Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Dobry den, hraju gta 5 na ps4 a při rychlém průjezdu městem se mi hra seká asi nízké fps. Máte s tím někdo zkušenost? Občas je to fakt nehratelný.. *13*
    • ucho
      Tak hra je to parádní. Pocit z jízdy skvělý, auta se podle mě chovají ideálně, jejich poškozování pro mě ideální. V GTA 4 to bylo fajn, ale toto mi přijde pro hraní zajímavější, takže nechápu tu vlnu kritiky, která se objevila po vydání na konzole minulé generace. Ovládání auta na gamepadu v poho. Horší je to s přestřelkama, není to vždy jednoduchý. Tam to bude s myší a klávesnicí asi vychytanější. Ale tak dá se to a stejně člověk nejvíc času stráví v autě.
      K tomu sekání. Ze začátku jsem měl taky takový pocit, i když mi to nepřišlo nehratelné, spíš nepříjemné. Ale po delším hraní mám dojem, že se to děje velmi vzácně a drtivá většina mapy jede bez propadů. Možná to v danou chvíli něco dočítá, bývá to jen na pár sekund a není to častý jev.
  • tohle je recenze ? tehle 10 vet, z pomocny skoly ? pujcte si excalibur prvnich 20 cisel, a ucte se deticky jak se pisou recenze. neskutecne jalovy.
    • ruprt is your name? :D
  • XBOX One verzi kterou vlastním celkem často doskakují textury Jinak na toto a 30 FPS vynikající hra.
  • Recenze zcela k hovnu...
    Za prvé: pomalu se to nedá číst a ztrácím se ve větách. Po přečtení konce věty jedu na její začátek, abych zjistil, o čem vlastně měla být. Za druhé: Tak jsem nějak doufal, že to bude verze next-gen hry a ne recenze nového pohledu.

    Nu, a proč má verze 2013 10/10 a verze 2014 9/10? Chybí mi tam odůvodnění.
    • No víš, ona to technicky vzato není ani recenze, nýbrž hipsterskej pseudo-intelektuální výblitek z hov_n.
      • to vse protoze recenze nextgen GTAV muze vyjit teprve v lednu....
    • Souhlas, nejhorší recenze co jsem tu četl.
  • lol - tapetář... :) back to 99...
  • Když před rokem vycházelo páté Grand Theft Auto, narážel jsem na četné vzlyky stran kvality grafiky. Nechápu je doteď: čtyřka udělala krok od komiksu k fotorealismu a pětka ho dotáhla do výsledku, který mě nutil na každém rohu tasit nikoli bouchačku, nýbrž mobil, a střílet nikoli obyvatele Los Santos, ale západy slunce. A když už jsem si připadal echt zvrhle, tak – selfies. Gándhí virtuálního násilí, rozumíte. Pointa? Na pětku se mi dívalo fantasticky už před rokem a přeleštěná verze hry, vydaná na konzolích nové generace (a v lednu i PC), vypadá o několik pomyslných chlupů líp, které někomu můžou připadat podsta tné, ale na mém nadšení cvakat fotografie nic nemění. Hotovo, vyřízeno, můžu to odevzdat, Petře?Tak prý ne. Ale má pravdu, šéfredaktor! Ruku v ruce totiž s vyšším rozlišením textur (rozuměj – hra vypadá konečně tak, jak by vypadala, vyjít původně i na PC) a travnatější trávou (v pokrytí povrchů vítězí PlayStation nad Xboxem, zapalte internet!) přichází do série jedna zásadní novinka. Jak říkáme my odborníci tzv. game changer, tedy měnič hry.
    Měničem nextgenové pětky je možnost přepnout pohled do první osoby. Co v předchozích dílech obstarávaly různé fanouškovské hacky, s tím si v Rockstaru dali podstatně větší práci, než že by jen přepsali pár čísel v .ini souboru. Dnes už to sice není taková vzácnost jako v časech parkourové akce Mirror’s Edge, ale pohled z vlastních očí znamená v Grand Theft Auto V poctivě zpracované animace například... ovládání mobilního telefonu! Zatímco v původní hře jste listovali jeho znázorněním v postranní liště, tentokrát ho prostě držíte v ruce. 10/10 a GOTY.
    A vlastně si nedělám zase takovou legraci: hra vás díky pohledu první osoby do svého světa jednoduše vcucne. Jakožto člověk, který obecně preferuje virtuální řízení zpoza palubní desky, jsem neměnil ani za volantem. Když před rokem vycházelo páté Grand Theft Auto, narážel jsem na četné vzlyky stran kvality grafiky. Nechápu je doteď: čtyřka udělala krok od komiksu k fotorealismu a pětka ho dotáhla do výsledku, který mě nutil na každém rohu tasit nikoli bouchačku, nýbrž mobil, a střílet nikoli obyvatele Los Santos, ale západy slunce. A když už jsem si připadal echt zvrhle, tak – selfies. Gándhí virtuálního násilí, rozumíte. Pointa? Na pětku se mi dívalo fantasticky už před rokem a přeleštěná verze hry, vydaná na konzolích nové generace (a v lednu i PC), vypadá o několik pomyslných chlupů líp, které někomu můžou připadat podsta tné, ale na mém nadšení cvakat fotografie nic nemění. Hotovo, vyřízeno, můžu to odevzdat, Petře?Tak prý ne. Ale má pravdu, šéfredaktor! Ruku v ruce totiž s vyšším rozlišením textur (rozuměj – hra vypadá konečně tak, jak by vypadala, vyjít původně i na PC) a travnatější trávou (v pokrytí povrchů vítězí PlayStation nad Xboxem, zapalte internet!) přichází do série jedna zásadní novinka. Jak říkáme my odborníci tzv. game changer, tedy měnič hry.
    Měničem nextgenové pětky je možnost přepnout pohled do první osoby. Co v předchozích dílech obstarávaly různé fanouškovské hacky, s tím si v Rockstaru dali podstatně větší práci, než že by jen přepsali pár čísel v .ini souboru. Dnes už to sice není taková vzácnost jako v časech parkourové akce Mirror’s Edge, ale pohled z vlastních očí znamená v Grand Theft Auto V poctivě zpracované animace například... ovládání mobilního telefonu! Zatímco v původní hře jste listovali jeho znázorněním v postranní liště, tentokrát ho prostě držíte v ruce. 10/10 a GOTY.
    A vlastně si nedělám zase takovou legraci: hra vás díky pohledu první osoby do svého světa jednoduše vcucne. Jakožto člověk, který obecně preferuje virtuální řízení zpoza palubní desky, jsem neměnil ani za volantem.
    • snad si nemyslis ze to nekdo bude cist *1*
      • Stačí půlku. Ten blb tam stejný text zkopíroval 2x *1*
        • Když před rokem vycházelo páté Grand Theft Auto, narážel jsem na četné vzlyky stran kvality grafiky. Nechápu je doteď: čtyřka udělala krok od komiksu k fotorealismu a pětka ho dotáhla do výsledku, který mě nutil na každém rohu tasit nikoli bouchačku, nýbrž mobil, a střílet nikoli obyvatele Los Santos, ale západy slunce. A když už jsem si připadal echt zvrhle, tak – selfies. Gándhí virtuálního násilí, rozumíte. Pointa? Na pětku se mi dívalo fantasticky už před rokem a přeleštěná verze hry, vydaná na konzolích nové generace (a v lednu i PC), vypadá o několik pomyslných chlupů líp, které někomu můžou připadat podsta tné, ale na mém nadšení cvakat fotografie nic nemění. Hotovo, vyřízeno, můžu to odevzdat, Petře?Tak prý ne. Ale má pravdu, šéfredaktor! Ruku v ruce totiž s vyšším rozlišením textur (rozuměj – hra vypadá konečně tak, jak by vypadala, vyjít původně i na PC) a travnatější trávou (v pokrytí povrchů vítězí PlayStation nad Xboxem, zapalte internet!) přichází do série jedna zásadní novinka. Jak říkáme my odborníci tzv. game changer, tedy měnič hry.
          Měničem nextgenové pětky je možnost přepnout pohled do první osoby. Co v předchozích dílech obstarávaly různé fanouškovské hacky, s tím si v Rockstaru dali podstatně větší práci, než že by jen přepsali pár čísel v .ini souboru. Dnes už to sice není taková vzácnost jako v časech parkourové akce Mirror’s Edge, ale pohled z vlastních očí znamená v Grand Theft Auto V poctivě zpracované animace například... ovládání mobilního telefonu! Zatímco v původní hře jste listovali jeho znázorněním v postranní liště, tentokrát ho prostě držíte v ruce. 10/10 a GOTY.
          A vlastně si nedělám zase takovou legraci: hra vás díky pohledu první osoby do svého světa jednoduše vcucne. Jakožto člověk, který obecně preferuje virtuální řízení zpoza palubní desky, jsem neměnil ani za volantem. Když před rokem vycházelo páté Grand Theft Auto, narážel jsem na četné vzlyky stran kvality grafiky. Nechápu je doteď: čtyřka udělala krok od komiksu k fotorealismu a pětka ho dotáhla do výsledku, který mě nutil na každém rohu tasit nikoli bouchačku, nýbrž mobil, a střílet nikoli obyvatele Los Santos, ale západy slunce. A když už jsem si připadal echt zvrhle, tak – selfies. Gándhí virtuálního násilí, rozumíte. Pointa? Na pětku se mi dívalo fantasticky už před rokem a přeleštěná verze hry, vydaná na konzolích nové generace (a v lednu i PC), vypadá o několik pomyslných chlupů líp, které někomu můžou připadat podsta tné, ale na mém nadšení cvakat fotografie nic nemění. Hotovo, vyřízeno, můžu to odevzdat, Petře?Tak prý ne. Ale má pravdu, šéfredaktor! Ruku v ruce totiž s vyšším rozlišením textur (rozuměj – hra vypadá konečně tak, jak by vypadala, vyjít původně i na PC) a travnatější trávou (v pokrytí povrchů vítězí PlayStation nad Xboxem, zapalte internet!) přichází do série jedna zásadní novinka. Jak říkáme my odborníci tzv. game changer, tedy měnič hry.
          Měničem nextgenové pětky je možnost přepnout pohled do první osoby. Co v předchozích dílech obstarávaly různé fanouškovské hacky, s tím si v Rockstaru dali podstatně větší práci, než že by jen přepsali pár čísel v .ini souboru. Dnes už to sice není taková vzácnost jako v časech parkourové akce Mirror’s Edge, ale pohled z vlastních očí znamená v Grand Theft Auto V poctivě zpracované animace například... ovládání mobilního tele fonu! Zatímco v původní hře jste listovali jeho znázorněním v postranní liště, tentokrát ho prostě držíte v ruce. 10/10 a GOTY.
          A vlastně si nedělám zase takovou legraci: hra vás díky pohledu první osoby do svého světa jednoduše vcucne. Jakožto člověk, který obecně preferuje vi rtuální řízení zpoza palubní desky, jsem neměnil ani za volantem.
          • To je tokoK *1*
  • Tak na tuto hru se skutečně teším.
  • Erien
    Komedie tahle diskuse *1* . Hlavně se mi líbí ta naivita lidí, jak si v lednu zahrajou pc verzi. Halo tohle je R* od nich nikdy nevyšla optimalizována hra. Polovina lidí to ani nespustí, te druhe to stejně nepojede víc než těch slavných 30 fps. Půl roku se to bude patchovat a kdo ví jak to dopadne. Online měl problémy při startu ps3 verze. Při startu ps4 to mělo ty same problémy. Pc verze bude to same v onlinu.
    • Pokud to vůbec půjde cracknout, jinak si to nezahraje nikdo :-)
    • GTA si kupuju každý díl na PC a nikdy jsem neměl problém, pokud ano vše vyřeší patche (i neoficiální) a nebo google návody. Když nejsi omezený trouba tak nemáš problém.
      • Když před rokem vycházelo páté Grand Theft Auto, narážel jsem na četné vzlyky stran kvality grafiky. Nechápu je doteď: čtyřka udělala krok od komiksu k fotorealismu a pětka ho dotáhla do výsledku, který mě nutil na každém rohu tasit nikoli bouchačku, nýbrž mobil, a střílet nikoli obyvatele Los Santos, ale západy slunce. A když už jsem si připadal echt zvrhle, tak – selfies. Gándhí virtuálního násilí, rozumíte. Pointa? Na pětku se mi dívalo fantasticky už před rokem a přeleštěná verze hry, vydaná na konzolích nové generace (a v lednu i PC), vypadá o několik pomyslných chlupů líp, které někomu můžou připadat podsta tné, ale na mém nadšení cvakat fotografie nic nemění. Hotovo, vyřízeno, můžu to odevzdat, Petře?Tak prý ne. Ale má pravdu, šéfredaktor! Ruku v ruce totiž s vyšším rozlišením textur (rozuměj – hra vypadá konečně tak, jak by vypadala, vyjít původně i na PC) a travnatější trávou (v pokrytí povrchů vítězí PlayStation nad Xboxem, zapalte internet!) přichází do série jedna zásadní novinka. Jak říkáme my odborníci tzv. game changer, tedy měnič hry.
        Měničem nextgenové pětky je možnost přepnout pohled do první osoby. Co v předchozích dílech obstarávaly různé fanouškovské hacky, s tím si v Rockstaru dali podstatně větší práci, než že by jen přepsali pár čísel v .ini souboru. Dnes už to sice není taková vzácnost jako v časech parkourové akce Mirror’s Edge, ale pohled z vlastních očí znamená v Grand Theft Auto V poctivě zpracované animace například... ovládání mobilního telefonu! Zatímco v původní hře jste listovali jeho znázorněním v postranní liště, tentokrát ho prostě držíte v ruce. 10/10 a GOTY.
        A vlastně si nedělám zase takovou legraci: hra vás díky pohledu první osoby do svého světa jednoduše vcucne. Jakožto člověk, který obecně preferuje virtuální řízení zpoza palubní desky, jsem neměnil ani za volantem. Když před rokem vycházelo páté Grand Theft Auto, narážel jsem na četné vzlyky stran kvality grafiky. Nechápu je doteď: čtyřka udělala krok od komiksu k fotorealismu a pětka ho dotáhla do výsledku, který mě nutil na každém rohu tasit nikoli bouchačku, nýbrž mobil, a střílet nikoli obyvatele Los Santos, ale západy slunce. A když už jsem si připadal echt zvrhle, tak – selfies. Gándhí virtuálního násilí, rozumíte. Pointa? Na pětku se mi dívalo fantasticky už před rokem a přeleštěná verze hry, vydaná na konzolích nové generace (a v lednu i PC), vypadá o několik pomyslných chlupů líp, které někomu můžou připadat podsta tné, ale na mém nadšení cvakat fotografie nic nemění. Hotovo, vyřízeno, můžu to odevzdat, Petře?Tak prý ne. Ale má pravdu, šéfredaktor! Ruku v ruce totiž s vyšším rozlišením textur (rozuměj – hra vypadá konečně tak, jak by vypadala, vyjít původně i na PC) a travnatější trávou (v pokrytí povrchů vítězí PlayStation nad Xboxem, zapalte internet!) přichází do série jedna zásadní novinka. Jak říkáme my odborníci tzv. game changer, tedy měnič hry.
        Měničem nextgenové pětky je možnost přepnout pohled do první osoby. Co v předchozích dílech obstarávaly různé fanouškovské hacky, s tím si v Rockstaru dali podstatně větší práci, než že by jen přepsali pár číse l v .ini souboru. Dnes už to sice není taková vzácnost jako v časech parkourové akce Mirror’s Edge, ale pohled z vlastních očí znamená v Grand Theft Auto V poctivě zpracované animace například... ovládání mobi lního telefonu! Zatímco v původní hře jste listovali jeho znázorněním v postranní liště, tentokrát ho prostě držíte v ruce. 10/10 a GOTY.
        A vlastně si nedělám zase takovou legraci: hra vás díky pohledu první osoby do svého světa jednoduše vcucne. Jakožto člověk, který obecně preferuje virtuální řízení zpoza palubní desky, jsem neměnil ani za volantem.
      • Rejsek
        Jiste, ale za tu cenu ma snad clovek pravo ocekavat kompletni a bezvadny produkt. Predstav si ze by se takhke delaly auta a nebo by ti barak firma opravovala pul roku po tom co by ses nastehoval. Je to sice extrem, ale je to tak. Jsi proste nucen vyvijet otravnou cinnost nad ramec pohodli, za ktere sis zaplatil;-)
      • palver
        Opatchovat, nebo najít nějaké .ini tweekovací řešení podle internetu samozřejmě jde skoro u všeho. Nemyslím ale, že je omluvitelné, když vlajkové tituly opakovaně trpí špatnou optimalizací. A to platí u R* stejně jako u jakéhokoliv jiného studia. Vydávají-li to za plnou cenu, tak to má být finální a fungující produkt. Je opravdu hloupé označovat za omezeného troubu někoho, kdo chce kupovat produkty, které nebude muset bastlit samo-domo.

        BTW: Dodnes u L.A. Noire optimalizace nic moc, po nejnovějším patchi na DX11 neopravitelně nefunkční antialiasing... prostě je to ostuda. A je to škoda, protože R* obsahově umí moc pěkné hry.
        • R* se poučil u GTA IV narozdíl od jiných (Ubisoft,EA,Activision atd.) a hry jako L.A. NOIRE nebo MAX PAYNE 3 byly optimalizovány velice dobře a nic se tomu nedalo vytknout. *12*
        • Tak mě třeba chyby v optimalizaci vůbec neštvou, protože vím, že si ve finále zahraju luxusní hru, která za ty prachy stojí. Narozdíl od těch slátanin z Ubisoftu, které jsou rovněž špatně optimalizované a navíc hra stojí ve výsledku za sranec.
        • Když před rokem vycházelo páté Grand Theft Auto, narážel jsem na četné vzlyky stran kvality grafiky. Nechápu je doteď: čtyřka udělala krok od komiksu k fotorealismu a pětka ho dotáhla do výsledku, který mě nutil na každém rohu tasit nikoli bouchačku, nýbrž mobil, a střílet nikoli obyvatele Los Santos, ale západy slunce. A když už jsem si připadal echt zvrhle, tak – selfies. Gándhí virtuálního násilí, rozumíte. Pointa? Na pětku se mi dívalo fantasticky už před rokem a přeleštěná verze hry, vydaná na konzolích nové generace (a v lednu i PC), vypadá o několik pomyslných chlupů líp, které někomu můžou připadat podsta tné, ale na mém nadšení cvakat fotografie nic nemění. Hotovo, vyřízeno, můžu to odevzdat, Petře?Tak prý ne. Ale má pravdu, šéfredaktor! Ruku v ruce totiž s vyšším rozlišením textur (rozuměj – hra vypadá konečně tak, jak by vypadala, vyjít původně i na PC) a travnatější trávou (v pokrytí povrchů vítězí PlayStation nad Xboxem, zapalte internet!) přichází do série jedna zásadní novinka. Jak říkáme my odborníci tzv. game changer, tedy měnič hry.
          Měničem nextgenové pětky je možnost přepnout pohled do první osoby. Co v předchozích dílech obstarávaly různé fanouškovské hacky, s tím si v Rockstaru dali podstatně větší práci, než že by jen přepsali pár čísel v .ini souboru. Dnes už to sice není taková vzácnost jako v časech parkourové akce Mirror’s Edge, ale pohled z vlastních očí znamená v Grand Theft Auto V poctivě zpracované animace například... ovládání mobilního telefonu! Zatímco v původní hře jste listovali jeho znázorněním v postranní liště, tentokrát ho prostě držíte v ruce. 10/10 a GOTY.
          A vlastně si nedělám zase takovou legraci: hra vás díky pohledu první osoby do svého světa jednoduše vcucne. Jakožto člověk, který obecně preferuje virtuální řízení zpoza palubní desky, jsem neměnil ani za volantem. Když před rokem vycházelo páté Grand Theft Auto, narážel jsem na četné vzlyky stran kvality grafiky. Nechápu je doteď: čtyřka udělala krok od komiksu k fotorealismu a pětka ho dotáhla do výsledku, který mě nutil na každém rohu tasit nikoli bouchačku, nýbrž mobil, a střílet nikoli obyvatele Los Santos, ale západy slunce. A když už jsem si připadal echt zvrhle, tak – selfies. Gándhí virtuálního násilí, rozumíte. Pointa? Na pětku se mi dívalo fantasticky už před rokem a přeleštěná verze hry, vydaná na konzolích nové generace (a v lednu i PC), vypadá o několik pomyslných chlupů líp, které někomu můžou připadat podsta tné, ale na mém nadšení cvakat fotografie nic nemění. Hotovo, vyřízeno, můžu to odevzdat, Petře?Tak prý ne. Ale má pravdu, šéfredaktor! Ruku v ruce totiž s vyšším rozlišením textur (rozuměj – hra vypadá konečně tak, jak by vypadala, vyjít původně i na PC) a travnatější trávou (v pokrytí povrchů vítězí PlayStation nad Xboxem, zapalte internet!) přichází do série jedna zásadní novinka. Jak říkáme my odborníci tzv. game changer, tedy měnič hry.
          Měničem nextgenové pětky je možnost přepnout pohled do první osoby. Co v předchozích dílech obstarávaly různé fanouškovské hacky, s tím si v Rockstaru dali podstatně větší práci, než že by jen přepsali pár čísel v .ini souboru. Dnes u ž to sice není taková vzácnost jako v časech parkourové akce Mirror’s Edge, ale pohled z vlastních očí znamená v Grand Theft Auto V poctivě zpracované animace například... ovládání mobilního telefonu! Z atímco v původní hře jste listovali jeho znázorněním v postranní l iště, tentokrát ho prostě držíte v ruce. 10/10 a GOTY.
          A vlastně si nedělám zase takovou legraci: hra vás díky pohledu první osoby do svého světa jednoduše vcucne. Jakožto člověk, který obecně preferuje virtuální řízení zpoza palubní desky, jsem neměnil ani za volantem.
    • Jiste a kdo muze za to ze dnes nevychazi zadne hry optimalizovane ? Je to jenom dalsi strategie jak natahnout vic lidi na konzole kde je muzou oskubat, Konzoliste argumentuji tim ze to strci do mechaniky a hrajou, ale na pc by to fungovalo uplne stejne kdyby lidi nekupovali smejdske konzole co vidi v reklame.
      • "Kdyby lidi nekupovali šmejdské konzole"

        Vcelku by mě zajímalo, co je na konzolích tak "šmejdského", náš milý a nemocně zarytý PC kolego. Obsah Vaší hlavy odhaduji na složení seno, sláma, piliny a neurčitá hmota hnědé barvy. No nic, hraní zdar a hlouposti zmar *4*
        • treba 25 filmovych fps
    • Přesně jak píše Krutonek. Nehaň výborný a kvalitní vývojářské studio jen kvůli tomu, že jednou vydali na PC špatně optimalizovanou hru. Takovýhle hanění pochopím u studií jako je Ubisoft, ale ne u Rockstarů.
      • pravda za jednu blbe zoptimalizovanou hru si to nezaslouzi, ale za jejich Winlive a social club 100% smejdi!
    • Hele, nech te demagogie. Rockstar vydal fakt hodně her a vyloženě špatně optimalizované bylo prakticky jen GTA IV na PC, u kterého to po čase vyřešil patch.
      • Když před rokem vycházelo páté Grand Theft Auto, narážel jsem na četné vzlyky stran kvality grafiky. Nechápu je doteď: čtyřka udělala krok od komiksu k fotorealismu a pětka ho dotáhla do výsledku, který mě nutil na každém rohu tasit nikoli bouchačku, nýbrž mobil, a střílet nikoli obyvatele Los Santos, ale západy slunce. A když už jsem si připadal echt zvrhle, tak – selfies. Gándhí virtuálního násilí, rozumíte. Pointa? Na pětku se mi dívalo fantasticky už před rokem a přeleštěná verze hry, vydaná na konzolích nové generace (a v lednu i PC), vypadá o několik pomyslných chlupů líp, které někomu můžou připadat podsta tné, ale na mém nadšení cvakat fotografie nic nemění. Hotovo, vyřízeno, můžu to odevzdat, Petře?Tak prý ne. Ale má pravdu, šéfredaktor! Ruku v ruce totiž s vyšším rozlišením textur (rozuměj – hra vypadá konečně tak, jak by vypadala, vyjít původně i na PC) a travnatější trávou (v pokrytí povrchů vítězí PlayStation nad Xboxem, zapalte internet!) přichází do série jedna zásadní novinka. Jak říkáme my odborníci tzv. game changer, tedy měnič hry.
        Měničem nextgenové pětky je možnost přepnout pohled do první osoby. Co v předchozích dílech obstarávaly různé fanouškovské hacky, s tím si v Rockstaru dali podstatně větší práci, než že by jen přepsali pár čísel v .ini souboru. Dnes už to sice není taková vzácnost jako v časech parkourové akce Mirror’s Edge, ale pohled z vlastních očí znamená v Grand Theft Auto V poctivě zpracované animace například... ovládání mobilního telefonu! Zatímco v původní hře jste listovali jeho znázorněním v postranní liště, tentokrát ho prostě držíte v ruce. 10/10 a GOTY.
        A vlastně si nedělám zase takovou legraci: hra vás díky pohledu první osoby do svého světa jednoduše vcucne. Jakožto člověk, který obecně preferuje virtuální řízení zpoza palubní desky, jsem neměnil ani za volantem. Když před rokem vycházelo páté Grand Theft Auto, narážel jsem na četné vzlyky stran kvality grafiky. Nechápu je doteď: čtyřka udělala krok od komiksu k fotorealismu a pětka ho dotáhla do výsledku, který mě nutil na každém rohu tasit nikoli bouchačku, nýbrž mobil, a střílet nikoli obyvatele Los Santos, ale západy slunce. A když už jsem si připadal echt zvrhle, tak – selfies. Gándhí virtuálního násilí, rozumíte. Pointa? Na pětku se mi dívalo fantasticky už před rokem a přeleštěná verze hry, vydaná na konzolích nové generace (a v lednu i PC), vypadá o několik pomyslných chlupů líp, které někomu můžou připadat podsta tné, ale na mém nadšení cvakat fotografie nic nemění. Hotovo, vyřízeno, můžu to odevzdat, Petře?Tak prý ne. Ale má pravdu, šéfredaktor! Ruku v ruce totiž s vyšším rozlišením textur (rozuměj – hra vypadá konečně tak, jak by vypadala, vyjít původně i na PC) a travnatější trávou (v pokrytí povrchů vítězí PlayStation nad Xboxem, zapalte internet!) přichází do série jedna zásadní novinka. Jak říkáme my odborníci tzv. game changer, tedy měnič hry.
        Měničem nextgenové pětky je možnost přepnout pohled do první osoby. Co v předchozích dílech obstarávaly různé fanouškovské hacky, s tím si v Rockstaru dali podstatně větší práci, než že by jen přepsali pár čísel v .ini soubo ru. Dnes už to sice není taková vzácnost jako v časech parkourové akce Mirror’s Edge, ale pohled z vlastních očí znamená v Grand Theft Auto V poctivě zpracované animace například... ovládání mobilního telefonu! Zatímco v původní hře jste listovali jeho znázorněním v postranní liště, t entokrát ho prostě držíte v ruce. 10/10 a GOTY.
        A vlastně si nedělám zase takovou legraci: hra vás díky pohledu první osoby do svého světa jednoduše vcucne. Jakožto člověk, který obecně preferuje virtuální řízení zpoza palubní desky, jsem neměnil ani za volantem.
      • Erien
        Hodně her fakt nevydal. Za poslední dobu co vydal, bylo GTA u ktereho mi i dneska doskakuji textury. Potom L.A. noire, ktere bylo ještě horší než GTA s optimalizaci. Pravda dneska už jede dobře, ale ta doba. Nakonec Max Payne který dopadl nejlíp, ale vzor optimalizace to taky nebyl. Navic je to úplně jiný typ hry než GTA s obrovským světem.
        • Mají na kontě téměř 40 her, jestli ti tohle příjde málo, tak to jen dokazuje, jak moc jsi mimo. Mimochodem, doskakování textur nemusí být nutně špatná optimalizace, ale spíš celkově špatná technická stránka hry. Mimochodem, měl jsi vždy v době vydání PC sestavu, která splňovala uvedené požadavky? To totiž potom můžeš nadávat i na Crytek, že neumí optimalizovat hry.
          • Erien
            Bože bavime se o poslední době co vydali a těch nejznámějších titulech.

            Edit: a samozřejmě o hrach co vyšly na pc.
            • a přitom to bylo jedna z nejlíp optimalizovanej her ).
  • ZDarec. Chci se zeptat jak to je s tou next gen verzí na PS 4 ? Příští týden si hodlám koupit PS 4ku s hrou GTA V . Zajímá mě jestli jako vyjde new GTA V a já utřu nebo prostě vyjde patch na konzole? :D
    • Však verze pro PS4 je už venku. Žádné jiné GTA V pro tuto konzoli nikdy nevyšlo *1*
    • ?
      • Když před rokem vycházelo páté Grand Theft Auto, narážel jsem na četné vzlyky stran kvality grafiky. Nechápu je doteď: čtyřka udělala krok od komiksu k fotorealismu a pětka ho dotáhla do výsledku, který mě nutil na každém rohu tasit nikoli bouchačku, nýbrž mobil, a střílet nikoli obyvatele Los Santos, ale západy slunce. A když už jsem si připadal echt zvrhle, tak – selfies. Gándhí virtuálního násilí, rozumíte. Pointa? Na pětku se mi dívalo fantasticky už před rokem a přeleštěná verze hry, vydaná na konzolích nové generace (a v lednu i PC), vypadá o několik pomyslných chlupů líp, které někomu můžou připadat podsta tné, ale na mém nadšení cvakat fotografie nic nemění. Hotovo, vyřízeno, můžu to odevzdat, Petře?Tak prý ne. Ale má pravdu, šéfredaktor! Ruku v ruce totiž s vyšším rozlišením textur (rozuměj – hra vypadá konečně tak, jak by vypadala, vyjít původně i na PC) a travnatější trávou (v pokrytí povrchů vítězí PlayStation nad Xboxem, zapalte internet!) přichází do série jedna zásadní novinka. Jak říkáme my odborníci tzv. game changer, tedy měnič hry.
        Měničem nextgenové pětky je možnost přepnout pohled do první osoby. Co v předchozích dílech obstarávaly různé fanouškovské hacky, s tím si v Rockstaru dali podstatně větší práci, než že by jen přepsali pár čísel v .ini souboru. Dnes už to sice není taková vzácnost jako v časech parkourové akce Mirror’s Edge, ale pohled z vlastních očí znamená v Grand Theft Auto V poctivě zpracované animace například... ovládání mobilního telefonu! Zatímco v původní hře jste listovali jeho znázorněním v postranní liště, tentokrát ho prostě držíte v ruce. 10/10 a GOTY.
        A vlastně si nedělám zase takovou legraci: hra vás díky pohledu první osoby do svého světa jednoduše vcucne. Jakožto člověk, který obecně preferuje virtuální řízení zpoza palubní desky, jsem neměnil ani za volantem. Když před rokem vycházelo páté Grand Theft Auto, narážel jsem na četné vzlyky stran kvality grafiky. Nechápu je doteď: čtyřka udělala krok od komiksu k fotorealismu a pětka ho dotáhla do výsledku, který mě nutil na každém rohu tasit nikoli bouchačku, nýbrž mobil, a střílet nikoli obyvatele Los Santos, ale západy slunce. A když už jsem si připadal echt zvrhle, tak – selfies. Gándhí virtuálního násilí, rozumíte. Pointa? Na pětku se mi dívalo fantasticky už před rokem a přeleštěná verze hry, vydaná na konzolích nové generace (a v lednu i PC), vypadá o několik pomyslných chlupů líp, které někomu můžou připadat podsta tné, ale na mém nadšení cvakat fotografie nic nemění. Hotovo, vyřízeno, můžu to odevzdat, Petře?Tak prý ne. Ale má pravdu, šéfredaktor! Ruku v ruce totiž s vyšším rozlišením textur (rozuměj – hra vypadá konečně tak, jak by vypadala, vyjít původně i na PC) a travnatější trávou (v pokrytí povrchů vítězí PlayStation nad Xboxem, zapalte internet!) přichází do série jedna zásadní novinka. Jak říkáme my odborníci tzv. game changer, tedy měnič hry.
        Měničem nextgenové pětky je možnost přepnout pohled do první osoby. Co v předchozích dílech obstarávaly různé fanouškovské hacky, s tím si v Rockstaru dali podstatně větší práci, než že by jen přepsali pár čísel v .ini souboru. Dn es už to sice není taková vzácnost jako v časech parkourové akce Mirror’s Edge, ale pohled z vlastních očí znamená v Grand Theft Auto V poctivě zpracované animace například... ovládání mobi lního telefonu! Zatímco v původní hře jste listovali jeho znázorněním v postranní liště, tentokrát ho prostě držíte v ru ce. 10/10 a GOTY.
        A vlastně si nedělám zase takovou legraci: hra vás díky pohledu první osoby do svého světa jednoduše vcucne. Jakožto člověk, který obecně preferuje virtuální řízení zpoza palubní desky, jsem neměnil ani za volantem.
  • Přečetl jsem tři odstavce a šel jsem zvracet. Se nedá číst tohleto. Na úrovni žáka základní školy, co se týče obsahu, nikoliv pravopisu.
    • ucho
      Tak si po sobě ty svý příspěvky nečti.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit