Přejít na výpis diskuzí
Electronic Arts vyzkouší na konzolích model free to start hraní
28.1.2015 | Honza Konfršt
23 příspěvků
-
takze navrat k shareware modelu ze zacatku 90s *1*
-
Neříkalo se tomu dřív demo?
-
Jasně, měňte obchodní model. Free to play, free to start, bla bla bla. Ale zkusit začít dělat pořádné hry to se jim nechce.
-
-
To víš to je na ně moc těžký, oni spolehají že patche to zalepí.
-
-
Tak ono tohle v praxi už funguje.
Znám mnoho lidí, kteří si nejdříve vyzkouší hru ve formě pirátské verze.
A pokud je hra zaujme, tak si poté pořídí originál. Často také kvůli multiplayeru, coop režimům atd.
Takže pokud by bylo alespoň cca 20% hry zadarmo, tak by to mohlo fungovat.
Jen nevím, jak by tomu bylo u série CoD, protože to by člověk dohrál těch 20% singlu za hodinu :))
Jinak dřív často takto fungovaly demo verze.
Vzpomínám si třeba, že Quake demo byla kompletně první epizoda (tuším ze 4). -
To bude něco jako cloud a server ...
-
...easy to let go?
-
Spíš to má blízko starému obchodnímu modelu SHAREWARE, než demu. Jak bylo podotknuto už výše, demo nemá ustálený tvar, obvykle se nehraje od začátku hry, kolikrát obsahuje obsah, který v plně vydané hře není nebo naopak tomu nějaký obsah chybí apod. Demo je v podstatě ukázka ze hry v různé stupni rozpracovanosti...
-
Dřív se tomu říkalo trial
-
Demo za prachy ? nebo neodemčené plné hry čím překvapí příště že vám dají hru ale aby jste se dostali do další mise budete muset platit? Ten platfusák v kravatě co mu je tak dlouhá že si na ní šlape, má pak přiskrcený krk. Co to vymyslel, se asi bouchl do hlavy zatraceně málo. Zdá se mi že lehký otřes mozku je až moc málo spíš to chtělo spadnout na spánek. Rozsvícení je holt v dnešní době těžké zvlášt když zkorudují veškeré obvody. *7* *12*
-
takze v podstate klasicky demo, jen tomu daly fríkůlínskej nazev