Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Monstrum je slovansky nazev... Jo... Protoze ten jeho do oci bijci latinskej tvar, ze kteryho v cestine vyplyva i dost specifickej zpusob sklonovani treba nestaci. LOL tobe, autore.
  • Tohle v oculusu
    http://www.youtube.com/watch?v=gLDYtH1RH-U
  • Jack1947
    Hned kdyz jsem si precetl Monstrum (Cloverfield) trosku jsem se zdesil ... po tolika letech by se tahle bejkarna dockala herniho zpracovani. Nastesti to tak neni. *4*
    • Ten film by byl na OR bomba, hlavne diky tomu jak je natoceny.
      • Jack1947
        *11* Asi takhle... jo no nakej "handycam" horor kdyz se u tioho dela lidem spatne i bez 3D by to na OR chtelo jako sul. To by pak byla panecku zvracecka. *15*
  • No a když ta hra bude mít 5 hodin dlouhý příběh, tak to člověk bude muset dát najednou v kuse? *1* No nevím. *8*
  • Jestli byl původní název Project: Maize, tak nevím, jestli to mělo něco společného s bludištěm, spíš s kukuřicí, ale možná to je nějaký slang, fakt nevím :).
  • Jack1947
    Permanentni smrt... mohlo by se to stat castejsim jevem ve hrach. ( pripomelo mi to , PS2 hru s agentem 007 kdy mel hrac 3zivoty a po vycerpani vsech. Se Disk roztocil takovou rychlosti ze vymazal data a pravdepodobne se znicil ?? no jasny nakonec z toho samozrejme nic nebylo.)

    Predstavte si permanentni smrt v COD - to by byla lahoda. *15*
    • Angband bez Cheat death. Po pár letech si pokecáme.
    • Nikdo ti nebrani zalozit novej save / novou kampan po 1. smrti v jakekoliv hre... nebo treba novou postavu ve WoW =)
      • Jack1947
        Me se ale libi ze to je jedinecne, ted si vem zakladal vem sis novou postavu uplne odzacatku kdy ti zdechla nabouchana zkusenostma a v sim moznYm. Myslim ze by sis to nejprve prosel hlavou, nemluve o tom jak dlouho bys brecel. No jo ale v dnesnich hrach muzes hrat porad, nemusis se bat ze umres ale me by se libila moznost umrit... aby zredukovali i tu "novou hru"

        Opak toho co pises, abysis rozmyslel jestli umres. Naposled to celkem fungovalo ve State of decay. Meli by zajit jeste dal... aby ten comu umre postavicka vypiplana mel ztizenejsi hru. *4*
        • christianus
          Nebo na tom zalozit platebni model, prvni zivot zdarma, za kazdy novy 5 dolaru a za oziveni a moznost pokracovat u prave ztraceneho 15. *1*
          • EA a Blizzard by dostali digitálny orgazmus ...

            BTW: Day Z :D
          • Jack1947
            To vubec, takovehle moresy - zadne platebni modely jen at si kazdy rozmysli jestli zemre...

            Navic ja mam na mysli SP hry, MP tam by jen vydelavali fuj. Ta predstava uz tak je desiva.

            Aha, no to uz by byla uplna prasarna ze by to byl zakladni platebni model v SP. Pfuj takhle by tu hru uplne podkopali. Az posleze by se zhroutila.
  • Óóó, horor pro Oculus Rift! Jak originální! To se vážně vývojáři na nic jiného nezmůžou? Pomalu každá věc s oznámenou podporou Oculusu je horor. To je vážně nenapadne nic lepšího? Fakt ubohé. *7*
    • Horst_Fuchs
      Co bys na tom chtěl jinýho hrát? Napadají mě leda tak 1st person adventury a hororovky nebo budovatelský strategie. Pak už zbývají jedině nějaký pornohry. *14*
      Ale na rychlý akční hry se to kvůli blicímu efektu opravdu nehodí. *11*
      • viz.:
        http://www.youtube.com/watch?v=yS4EVE4xCRo
      • Horste, těch žánrů je spousta a minul jsi ten nejdůležitější a to simulátory. Budovatelský strategie na VR? OK, možná za pár let, až se to promáká i na takovýhle hry, ale tohle jsi hodně přestřelil :) Jinak se raděj podívej, jak vypadá poslední představená verze. Zjistíš, že "blicí efekt" už není, protože odezvu stáhly na 15-30ms a display už není lcd ale oled s jinou technikou zobrazování, takže už tam není každej obraz do doby, než je překreslenej dalším, ale po chvilce je nahrazenej černou obrazovkou a čeká se na další. Tohle mozek vůbec nezaznamená, ale umožní to snížit lag a ve finální verzi počítají s ješte nižsí hodnotou. Proč lidi prvně trošku nečtou, než začnou vypouštět moudra ... :/
    • GlaDOS
      Faktem je, že horory a pomalé adventury typu Dear Esther na Oculu fungují daleko lépe než obyčejné střílečky. Co máš na mysli tím lepšího? Co může být intenzivnější, než skrze VR vyvolat strach?
    • Blue.Shark
      Když ono je to docela logický. Upřímně je horor první žánr, kterej mě při oznámení Oculu napadnul...vyloženě to k tomu svádí. Ale když si představím takovou první Amnesii, nevím, jestli bych měl odvahu to zkusit :))
    • jedno vim jiste - nikdy bych zadnou hororovku s oculusem nehral,jsem rad ze nekoktam a vecer se nepocuravam *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit