Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • "Blacklist napravuje nahořklý dojem ze Splinter Cell: Conviction i Double Agent"

    Double agent bol pre mna asi najlepsi SC...hra na 2 strany bola velmi zabavna,bolo to obohatenie serie,ktore by som kludne prijal opat...bohuzial conviction je skoda komentovat,a ako sa zda,ani blacklist nebude ziadna slava... *7*
  • USER47
    No nevím, stealth hratelnost si představuju trochu jinak než "rychle se pohybovat po bojišti, zasadit jeden úder vojákovi a o pět sekund později a o dvacet metrů dále zopakovat to samé na jeho kolegovi." Pořád to na míle zavání Convictionem.

    Co se týče toho "ghost" videa, je tam zjevná přesně ta věc, která mi vadí třeba na Hitman sérii už od Blood Money. Levely nejsou pojatý jako prostorový puzzle, který má člověk za použití svejch schopností a vlastností herní postavy vyřešit, ale je to předskriptovaná kulisa, která ti řekne "jdi doprava a prostřílej se nebo jdi doleva a propliž se". Tak jde hráč doleva, jsou tam pro něj očividně nachystaný římsy, nepřátelé všichni čuměj do blba a nebo jsou jejich patroly načasovaný tak, aby se hráč nemusel ani zastavit a nedej bože na něco počkat. Působí to hloupě a naprosto to likviduje pocit, že hráč se proplížil za pomoci svýho vlastního umu.
    • jinak vzdycky jsem ze serie povazoval za nejlepsi dvojku, ale kolega v praci doparil ted petku a zacal hrat dvojku, kterou ma taky nejradsi a rikal, ze vidis krasne, jak ta hra je zastarala a uz to neni ono. Spousta modernich funkci ti tam chybi. AI je silene nerealna - oddelas nepritele na jedny strane mapy, aniz by te nekdo videl a jdou po tobe nepratele z druhy strany mapy. U Hitmana 5ky se mi libi, ze je KONECNE realne zpracovanej system svedku. Kdyz oddelas vsechny v dohledu a zmenis prevlek a chovas se nenapadne, jses v pohode. A Challenging to je porad dost. Mise ve spodni casti vezeni nebo pak ve meste s profi vojakama vsude kolem byly dost tezky a daly se resit MNOHA zpusoby - jak rikas, prostorovej puzzle. V Hitmanovi 5 je vlastne kazda mapa takhle komplexni a ma mnoho cest do konce. Podobne jako dvojka. Ale je pravda, ze uz to neni tak hardcore obtizny, mas tam checkpointy atd. Coz v jednicce bylo treba kompletne sileny. Tam to bylo bez checkpointu, nebo s jednim checkpointem max tusim a mise byly obcas kvuli tomu dost obtizny. Jedna chybicka a repete. Ale to neznamena, ze neni novej Hitman dobrej a misty solidne tezkej...
    • si asi hral jiny hitmany nez ja teda :)
      • USER47
        Když srovnáš Blood Money třeba s dvojkou, tak je strašně očividný, jak ti v BM vývojáři umetaj cestičku. Když už si vybereš možnost řešení, tak prostě jdeš a každá hlídka ti uhejbá z cesty či se otáčí právě v těch momentech, kdy jseš poblíž, abys nikde nemusel čekat. Vypadá to efektně na walkthrough videích, ale dost to likviduje hráčovu představu, že je kreativní a vymyslel originální řešení.

        Blood Money má oproti Silent Assassinovi v některejch věcech navrch (vizuálně rozmanitý a originální prostředí, absence přesunovacích misí atd.), ale s tou předskriptovaností šli moc daleko a vytrácí se ten pocit "emergent" hratelnosti.
        • RDKkey
          Nevím, zdá se mi, že zjednodušování některých elementů je ku prospěchu věci. Hitman 1 byl hardcore, a o zjednodušení jen volal. Myslím, že srovnávání 2dílu a 4tého je nefér. Je to úplně něco jiného. Podobně jak Needy, Splinter Cell, Max Payne, atd. Kdysi mě zajímalo, pokud bych hrál nějakou hru a těžkou, jestli bych se k ní někdy vrátil ? Ne, ani jednou. Člověk se chce bavit, a pokud to není zjednodušování v podobě COD, kde člověk spíše pozoruje než hraje, tak Hitman i Splinter Cell ho bavit budou. Nejsem ten typ, kdy hledám a hraji hru, kde je všechno jednoduché, ale hledám hru, kde člověk přeci jenom musí ještě přemýšlet. Naposledy jsem dohrál hru GR:WF a GR:WF2 a řeknu to na rovinu, chvíli jsem se nudil, a chvíli bavil.Hm a to bylo celé. Ještě jsem si vzpomněl na Tomb Raidera 1čku 2ku ,kterou jsem měl rád, ale Legend, Underworld mám raději. Proč ? Protože člověk vnímá i něco jiného než jen to, aby neumřel, hru si prostě užívá a hlavně není to žádná frustrace. A je jasné, že hlavní vliv na hry mají konzole, protože hardcore hra a konzole nejdou dohromady.
          Buďme tedy rádi, že ještě takové hry vůbec vycházejí, mohli by se na Nás totiž taky vy.rat a dělat pouze a jenom pro konzole, i když k tomu není daleko. Já osobně díky alespoň za to. Na Splinter Cell se těším, ale jestli tu nadále budou vládnout konzole, jako že jim patří skoro celý trh. Tak budete leda vzpomínat jak byl Conviction super, i když nyní na něho nadáváte.
        • Očividně jsi nehrál Absolution na Purist. :)
  • mi sam fisher prijde v jednom dilu mladej, v druhym starsi, vrasky, prosedively vlasy, ted zase mladej... tak kua at uz mu vyberou nejakej vek a at starne trosku realne :) priklad by si meli vzit z hitmana
  • Stealth video je sice pekny ale nikdy by me nenapadlo to takto hrat. A to z jednoho prosteho duvodu, nepusobi to verohodne. Proste bych ani za mak nedoufal ze by mi neco takoveho mohlo projit aniz by me protivnici odhalily a roztrilely mi pozadi.
    • A navíc to říká, jak kdyby právě objevili "stealth styl" a předkládají ho hráčům jako naprostou novinu ... bože. A ta skalní traverza ... jejdanánku ...
    • U toho frajera u závory je to přesně vidět, to už je prostě kravovina... Chjo. myslím, ze ta zmínka o mainstreamovosti v článku je ta nejdůležitější ze všeho. Je jedno, jak hustý základ, ta hra bude mít, jestli ji zkpni tou dnešní oblíbenou vsepristupnosti, na chaos theory si můžeme nechat zajít chuť
      • Už poslední SC nebylo to pravé ořechové. A pochybuji,že by udělali krok vpřed,spíš vzad,jak už to bývá zvykem.. Škoda,další dobrá značka umírá...
  • KIMCID
    no furt se těšim
  • Mno čte se to pěkně, trošku jsem se původně obával přemíry akce, ale dle dojmů to vypadá nadějně ........ uvidíme necháme se překvapit. Škoda, že se autor nezmiňuje trošku o zvukové stránce hry a hlavně o hlasu Fishera, prostě mám zafixovanej hlas Ironsida tak by mě zajímalo jak to viděl a hlavně slyšel Autor :)
    • Až do Chaos Theory byly Samovy hlášky pronášené jeho typickým hlubokým hlasem srovnatelné s Dukem.:-))
    • Už sem se bál, že toho Ironsida nikdo nevytáhne, to je oblíbená záležitost. Asi jsem jeden z mála, kterému je opravdu u zadele, kdo hlavní postavu nadabuje.
      • Určitě je možný že je to některým lidem jedno kdo dabuje hlavní postavu, ale prostě po 5 dílech (nepočítám Essentials) kdy slyším někoho s tak specifickým hlasem jako má Ironside tak mě to prostě jedno není, ale je to samozřejmě pouze můj osobní názor a nikomu ho nenutím, spíš to byl dotaz na autora, ale asi do diskuze nechodí :)
      • KIMCID
        jsi
  • Cypri
    Inu dobrá, tenhle článek mě trošku uklidnil s tím, že to nemusí být až tak hrozně mega akční a já tedy přestanu předčasně prskat. O to víc ale pak začnu když to fakt bude průšvih *1*
  • Thanks, Luke *3*
    • D3sert
      Nemyslel Pavel spis Ethana Hunta z MI? :D
      • Luke
        Myslel. Je trotl. Opraveno. Dík.
        • Prosím o ban za užívání vulgarit. Děkuji pěkně *15*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit