Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Rozjedu to na Pentiu 4 32MB RAM s VooDoo2 ???

    • Inquisitor

      No na 4K s 60 fps to nebude, ale když si pohraješ s nastavením, tak to pojede slušně.

      • Tak to díky za uklidnění, hned budu přes víkend líp spát. Na osekání nastavení jsem si už musel poslední dva roky zvyknout, na poslední hry už je ten můj "destrojserver" trochu dýchavičný.

  • Jack1947

    Už bylo na čase ten pokus o mikrosrancování MSFX se snad ani nebere vážně nebo jak se to jmenovalo🤮

    • Zřejmě myslíte MS Flight, to byl krok vedle.

      FSX Steam edition je dojná kravka. Dovetail Games prostě koupili práva na FSX a vydali jej na steamu, přičemž málem zakázali to, díky čemu FSX stále žije. Tedy addony třetích stran, jako jsou addony od PMDG, A2A Simulations, Carenado, FSLabs, ORBX,... bez nich by byl FSX dávno mrtvý.


      Tak ty addony nakonec povolili, ale stejně se tam vývojáři moc nehrnou, protože Dovetail games chce za každý addon šílená procenta z prodeje + steam chce 30% ze zisku též. Už tak drahé addony (ale oprávněně drahé) by kvůli taxám byly ještě mnohem dražší.

      • Jack1947

        Můžeš mi klidně tykat nejsme někde, bůhví kde.

        Myslel jsem ten odpad co vydali s jedním letištěm frý před x lety na M$ store.

  • Ten x box nechápu, realističnost bude muset být hodně osekaná, jinak si to nedovedu představit. Každopádně grafika vypadá úchvatně, ale důležitější pude letový model, ovládání letadla, vliv počasí, tlaku, větru, teploty, to všechno je v FSX zpracováno celkem dobře, ale bez externích addonů to má pořád do reality hodně daleko. Například stock letadla jsou v FSX tak pro úplné začátečníky a letový model pro vrtulníky je příšerný. Jinak nejlepší letadla do FSX mají jednoznačně A2A simulations, tam už se to dá vážně srovnávat s realitou.
  • Coffin.Corner

    Půjdu trošku proti proudu, ale podobně úchvatné výhledy, byť v menším měřítku, nabízí DCS World už přes rok (včetně těch úžasných kapek na překrytu), při (většinou) mnohem rychlejším a dynamičtějším průletu. 

    Navíc si nejsem jistý, jak ta generovaná grafika pomoci AI, obstojí při nízkém letu... 

    • Ghost47

      Osobně si myslím, že se nový FS bude počítat v cloudu a streamovat. A počítač bude mít na starosti akorát hráčovo letadlo a letiště při dostatečném přiblížení (kdy se dotáhne 3D model). Samozřejmě to znamená měsíční předplatné.

    • Jenže DCS je primárně vojenský sim. FSX, P3D, X-plane se zaměřují na civilní/komerční lety. Je tam celá planeta (ikdyž je v DCS taky plánovaná), je tam počasí v reálném čase, jsou tam databáze letových tras. Je tam mnohem, ale mnohem kvalitnější ATC, než je v DCS. Doufám, že se vydají ve šlépějích FSX, tedy že hra bude mod-friendly. PMDG, A2A, FSLabos by pak mohli vytvořit aktualizovaný obsah. FSLabs třeba plánuje oprášit Concorda. Bylo by super jej místo do P3D vidět do nového simu microsoftu. DCS má velké + za fyziku letových modelů. To prostě FSX a P3D mít prakticky nemůže.

  • Duchino

    Flight Simulator X byl pecka, když na to půjdou stejnou cestou, bude to jistota perfektního pilotování. Používali ho poloprofi simulátory, které měli vyrobenou celou kabinu Boeingu. Takové obkroužení Sochy svobody se nepovede ani skutečnému pilotovi. 

    Taky se ale bojím DLC, aby to nebylo hratelný zas až někdy za 10 let v gold edici. 

  • 0011
    No neke! Já snad opráším hotas nebo co.
  • Vypadá to nádherně ! tohle budu civilním letcům zdravě závidět a přeju, ať to klapne

    na 110%. Žel bohu....jak na mě ze sluchátek nevříská Berjoza nebo americká kočička 

    "AoA Over Limit!" BANG! ECM Failure, ACS failure, EOS failure,  Hydraulics failure, radar failure"

    Tak to pro mě není vončo chjo

    • Z ceho to je Betty? Falcon? Eagle? V Hornetu sem tohle nikdy neslysel a A-10 nema radar...

      • Ghost47

        Flanker po setkání s tím Hornetem 🙂 Ale lepší nechat v ruštině...

        BTW moc, moc doporučuju koupit kocoura 😉 Kdo vyrostl na Top Gunu, nemá na výběr.

      • LOCK ON: Flaming Cliffs 1-3

  • Snad nepůjdou cestou Train Simulátoru. Tzn. 1 DLC = 1 letadlo, 1 DLC = 1 letiště. Případně DLC = jiný skin letadla a rázem by atakovali jednu z nejdražších her na Steamu, pokud byste chtěli všechna DLC tak je to teď cca za lidových 7300 e

    • Ghost47

      Přesně tak to funguje, ale on si tady na rozdíl od příběhových her člověk kupuje jen to, s čím buď lítá v reálu nebo ho to prostě zajímá... proti Train Simulatoru je tam ale rozdíl v tom, že v TS se v lepším případě postarají o to, aby ta lokomotiva dobře vypadala, ale jinak se to chová jak piko vláček, v případě FSX když vysypeš 100 euro za model Airbusu A320 nebo Boeingu 737, tak tam funguje naprosto všechno a jde s tím lítat podle originálních příruček k tomu letadlu.

      Navíc hromada věcí do FSX i do XPlane je zadarmo, třeba co se týká českých letišť, památek do krajiny a podobně to je prakticky všechno.

    • Pethulla

      A jak myslíš, že to funguje? Stačí se podívat na to, kolik má FS X DLCček. 

      U těchhle simulátorů neplatí nemám všechna DLC = nemám kompletní hru, což je něco, co spousta hráčů nechápe (stačí se podívat na recenze tebou zmiňovaného Train Simulatoru. Drtivá většina negativních je jenom kritika na spoustu DLCček.).

      • Přesně tak. Málokdo chápe, že na jednom addonu se pracovalo klidně i 7 let, aby se dosáhlo tak vysoké kvality simulace, že by dotyčný rovnou mohl létat se skutečným protikusem. Je to jenom dobře, že vzniká něco nového. FSX je prostě už moc starý a dost tím trpí. X-plane je podle mě právě teď na koni, ale podle mě mu chybí addony o kvalitě PMDG nebo A2A a strojů do DCS. Prepar3D je zase spíš profi produkt, který má stejně zastaralou fyziku, jako FSX (protože je to pouze upravený zdrojový kód FSX). Celkem na úsvitu je nyní AeroflyFS2, do nějž podle serveru helisimmer aktuálně existuje addon helikoptéry Robinson R22, který je údajně snad špička v simulaci fyziky vrtulníků, že ani stroje v DCS se mu nevyrovnají.


        Holt někdo chce kvantitu, jiní kvalitu.

        • Ghost47

          Jestli se nepletu, tak ty lepší addony si stejně fyziku řeší samy. Hlavně v případě FSX/P3D, u XPlane to bylo potřeba zatím jen na jeden Airbus...

          • Pravda. Takový A2A vytvořil externí fyzikální model, nezávislý na FSX.

  • uzivatel1982

    Pokud si budou držet standard v úrovni simulace, tak jsem šťastný jak blecha. Jen se bojím hw nároků. Tohle asi na 1060ce nerozjedu :-(. 

    • Rozjedes
    • Rozjedes
    • Rozjedes
      • uzivatel1982

        Heh děkuji za podporu ;-)

  • risa2000

    Jestli to bude stejně průkopnické, jako byl ve své době MSFS X, což podle videa vypadá, že by mohlo, tak je to pro mne nejdůležitější/nejzásadnější oznámení z celé E3. Jen doufám, že to pojede ve VR.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit