGčka? To je jiná.

      Stejný případ je držkování na hack'n slash hry (Diablo), když se objevují vysoko v žebříčcích RPG her. Ano, je to primitivnější subžánr, pakárna, ale pořád je to tak, že jakmile do žebříčku vpustím širší pole konceptů, neposuzuji jejich vzájemnou nadřazenost, nýbrž míru jejich naplnění v tom kterém konkrétním díle.
    • Nemůžu mluvit za všechny a nevím, jestli by měl mít BI nižší hodnocení (ani mě to moc nezajímá), ale já osobně vidím rozdíl v tom, že se HL nesnaží tvářit jako něco, čím není. Ta akce je navíc v BI ještě mnohem absurdnější než v Half-Lifu (i když čistě mechanicky je možná lepší, než v HL).
      • Kozy
        Rozveď to, co myslíš tím " nesnaží tvářit jako něco, čím není"?
        • viz thread založený misho8723
    • janchor
      Mě zaráží to "tupá". V Infinite má akce svý jasně daný místo a tempo do ní až na výjimky skvěle graduje. O podobně strhujících přestřelkách se střílečkám doopravdy tupejm může jen zdát.
      • Coffin.Corner
        No já jsem střílecí pasáže spíš přetrpěl, než abych si jich užíval. Často to na mě bylo až příliš hektické a nemít Bioshock Ininite tak chytlavý příběh a prostředí, tak bych ho asi nedohrál.
  • KIMCID
    Hrál jsem cca 1 hodinu.Hra mě bohužel nevtáhla.Mrzí mne to, ale přijde mě že je tam moc stejnejch věci z B1 a Dishonored.Čekal jsem něco nového.Nechám teď uležet třeba časem přijde chuť.
    • zač mínus?
      • No co, prostě se lidem nelíbí, že tě hra nebavila a vzdal si to už po hodině *2*
  • Jsem si tu empetrojku stahnul, ale bojim se spoileru.
    K Infinitu jsem se bohuzel jeste nedostal, tak si to nechci pokazit (uz takhle mi i opatrny procitani diskusi nadelilo par podpasovek)
    Poslouchal nekdo celej ten zaznam? Bojim se to nacpat do usi : )
    • ales.smutny
      Prakticky se nespoileruje. Jsou tam asi dvě nebo tři popisy scén z děje, který není na začátku a sem tam nějakej zvukovej záznam ze hry. Já to zatím nehrál a prakticky nic "navíc" nevím :) O konci rozhodně ani slovo :)
      • Diky.
        Vlastne si nechci zkazit ani ten zacatek, o kterym vsichni tak basni.
        Ono asi podobny povidani nakonec stejne bude zajimavejsi az po dohrani...
        Ted to teda spis odlozim, a budu doufat, ze se k BI dostanu jeste v tomto zivote : )
        • ales.smutny
          Pokud chceš být tabula rasa, tak to radši neposlouchej :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit