Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nevím proc by to nemeli vydavat na Konzole aby ste zase na Pc meli vse co ubozaci!!!! *10* *10* *10*
  • Jack1947
    Bude to jen další krok špatným směrem přímo do propasti a bezedné jámy *7*
  • Tohle je v podstate NFS akorat jsou tam jen minimalni rozdili ze misto silnic mate les a misto aut pavouky. Za rok si na to nikdo ani nevzpomene. 1/10. Delam analyzi profesionalne, takze mi muzete verit ;)
    • JohnyTheZik
      Bobe, kdyz uz se snazis bejt vtipnej, tak to aspon nepis s chybama. Jeste par "vlyvu" nebo "analyzi" a budu si muset vyplachnout oci kyselinou.
  • Takhle nějjak jsem si kdysi představoval, že bude ta hra The Secret World, teda méně hororu a více magie a tak.. ale v celku jsem si představoval něco takového. Ty trailery na The Secret World byli dost nabité, ale nakonec to byla takový klasická onlinovka nic moc...
  • Netroufám si hodnotit hratelnost, ale vypadá to dobre. Snad se to brzo dostane alespon do predbežného prístupu. Ted jen doufat at to nevydají i na konzole.
  • bukrr
    To vypadá slušně! Konečně nějaká změna. Žádné 4 vs bambilion zombíků. 2 vs další skupinky po dvou vs prostředí.
  • Paulcz
    Možná kdyby tam byla neskriptovaná AI a podobný věci, něco s atmosférou Bloodu bych si zahrál.
  • vypada to dobre
  • TheGGG
    nuda... další pvp, online pakárna kde budou řádit mikrotransakce...
  • JohnyTheZik
    Stejne jako Evolve se i Hunt dost rychle omrzi, coz je skoda, protoze minimalne na papire to vypada dobre.
    • tu krystalovou kouli sis koupil v hrackarstvi?
      • JohnyTheZik
        Ne, ale analyzu trhu nedelam poprvy. Neni moc obtizny se podivat, jak si vedou zanrove podobny hry a jakej ma ta hra potencial si udrzet hrace (co se hratelnosti a replayability tyce).
        • P.S.
          Doufam ze ty analyzy nedelas pro nekoho kdo skutecne rozhoduje napr. o prideleni financi nejakemu hernimu projektu, protoze by byla docela skoda kdyby na to meli vlyv lidi jako ty (rozumej takovi co tomu moc nerozumi).
          • JohnyTheZik
            jj bobe.. nerad bych te zklamal, ale v businessu jde hlavne o penize a nevydelecny projekty pridelaj spolecnostem akorat problemy.. Jestli to, co chces, je aby firma s kreativnima napadama skoncila co nejdriv, tak promin, to u me nepochodis.
            • Jack1947
              Pro mě se až na vyjímky stává všětšina firem odpadem ( furt to samé a ani zábava už to není) co dělají neméně odpadní hry. Takže jim jde o peníze a nebojí se šlapat v zapáchajicích mrtvolách... fuj *11*
              Krachovat by nemuseli jen by to s tím majnstrýmem nemuseli tak přehánět a vymýšlet každou možnou blbost (NFS- Anthem offline mmo tp...)
            • JohnyTheZik
              Ja chapu, ze ti unika pointa celyho prispevku, ale kdyz se firma topi ve financnich problemech, tak vyvijet hru, ktera se pravdepodobne neuchyti, je ekonomicka sebevrazda a jediny, k cemu to povede, je to, ze ta firma zkrachuje, takze o to spis bude mensi sance na nejakou dalsi, treba i zajimavou, hru od nich.

              A ja sice chapu, ze jsem se dotknul tvy oblibeny hry, ale ocividne tvuj nazor neni moc obecne sdilenej, kdyz tu hru nikdo nehraje a kdyz ji ukoncujou. Ale napis bobovi a zahrajte si, mne je to popravde uplne ukradeny, jen se aspon nesnaz bejt za kazdou cenu chytrej, ze jde vsem jen o penize. Well, mozna te to prekvapi, ale vetsina vetsich studii ty penize proste potrebuje.
            • V některých věcech souhlasím s Bobem. Protože jsou ve vedení onech velkých firem lidi jako ty... co jim jde jen o prachy, tak budou vycházet odpad jako COD a menší odpad jako Battlefield... ano je jasné že jsi velmi inteligentní atd a to je právě ta chyba... Evolve je dle mého názoru unikátní hra v několika aspektech... pokud tě to omrzelo tak jsi určitě nenahrál mnoho hodin a nezažil jsi situaci kdy hraje spolu 5 přátel atd...
            • P.S.
              Nemam poneti co delas, ale je mi jasny ze to delas spatne;)
            • Co bych nevedel jak to funguje. Staci se podivat kolem sebe. My hraci ty hry hrajem.
            • JohnyTheZik
              Jelikoz vubec nemas poneti, jak takovyhle veci fungujou a co vubec delam, tak te tu necham, protoze na sebe akorat kupis dalsi hromadu blbosti.
            • Jasne, a diky lidem jako ty tu mame jen same recyklaty toho sameho, protoze nikdo nechce nic kreativniho podporit
        • A ktera hra je zanrove podobna? Napada mne Playerunknowns Battleground, jedna z nejhranejsich her. Na tebou zminene Evolved se to nepodoba ani nahodou.
          • JohnyTheZik
            Friday the 13th, dead by daylight, evolve.. PUBG je postavenej na battle royale konceptu, to s touhle hrou nemuzes ani pri nejmensim srovnavat. Navic, ikdyby se to jakkoliv blizilo PUBG, tak ta hra uz tady je a jestli neco lidi nezacnou hrat vic, tak taktickou a hororovejsi verzi.

            Jestli ti prijde pubg vic podobny huntu nez evolve, tak je jasny, proc ty nedelas v consultingu :D. Kazdopadne tohle je celkem bez debat, stejne jako jsem rikal, ze Evolve nema sanci na dlouhodobej uspech, tohle ma zhruba tak stejny, ne-li mensi sance. Uvidis za rok, pak si vzpomen.
            • JohnyTheZik
              Jojo, to si vyvojari z Blizzardu mysleli taky, ze maj silny znacky, a ta hra se tak tak drzi. Ten trh je hrozne presaturovanej, takze doporucovat neco, o co se snazili uz i v Dawn of War multiplayeru, je hodny bobova uvazovani no.
            • nevim proč píšeš že je to naposledy co mi odpovidas, když se snažim normalne diskutovat. Jestli bych doporučil MOBU? To není tak jednoduché (a práve proto píšu porad že podle mne uvažuješ trochu povrchne).
              zaleželo by na mnoha faktorech; treba kdyby vyvojar mel silnou značku, napr. moba z universa Warhammer 40k a prišel by s nejakými zajímavými prvky v hratelnosti, tak bych mu to doporučil. A byla by šance že taková hra uspeje.
            • JohnyTheZik
              Je celkem ironie, ze na to, co se tu tak horecnate zkousis prosazovat, doplatilo spousta studii pri MOBA boomu. Odpovez si sam - zkusil bys vydavat zajimavou hororovou moba hru, kdyz vis, ze naprosta vetsina lidi hraje dotu, lolko, nebo do urcity miry i hots? Jestli je tva odpoved ano, tak jsi prave prisel o neskutecny mnozstvi penez za vyvoj.
              Firma v pozici jako je CryTek si proste nemuze dovolit vydavat hry, po kterejch nikdo nestekne. Nehlede na to, ze udelali super zajimavou variantu jiz stokrat videneho.

              A bobe, tohle bylo vazne naposledy, zkus priste trochu vic premejslet, v konecnym dusledku sam sebe jen ztrapnujes. Nejen svoji cestinou, ktera je tristni.
            • Myslel jsem že se bavíme o tom že Hunt nemá nadeji na uspech podle tve analyzy. Jen jsem te upozornil že tvoje analyzy jsou podle mne trochu povrchni.
            • Tak mi to ješte prosím naposled vysvetli.
            • JohnyTheZik
              Boha jeho, tys fakt doted nepochopil, o cem celou dobu mluvim. Fakt jsem se snazil, bobe, ver mi.
            • A neni snad Battlefield zasadne odlisnej od CoD, i kdyz je to stejnej zanr? Presnej receno ma zasadne odlisnou hratelnost.
              (Zda se mi ze trochu slovickaris, je mi jasny ze tam neni tak zasadni rozdil jako mezi fps a napriklad strategii, ale jsou tam velke rozdily v hratelnosti. A to s ohledem na kontext teto diskuze: delani nejakych "analyz" trhu, hazeni her do jednoho pytle a vynaseni ortelu)
            • JohnyTheZik
              To sice ma, ale na tom zanru to vubec nic nemeni. Ale jestli je pro tebe battlefield zasadne odlisnej od Call of Duty, tak je jasny, proc tvy prispevky nedavaj smysl.

              SadButTrue: pravda, myslel jsem si, ze je to jen jouda, co chce mit vsechny hry v cestine.. Moje chyba
            • Podle mne to nejsou drobnosti, velikost mapy napriklad ma zasadni vlyv na hratelnost.
            • Vazne se snazis vest inteligentni debatu s Bobem??? :o
            • JohnyTheZik
              Asi jsem nemohl cekat nic rozumnyho od cloveka, kterej napise "ted jen doufat at to nevydaji i na konzole". Ale proboha, tvy rozdily jsou jen souhrn malejch odlisnosti. Protoze timhle tempem se dota lisi od evolve stejne - vetsi mapa, pomalejsi hratelnost, vic pve prvku, dva vetsi tymy. Mozna ze nez neco napises, tak by jsi mel zvazit svou vetu "moc nad tim nepremejslim". Jde to videt.

              Za rok si na tuhle hru nikdo ani nevzpomene, jestli to vubec vyjde. A tim s tebou prestavam ztracet cas, promin.
            • Lol s patkem 13 to nema spolecneho nic a tobe bych nesveril ani finance na nakup do samoobsluhy ty analyzo :D
            • Ten PUBg mne napadnul jako prvni, nechce se mi o tom moc premejslet. Ty hry ktere jsi zminil vubec neznam. Kazdopadne na Evolve se mi to nepodoba (opet, je to jen prvni dojem, moc o tom nepremejslim). Tady jsou nejake duvody proc bych to neporovnaval s Evolved:
              #mnohem vetsi mapa
              #neni to asymetricky multiplayer
              #je tam vyrazny pve prvek
              #vic tymu na mape
              #ukoly se muzou menit, to jest nebude to porad jen ten pavouk
              #mnohem pomalejsi hratelnost, v clanku se pise ze zapas muze trvat i 40 minut
              #ja tam nejake prvky Battle Royale vidim

              Proste ten tvuj rozbor je povrchni. A treba Evolved nemel uspech ne proto, ze samotny koncept by byl spatny, ale kvuli jinym duvodum.
    • Mě Evolve neomrzelo... stále to hraje hafo lidí.
      • JohnyTheZik
        Jestli tim hafo myslis prumerne 400 za poslednich 30 dni, tak pak jo.
        • Je to dost na to abych si parádně zahrál. Pořád přibývají noví hráči a často se mi stává že jsou plné servery...
          • JohnyTheZik
            Nechci ti brat iluze, ale od cervence 2016, kdy tu hru vydali f2p ta hra jen prichazi o hrace, a jestli jsou pri 400 hracich plne servery, tak to jen vypovida o tom, ze 2K ten konec podpory myslej smrtelne vazne, kdyz uz shazujou i servery.
            • JohnyTheZik
              Samozrejme myslim potom, co to nabralo asi 15 tisic hracu po vydani f2p, come on dude, prece nemusim vypisovat uplne vsechno.. Dalsi mesic to nemelo ani polovinu, dva mesice na to sotva desetinu. Ja nemluvim o tom, jak je ta hra zabavna, nebo ze tebe nemuze bavit. Muze, ale vetsinu hracu ta hra hned omrzi a proto ji prestali hrat. Kvuli tomu "projekt nebyl rentabilni". Protoze ji nikdo nehral kvuli vsem tem bugum a tomu, ze v ty hre po chvilce hrani neni co delat.

              Na takovy jedince narazis vsude no, nicmene evolve je fiasko a obri neuspech, kterej se stejne tak dobre muze stat i tady u Hunt:showdown. O tom mluvim, ne o tvy osobni zabave.
            • To se pleteš, protože po vydání f2p populace rapidně vzrostla a chvíli se to drželo...pak protože to nebylo rentabilní museli projekt ukončit...ano nehraje tam milion lidí, servery lagují a je tam dost bugů, ale pro mě je to jedna z nej her co jsem v životě hrál. Potkávám lidi co mají 700+ nahraných hodin a stále hrají :-) jestli máš lepší online hru, kde můžeš hrát za mocné monstrum tak sem s ní :-D
    • Víc než k Evolve bych to přirovnal k Rustu od Garryho Newmana, akorát teda bez stavění. Přece jen se ten element high risk high reward v Evolve moc nepovedl a byla to nakonec docela obyč arénová řež kde se šlo hned na věc se vší parádou.
      • JohnyTheZik
        Tohle ma k rustu stejne blizko jako evolve k dayz. Vicemene je to jen alternativa patku 13. a podobnych her (dead by daylight apod), jen s tim rozdilem, ze tady za pavouka nikdo nehraje. Nic to nemeni na tom, ze parkrat zabijes pavouka, parkrat te zabijou jiny hraci, zkusis vsechny mapy (jestli jich ma bejt vic) a to je tak vsechno, co v ty hre zazijes.
        • Asi si u toho Rustu moc neztrávil viď :) Rust a Hunt:showdown mají podle videa společný pocit ze střelby, v dayz je todle trošku jinde už jen díky pohledu třetí osoby, kterým si pomůžeš pomáhat koukat za roh a podobně. Dayz nemá taky tak silnou proměnu herního stylu když přijde noc.

          Ale už ztoho co píšeš je mi jasné, že to asi nebude tvůj šálek kávy. Pouhý strach o holý život ( ztráta výbavy kterou dáváš dohromady celé hodiny ), zvažování pro a proti při různých situacích dotvaří atmosféru a pumpuje adrenalin v takové míře kterou jsem v žádné jiné střílečce už od dob doomů a half lifů nežažil. A to je přesně to co od střilečky čekám, pořádnou přestřelku kde druhého můžeš přehrát i na zkušenosti a znalost terénu, ne pouze proto protože má lepší staty na zbrani, nebo bleskové reflexy.
          • JohnyTheZik
            Spolecny pocit ze strelby. Tak to je jeste lepsi nez bobovy rozdily.

            Tady prece vubec nejde o zasazeni, nebo jak ta hra vypada, ale co se v ni dela a jakou to ma replayabilitu. Rust, pripadne jakakoliv jina varianta tyhle hry, je diametralne odlisna od "mas lokaci s par tymama, zabij bosse, utec". To si zahrajes parkrat a staci. Stejne jako tomu bylo u vsech dalsich her s podobnym napadem.

            Naposledy, ano, ta hra se bude hrat jinak, je to o necem jinem, vyzaduje jinej pristup, ALE problem je v tom, ze se takovyhle hry hrozne rychle omrzej. V ty hre musi bejt duvod se do ni vracet. A ten tady, aspon zatim, fakt nevidim.
          • je to profesionalni analytyk, tyhle faktory jsou pro nej jen drobnost
        • to je prave celej koncept soucasnych EA her, ta cena je v podstate za 1-10 hodin hrani. vic od toho uz ani necekam. maji technologie, ale nemaji napady a vetsina her je strasne upadkovych.
          • JohnyTheZik
            EA jako Electronic Arts nebo Early Access? Protoze pokud to prvni, tak s tebou asi nemuzu uplne souhlasit. V posledni dobe jsem hral Titanfall 2 a to je super multiplayerovka, ve kterym jsem par desitek hodin utopil, to samy battle1. Mass Effect, at uz te ta serie bavi nebo ne, urcite neni hra jen na 1-10 hodin, takze jediny, co mi na EA sedi s touhle hraci dobou, je tak maximalne Unravel a to jsem fakt ochotnej odpustit, protoze je to kus umeni.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit